Oh, van die tanden weet ik eigenlijk niets, want ik heb je nooit van dichtbij gezien ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
+ hoektanden
Dank je.. 't Kon ook bijna niet anders.
.
Nooit van dichtbij gezien? We zaten eens NAAST elkaar bij college.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, van die tanden weet ik eigenlijk niets, want ik heb je nooit van dichtbij gezien ofzo. Maar nu je het zegt kan ik me inderdaad vaag herinneren dat er iets niet helemaal goed zat met je tanden
.
is dat zo? Dat weet ik niet meer, hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nooit van dichtbij gezien? We zaten eens NAAST elkaar bij college..
Schaatsen, moi?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
zoek je nog iets te doen voor pinkstermaandag Dude? Ik zoek nog steeds een bijrijdster voor de elfstedentochtIn Fryslân, dat wel.
Pinksteren is er een ja... concert ( ?! ) op de grote markquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg dames en heren, als ik even vragen mag:
Welke paintball-tenten kennen jullie in Groningen e.o.?
En voorts: wat is er met Pinksteren zoal te doen in onze mooie stad?
Oké, dat is éénquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pinksteren is er een ja... concert ( ?! ) op de grote mark
En paintballen: http://www.outdoorinternational.nl/index.asp![]()
Vlak naast Wolderingmeubelen.
In deze post doet alleen het woord maandag een belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
maandag is het armada@groningen
met o.a. armin van buuren
een soort van dj tiësto, maar dan cooler, volgens sommigen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In deze post doet alleen het woord maandag een belletje rinkelen.
Ik ben heel oud, moet je weten![]()
Wat is Armin van Buuren?
Mn Visa kan ook niet schaatsen, autorijden, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Schaatsen, moi?![]()
Maar als je het toevallig over een leuke autorit hebt: ik heb wel ervaring met rally rijden als bijrijder![]()
Ik hoor het alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een soort van dj tiësto, maar dan cooler, volgens sommigen.
Dancemuziek, zeg maar. Maar als je oud bent, blijf dan maar weg daar
.
Dude is heul niet oud, niet eens in de buurt van oudquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een soort van dj tiësto, maar dan cooler, volgens sommigen.
Dancemuziek, zeg maar. Maar als je oud bent, blijf dan maar weg daar
.
Rally rijden in een Visa heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn Visa kan ook niet schaatsen, autorijden, wat ik je brom!
Toen kende ik je nog niet echt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat zo? Dat weet ik niet meer, hoor. Maar eigenlijk best wel raar dat we nooit eens wat tegen elkaar gezegd hebben, terwijl we allebei wisten dat de ander op Fok! zat enzo
.
Het is geen rally, maar een toerrit. De Visa hefet een rijke rallyhistorie! Maar dat zijn typs ZONDER eendenblokquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rally rijden in een Visa heb ik nog nooit gedaan![]()
Lijkt me wel leuk, doe je vaker dit soort ritten?
ken je me nu wel dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen kende ik je nog niet echt, eigenlijk.
Oké, tourrit dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is geen rally, maar een toerrit. De Visa hefet een rijke rallyhistorie! Maar dat zijn typs ZONDER eendenblok
En dit word mn tweede toerrit, gaan nog wat meer PTAers mee ook (Die wel een bijrider hebben)
ga je ook skaten dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef Tangarine het volgende:
Ooo lekker Teigan! Ik moet maar ff druk gaan oefenen
Nou, ga je mee of niet? Ik heb achterin ook nog twee plekken voor als je aanhang mee wilt nemen, mits ouder dan 16. Anders vraag ik morgen mn moederquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, tourrit dan.
Helaas moet ik Pinkstermaandag al bingoën en klaverjassen!
Nee serieus: leuk man, dat soort ritten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |