quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We waren wel bevriend en zaten samen in het bestuur van een studentenvereniging. En toen werd ze jaloers om dat ik met andere meisjes uitging.![]()
Een soort omgekeerde hard-to-get.![]()
Je bedoelt natuurlijk Etcetera, etceteraquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben onhandig
ik kan nog wel ff doorgaan
oh ja, je loopt achter m'n werk is allang af
Valt wel mee, het was niet alsof we beste maatjes waren of zo. We spraken wel eens af. En ze kwam nooit op m';n verjaardag omdat ze voor tentamens moest lerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Is het niet heel raar als je eerst gewoon bevriend bent? Hoe lang waren jullie al vrienden?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Etcetera, etcetera
Fok!ken en huiswerk maken tegelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, je loopt achter m'n werk is allang af
Studie gaat voorquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Valt wel mee, het was niet alsof we beste maatjes waren of zo. We spraken wel eens af. En ze kwam nooit op m';n verjaardag omdat ze voor tentamens moest leren![]()
Sterkte bij de dokter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ik ga er vandoor, tot later!
Soempie, succes bij de tandarts alvast
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Etcetera, etcetera
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fok!ken en huiswerk maken tegelijk![]()
Jij bent echt goed![]()
Is dat niet wat weinig sinds je vorige tandartsbezoek?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb drie keer m'n tanden gepoetst en een keer geflost...moet goedkomen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig sinds je vorige tandartsbezoek?
Zorg je wel dat het over is voor de meetquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:ik ben weer terug van de dokter
Wat ik heb was niet gevaarlijk, wel irritant en besmettelijk.
Vind je roze geen mooie oogkleur dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat het over is voor de meet![]()
Tja, als je dat nu voor PP geregeld had.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind je roze geen mooie oogkleur dan?
owhquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:15 schreef Nesle het volgende:
pfoe!
ik wil vandaag mijn werkstuk uitprinten voor ANW.
wil die hem niet openen via de usb!
dikke paniek![]()
maargoed ik kan hem nu nog steeds niet openen dus ik ben er nog even mee aan de slag. Uiterlijk morgen 09.05 uur inleveren
Kopie maken naar de harde schijf toe en vanaf daar printen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:15 schreef Nesle het volgende:
pfoe!
ik wil vandaag mijn werkstuk uitprinten voor ANW.
wil die hem niet openen via de usb!
dikke paniek![]()
maargoed ik kan hem nu nog steeds niet openen dus ik ben er nog even mee aan de slag. Uiterlijk morgen 09.05 uur inleveren
Heb ik dus ook al geprobeerd, maar het bestand is "fout" dus vanaf daar wil hij hem ook niet printen zonder hem te openen zeg maar. Ben op het moment bij een vriend dus hier heb ik het orginele bestand ook niet maar ik ga hem zo opnieuw op de stick zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kopie maken naar de harde schijf toe en vanaf daar printen?
Wat is er nu weer mis mee?quote:
uhuquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inderdaad, bandjes met een t schrijven
inderdaadquote:
`quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
![]()
helemaal vergeten dat er vanavond mensen bij mij komen eten![]()
![]()
![]()
Heb gelukkig nog een uur![]()
Fijne avond mensen!![]()
Ik krijg nooit wat van die lui terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef iamredleader het volgende:belastingdienst heeft m'n teruggaaf betaald!
centen
Heb je asmo nog gesproken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef iamredleader het volgende:belastingdienst heeft m'n teruggaaf betaald!
centen
Film begint om 21 uur vanavond, en ik heb geen ooglapje. Had geen zin om vandaag te gaan, huisgenoot is wel wezen kijken maar toen was de feestwinkel dicht. Ik ga morgen wel even in Enschede kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
uhu
Maar ga jij eens snel een piraten ooglap halen! Hoe laat ga je naar de film?![]()
Nee, helaas.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie maakt um vol...
Waar ga je naartoe? Pirates of the Carribean?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Film begint om 21 uur vanavond, en ik heb geen ooglapje. Had geen zin om vandaag te gaan, huisgenoot is wel wezen kijken maar toen was de feestwinkel dicht. Ik ga morgen wel even in Enschede kijken
Ja. Ooglapje is overigens niet alleen bedoeld om mee naar de film te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe? Pirates of the Carribean?
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |