Nope. moet eten maken.quote:
spareribs, patat en sla erbij..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eet je dat vaker?
Knoflooksaus?
Of ga je er ook nog wat bij eten toevallig?
Het is niet alleen lekker makkelijk, het is nog lekker ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:15 schreef teigan het volgende:
[..]
spareribs, patat en sla erbij..
lekker makkelijk
Zolang ik er niet nog een keer opsta, vind ik het bestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tangarine post foto's als zijn accu is opgeladen. Maar hij heeft ws vanavond laat pas tijd om foto's te posten, aangezien hij nu aan het werk is.
*Tangarine's persoonlijke agenda is.
die post mag je vergeten, want ik wist niet dat er al foto's op stondenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zolang ik er niet nog een keer opsta, vind ik het best![]()
Jij staat overal op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zolang ik er niet nog een keer opsta, vind ik het best![]()
De volgende keer ga je gewoon mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die post mag je vergeten, want ik wist niet dat er al foto's op stonden.
Waarom bemoei ik me eik met die foto's? K was nie eens mee.
Wat heeft mijn bed te maken met jouw foto's?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb jij ook weer wat te doen als je in je bed ligt.
dan gaan we naar blijdorpquote:
Je hebt zijn foto's toch boven je bed hangen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft mijn bed te maken met jouw foto's?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt zijn foto's toch boven je bed hangen?
Als je dan een orgasme uit wilt stellen kijk je er ff naar
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt zijn foto's toch boven je bed hangen?
Als je dan een orgasme uit wilt stellen kijk je er ff naar
beste kerel, als ik dat soort dingen had gesnapt had je me een PM mogen sturenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat maakt niks uit.
Al stond er een tubgirl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |