quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja maar ik kom weer wat vaker buurten en spelletjes spelen hoor !
Nou 't was echt te lullig.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef TradeMarkie het volgende:
stuurde ie 4 smsjes op rij? dan heeft ie al wel een soempie gescoord bij je
Ja, en dat terwijl ik er echt belabberd uitzag en me 2 dagen niet gedouched had toen ik hem tegen kwam. Eigenlijk moet dat wel ware liefde zijn..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef Etcetera het volgende:
mjah, beetje jammer voor 'mmaar het is wel een drammert/drammerd hoor
en hij was broodnuchter, topfit, gedouched en geschoren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl ik er echt belabberd uitzag en me 2 dagen niet gedouched had toen ik hem tegen kwam. Eigenlijk moet dat wel ware liefde zijn..![]()
Nja, das wel enigzins zieligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou 't was echt te lullig.We hadden afgesproken dat we elkaar maandagochtend nog even zouden zien. Hij dacht dat we de hele dag weer samen zouden optrekken, maar dat had ik snel wel afgekapt. Ik nog gezegd: op zich kunnen we wel samen naar The Kooks (omdat hij wel ontzettend aardig is en leuk om mee te kletsen). Hij vond dat alleen te laat en wilde eerder weg.
Vervolgens viel m'n mobiel uit en nu ik net thuis kom zie ik dat hij allerlei dingen had gestuurd van: 'ik moet ook niet zo moeilijk doen. Vanvond maken we er nog een leuke avond van. Zie je om 19.00 uur?' En nog tig berichtjes om af te spreken en om te vragen waar ik nou was.![]()
![]()
En die twee berichtjes had ik 's nachts gestuurd. Hij had een smsje gestuurd over dat hij het ontzettend gezellig vond. En later een smsje om me welterusten te wensen.Daar op geantwoord.
Ja, aangezien hij alleen zondag en maandag ging en dus net was aangekomen op pinkpop. Daarom was ik juist zo verbaasd dat hij zei dat hij me leuk vondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en hij was broodnuchter, topfit, gedouched en geschoren?
haha okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, aangezien hij alleen zondag en maandag ging en dus net was aangekomen op pinkpop. Daarom was ik juist zo verbaasd dat hij zei dat hij me leuk vondHij zag er veel te goed uit
![]()
Hij vroeg halverwege de dag wel hoe lang ik al niet gedouched had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, aangezien hij alleen zondag en maandag ging en dus net was aangekomen op pinkpop. Daarom was ik juist zo verbaasd dat hij zei dat hij me leuk vondHij zag er veel te goed uit
![]()
Hij vroeg halverwege de dag wel hoe lang ik al niet gedouched had![]()
![]()
Mja, zo even terugbellen. Hij vroeg of ik niet aankomende zaterdag maar die zaterdag erop met hem wilde eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef B.ertha het volgende:
Nja, das wel enigzins zieligMaar goed, je ziet wel wat er gebeurt, toch?
Jaquote:
Niet bepaaldquote:
niet alle meisjes zijn slettenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
JaMaar die ga ik niet posten
![]()
Hij vond het ook heel bijzonder dat ik niet zomaar met iemand zou zoenen.
Ik vind dat niet meer dan logisch![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Laatst pakte iemand mijn hand en wilde me zoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En jij: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ROT OP JIJ VIEZE!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laatst pakte iemand mijn hand en wilde me zoenenJa zeg, dat is voor verliefde mensen, niet voor gewoon 'zomaar' jongens
Go Yuriquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Uh dames dames het is hier niet de Tina hoor![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laatst pakte iemand mijn hand en wilde me zoenenJa zeg, dat is voor verliefde mensen, niet voor gewoon 'zomaar' jongens
Nee, ik zo: Uhh, hoi, ik heb al iemandquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
En jij: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ROT OP JIJ VIEZE!!*pets*!
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik zo: Uhh, hoi, ik heb al iemand
Mag ik dan je tel. nr? Uhhhhhh
Ik ruik een nieuwe ttquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Uh dames dames het is hier niet de Tina hoor![]()
Hij heeft hem wel, gewoon voor ooit als vrienden. Maar dat zit er ook niet meer in, sinds hij me om 3 uur 's nachts stomdronken beldequote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij heeft hem wel, gewoon voor ooit als vrienden. Maar dat zit er ook niet meer in, sinds hij me om 3 uur 's nachts stomdronken belde
Haha altijd zeggen ook al heb je niemandquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik zo: Uhh, hoi, ik heb al iemand
Mag ik dan je tel. nr? Uhhhhhh
Geef het de tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel zuur dat ik nu juist degene ben die niet wil, terwijl hij zo enthousiast is.![]()
M'n beste vriendin roept al een jaar 'Keet, je wil toch iemand die volledig voor je gaat?!'
Kom ik zo iemand tegen.. krijg ik het er alleen maar benauwd van.![]()
Weet ik niet, ik sliep. Maar hij belde 3 keer en was vantevoren al zat. Toen ie wegging, gaf ie me een zoen op mn wang, voor de ogen van de halve familie. De horrorquote:
Dan was ik misschien wel geïnteresseerd geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha altijd zeggen ook al heb je niemand![]()
Dat had ik begrepenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan was ik misschien wel geïnteresseerd geweestTis echt waar hoor
Dat is precies wat ik hem gezegd heb. 't Dringt alleen nog niet door.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:herkenbaar
maarre, als je nu al twijfelt over nog een keer zien, en hij woont vrij ver weg dan weet ik wel waar dit eindigt
en da's vrij kansloos denk ik
Nee, vertelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Hebben jullie trouwens de nieuwe Audi A5 al gezien? Supervette bak![]()
Gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik hem gezegd heb. 't Dringt alleen nog niet door.![]()
't Erge is dat ik eergister de afstand aanvoerde als argument, maar ik ben juist zelf altijd degene die zegt dat zoiets geen probleem hoeft te zijn.![]()
Dat ik het nu wel als obstakel zie zegt al genoeg.
leuk karretjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Hebben jullie trouwens de nieuwe Audi A5 al gezien? Supervette bak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |