quote:
Noujaaaa, ik word altijd beschuldigd zodra er een kloon langskomtquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef B.ertha het volgende:
De allereerste post hier, hmmm eens zien. Een spammer?-->Soempie
pavequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
wat is het geworden soemp?
quote:
datquote:
mensen die geen oude kaas lustenquote:
ik wacht op je eerste R&P of SEX topicquote:
nergens voor nodigquote:
Hallo Etc.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nergens voor nodig
als je gaatjes hebt gaan ze toch niet meer weg, en als je geen gaatjes hebt ben je zo vertrokken
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hallo Etc.
Mijn planning voor de dag was dat ik gewoon zou gaan werken. Ik ben er wel heen geweest maar heb nog steeds last van m'n oog, zelfs zoveel dat fietsen bijna gevaarlijk werd omdat ik erg veel last had van zonlicht (moest richting zon fietsen). Het ging wel als ik m'n rechterhand over en naast m'n linkeroog hield. Wel nog even geprobeerd maar kreeg al vrij snel ook nog een bloedneus (zondat ik echt wat deed), daarna nog even aangekeken en uiteindelijk maar ziek gemeld. Over een uur kan ik bij de huisarts langs.
M'n linkeroog is nu ook voor een groot deel roze
Je hebt eerder al es gemeld dat je ook de nick Trouble gebruiktequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef -Trouble- het volgende:
[..]![]()
how did you guess
sleutels en portemonnee weer terecht
wel minder van je oog trouwens
is ook zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt eerder al es gemeld dat je ook de nick Trouble gebruikte
Altijd zo eng als er iets met ogen aan de hand isquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[afbeelding]
Oog ziet er ongeveer zo uit
Ik dacht dat iedereen het gewoon gelijk al wist. Je hebt het meerdere keren genoemd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is ook zo
ik vroeg me al af wanneer iemand de link ging leggen
Geef eens wat voorbeelden danquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
eigenlijk past Trouble veeeeeel beter bij met dan Etcetera
Die richting denk ik ook opquote:
succes met je opdrachtquote:
Lees dit nuquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
laat maar weten als je tijd hebt![]()
Ik zit in dubio over die jongen. Hij stuurt net een smsje met de vraag of we niet zondag af kunnen spreken...naja, ik heb zondag niks te doen, dus op zich kan het wel. En hij heeft zo'n enorm grote vlieger..dus is ook wel leuk om dan naar het strand te gaan.Maargoed, dan gaat het misschien meer om de gezelligheid, lol en de vlieger, dan om een 'date'.. wat mij betreft...
Die vliegers zijn wel retegaaf natuurlijk![]()
Ik ben duidelijk geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lees dit nu
Ga je de vlieger of die jongen aan het lijntje houden? Wees duidelijk tegen 'm. Of vind je hem stiekum toch leuk?
Ben wel nieuwsgierig naar dat verhaal danquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Je weet maar nooit, Davinia moest jarenlang ook niets van mij weten en nu zijn we 2.5 jaar getrouwd en krijgen een kind.
we zijn dit weekend wezen varenquote:
We waren wel bevriend en zaten samen in het bestuur van een studentenvereniging. En toen werd ze jaloers om dat ik met andere meisjes uitging.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar dat verhaal dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |