Veel plezier daar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef Noca het volgende:
Allemachtig, alweer een ander topic..
Ik ben 80% zeker wel ff in Sally's vanavond.
checkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Aryon het volgende:
Al aangegen bij de politie dan?
checkquote:Pas blokkeren enzo.
check,quote:. Je weet nooit wie er aan je portemonee zit.
Ik hoop dat ik morgen een geplunderde portemonee terug vind/krijg met de pasjes ov strippen enzo er in...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
nieuwe ov kost je 32 euro![]()
been there enzo
Eeuwig zonde inderdadquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
nieuwe ov kost je 32 euro![]()
been there enzo
Welterustenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef manou het volgende:
rustig hier iedereen in sally's.............................welterusten dan maar voor degene die hier wel is!
Plezier hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet een niet-Groninger in dit topic?.
ja, daar liepen wij dus tussenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef wimmmm het volgende:
al die rotkinderen van de avondvierdaagse ofzo lopen net onder mn raam door te bleren, drumband en alles erbij
jazeker. Ik kan morgen gelukkig wederom uitslapenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:04 schreef Noca het volgende:niet met iedereen gepraat, iets voor de volgende keer.
Was wel gezellig, net terug uit de stad en morgen weer voreg op!!!
Het was leuk. En natuurlijk geen lelijke mensen gezien... mss in de wcquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er ook net weer.... Op geenstijl noemen ze Fok altijd het lelijke mensen forum, maar dit was een meet met een alleen maar mooie mensen
T was helemaal top!
Je hebt irl nieteens een baard...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis, morgen vroeg op. Het was superleuk!
Oja gefeliciteerd. Daar nog bier kunnen drinken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:56 schreef teigan het volgende:
Nu zijn we klaar, Sebasser heeft gewonnen, en wij gaan allemaal richting een bed(ieder zijn eigen hoor..)
Inmiddels allemaal naar huis zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef maok het volgende:
De rest zit trouwens te kolonisten ofzo bij teigan
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja gefeliciteerd. Daar nog bier kunnen drinken?
inmiddels?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Inmiddels allemaal naar huis zeker?
Ik ga ook maar slapen.
Wel te rusten![]()
ohja, dat poste ik dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:55 schreef teigan het volgende:
ik deed het zelf, niks dwang.
Ja, hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand mn editknop gezien?
Dan ben je vast gehackt, trek maar snel je internet kabel uit je PC.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:12 schreef Aryon het volgende:
Heey bij mij wordt ut ook alweer licht en de vogeltjes zingen.
Truste, die zoen is denk ik voor de vrouwen bedoelt.Heey me muis beweegt zonder dat ik em aanraak, das bijzonder. En nee ik ben niet zo dronken dat ik hallucineer.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er ook net weer.... Op geenstijl noemen ze Fok altijd het lelijke mensen forum, maar dit was een meet met een alleen maar mooie mensen
T was helemaal top!
Wat ga je zaterdag doen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis, morgen vroeg op. Het was superleuk!
Grolsch is goed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:37 schreef Grulez het volgende:
Lekker rustig hier.
Zo die kant op![]()
Wel Grolsch, das dan wel weer jammer...
Dude, ben je ziek in je hoofd ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Palace vanavond voor mij.
Verdomme, ik was al bang dat ik tegen zou vallen.quote:
Het was zéker een leuke film! Enorm gelachen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:03 schreef Viking84 het volgende:
Omg, dat is weer laat geworden dus.
Was het ook nog een leuke film? Want daar hoor ik dus niks over.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
jazeker. Ik kan morgen gelukkig wederom uitslapen![]()
Kwam wat elementen tekort voor een goede uitvoering van het spelquote:
Niet uit de hoogte gaan doen nu hè.quote:
Ik zal later even de foto's plaatsenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet uit de hoogte gaan doen nu hè.[afbeelding]
Mee eenschquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog niet gezegd, dat het een zeer geslaagde avond was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |