Veel plezier daar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef Noca het volgende:
Allemachtig, alweer een ander topic..
Ik ben 80% zeker wel ff in Sally's vanavond.
checkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Aryon het volgende:
Al aangegen bij de politie dan?
checkquote:Pas blokkeren enzo.
check,quote:. Je weet nooit wie er aan je portemonee zit.
Ik hoop dat ik morgen een geplunderde portemonee terug vind/krijg met de pasjes ov strippen enzo er in...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
nieuwe ov kost je 32 euro![]()
been there enzo
Eeuwig zonde inderdadquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
nieuwe ov kost je 32 euro![]()
been there enzo
Welterustenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef manou het volgende:
rustig hier iedereen in sally's.............................welterusten dan maar voor degene die hier wel is!
Plezier hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet een niet-Groninger in dit topic?.
ja, daar liepen wij dus tussenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef wimmmm het volgende:
al die rotkinderen van de avondvierdaagse ofzo lopen net onder mn raam door te bleren, drumband en alles erbij
jazeker. Ik kan morgen gelukkig wederom uitslapenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:04 schreef Noca het volgende:niet met iedereen gepraat, iets voor de volgende keer.
Was wel gezellig, net terug uit de stad en morgen weer voreg op!!!
Het was leuk. En natuurlijk geen lelijke mensen gezien... mss in de wcquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er ook net weer.... Op geenstijl noemen ze Fok altijd het lelijke mensen forum, maar dit was een meet met een alleen maar mooie mensen
T was helemaal top!
Je hebt irl nieteens een baard...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis, morgen vroeg op. Het was superleuk!
Oja gefeliciteerd. Daar nog bier kunnen drinken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:56 schreef teigan het volgende:
Nu zijn we klaar, Sebasser heeft gewonnen, en wij gaan allemaal richting een bed(ieder zijn eigen hoor..)
Inmiddels allemaal naar huis zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef maok het volgende:
De rest zit trouwens te kolonisten ofzo bij teigan
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja gefeliciteerd. Daar nog bier kunnen drinken?
inmiddels?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Inmiddels allemaal naar huis zeker?
Ik ga ook maar slapen.
Wel te rusten![]()
ohja, dat poste ik dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:55 schreef teigan het volgende:
ik deed het zelf, niks dwang.
Ja, hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand mn editknop gezien?
Dan ben je vast gehackt, trek maar snel je internet kabel uit je PC.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:12 schreef Aryon het volgende:
Heey bij mij wordt ut ook alweer licht en de vogeltjes zingen.
Truste, die zoen is denk ik voor de vrouwen bedoelt.Heey me muis beweegt zonder dat ik em aanraak, das bijzonder. En nee ik ben niet zo dronken dat ik hallucineer.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er ook net weer.... Op geenstijl noemen ze Fok altijd het lelijke mensen forum, maar dit was een meet met een alleen maar mooie mensen
T was helemaal top!
Wat ga je zaterdag doen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis, morgen vroeg op. Het was superleuk!
Grolsch is goed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:37 schreef Grulez het volgende:
Lekker rustig hier.
Zo die kant op![]()
Wel Grolsch, das dan wel weer jammer...
Dude, ben je ziek in je hoofd ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Palace vanavond voor mij.
Verdomme, ik was al bang dat ik tegen zou vallen.quote:
Het was zéker een leuke film! Enorm gelachen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:03 schreef Viking84 het volgende:
Omg, dat is weer laat geworden dus.
Was het ook nog een leuke film? Want daar hoor ik dus niks over.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
jazeker. Ik kan morgen gelukkig wederom uitslapen![]()
Kwam wat elementen tekort voor een goede uitvoering van het spelquote:
Niet uit de hoogte gaan doen nu hè.quote:
Ik zal later even de foto's plaatsenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet uit de hoogte gaan doen nu hè.[afbeelding]
Mee eenschquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog niet gezegd, dat het een zeer geslaagde avond was![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond trouwens iedereen heel erg tof gister.
Mn fototoestel weigerde dienstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:15 schreef Flipper01 het volgende:
Waar blijven de foto's??
naaaaahquote:
Dat riep ik vannacht ook al tegenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tang? Die tweede van mij, kan die sowieso weg, alsjeblieft?
Noca is wel leuk trouwens.. Mag ik dat zeggen?
.
Waar is je zwarte polo.... :pquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of ik hier wel zo blij mee ben..
ik wil niet het risico lopen dat ik herkend word door leerlingen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Aryon het volgende:
Leuke foto'sEn waarom is teigan onherkenbaar gemaakt?
Ik had al gezegd die niet aan te zullen trekken.quote:
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Noca is wel leuk trouwens.. Mag ik dat zeggen?
.
Een schatje is het hè?quote:
Jij leidt wel een zwaar bestaan zeg. Alle dingen maar verborgen houden omdat er mischien wel leerlingen op het forum rondlopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
[..]
ik wil niet het risico lopen dat ik herkend word door leerlingen..
laat ik het zo zeggen, niet iedereen hoeft alles van mij te weten, en er is altijd een risico dat ze er toch achterkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:45 schreef Aryon het volgende:
[..]
Jij leidt wel een zwaar bestaan zeg. Alle dingen maar verborgen houden omdat er mischien wel leerlingen op het forum rondlopen.
idd, en niet alleen Alex...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
He, Alex heeft een andere avatar
wat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt een te toffe nieuwe agenda.
Hij is roze en groot en met bloemen en felle kleurtjes en enorm schattig, en de bladwijzer is een blauwgeruit lintje met een roze roosje eraan.quote:
hm, dat klinkt ernstig en zwaar klote...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idd, en niet alleen Alex...![]()
Wat is dat met die crew en die lamme kaars-usericoontjes?
nooit gedacht dat ik nog eens aan zo'n avatardinges mee zou doen...
Niet de hoekjes vergeten hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga de badkamer even laten blinken.
Jups. Als ik niet had hoeven te werken was ik nog wel blijven hangen, maar vond drie uur nu laat genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef S-Two het volgende:
Was het gezellig? Ik ging pas tegen half 4 de stad in, maar het was nog errug gezellig in de stad.
Volgende keer aan de Hertog jan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:24 schreef Grulez het volgende:
Aha ik sta ook op de foto's zie ik...
4 uur niet normaal dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef Aryon het volgende:
Goeiemorgen/middag... Ook weer wakker op een normaal tijdstip en niet om 4 uur 's middags gelukkig.
Leuke aaf gehad allemaal?
Toen zaten we daar ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Liep nog langs de Sally's maar die was alweer dicht om kwart voor 4.
Ach, ik kom volgend schooljaar gewoon bij jou op school.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, niet iedereen hoeft alles van mij te weten, en er is altijd een risico dat ze er toch achterkomen.
Ik ben nu nog niet zo lang bezig in het onderwijs, en weet daarom ook nog niet goed wat wel en niet kan en normaal is. Ik heb eerdere slechte ervaringen met mensen die mij hier herkenden en harde conclusies verbonden aan wat ze hier lazen. Ik wil daar gewoon niet weer gezeik mee. En misschien ben ik er nu wat te voorzichtig mee, maar dat is dan jammer.
En als ze echt bewust zouden gaan zoeken, dan vinden ze mij toch wel, maar daarom hoef ik het ze niet op een presenteerblaadje aan te bieden
Heb jij geen school ofzo waar je naar toe moet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
4 uur niet normaal dan?
Ah, gelukkig dat ik om 15:20 wakker geworden ben.
Volgend jaar, bij teigan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb jij geen school ofzo waar je naar toe moet?![]()
Nee, grapje natuurlijk.quote:
Keitof.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef Whizzkith het volgende:
Jullie gaan veel te snel
Hoe was de meet?
Leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef Whizzkith het volgende:
Jullie gaan veel te snel
Hoe was de meet?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan mij geweldige foto met appelsapf even weg?![]()
Dude.quote:
Potc 3quote:
Echt wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Net als volgend jaar.quote:
Wat is er mis met appelsap?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Appelsapquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Gisteravond nog gepokerd in Paterswolde of all placesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar!
Vanavond pokeren in de kroeg, zo even mijn pokerface trainen.
Potjewol ! Mooi man, nog wat gewonnen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gisteravond nog gepokerd in Paterswolde of all places
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Grulez het volgende:
Het is wel ineens rustig in dit topic. Iedereen is cker aan het bijkomen van de bijzondere nacht
Geen doner? waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
idd.
Vanacht sinds tijden ook weer eens kebab gehad.
Hasret, tegen over de Media Markt.quote:
quote:
Shoarma is ook goed te doen jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das ook wel de bekendste idd. Ik ben laatst bij een shoarmaboer geweest naast de bienvenue; dat was tioch wel erg lekker, veel en nieteens zo duur.
Klopt. Spreekt voor hem.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sebasser in het echt net zo'n mafkees is als hier![]()
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sebasser in het echt net zo'n mafkees is als hier![]()
.
Eet je dat vaker?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:45 schreef teigan het volgende:
Net weer wakker, ik heb toch nog even een paar uurtjes bijgeslapen..
Zo nog ff knoflooksaus halen en dan eten.
Tangarine post foto's als zijn accu is opgeladen. Maar hij heeft ws vanavond laat pas tijd om foto's te posten, aangezien hij nu aan het werk isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:53 schreef manou het volgende:
komen hier ook foto's van de meet? ben wel nieuwsschierig !
Eh?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:53 schreef manou het volgende:
komen hier ook foto's van de meet? ben wel nieuwsschierig !
waar dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh?
Er zijn al een stuk of 10 foto's van de meet gepost..?
Nope. moet eten maken.quote:
spareribs, patat en sla erbij..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eet je dat vaker?
Knoflooksaus?
Of ga je er ook nog wat bij eten toevallig?
Het is niet alleen lekker makkelijk, het is nog lekker ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:15 schreef teigan het volgende:
[..]
spareribs, patat en sla erbij..
lekker makkelijk
Zolang ik er niet nog een keer opsta, vind ik het bestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tangarine post foto's als zijn accu is opgeladen. Maar hij heeft ws vanavond laat pas tijd om foto's te posten, aangezien hij nu aan het werk is.
*Tangarine's persoonlijke agenda is.
die post mag je vergeten, want ik wist niet dat er al foto's op stondenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zolang ik er niet nog een keer opsta, vind ik het best![]()
Jij staat overal op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
De volgende keer ga je gewoon mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die post mag je vergeten, want ik wist niet dat er al foto's op stonden.
Waarom bemoei ik me eik met die foto's? K was nie eens mee.
Wat heeft mijn bed te maken met jouw foto's?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb jij ook weer wat te doen als je in je bed ligt.
dan gaan we naar blijdorpquote:
Je hebt zijn foto's toch boven je bed hangen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft mijn bed te maken met jouw foto's?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt zijn foto's toch boven je bed hangen?
Als je dan een orgasme uit wilt stellen kijk je er ff naar
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt zijn foto's toch boven je bed hangen?
Als je dan een orgasme uit wilt stellen kijk je er ff naar
beste kerel, als ik dat soort dingen had gesnapt had je me een PM mogen sturenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat maakt niks uit.
Al stond er een tubgirl.
noh, zo dringend hoef ik t ook weer niet te wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden hem ff een PM te sturen
Cornjum, heb ook in Stiens, St. Jabik, en twee huizen verderop in Cornjum gewoond.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
noh, zo dringend hoef ik t ook weer niet te weten.
*eet.
Waar kom jij eigenlijk vandaan uit Fryslân?
hehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar gister bij de film woonde ik in Popcornjum uiteraard
Zodra ik deze zin snap kom ik hier op terug, ok?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beste kerel, als ik dat soort dingen had gesnapt had je me een PM mogen sturen
Spontaan baal ik dat ik nooit op de peuterschool in Stiens heb gezetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hehe.
Ik heb vroeger ook in Stiens gewoond. Tot m'n 3e jaar. M'n broer en zussen hebben er wel een groot deel van hun jeugd doorgebracht (nadat ze vanuit Leeuwarden naar Stiens verhuisden).
Mijn ouders kennen zo'n beetje iedereen in Stiens en als zij iemand niet kennen, kennen ze wel weer iemand die die iemand wel kent.
ik ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Spontaan baal ik dat ik nooit op de peuterschool in Stiens heb gezeten
Wat hij zegt, een keer onverwacht is al erg genoegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
nah als kinders zullen we ekaar vast eens gezien hebben dan, ongeveer zlefde leeftijd, in in de jaren '80 was Stiens echt nog een kutgatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik ging al vanaf mijn 3e in Drachten naar een speciale school voor speciale mensen
![]()
.
hehe, zou best kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah als kinders zullen we ekaar vast eens gezien hebben dan, ongeveer zlefde leeftijd, in in de jaren '80 was Stiens echt nog een kutgat
Stiens trouwens
ben je vandaag alwéér naar de film geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Tangarine het volgende:
*terug van werk is!
Jeuj m'n nieuwe telelens is binnenEnnuh, die foto's waren bijna het eerste wat ik heb gedaan toen ik wakker was vanmorgen!
De film van vanmiddag (The Hoax) vond ik eigenlijk leuker dan Pirates....
ja je zei al naar welke film je bent geweest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:02 schreef Tangarine het volgende:
Ja, The Hoax, best vermakelijk
Geloof het of niet, maar die was nog veel lelijker dan die eerste. Of nee, beter gezegd, daar stond ik nog lelijker op. Zie ik er echt zo uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die tweede foto van DaD
ik had je sowieso niet meer herkend, hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die was nog veel lelijker dan die eerste. Of nee, beter gezegd, daar stond ik nog lelijker op. Zie ik er echt zo uit?.
Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die was nog veel lelijker dan die eerste. Of nee, beter gezegd, daar stond ik nog lelijker op. Zie ik er echt zo uit?.
iedereen is altijd negatief over zichzelf op foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk veranderd in anderhalf jaar ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had je sowieso niet meer herkend, hoor.
- brilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk veranderd in anderhalf jaar ja...
+ hoektandenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
- bril
+ lang haar
groot verschil idd. In positieve zin trouwens
.
Oh, van die tanden weet ik eigenlijk niets, want ik heb je nooit van dichtbij gezien ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
+ hoektanden
Dank je.. 't Kon ook bijna niet anders.
.
Nooit van dichtbij gezien? We zaten eens NAAST elkaar bij college.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, van die tanden weet ik eigenlijk niets, want ik heb je nooit van dichtbij gezien ofzo. Maar nu je het zegt kan ik me inderdaad vaag herinneren dat er iets niet helemaal goed zat met je tanden
.
is dat zo? Dat weet ik niet meer, hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nooit van dichtbij gezien? We zaten eens NAAST elkaar bij college..
Schaatsen, moi?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
zoek je nog iets te doen voor pinkstermaandag Dude? Ik zoek nog steeds een bijrijdster voor de elfstedentochtIn Fryslân, dat wel.
Pinksteren is er een ja... concert ( ?! ) op de grote markquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg dames en heren, als ik even vragen mag:
Welke paintball-tenten kennen jullie in Groningen e.o.?
En voorts: wat is er met Pinksteren zoal te doen in onze mooie stad?
Oké, dat is éénquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pinksteren is er een ja... concert ( ?! ) op de grote mark
En paintballen: http://www.outdoorinternational.nl/index.asp![]()
Vlak naast Wolderingmeubelen.
In deze post doet alleen het woord maandag een belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
maandag is het armada@groningen
met o.a. armin van buuren
een soort van dj tiësto, maar dan cooler, volgens sommigen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In deze post doet alleen het woord maandag een belletje rinkelen.
Ik ben heel oud, moet je weten![]()
Wat is Armin van Buuren?
Mn Visa kan ook niet schaatsen, autorijden, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Schaatsen, moi?![]()
Maar als je het toevallig over een leuke autorit hebt: ik heb wel ervaring met rally rijden als bijrijder![]()
Ik hoor het alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een soort van dj tiësto, maar dan cooler, volgens sommigen.
Dancemuziek, zeg maar. Maar als je oud bent, blijf dan maar weg daar
.
Dude is heul niet oud, niet eens in de buurt van oudquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een soort van dj tiësto, maar dan cooler, volgens sommigen.
Dancemuziek, zeg maar. Maar als je oud bent, blijf dan maar weg daar
.
Rally rijden in een Visa heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn Visa kan ook niet schaatsen, autorijden, wat ik je brom!
Toen kende ik je nog niet echt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat zo? Dat weet ik niet meer, hoor. Maar eigenlijk best wel raar dat we nooit eens wat tegen elkaar gezegd hebben, terwijl we allebei wisten dat de ander op Fok! zat enzo
.
Het is geen rally, maar een toerrit. De Visa hefet een rijke rallyhistorie! Maar dat zijn typs ZONDER eendenblokquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rally rijden in een Visa heb ik nog nooit gedaan![]()
Lijkt me wel leuk, doe je vaker dit soort ritten?
ken je me nu wel dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen kende ik je nog niet echt, eigenlijk.
Oké, tourrit dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is geen rally, maar een toerrit. De Visa hefet een rijke rallyhistorie! Maar dat zijn typs ZONDER eendenblok
En dit word mn tweede toerrit, gaan nog wat meer PTAers mee ook (Die wel een bijrider hebben)
ga je ook skaten dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef Tangarine het volgende:
Ooo lekker Teigan! Ik moet maar ff druk gaan oefenen
Nou, ga je mee of niet? Ik heb achterin ook nog twee plekken voor als je aanhang mee wilt nemen, mits ouder dan 16. Anders vraag ik morgen mn moederquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, tourrit dan.
Helaas moet ik Pinkstermaandag al bingoën en klaverjassen!
Nee serieus: leuk man, dat soort ritten![]()
wil ik nog eens doen als ik het geld heb.. Tot nu toe is het er nog niet van gekomen. Ik doe wel mee aan toertochten binnen Nederland als ik tijd hebquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga je ook skaten dan?
Gaat Teigan ook wel eens skaten in Parijs? Langs de Champs d'Ellyssees oid?
Met je moederquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ga je mee of niet? Ik heb achterin ook nog twee plekken voor als je aanhang mee wilt nemen, mits ouder dan 16. Anders vraag ik morgen mn moeder
ik zal je maandagavond wel even allemaal oneerbare voorstellen doen, leer je snel genoeg om 'nee' te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:24 schreef Tangarine het volgende:
ik moet iemand helpen met statistiek, moet echt eens leren om 'nee' te zeggen...
Ach, alle mensen die ik nu ken en die geen familie van me zijn heb ik ooit niet gekend, dus dat is het probleem niet toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met je moeder.
Normaal gesproken wilde ik wel mee, maar:
1) ik ken je niet
2) ik moet maandag echt aan de studie
sorry.
Maar moeders kunnen ook erg leuk zijn. Vooral als ze je de oren van t hoofd kletsen
.
Nee ik kan serieus nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ga je mee of niet? Ik heb achterin ook nog twee plekken voor als je aanhang mee wilt nemen, mits ouder dan 16. Anders vraag ik morgen mn moeder
nah, ga gewoon mee dan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:
"Maar ja, als jij je studie belangrijker vindt dan een plezierritje...", wat een emo.
Je maakt dat ik me schuldig voel
helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik kan serieus niet![]()
Maar het had me, net zo serieus, ontzettend leuk geleken. Ik hou me aanbevolen voor dit soort ritten![]()
ik moet data verwerken op m'n laptop, dus heb je stroomvoorziening in die wagen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah, ga gewoon mee dan!wie weet kun je onderweg ook nog studeren
nee, mn 12 volt aansluiting is kaduuk...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik moet data verwerken op m'n laptop, dus heb je stroomvoorziening in die wagen?.
in je fotoboek staat ook dat je mee moet gaan!quote:Op 25-05-2007 23:40 schreef 2cv
Doen !
Kan jij even een 9 volt alkaline batterij (varta/duracell/energizer/ander goed merk (dus niet goedkope zooi) ) voor me halen en meenemen maandag (vanzelfsprekend betaal ik je het bedrag terug) ? Dan kan ik m'n multimeter weer aan de praat krijgen en gaan we even meten waar de fout zit en die wellicht verhelpen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn 12 volt aansluiting is kaduuk...![]()
[..]
in je fotoboek staat ook dat je mee moet gaan!
mits Viking84 meegaat als mn 12v-aansluiting het doetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan jij even een 9 volt alkaline batterij (varta/duracell/energizer/ander goed merk (dus niet goedkope zooi) ) voor me halen en meenemen maandag (vanzelfsprekend betaal ik je het bedrag terug) ? Dan kan ik m'n multimeter weer aan de praat krijgen en gaan we even meten waar de fout zit en die wellicht verhelpen.
áls ik mee zou gaan, zou ik echt niet op m'n laptop gaan werken, hoor, doe normaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mits Viking84 meegaat als mn 12v-aansluiting het doet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
áls ik mee zou gaan, zou ik echt niet op m'n laptop gaan werken, hoor, doe normaal.
Nee, maar ik ga niet mee. Ik heb echt even een drukke periode atm. Sorry. Wellicht een andere keer
.
Geen batterij ---> Niet kunnen meten ---> Niet weten waar de fout zit ---> Niet kunnen repareren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mits Viking84 meegaat als mn 12v-aansluiting het doet
Ik had kietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Potjewol ! Mooi man, nog wat gewonnen?
Zit je hiernaast al btw?
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik had kietgespeeld
![]()
Ik zit inderdaad al daarnaast.... bijna een maand nu.
Maar ik zal binnenkort ongetwijfeld veel minder aanwezig zijn in het mooie Grunn
Waarschijnlijk alleen op de maandagen en incidenteel een andere dag
Oh... je was te voorbarig met het condolerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |