Ik hou niet van grapjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De elfstedentocht rijden
En voor je weer met je oh zo lollige grapje komt, ja, er is ook een Tractor elfstedentocht.
Ik zoek nog een bijrijdster trouwens
Dit wil ik ook wel even weten eigelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
welke stoelen hebben jullie trouwens toegewezen gekregen?
Herman Brood klok?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Jesse_ het volgende:
pff waarom is nergens een fatsoenlijke wandklok te koop
had ik bij de blokker een mooie lelijke op het oog, was die er niet!![]()
Die zaal zit ook echt wel helemaal vol.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
we zitten in zaal 1. hopelijk is de zaal niet geheel vol, zodat wij nog kunnen wisselen. ik zit in rij K op stoel 10.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Jezus wat snel
Is dr nog belangrijk nieuws?![]()
Ze zijn goedkoop, en tofvan foutheid. Het is dat ik geen klokken met wijzers wil, anders had ik hem wellicht gekocht.quote:
denk het niet hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zaal zit ook echt wel helemaal vol.
Iedereen houdt ook altijd de deur voor mij open, maar dat komt vaak omdat ik hem niet zelf kan open doen, omdat ik dan handboeien omheb.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een man die de deur voor je open houdt..
Twee mannen op één dag die de deur voor je open houden!.
Ik denk niet dat ze zomaar de deur voor je openhoudenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen houdt ook altijd de deur voor mij open, maar dat komt vaak omdat ik hem niet zelf kan open doen, omdat ik dan handboeien omheb.
Ja, het leven van een zware crimineel is zwaar.
Gatver, wat moet je in dat kutdorp?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
* Alexxxxx is richting GroningenTot zo!
Nee, dat doen ze vanwege mijn uitstraling.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zomaar de deur voor je openhouden![]()
Jeetje wat is dat tegenwoordig allemaal duur.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
8,50. Met ov of studentenkaart ¤6,50![]()
Nu al?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
* Alexxxxx is richting GroningenTot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |