quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
om in de sfeer te blijven, ik ben verliefd![]()
Mini's?quote:
Op een auto?! OMFGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie foto's Nemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Dit witte "poeder" bestaat uit stukjes drijfijs. Allemaal net afgebrokkeld en wegdrijvend van land
[afbeelding]
Hier een stukje verder gevlogen en een beetje ingezoomd. Dit lijken dus kleine stukken ijs van een paar meter maar deze foto is vanaf 10km hoogt
Dus je mag er vanuit gaan dat het om stukken van 80m ofzo gaat. Misschien groter.
[afbeelding]
Nog een stuk verder wat grotere stukken. Dan praten we over kilometers
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
hangt er vanafals je zoiets invult Weet je een vraag niet? Vul iets belachelijks in! kan ik je garanderen dat het fout is
Wel gewoon verse bladspinaziequote:
Wat een conclusie!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, aangezien hij alleen zondag en maandag ging en dus net was aangekomen op pinkpop. Daarom was ik juist zo verbaasd dat hij zei dat hij me leuk vondHij zag er veel te goed uit
![]()
Hij vroeg halverwege de dag wel hoe lang ik al niet gedouched had![]()
![]()
quote:
Schaam jullie als dat serieus wasquote:
Hoe ga je dat ooit nog verwerken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik sliep. Maar hij belde 3 keer en was vantevoren al zat. Toen ie wegging, gaf ie me een zoen op mn wang, voor de ogen van de halve familie. De horror
PROEST!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
verrek jij je nek niet als je een mooie auto ziet rijden?quote:
Zo'n vaart loopt het ook niet hoor, ben wel tevreden met mijn eigen limoquote:
Ik kwijl op cabrio's. Mooie dan. Als ik er een zie, zeg ik altijd "vroem" Dan weet ook iedereen hoe ver het isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
verrek jij je nek niet als je een mooie auto ziet rijden?
ik wel hoor
en ik kan altijd staan kwijlen bij Mini's
Deze, vraag maar aan een modje om dit topic te hernoemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, heb er nu ook nog een met AKQ geopend...
Met welke verder?
Deze TT is vast leukerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, heb er nu ook nog een met AKQ geopend...
Met welke verder?
welkom in de wereld van de vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Schaam jullie als dat serieus was![]()
Gaat dit over een auto of over een meisje? In geval 2: hoezo onbereikbaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
En het is een redelijk onbereikbare liefde![]()
En doe even wat rustigerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Jongens, ik probeer ook nog andere dingen tussendoor te doen, hou het simpel.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welkom in de wereld van de vrouw
Jongens Moeten Gekeurd Worden
Dan gebeurt er eindelijk weer eens iets, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
En doe even wat rustigerIk volg de helft zo niet.
![]()
och, hangt ervan af wat de eisen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En met minder dan een 9 kom je nergens
het 1e geval, met redelijk wat zelfspot en sarcasmequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat dit over een auto of over een meisje? In geval 2: hoezo onbereikbaar?![]()
Jongens, ik probeer ook nog andere dingen tussendoor te doen, hou het simpel.![]()
Ja, ok. maar niet op een openbaar forum zonder toestemmingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welkom in de wereld van de vrouw
Jongens Moeten Gekeurd Worden
Dat is triestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
och, hangt ervan af wat de eisen zijn
sommige meiden kunnen afknappen op een verkeerd t-shirt
Ik ook vrij snelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
Ik knap meteen af op iemand die rookt.
Een 850quote:
mijn ervaring is dat rokers ontzettend gezellig mensen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook vrij snel
Ook op macho's en van die turkjes met de broek ongeveer op de knieėn en de Björn Borg broek eronder
Nee, dat niet jammer genoeg, maar een 2.5 20V wil ook best vooruit, ik meen 170 pkquote:
Wegenbelasting is niet al te weinig, en 1 op 10 als je normaal rijdt is ook niet echt goedkoop natuurlijk. Maar wel luxe en ruimtequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb erover zitten denken om ook een 850 ofzo een V40 ofzo te kopen, maar met m'n studentensalarisje kan ik beter voor een licht en compact autootje gaan...
Ohja, wij een v70 en dan niet die vierkante versie maar de iets ronderequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een 850![]()
En als je niet om je rechtervoet denkt heb je een kolk in je tank![]()
Dat kan wel zijn, dat zijn ze ook meestal. (80% procent van mijn vrienden rooktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat rokers ontzettend gezellig mensen zijn
mijn vriend rookt al veel minder trouwens. en hij wil uiteindelijk stoppen (waar ik blij van wordt hoor)
oh we hebben hier een Ford Fiesta en een Ford Focus staan
waarom denk je dat ik niet rookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, dat zijn ze ook meestal. (80% procent van mijn vrienden rookt) maar ik vind het niet zo lekker
omdat je niet gezellig wilt zijn?quote:
Ik heb met deze auto geleerd om te rijden als de gemiddelde volvorijderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik ga afhaken
Met een lekker licht bakkie kan het toch al gauw tientjes per maand schelen aan belasting en verzekering, en dan heb ik de benzine nog niet meegerekend... met mijn rechtervoet ligt dat verbruik geheid ook niet laag
Ik dacht dat het juist net leuk begon te wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar we gaan het niet over mijn liefdes hebben![]()
haha, daar was ik al bang voor jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist net leuk begon te worden![]()
![]()
ja ik ben een ontzettende bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
omdat je niet gezellig wilt zijn?![]()
flauw sorry grapje![]()
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat dit over een auto of over een meisje? In geval 2: hoezo onbereikbaar?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...
Op de babyfoto was hij wel allerschattigstquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Soempie het volgende:
Over telefoons gesproken..![]()
Ik zat zondag in het gras met twee telefoons en m'n fototoestel te jongleren, maar dat ging erg moeilijk (camera te groot). Komt er een jongen naar me toe en geeft zo z'n nokia![]()
![]()
Ga je op de meet ook jongleren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Soempie het volgende:
Over telefoons gesproken..![]()
Ik zat zondag in het gras met twee telefoons en m'n fototoestel te jongleren, maar dat ging erg moeilijk (camera te groot). Komt er een jongen naar me toe en geeft zo z'n nokia![]()
![]()
Vier?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef Nesle het volgende:
Wij moesten in de eerste al leren te jongleren met gym met 3 ballen. In de derde met 4 ballen
Dat lukte me niet maar met drie ballen kan ik het wel goed.
Kregen we ook nog een cijfer voor
Dat mag alleen als er niet gemorst wordt, anders is dat doodzonde johquote:
tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ook 's zoiets gehad trouwens
werden via een chatkanaal op Campzone vorig jaar dvd'tjes verkocht, in een spindel. ik had maar 1 nodig, dus dat ik vroeg of ze ook los verkocht werden. iemand anders kocht ze, en die komt ineens langs met een dvdtje![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |