Soemp!quote:
Hou opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Soemp!
Ben je niet in de modderweggezakt?
HAHAHAAHAHAHAAHA moddergevechtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hou opWe stonden op camping A (
), maar we waren zo snugger om op een zandveld de tent op te zetten, ipv het grasveld
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of van de heuvel afgegleden
Hoe was het?
stalker? vertelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
vet!
Heel veel meegemaakt, gezien, gehoord..superveel lol gehad!
Alleen heb ik nu wel een stalker![]()
't was echt supermooi weer zondagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHAAHA moddergevecht
Maargoed als je het maar leuk hebt gehad, ik heb ooit een week met plensende regen elke dag behalve 1 in denemarken gestaan maar was wel een van mijn leukste vakanties ooit
Hartstikke gezellig
Er is hier 's ochtends gewoon niet veel te doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef iamredleader het volgende:hoi allemaal
wat een drukke dag op werk
Hey Nem, ik lees dat alles goed is - maar je hoeft ook weer niet elke 5 minuten een update te post
we gaan hier zo eten, ik groet jullie allen en een fijne avond
![]()
Ik ben net een dag weg en meteen alweer in de problemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
vet!
Heel veel meegemaakt, gezien, gehoord..superveel lol gehad!
Alleen heb ik nu wel een stalker![]()
Nou onder Gogol Bordello stond er een jongen naar me te kijken en even later kwam hij naar me toe. Ik was toen ook al iedereen kwijtquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net een dag weg en meteen alweer in de problemen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou onder Gogol Bordello stond er een jongen naar me te kijken en even later kwam hij naar me toe. Ik was toen ook al iedereen kwijtDus met hem opgetrokken.
Onder Iggy sloeg hij z'n armen om me heen en beetje staan dansen samen. Prima. Maar daarna wilde hij me zoenenDat ging dus niet door
![]()
Wel nummers uitgewisseld en sinds gister 9 smsjes gekregen (2 teruggestuurd) en hij heeft drie keer m'n voicemail ingesproken.![]()
![]()
En het is niet de jongen van de foto.![]()
je zal er maar voor naar Pinkpop gegaan zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:
Amy Winehouse komt naar Amsterdam
was er niet hier iemand die groot Amy fan was? Of vergis ik me nou![]()
Ok, een die hard dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou onder Gogol Bordello stond er een jongen naar me te kijken en even later kwam hij naar me toe. Ik was toen ook al iedereen kwijtDus met hem opgetrokken.
Onder Iggy sloeg hij z'n armen om me heen en beetje staan dansen samen. Prima. Maar daarna wilde hij me zoenenDat ging dus niet door
![]()
Wel nummers uitgewisseld en sinds gister 9 smsjes gekregen (2 teruggestuurd) en hij heeft drie keer m'n voicemail ingesproken.![]()
![]()
Ik dacht dat meisjes wat dat betreft erg waren, maar dit slaat echt allesquote:
Ik moet alles nog teruglezen en m'n mobiel is aan het opladen. Gave foto's zag ik zo snel even voorbij komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net een dag weg en meteen alweer in de problemen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
hey Soemp
you stupid, geen nummers geven aan iemand die je meteen wil zoenen en waarvan jij iets hebt:
moet ik je dan ook álles leren![]()
![]()
Jaloers isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
't was echt supermooi weer zondagEN dat was de leukste dag wat muziek betreft! Helemaal goed:
Gabriel Rios, Gogol Bordello, Maximo Park, Razorlight, Iggy, Snow Patrol (vooraan!!)![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |