Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond trouwens iedereen heel erg tof gister.
Mn fototoestel weigerde dienstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:15 schreef Flipper01 het volgende:
Waar blijven de foto's??
naaaaahquote:
Dat riep ik vannacht ook al tegenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tang? Die tweede van mij, kan die sowieso weg, alsjeblieft?
Noca is wel leuk trouwens.. Mag ik dat zeggen?
.
Waar is je zwarte polo.... :pquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of ik hier wel zo blij mee ben..
ik wil niet het risico lopen dat ik herkend word door leerlingen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Aryon het volgende:
Leuke foto'sEn waarom is teigan onherkenbaar gemaakt?
Ik had al gezegd die niet aan te zullen trekken.quote:
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Noca is wel leuk trouwens.. Mag ik dat zeggen?
.
Een schatje is het hè?quote:
Jij leidt wel een zwaar bestaan zeg. Alle dingen maar verborgen houden omdat er mischien wel leerlingen op het forum rondlopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
[..]
ik wil niet het risico lopen dat ik herkend word door leerlingen..
laat ik het zo zeggen, niet iedereen hoeft alles van mij te weten, en er is altijd een risico dat ze er toch achterkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:45 schreef Aryon het volgende:
[..]
Jij leidt wel een zwaar bestaan zeg. Alle dingen maar verborgen houden omdat er mischien wel leerlingen op het forum rondlopen.
idd, en niet alleen Alex...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
He, Alex heeft een andere avatar
wat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt een te toffe nieuwe agenda.
Hij is roze en groot en met bloemen en felle kleurtjes en enorm schattig, en de bladwijzer is een blauwgeruit lintje met een roze roosje eraan.quote:
hm, dat klinkt ernstig en zwaar klote...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idd, en niet alleen Alex...![]()
Wat is dat met die crew en die lamme kaars-usericoontjes?
nooit gedacht dat ik nog eens aan zo'n avatardinges mee zou doen...
Niet de hoekjes vergeten hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga de badkamer even laten blinken.
Jups. Als ik niet had hoeven te werken was ik nog wel blijven hangen, maar vond drie uur nu laat genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef S-Two het volgende:
Was het gezellig? Ik ging pas tegen half 4 de stad in, maar het was nog errug gezellig in de stad.
Volgende keer aan de Hertog jan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:24 schreef Grulez het volgende:
Aha ik sta ook op de foto's zie ik...
4 uur niet normaal dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef Aryon het volgende:
Goeiemorgen/middag... Ook weer wakker op een normaal tijdstip en niet om 4 uur 's middags gelukkig.
Leuke aaf gehad allemaal?
Toen zaten we daar ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Liep nog langs de Sally's maar die was alweer dicht om kwart voor 4.
Ach, ik kom volgend schooljaar gewoon bij jou op school.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, niet iedereen hoeft alles van mij te weten, en er is altijd een risico dat ze er toch achterkomen.
Ik ben nu nog niet zo lang bezig in het onderwijs, en weet daarom ook nog niet goed wat wel en niet kan en normaal is. Ik heb eerdere slechte ervaringen met mensen die mij hier herkenden en harde conclusies verbonden aan wat ze hier lazen. Ik wil daar gewoon niet weer gezeik mee. En misschien ben ik er nu wat te voorzichtig mee, maar dat is dan jammer.
En als ze echt bewust zouden gaan zoeken, dan vinden ze mij toch wel, maar daarom hoef ik het ze niet op een presenteerblaadje aan te bieden
Heb jij geen school ofzo waar je naar toe moet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
4 uur niet normaal dan?
Ah, gelukkig dat ik om 15:20 wakker geworden ben.
Volgend jaar, bij teigan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb jij geen school ofzo waar je naar toe moet?![]()
Nee, grapje natuurlijk.quote:
Keitof.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef Whizzkith het volgende:
Jullie gaan veel te snel
Hoe was de meet?
Leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef Whizzkith het volgende:
Jullie gaan veel te snel
Hoe was de meet?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan mij geweldige foto met appelsapf even weg?![]()
Dude.quote:
Potc 3quote:
Echt wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Net als volgend jaar.quote:
Wat is er mis met appelsap?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Appelsapquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Gisteravond nog gepokerd in Paterswolde of all placesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar!
Vanavond pokeren in de kroeg, zo even mijn pokerface trainen.
Potjewol ! Mooi man, nog wat gewonnen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gisteravond nog gepokerd in Paterswolde of all places
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Grulez het volgende:
Het is wel ineens rustig in dit topic. Iedereen is cker aan het bijkomen van de bijzondere nacht
Geen doner? waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
idd.
Vanacht sinds tijden ook weer eens kebab gehad.
Hasret, tegen over de Media Markt.quote:
quote:
Shoarma is ook goed te doen jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das ook wel de bekendste idd. Ik ben laatst bij een shoarmaboer geweest naast de bienvenue; dat was tioch wel erg lekker, veel en nieteens zo duur.
Klopt. Spreekt voor hem.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sebasser in het echt net zo'n mafkees is als hier![]()
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sebasser in het echt net zo'n mafkees is als hier![]()
.
Eet je dat vaker?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:45 schreef teigan het volgende:
Net weer wakker, ik heb toch nog even een paar uurtjes bijgeslapen..
Zo nog ff knoflooksaus halen en dan eten.
Tangarine post foto's als zijn accu is opgeladen. Maar hij heeft ws vanavond laat pas tijd om foto's te posten, aangezien hij nu aan het werk isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:53 schreef manou het volgende:
komen hier ook foto's van de meet? ben wel nieuwsschierig !
Eh?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:53 schreef manou het volgende:
komen hier ook foto's van de meet? ben wel nieuwsschierig !
waar dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh?
Er zijn al een stuk of 10 foto's van de meet gepost..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |