Volgende keer aan de Hertog jan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:24 schreef Grulez het volgende:
Aha ik sta ook op de foto's zie ik...
4 uur niet normaal dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef Aryon het volgende:
Goeiemorgen/middag... Ook weer wakker op een normaal tijdstip en niet om 4 uur 's middags gelukkig.
Leuke aaf gehad allemaal?
Toen zaten we daar ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Liep nog langs de Sally's maar die was alweer dicht om kwart voor 4.
Ach, ik kom volgend schooljaar gewoon bij jou op school.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, niet iedereen hoeft alles van mij te weten, en er is altijd een risico dat ze er toch achterkomen.
Ik ben nu nog niet zo lang bezig in het onderwijs, en weet daarom ook nog niet goed wat wel en niet kan en normaal is. Ik heb eerdere slechte ervaringen met mensen die mij hier herkenden en harde conclusies verbonden aan wat ze hier lazen. Ik wil daar gewoon niet weer gezeik mee. En misschien ben ik er nu wat te voorzichtig mee, maar dat is dan jammer.
En als ze echt bewust zouden gaan zoeken, dan vinden ze mij toch wel, maar daarom hoef ik het ze niet op een presenteerblaadje aan te bieden
Heb jij geen school ofzo waar je naar toe moet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
4 uur niet normaal dan?
Ah, gelukkig dat ik om 15:20 wakker geworden ben.
Volgend jaar, bij teigan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb jij geen school ofzo waar je naar toe moet?![]()
Nee, grapje natuurlijk.quote:
Keitof.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef Whizzkith het volgende:
Jullie gaan veel te snel
Hoe was de meet?
Leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef Whizzkith het volgende:
Jullie gaan veel te snel
Hoe was de meet?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan mij geweldige foto met appelsapf even weg?![]()
Dude.quote:
Potc 3quote:
Echt wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Net als volgend jaar.quote:
Wat is er mis met appelsap?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Appelsapquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |