Wie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet een niet-Groninger in dit topic?.
Hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt wel gratis popcorn krijgen. Mijn aanhang gaat toch om 19.00, dus jullie zien mij alleen verschijnen
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:28 schreef teigan het volgende:
Ja, het is echt weer benauwd buiten..
Ben blij dat de bios een airco heeft..
(ik had vanmiddag al een leerling die vroeg of hij mee mocht naar de bios...)
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?
Hm, strange.
Ik neem aan dat je ze niks hebt vertelt over dat je daar samen met FOK!kers heen zou gaan?
"Juf zegt dat het juist heel leuk en gezellig is om onbekenden van internet te ontmoeten in een donkere ruimte".quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?
Hm, strange.
Ik neem aan dat je ze niks hebt vertelt over dat je daar samen met FOK!kers heen zou gaan?
Jawel (al kunnen de achterste maar een klein stukje), maar maar de raampjes konden niet nog verder open....en om nou met de deur open te gaan rijden.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef du_ke het volgende:
Geen arko?
mits nieuwe lens!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef Tangarine het volgende:
Moet ik nou m'n camera nog meenemen?
dan blijf je maar wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:36 schreef Tangarine het volgende:
ja die krijg ik morgen pas, en tis een telezoom, dus dat heeft weinig nut anyway
Goed idee. Hoe laat gaan jullie weg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef teigan het volgende:
Peterselieman, fiets je met ons mee? Zou een beetje raar zijn als we zo goed als achter elkaar die kant uitfietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |