SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei nog tegen de portier: Jullie kappen te vroeg af, maar deze snapte het toch niet.
Sjongejonge zeg. En die kutreclame ook! Als ik 10 euro bijlap zou ik deze GRAAG willen overslaan, wat een onzin.
Maargoedwat gebeurde er na de credits? Vrouwtje zwanger?
Yup, hij kan goed mikken. In een vorig leven vast een elf geweestquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef Tangarine het volgende:
Jaaa, je hebt wat gemist! om het niet compleet te verklappen, maar toch een hint te geven:
Het was in 1x raak
Alleen om dat ze het gedeelte na de credits bij Pirates 3 niet laten zien??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:33 schreef Dibble het volgende:
daarom ga ik ook nooit naar de bioscoop.1 grote teringbende daar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja weet ik dat, nu maar wachten op de DVD dan. opzich aardige film.
en seeden en downen en dan spreaden en vervolgens ........... BREINquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:38 schreef TommyGun het volgende:
Gewoon nog ff de film leechen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi kan ik rustig slapen![]()
Seeden en vervolgens downloaden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
en seeden en downen en dan spreaden en vervolgens ........... BREIN
Mwa 6 Euro... Ook al teveel?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:25 schreef De_Ananas het volgende:
WELKE MONGOOL BETAALD ER 14 EURO VOOR DE BIOS![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Rekkie het volgende:
Die film gaat toch over die knakker met zijn spinnenpak???
2 personen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:25 schreef De_Ananas het volgende:
WELKE MONGOOL BETAALD ER 14 EURO VOOR DE BIOS![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |