noh, zo dringend hoef ik t ook weer niet te wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden hem ff een PM te sturen
Cornjum, heb ook in Stiens, St. Jabik, en twee huizen verderop in Cornjum gewoond.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
noh, zo dringend hoef ik t ook weer niet te weten.
*eet.
Waar kom jij eigenlijk vandaan uit Fryslân?
hehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar gister bij de film woonde ik in Popcornjum uiteraard
Zodra ik deze zin snap kom ik hier op terug, ok?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beste kerel, als ik dat soort dingen had gesnapt had je me een PM mogen sturen
Spontaan baal ik dat ik nooit op de peuterschool in Stiens heb gezetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hehe.
Ik heb vroeger ook in Stiens gewoond. Tot m'n 3e jaar. M'n broer en zussen hebben er wel een groot deel van hun jeugd doorgebracht (nadat ze vanuit Leeuwarden naar Stiens verhuisden).
Mijn ouders kennen zo'n beetje iedereen in Stiens en als zij iemand niet kennen, kennen ze wel weer iemand die die iemand wel kent.
ik ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Spontaan baal ik dat ik nooit op de peuterschool in Stiens heb gezeten
Wat hij zegt, een keer onverwacht is al erg genoegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zolang ik er niet nog een keer opsta, vind ik het best![]()
nah als kinders zullen we ekaar vast eens gezien hebben dan, ongeveer zlefde leeftijd, in in de jaren '80 was Stiens echt nog een kutgatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik ging al vanaf mijn 3e in Drachten naar een speciale school voor speciale mensen
![]()
.
hehe, zou best kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah als kinders zullen we ekaar vast eens gezien hebben dan, ongeveer zlefde leeftijd, in in de jaren '80 was Stiens echt nog een kutgat
Stiens trouwens
ben je vandaag alwéér naar de film geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Tangarine het volgende:
*terug van werk is!
Jeuj m'n nieuwe telelens is binnenEnnuh, die foto's waren bijna het eerste wat ik heb gedaan toen ik wakker was vanmorgen!
De film van vanmiddag (The Hoax) vond ik eigenlijk leuker dan Pirates....
ja je zei al naar welke film je bent geweest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:02 schreef Tangarine het volgende:
Ja, The Hoax, best vermakelijk
Geloof het of niet, maar die was nog veel lelijker dan die eerste. Of nee, beter gezegd, daar stond ik nog lelijker op. Zie ik er echt zo uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die tweede foto van DaD
ik had je sowieso niet meer herkend, hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die was nog veel lelijker dan die eerste. Of nee, beter gezegd, daar stond ik nog lelijker op. Zie ik er echt zo uit?.
Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die was nog veel lelijker dan die eerste. Of nee, beter gezegd, daar stond ik nog lelijker op. Zie ik er echt zo uit?.
iedereen is altijd negatief over zichzelf op foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk veranderd in anderhalf jaar ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had je sowieso niet meer herkend, hoor.
- brilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk veranderd in anderhalf jaar ja...
+ hoektandenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
- bril
+ lang haar
groot verschil idd. In positieve zin trouwens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |