wil ik nog eens doen als ik het geld heb.. Tot nu toe is het er nog niet van gekomen. Ik doe wel mee aan toertochten binnen Nederland als ik tijd hebquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga je ook skaten dan?
Gaat Teigan ook wel eens skaten in Parijs? Langs de Champs d'Ellyssees oid?
Met je moederquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ga je mee of niet? Ik heb achterin ook nog twee plekken voor als je aanhang mee wilt nemen, mits ouder dan 16. Anders vraag ik morgen mn moeder
ik zal je maandagavond wel even allemaal oneerbare voorstellen doen, leer je snel genoeg om 'nee' te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:24 schreef Tangarine het volgende:
ik moet iemand helpen met statistiek, moet echt eens leren om 'nee' te zeggen...
Ach, alle mensen die ik nu ken en die geen familie van me zijn heb ik ooit niet gekend, dus dat is het probleem niet toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met je moeder.
Normaal gesproken wilde ik wel mee, maar:
1) ik ken je niet
2) ik moet maandag echt aan de studie
sorry.
Maar moeders kunnen ook erg leuk zijn. Vooral als ze je de oren van t hoofd kletsen
.
Nee ik kan serieus nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ga je mee of niet? Ik heb achterin ook nog twee plekken voor als je aanhang mee wilt nemen, mits ouder dan 16. Anders vraag ik morgen mn moeder
nah, ga gewoon mee dan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:
"Maar ja, als jij je studie belangrijker vindt dan een plezierritje...", wat een emo.
Je maakt dat ik me schuldig voel
helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik kan serieus niet![]()
Maar het had me, net zo serieus, ontzettend leuk geleken. Ik hou me aanbevolen voor dit soort ritten![]()
ik moet data verwerken op m'n laptop, dus heb je stroomvoorziening in die wagen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah, ga gewoon mee dan!wie weet kun je onderweg ook nog studeren
nee, mn 12 volt aansluiting is kaduuk...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik moet data verwerken op m'n laptop, dus heb je stroomvoorziening in die wagen?.
in je fotoboek staat ook dat je mee moet gaan!quote:Op 25-05-2007 23:40 schreef 2cv
Doen !
Kan jij even een 9 volt alkaline batterij (varta/duracell/energizer/ander goed merk (dus niet goedkope zooi) ) voor me halen en meenemen maandag (vanzelfsprekend betaal ik je het bedrag terug) ? Dan kan ik m'n multimeter weer aan de praat krijgen en gaan we even meten waar de fout zit en die wellicht verhelpen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn 12 volt aansluiting is kaduuk...![]()
[..]
in je fotoboek staat ook dat je mee moet gaan!
mits Viking84 meegaat als mn 12v-aansluiting het doetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan jij even een 9 volt alkaline batterij (varta/duracell/energizer/ander goed merk (dus niet goedkope zooi) ) voor me halen en meenemen maandag (vanzelfsprekend betaal ik je het bedrag terug) ? Dan kan ik m'n multimeter weer aan de praat krijgen en gaan we even meten waar de fout zit en die wellicht verhelpen.
áls ik mee zou gaan, zou ik echt niet op m'n laptop gaan werken, hoor, doe normaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mits Viking84 meegaat als mn 12v-aansluiting het doet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
áls ik mee zou gaan, zou ik echt niet op m'n laptop gaan werken, hoor, doe normaal.
Nee, maar ik ga niet mee. Ik heb echt even een drukke periode atm. Sorry. Wellicht een andere keer
.
Geen batterij ---> Niet kunnen meten ---> Niet weten waar de fout zit ---> Niet kunnen repareren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mits Viking84 meegaat als mn 12v-aansluiting het doet
Ik had kietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Potjewol ! Mooi man, nog wat gewonnen?
Zit je hiernaast al btw?
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik had kietgespeeld
![]()
Ik zit inderdaad al daarnaast.... bijna een maand nu.
Maar ik zal binnenkort ongetwijfeld veel minder aanwezig zijn in het mooie Grunn
Waarschijnlijk alleen op de maandagen en incidenteel een andere dag
Oh... je was te voorbarig met het condolerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |