Gisteravond nog gepokerd in Paterswolde of all placesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar!
Vanavond pokeren in de kroeg, zo even mijn pokerface trainen.
Potjewol ! Mooi man, nog wat gewonnen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gisteravond nog gepokerd in Paterswolde of all places
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Grulez het volgende:
Het is wel ineens rustig in dit topic. Iedereen is cker aan het bijkomen van de bijzondere nacht
Geen doner? waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
idd.
Vanacht sinds tijden ook weer eens kebab gehad.
Hasret, tegen over de Media Markt.quote:
quote:
Shoarma is ook goed te doen jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das ook wel de bekendste idd. Ik ben laatst bij een shoarmaboer geweest naast de bienvenue; dat was tioch wel erg lekker, veel en nieteens zo duur.
Klopt. Spreekt voor hem.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sebasser in het echt net zo'n mafkees is als hier![]()
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sebasser in het echt net zo'n mafkees is als hier![]()
.
Eet je dat vaker?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:45 schreef teigan het volgende:
Net weer wakker, ik heb toch nog even een paar uurtjes bijgeslapen..
Zo nog ff knoflooksaus halen en dan eten.
Tangarine post foto's als zijn accu is opgeladen. Maar hij heeft ws vanavond laat pas tijd om foto's te posten, aangezien hij nu aan het werk isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:53 schreef manou het volgende:
komen hier ook foto's van de meet? ben wel nieuwsschierig !
Eh?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:53 schreef manou het volgende:
komen hier ook foto's van de meet? ben wel nieuwsschierig !
waar dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh?
Er zijn al een stuk of 10 foto's van de meet gepost..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |