Inderdaad, ik moet er nog in en ik geloof chatgek ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef SilverBullet het volgende:
OP is al een tijdje niet meer up to date, volgens mij.
dank, dankquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Stammies het volgende:
Puike TT![]()
Weet iemand het nieuwe thema al??
quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:54 schreef Casual-T het volgende:
Heb ff geduurd, maar daar istie dan.. @ Calella, Spanje.
[afbeelding]
ik snap hem nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:25 schreef Renesite het volgende:
Gaan we dus maar krassen vanaf volgende week?![]()
Kraskaarten, winkans voor een makreel enzo enzo.quote:
vanaf volgende week?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kraskaarten, winkans voor een makreel enzo enzo.
Zie TT (zelf gemaakt nota bene), en dan doet iemand een suggestie, en dan snaptie het niet..quote:
ja, slow ben ik vandaag echt welquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zie TT (zelf gemaakt nota bene), en dan doet iemand een suggestie, en dan snaptie het niet..![]()
Ah slowchat..![]()
Idd.. Hoe kan je een winkel niet spiegelen? Vooral een AHquote:
quote:
Schandalig gewoon eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd.. Hoe kan je een winkel niet spiegelen? Vooral een AHTis toch geen C1000 ofzo..
Oh ja, en onze Konmar is zaterdag dicht, maar nu al praktisch leegEr komt waarschijnlijk een C&A in, geen supermarkt meer
.
al aangepastquote:
sorry, is al aangepast, wilde 2 dingen door elkaar zeggenquote:
Is al weer opgelost.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al aangepast
en je had toch problemen met je telefoon??
[..]
sorry, is al aangepast, wilde 2 dingen door elkaar zeggen
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is al weer opgelost.Op dit moment beter bereik dan ooit te voren.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al aangepast
en je had toch problemen met je telefoon??
[..]
sorry, is al aangepast, wilde 2 dingen door elkaar zeggen
Dat dacht ik ook ja.quote:
Ik vraag me af of de mensen die daar al langer werken, dus al jaren zeg maar, nog te veranderen zijn..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]Het is nog vroeg.
En idd SHERMAN, het is gewoon niet normaal. Maargoed, we gaan ze leren spiegelen
Vanaf volgende week komen er ook dus Konmar mensen bij ons in de leer
.
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die daar al langer werken, dus al jaren zeg maar, nog te veranderen zijn..
Aardig lange periode wel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef blrrrt het volgende:
Van 21 mei t/m 10 juni hebben we als thema Huismerkweken.
thnx for the infoquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef blrrrt het volgende:
Van 21 mei t/m 10 juni hebben we als thema Huismerkweken.
Hoppakee!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Webgangster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=49BnhKQhYDs&mode=related&search=
Deze mensen meoten gewoon ontslagen worden !!
Jup.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:14 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wateringen -> Kmaestro en Blrrrt; heeft Oorburg daar niet een paar jaar SM-pje gespeeld....?![]()
![]()
Joh, doe eens uitleggen, ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jup.
Kmaesto; ik hoorde dat jij ook bent opgegeven als talent?
Ow, nou, dan niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Joh, doe eens uitleggen, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
Ik hoorde vandaag Geit en Reinier... ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ow, nou, dan niet.
Ik dacht dat Olaf jouw naam ook opnoemde.
Die iig ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag Geit en Reinier... ...![]()
Inderdaad, gewoon de omzet van een zaterdag gedraaid met de helft van cassieres. En ik was vanaf 1/2 12 als enige van het kader aanwezig, dus ik kon het weer is in mijn eentje oplossen omdat mijn SM was vergeten extra cassieres in te plannenquote:
Wij hebben hun dus overgenomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jup.
Kmaesto; ik hoorde dat jij ook bent opgegeven als talent?
ag.......jou sm gaat toch naar een ander filiaal?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:22 schreef Stammies het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de omzet van een zaterdag gedraaid met de helft van cassieres. En ik was vanaf 1/2 12 als enige van het kader aanwezig, dus ik kon het weer is in mijn eentje oplossen omdat mijn SM was vergeten extra cassieres in te plannen![]()
Hij zat gister zelf de hele dag op de Vondellaan, maar hoe weet jij dat hij definitief weggaat. Dat weet nog niemand bij mij in de winkelquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ag.......jou sm gaat toch naar een ander filiaal?![]()
ik weet niet dat hij definitief weg gaat........daarom staat er ook een vraagteken achter!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hij zat gister zelf de hele dag op de Vondellaan, maar hoe weet jij dat hij definitief weggaat. Dat weet nog niemand bij mij in de winkel![]()
Maar het is een hartstikke goeie SM, hoor. Hij doet alleen veels te veel. Zoals ook toen die XL geopend werd, toen wam hij 1 dag per week naar de winkel en de rest zat hij ergens anders. Ik was net begonnen met mijn opleiding, en kon nog niet zo veel dus de winkel draaide toen eigenlijk op 1 VS.
d'r zit daar wel een Uni, Universiteit van Nederland staat geloof ik op die gevel. Op die flat waar je recht tegenaankijkt als je vanuit de Croeselan komt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef StefanCJ het volgende:
Vondellaan als in Utrecht ja ... Uni niet volgens mij ... Wel het ROC met dat glas ervoor op het einde van de Croeselaan ..
Hier ook, stervens druk altijd daaro.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
Juist die ja.
Geregeld langs gekomen met de bus.
Dat wel, maar van wat ik hoor is het personeel een drama daar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:03 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hier ook, stervens druk altijd daaro.
Lol dat is altijd mijn vast prik in de pauze, is echt niet normaal druk daar, staat bijna niemand in de winkel dan zitten ze allemaal achter de kassa, want die winkel is ook aardig klein.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef StefanCJ het volgende:
Vondellaan als in Utrecht ja ... Uni niet volgens mij ... Wel het ROC met dat glas ervoor op het einde van de Croeselaan ..
en WAAROM was dat bij ONS net zo, ook tot frikking VIER UUR !!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:13 schreef Renesite het volgende:
WAAAROM hebben wij 9 kassa's waar 12 volstaan...
WAAAROM is het dus DE HELE DAG zo druk geweest van HALF NEGEN TOTAAN VIER UUR![]()
Hier ook druk tot 4 uur, maar daarna storte het in. Er kwamen extra cassieres geregeld zodat alle kassa open konden, waren bijna alle klanten wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en WAAROM was dat bij ONS net zo, ook tot frikking VIER UUR !!!![]()
![]()
![]()
bij ons ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hier ook druk tot 4 uur, maar daarna storte het in. Er kwamen extra cassieres geregeld zodat alle kassa open konden, waren bijna alle klanten wegToen gingen de cassieres maar schoonmaken
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:00 schreef waterreus23 het volgende:
Volgende week de Huismerk Weken
owja, was ik nog vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef Renesite het volgende:
HELE DIKKE DOEI STRONT JOKERS!
Prachtigquote:Op zondag 20 mei 2007 09:58 schreef blrrrt het volgende:
De commercial is wel weer leuk komende weken:
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/homemade/ah/huismerken.mpg
Ik zou bijna zeggen dat wij de zelfde chaffeur hebben gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:55 schreef Brammie1 het volgende:
wij hadden echt een k*nkerchauffeur gisteren: eerst zei hij dat alles uit de loods moest omdat hij er anders niet in kan, terwijl ALLE andere chauffeurs er altijd zó in rijden. Toen hij eindelijk z'n vrachtwagen had geparkeerd had 'ie aan beide kanten nog een hele meter ruimte (andere chauffeurs doen het met 30 centimeter) en toen begon hij te schreeuwen tegen de VM die zei dat hij nog zoveel ruimte had dat al die dingen helemaal niet uit de loods hadden gehaald hoeven worden. De chauffeur deed vervolgens zelf de voordeur open om gewoon weer naar het DC te rijden zonder z'n vracht te lossen, maar dat heeft 'ie toch niet gedaan
wat een klootzak
hij is weer mooiquote:Op zondag 20 mei 2007 09:58 schreef blrrrt het volgende:
De commercial is wel weer leuk komende weken:
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/homemade/ah/huismerken.mpg
kan ik toch aardig gokken!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Stammies het volgende:
Nou de SM die binnenkort echt benoemd wordt tot SM (hij was nu nog VM) gaat naar de Vondellaan. We weten nog niet wij zijn opvolger wordt, maar waarschijnlijk iemand die ook in opleiding is. Hij gaat eerst nog een paar weken op vakantie, dat betekent dus dat ik en de VS supermarktmanager zijn voor een paar weken![]()
Onze SM wilde ons meenemen naar de Vondellaan, maar daar hadden we niet zo veel trek in. Toen ik gister even bij hem langskwam op de Vondellaan om sperziebonen op te halen was hij bezig met het schoonmaken van de diepvries! Het personeel daar is volgens mij echt![]()
Gaan jullie de hele winkel tellen dat er geblokt is?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef GotC het volgende:
Damn, wat was Wateringen een troepMoesten zo'n 10 a 15x die witte veegdingen vervangen, omdat ze gewoon helemaal zwart waren. Totaal niet gespiegeld (hele winkel), groente was een troep, ovens waren gewoon zwart..
Maarja, we hebben nu dus een frisworp erin gegooid, alle AGF goed neergezet, bakkerij effe helemaal schoongemaakt (7 uur over gedaan met 2 man), hele winkel geblokt.. Het is prachtig
.
En die koffers..wtf ook echtWilde er 1 dichtdoen, schoot er zo'n pennetje bijna door m'n vinger heen
.
Wat is geblockt ? of blocken ?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gaan jullie de hele winkel tellen dat er geblokt is?
Gewoon blokken; niet op z'n engels.quote:
Tellen? Nee, vreemd genoeg is die supermarkt praktisch perfect qua voorraad etc, 2 kratjes restanten totaal van heel houdbaar..quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gaan jullie de hele winkel tellen dat er geblokt is?
Sorryquote:Op zondag 20 mei 2007 20:41 schreef GotC het volgende:
Tis dan ook een slechtlopende winkel, dus alles wat ze binnenkrijgen past er dan altijd wel gewoon in. Ik kon t ook niet echt geloven, helemaal niet zelfs, maar het is geen grote winkel, met netjes gevulde vakken (onverwacht, dat wel). En daarbij neem ik aan dat ze niet restanten verstoppen ergens (duh).
We hebben trouwens wel nog een half kratje met spiegelen eruit gehaald, want je moet onthouden dat ze dus nooit spiegelen (en dus controleren of alles er werkelijk netjes in past).
Wij hebben per pad rond de..8-10 kratjes?
En Renesite, hilaric..![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 20 mei 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry!!
Per pad wij dus ook zo ongeveer, lekker normaal![]()
Bij ons word dat eind van de middag gelopen, terwijl de vers ook mooi rustig de handel binnekrijgt, verder hadden we ten tijde van een sluiting van een filiaal in onze cluster ook nog een halve winkel inhoud in het magazijnquote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies. Bij ons moet er ook echt elke dag restanten worden gelopen, anders is het magazijn praktisch vol
. Bleh.
Trouwens! Er was toch een vechtpartij op het parkeerterrein gisteren!Mijn god, het ging er hard aan toe. 2 gasten tegen 1, er werd met fietssturen (hoe komen ze erbij) geslagen, zo'n bandenverwisselding, niet normaal. Gelijk 112 gebeld, politie was er snel (!), voor het eerst. Mooiste was nog wel dat 1 van onze ASM's ertussensprong (een vrouw).
Respect echt.
Bij ons elke zaterdagmorgen tot 1 uur, en verder elke dag als de ochtendvracht erin zit, of als we weinig avondvracht hebben gekregenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons word dat eind van de middag gelopen, terwijl de vers ook mooi rustig de handel binnekrijgt, verder hadden we ten tijde van een sluiting van een filiaal in onze cluster ook nog een halve winkel inhoud in het magazijn
Small Business & Retail Management. Zeker doen als je werk, je collega's en een beetje leiding geven echt leuk vind. Ik raad je hem dan alleen af om hem bij InHolland in Diemen te gaan doen. Vorig jaar gaven ze de opleiding in Diemen, Nijmegen, Heerlen en Leeuwarden en als ik reiskostenvergoeding wilde, moest ik hem in Diemen doen. Ik weet niet waar ze hem nu nog geven, maar probeer om hem niet bij InHolland te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Verder zit ik stiekem te denken om misschien een AH opleiding te doen..maar weet nog niet zeker. Kun je die ook doen op HBO niveau?
InHolland probeer ik zoveel mogelijk te vermijden idd, heb er eigenlijk nog nooit iets goeds over gehoord? Verder zie ik het werk etc zeker wel zitten, dat is totaal geen probleem. Volgend jaar heb ik toch sowieso een half jaar vrij, waarin ik veel ga werken, dan kan ik denk ik wel echt beslissen of het iets voor me is..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Stammies het volgende:
[..]
Smaal Business & Retail Management. Zeker doen als je werk, je collega's en een beetje leiding geven echt leuk vind. Ik raad je hem dan alleen af om hem bij InHolland in Diemen te gaan doen. Vorig jaar gaven ze de opleiding in Diemen, Nijmegen, Heerlen en Leeuwarden en als ik reiskostenvergoeding wilde, moest ik hem in Diemen doen. Ik weet niet waar ze hem nu nog geven, maar probeer om hem niet bij InHolland te doen.
lolquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Stammies het volgende:
[..]
Small Business & Retail Management. Zeker doen als je werk, je collega's en een beetje leiding geven echt leuk vind. Ik raad je hem dan alleen af om hem bij InHolland in Diemen te gaan doen. Vorig jaar gaven ze de opleiding in Diemen, Nijmegen, Heerlen en Leeuwarden en als ik reiskostenvergoeding wilde, moest ik hem in Diemen doen. Ik weet niet waar ze hem nu nog geven, maar probeer om hem niet bij InHolland te doen.
dat telt flink aanquote:Op maandag 21 mei 2007 08:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik deze week 2.. alleen vrijdagavond..![]()
Daar heb je niet helemaal gelijk in. Ik ga nu nog maar 3 uur per week naar school in plaats van 12 doordat InHolland geen zin heeft om mij les te geven, maar ik leer er nog zeker wel. Ik leert sowieso van mijn klasgenoten en in de management lessen leer ik ook nog.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
lol![]()
ik werk bij AH en zit op inholland diemen![]()
ik doe alleen geen duaal
maar met die ene dag in de week SB & RM leer je echt geen ruk, mijn VS van kassa deed het ook daar. Het is een leuk papiertje maar de betekenis ervan is twijfelachtig.
verder is het een heule gezellige school hoor
30 mei of 13 juni. Ik dacht in Aalsmeer.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef o-fiel het volgende:
Ik doe Retail Management op de Haagse Hogeschool, voltijd, maar ik heb genoeg tijd om daarnaast nog 20 uur per week te kunnen werken. Ik heb ervoor gekozen om niet via AH te studeren, vooral omdat dit papiertje SBRM mij later iets meer waard is dan een supermarktgerichte HBO.
Gaan er trouwens van jullie nog mensen naar die talentendag? Wat kan ik daarvan verwachten? En wanneer was 't ookalweer?
nouja als je in mn info had gekeken, had je geweten dat het Facility Management wasquote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef Stammies het volgende:
[..]
Daar heb je niet helemaal gelijk in. Ik ga nu nog maar 3 uur per week naar school in plaats van 12 doordat InHolland geen zin heeft om mij les te geven, maar ik leer er nog zeker wel. Ik leert sowieso van mijn klasgenoten en in de management lessen leer ik ook nog.
Ik leer ook dingen die niet helemaal logisch zijn, AH betaalt InHolland in de hoop dat ik een goede manager word, en InHolland leert mij om een solictatiebrijf te schrijven.
Welke opleiding doe jij daar dan? en de school is zeker gezellig!
Freaky.. hoe komen ze uberhaupt aan die email?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef Webgangster het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=3647
Wat vinden we daar van jongens ??
Ik weet niet wat het probleem van deze ondernemer is maar wij hebben totaal 0,0 klachten..
Bij ons ook niet, sterker nog, wij hebben gewoon 4 a 5 vrachtwagens houdbaar gehad die dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Brammie1 het volgende:
Bij ons waren er geen leveringsproblemen tijdens hemelvaart
1 woord:quote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef blrrrt het volgende:
Morgen achterop DAG:
[afbeelding]
Dat heeft AH niet slim gedaan, dat ze andere supermarktketens toelaten op de achterpagina...
Blijkbaar is hun invloed op Dag niet zo groot als we dachtenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef blrrrt het volgende:
Morgen achterop DAG:
[afbeelding]
Dat heeft AH niet slim gedaan, dat ze andere supermarktketens toelaten op de achterpagina...
Gaat morgen bonnen rapen, kan ik weer lekker gratis boodschappen doenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef blrrrt het volgende:
Morgen achterop DAG:
[afbeelding]
Op de site is hij al aangepast.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef kmaestro het volgende:
mn moeder kwam gister met een receptenkaartje van ah aanzetten, een vegetarish gerecht. paprikarisotto met gegrilde stukjes. Benodigheden: 5,5 dl kippenbouillon
moeten wij ook eens een keer hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Binnenkort een Albert Heijn voetbaltoernooi. Alle filialen in de omgeving Eindhoven spelen tegen elkaar, en wij gaan natuurlijk winnen!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef blrrrt het volgende:
1 keer Jumbo achterop DAG was niet genoeg blijkbaar.
Achterpagina DAG van morgen:
[afbeelding]
juist, je kameraden in de rij voor 1 blikje, en jij met rest van de shitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef GotC het volgende:
Of je gaat gewoon met al je vrienden boodschappen doen, en degene met de grootste boodschappen achteraan laten staan
ik ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef highway101 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord die gratis boodschappen bij de Jumbo heeft gekregen...
In het zuivelpad kunnen we bij tijd en wijle zwemmenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef SHERMAN het volgende:
Enige wat mij gister op viel is dat de AH volle melk 1l en de AH magere yoghurt 1l niet waren geleverd.. Volle melk al langer last van.
Dan heb ik het nog niet over de falende koelingen in ons filiaal.
Bij ons is het een speerpunt waar we altijd direct op proberen te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:50 schreef Casual-T het volgende:
Alsof dat drie-in-de-rij-kassa-erbij bij ons lekker wordt uitgevoerd?
Wij kúnnen er niet op reageren omdat we regelmatig te weinig kassapersoneel hebben. Maar het is ook niet op vaste tijden zo, maar echt op momenten..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons is het een speerpunt waar we altijd direct op proberen te reageren.
zoiets hebben wij ook...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij kúnnen er niet op reageren omdat we regelmatig te weinig kassapersoneel hebben. Maar het is ook niet op vaste tijden zo, maar echt op momenten..
Bij ons vriezen ze steeds.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
In het zuivelpad kunnen we bij tijd en wijle zwemmen
Moet je meer mensen in de winkel kassacursus laten doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij kúnnen er niet op reageren omdat we regelmatig te weinig kassapersoneel hebben. Maar het is ook niet op vaste tijden zo, maar echt op momenten..
Houdbaar komt om 7:50quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je meer mensen in de winkel kassacursus laten doen.
bij ons lopen er doordeweeks maar 5/6 mensen in de winkel, waarvan er 2 kassa kunnen, maar waarvan er 1 van het kader is en die zit dus hele dag op kantoor...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je meer mensen in de winkel kassacursus laten doen.
Die restantvullers moeten gewoon bijspringen als het druk is. Meestal is het een vlaag van 10-20 minuten; daarna kunnen ze weer terug naar hun eigen afdeling.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houdbaar komt om 7:50
Iedereen die vult kan tot ~ 11:00. Deli kaas komt om 16:00.Dus in die tussentijd heb je minimale mensen in de winkel. Hier en daar wat restanten vullers. Die mensen hebben dat ook zelf hun werk. De houdbaar ochtend vullers hebben allemaal vrijwel na 11:00 school. Dus meer mensen kunnen we in de middag niet gebruiken. Of je plant iemand op kassa in. Dan heb je op welke tijd dan ook een kassapersoon te veel, en tussen kwart voor 2 en half 3 (ik zeg maar wat) het genoeg, of misschien 1 te weinig omdat ze allemaal smiddags in 1 keer willen komen.
Die gene van het kader moet van z'n luie kont afkomen en de counter overnemen als het echt druk is zodat de counter een kassa bij kan openen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons lopen er doordeweeks maar 5/6 mensen in de winkel, waarvan er 2 kassa kunnen, maar waarvan er 1 van het kader is en die zit dus hele dag op kantoor...
dan ken je die persoon nog nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die gene van het kader moet van z'n luie kont afkomen en de counter overnemen als het echt druk is zodat de counter een kassa bij kan openen.
Wij hadden een baas die hele dagen met de camera aan het spelen wasquote:
die van ons zit hele dag op kantoor, in de winkel zich overal mee te bemoeien en voor de rest geen flauw idee... het overige personeel in de winkel (afgezien van Deli) zijn 2 stagiaires, soms een normaal iemand voor worpen ofzo en de groenteman, die dan bijspringt als het nodig isquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hadden een baas die hele dagen met de camera aan het spelen was!
Als hij het niet wil of niet wil leren verdient hij het niet om kader te zijn...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er is een verschil tussen het kunnen, en het ook willen
dat moest je ongeveer opvatten als: hij wil niet bijspringen, heeft altijd wel een excuus...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als hij het niet wil of niet wil leren verdient hij het niet om kader te zijn...![]()
Dan worden de prioriteiten verkeerd gesteld binnen het MT.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moest je ongeveer opvatten als: hij wil niet bijspringen, heeft altijd wel een excuus...
laat ik het maar niet hebben over het kaderquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan worden de prioriteiten verkeerd gesteld binnen het MT.
Dat in filialen soms een verkeerd kader zit oke, maar jij werkt toch bij een franchiser? Dan snap ik het helemaal niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat ik het maar niet hebben over het kader
wat snap je niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat in filialen soms een verkeerd kader zit oke, maar jij werkt toch bij een franchiser? Dan snap ik het helemaal niet...
Dan een franchiser het toestaat dat er een 'verkeerd' MT zit. Hij zit er zelf met z'n neus bovenop lijkt me?quote:
ik zal wel even via PM verder gaan, dit hoeft niet echt iedereen te weten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan een franchiser het toestaat dat er een 'verkeerd' MT zit. Hij zit er zelf met z'n neus bovenop lijkt me?
Je bedoelt deze:quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef Webgangster het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=3676
Dat filmpje lijkt bijna 100 procent op hoe het er in utrecht uitziet...
Zien andere xl winkels er nou ook precies zo uit ?
Heeft Den Haag ook een XL? Waar zit die?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je bedoelt deze:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=3678
Ja, alle XL's hebben dezelfde opzet. Dat geldt in principe ook voor de wijkwinkels.
Winkels in lastige panden (XL Elandstraat Den Haag bijvoorbeeld) zien er wel iets anders uit van binnen.
Op de Elandstraat dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Heeft Den Haag ook een XL? Waar zit die?
Ja ik had dat wel gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op de Elandstraat dus.
Waar de Konmar Elandstraat eerst zat.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef Renesite het volgende:
Ik zat eens te kijken naar "Spar"
Maar dr is gewoon een SPAR supermarkt in China met 10.000m² vvo!!!
Dan praat jij met de verkeerde mensen waarschijnlijk, want het komt namelijk met enige regelmatig zeker voor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef highway101 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord die gratis boodschappen bij de Jumbo heeft gekregen...
Ja, dit is wel beleid, want AH gaat zich weer meer richten op kwaliteit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:15 schreef LoneGunman het volgende:
[..]
Dan praat jij met de verkeerde mensen waarschijnlijk, want het komt namelijk met enige regelmatig zeker voor.
Hoe zit het dan bij de AH? Hier is toch ook een regel i.v.m. lange rijen > kassa erbij? Of is dit meer een richtlijn dan beleid?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef Casual-T het volgende:
Maar idd, vaak zijn er echt te weinig mensen ingeroosterd, óf op houdbaar lopen mensen die geen kassa kunnen, óf die hebben qua werkdruk daar echt geen zin in.
Als je je vaak extra inzet voor de winkel, goed werkt, niet vaak ziek bent etc. heb je kans dat je een vast contract krijgt. Kom je altijd alleen je vaste avondje werken en doe je verder niet zoveel, dan mag je een andere baan gaan zoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef Webgangster het volgende:
Weten mensen hoe het zit met onbepaalde tijdscontracten ?
Beetje heel vroeg maar volgend jaar april loopt mij contract af, 3 keer verlengd in 3 jaar en ze zijn me dus verplicht om een contract te geven voor onbepaalde tijd.
Zijn er mensen die pas geleden op de leeftijd 19 jaar zoiets hebben gehad of weten mensen hoe het er mee zit ?
Heb in het begin (alweer 3 jaar geleden) een halfjaarcontract gehad , en daarna een contract gekregen voor onbepaalde tijd.. maar ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat de rechten en plichten hiermee zijn..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef Webgangster het volgende:
Weten mensen hoe het zit met onbepaalde tijdscontracten ?
Beetje heel vroeg maar volgend jaar april loopt mij contract af, 3 keer verlengd in 3 jaar en ze zijn me dus verplicht om een contract te geven voor onbepaalde tijd.
Zijn er mensen die pas geleden op de leeftijd 19 jaar zoiets hebben gehad of weten mensen hoe het er mee zit ?
Is dit raad je plaatje ofzoquote:
oegstgeest zag ik al staan in de link van het plaatjequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Is dit raad je plaatje ofzo
het antwoord is: Pilot in oegstgeest
wel origineel, maar of het nou gaat werken weet ik niet...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef blrrrt het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de actie van Jumbo? Ze gaan deze zomer 3 Transavia vliegtuigen overspuiten in Jumbokleuren en in alle 33 vliegtuigen is Jumbo aanwezig.
Wat heb je daar nu weer aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef blrrrt het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de actie van Jumbo? Ze gaan deze zomer 3 Transavia vliegtuigen overspuiten in Jumbokleuren en in alle 33 vliegtuigen is Jumbo aanwezig.
de bedoeling is dat je, als je thuis bent, gelijk naar de Jumbo rent met je bonnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat heb je daar nu weer aanStel, je vliegt naar..Aruba ofzo, heb je allemaal reclamerotzooi tijdens de film, op je hoofdsteun etc etc. Nutteloze actie.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de bedoeling is dat je, als je thuis bent, gelijk naar de Jumbo rent met je bonnen![]()
iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]Opzich wel okay, maar ik ga nou niet naar een onbekende supermarkt toe na m'n vakantie, dan wil je effe rustig in je eigen supermarkt boodschapjes doen en relaxen thuis
.
Maarja, we hebben het wel over een Jumbo actie hier, kan je ook niet zo veel van verwachten
Het is wel een mooie gelegenheid om mensen voor langere tijd (gedurende de hele vliegreis dus) met jouw merk in aanraking te laten komen zonder tussenkomst van andere merken. En het levert weer een mooi stukje free publicity; zal wel in het nieuws komen cq. krant.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]Opzich wel okay, maar ik ga nou niet naar een onbekende supermarkt toe na m'n vakantie, dan wil je effe rustig in je eigen supermarkt boodschapjes doen en relaxen thuis
.
Maarja, we hebben het wel over een Jumbo actie hier, kan je ook niet zo veel van verwachten
Dat wel, maar er is geen Jumbo op Schiphol, bij mij in de buurt voor zover ik weet ook niet, (alsof ik uberhaupt van supermarkt zou veranderenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is wel een mooie gelegenheid om mensen voor langere tijd (gedurende de hele vliegreis dus) met jouw merk in aanraking te laten komen zonder tussenkomst van andere merken. En het levert weer een mooi stukje free publicity; zal wel in het nieuws komen cq. krant.
Ik denk trouwens ook niet dat jij onder de directe doelgroep valt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat wel, maar er is geen Jumbo op Schiphol, bij mij in de buurt voor zover ik weet ook niet, (alsof ik uberhaupt van supermarkt zou veranderen). Op de heenweg zit ik meer van:
![]()
Vakantieee! Ipv 'yay Jumbo boodschappen doen!!
'. Terugweg lig ik meestal bewusteloos door te hard feesten
, of anders lig ik thuis bewusteloos voor minstens 24 uur.
Plus, free publicity mag wel, als je 3 vliegtuigen in de Jumbokleuren (ik zou uit het vliegtuig stappen) hebt overgespoten voor een niet-zo-klein-bedrag.
Truequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook niet dat jij onder de directe doelgroep valt.
eensch!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:19 schreef GotC het volgende:
[..]
True. Niemand hier, denk ik. Ik vind het alsnog een vreemde actie, leg het verband tussen vliegtuigen en supermarkten niet zo gek snel.
Wij hebben 3 juni een PV 'feest'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef GotC het volgende:
Wij hebben 2 juni PV feest..en ze willen maar niet vertellen waar we heengaan, alleen dat we tropisch gekleed moetenIk doe inmiddels een gokje dat we ook naar Beach gaan
(iemand had gedacht Baja beach club rotterdam
)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:23 schreef Renesite het volgende:
wij (nog) niet.
Snel achter elkaar? Niks om over te klagen, daar niet vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:23 schreef Renesite het volgende:
wij (nog) niet. De laatste was in Januari en in December
fijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Renesite het volgende:
Morgen van 8.30 tot 12.30 en van 15 tot 17
Tussendoor heb ik 2 uren les
Vrij snel jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Niks om over te klagen, daar niet van![]()
Wij dus 2 juni, een keertje binnenkort wat met houdbaar ennn in november/december ook nog een groot feest, maar waarvoor ben ik effe kwijt. Iets met een jubileum iig.
Ik!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef blrrrt het volgende:
Wie van de regio stad gaat er nog meer naar de Talentdag in Aalsmeer op 30 mei?
Hier gaan we naartoe trouwens:
http://www.beach.nl
ik krijg ook nog wel eens stuivers i.p.v. 5 eurocent muntjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef IHVK het volgende:
Er zat op eens een gulden tussen het geld wat ik vandaag kreeg bij de kassa.![]()
Die vrouw die dat overhandigde die schrok er zelf ook een beetje van: hé hoe is dat daar nou terecht gekomen?![]()
yep........we kunnen fijn gaan orderen in week 23quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:50 schreef Stammies het volgende:
Mocht ik gister weer fijn sluiten, wordt ik vlak voordat we weg gaan gebeld dat er een koelstoring is in zone 6. Ik uitzoeken wat zone 6 is, is het de diepvries! De kwaliteitsmedewerker had die 's middags schoongemaakt. Toen de onderste planken leeg waren ging ik de temperatuur meten +16 gradenDe ventilatoren heb ik toen een zetje gegeven in de hoop dat ze zouden gaan draaien, en wonderbaarlijk genoeg gebeurde dat toen ook. Ik vertrouwde het zaakie nog niet helemaal en wachten nog even met het vullen tot het controlelampje uit ging. Maar dat wilde niet uit. Ik ben hem toen maar gewoon weer gaan vullen, en de vriezer bleef het doen. Toen ik vanmiddag weg ging knipperde het controlelampje nog
![]()
Ik had trouwens mazzel dat er bij ons in de wijk de ijsprijs is gewonnen en we drie extra Ben & Jerry's vrieskisten gekregen hadden. Vanmiddag kwam daarvoor een Ben & Jerry's vrachtwagen om 600 bakjes ijs te brengen.
Mensen nog de conference call gevolgd vanmorgen?
ja......een conference call!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef SHERMAN het volgende:
Wat heb ik gemist?
Geen idee, ik controleer altijd effe de uren gewerkt+salaris ervoor gekregen, als dat klopt gaat het hier de admin inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef o-fiel het volgende:
Je had het toch al onderaan je vorige loonstrook kunnen zien?
Vindt je het gek? Ik was vandaag om 09:30 in je vestiging AH-VHZ en ik trof er nogal wat lege schappen aan. Bijvoorbeeld de stoommaaltijden waren kompleet uitverkocht. De broodafdeling was voor de helft leeg. Om nog maar te zwijgen over het gebak (zegge en schrijven 2 halve taarten). Ook bij de verse vruchtensappen waren diverse smaken niet aanwezig.quote:
Klopt, ik vroeg inderdaad net al of er leveringproblemen warenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:03 schreef csar het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Ik was vandaag om 09:30 in je vestiging AH-VHZ en ik trof er nogal wat lege schappen aan. Bijvoorbeeld de stoommaaltijden waren kompleet uitverkocht. De broodafdeling was voor de helft leeg. Om nog maar te zwijgen over het gebak (zegge en schrijven 2 halve taarten). Ook bij de verse vruchtensappen waren diverse smaken niet aanwezig.
Het is natuurlijk een momentopname dat snap ik ook wel, maar wanneer klanten op lege plekken stuitten komen ze verlopig niet meer terug
Gister ochtend 4 karren vers niet gehad, kwamen 's avonds pas. En bij houdbaar gister ontbraken er ook 6 containers. Die hadden ze vanochtend gebracht. (ook leuk als je pas een dc-melding krijgt om 22uur, dat niets alles in de vrachtwagen zit, terwijl dat ding al half5 uit zwolle vertrekt.)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat de levering niet goed was, ik weet ook niet wat het was, maar goed liep het niet. Hadden meer mensen er last van vanaf DC Zwolle?
Bij ons klopte de aanduiding van winkelweb, precies op tijd, wel gek was dat ze zeiden dat ze een bericht zouden sturen als de vrachtwagen vertrokken was, maar geen bericht gehad.. beetje raar.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
Gister bericht dat de middag levering van vers een uur tot ander half te laat zou zijn. Nou dan ga je daar dus lekker je planing op aanpassen, mensen op tijd eten enzo.
Staat ie er al na een half uur.
Mja, okay, da's waarquote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef o-fiel het volgende:
Had ik al gezegd dat het constant 5 was en er ook momenten waren dat er 8 open waren?
En je moet het natuurlijk in perspectief zien, wij zijn een relatief drukke, maar niet zo grote winkel.
ff serieus..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Tellorian het volgende:
ik wil nooit meer werken op een feestdag, als enige open in de buurt (Wij zijn maar 2 dagen per jaar dicht) Een AH to go is niet echt gemaakt voor mensen die praktisch hun dagelijkse boodschappen komen doen, komen ze met drie mandjes aan de kassa...
Gekkenhuis
Jullie zullen wel een mooie omzet gedraaid hebben dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:13 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Serieus! En met onze prijzen, mijn god... Geld over denk ik zo!
whahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Tellorian het volgende:
ik wil nooit meer werken op een feestdag, als enige open in de buurt (Wij zijn maar 2 dagen per jaar dicht) Een AH to go is niet echt gemaakt voor mensen die praktisch hun dagelijkse boodschappen komen doen, komen ze met drie mandjes aan de kassa...
Gekkenhuis
neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Webgangster het volgende:
Kennen we dees al ? http://www.dumpert.nl/mediabase/16192/65b64955/index.html
Ach, die zal wel jarig zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Webgangster het volgende:
Kennen we dees al ? http://www.dumpert.nl/mediabase/16192/65b64955/index.html
De nieuwe promotie schijnt een vooruitgang te zijn. Ik vind het vooralsnog even wennen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef SHERMAN het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe promotie?
Ik schijn trouwens een verbinding naar WinkelWeb te hebben vanaf thuis.
Ik geloof dat het via een MPLS gaat... of in ieder geval via een VPN lijkt mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef Webgangster het volgende:
Winkelweb loopt gewoon via een internet verbinding volgens mij dus kan je als je de urkl weet er ook vanaf thuis op. Ben overigens benieuwd naar de url
Volgens mij is dit filmpje nog uit Katwijk ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ach, die zal wel jarig zijn geweest.
Vanavond de nieuwe AH in Katwijk ff volknallen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef SHERMAN het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe promotie?
i.p.v de moeilijke termen te gebruiken...........winkelweb loopt via intranet(een soort internet maar dan tussen hoofdkantoor en filialen)!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:21 schreef Renesite het volgende:
VPN medunkt.
Gisteren 12.30 tot 14 bijspringen (was er toch alquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag van 13.00 tot 21.00, zaterdag van 10.00 tot 18.00, dus mooi weer 14,5 uur deze week![]()
Voor jij gaat lopen blaten... een intranet realiseer je door middel van een netwerk. Een VPN is een manier om een virtueel "netwerk" te crëeren via het internet. Jij komt echt niet zomaar in de servers van AH, al is dat wel de natte droom van veel scipt kiddies.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:50 schreef crx-boy het volgende:
[..]
i.p.v de moeilijke termen te gebruiken...........winkelweb loopt via intranet(een soort internet maar dan tussen hoofdkantoor en filialen)!
je kan hier geen toegang op krijgen via je huis pc!
kan natuurlijk wel maar zal je eerst in de server van AH moeten komen!(mss dat iemand het eens wil proberen![]()
![]()
)
Makkelijk is relatiefquote:
blaten is ook zo'n relatief begrip!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:58 schreef chatgek het volgende:
[..]
Makkelijk is relatiefAfhankelijk van de hoeveelheid verkeer en dus de hoeveelheid zwakke pakketjes. Het duurt al gauw een paar uur hoor
Vooral omdat met terminals nou niet super veel dataverkeer wordt gegenereerd.
Als er nou een torrent draaide op die terminals... dan is het wat anders![]()
betwijfel ik......ik weet nog wel een paar sm's die net weten hoe een pc aan gaat,maar wel graag winkelweb of lotus webmail op hun pc willen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef chatgek het volgende:
Mensen die niet weten wat een VPN is zijn er over het algemeen niet echt in geintresserdHet zal ze dan ook een worst zijn of Winkelweb vanaf je PC thuis te bereiken is
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef kmaestro het volgende:
Gister die talentendag.... Christus in de hemel, alles wat daar rondloopt heeft potentie om teamleider te worden.... 80% daar was sociaal al zwakzinnig volgens mij, laat staan dat ze een team gaan leiden![]()
dat gebruiken ze bij ons op school als mail, dus ik zit er wel aan vastquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:14 schreef SHERMAN het volgende:
Lotus wil je niet gebruiken als het niet hoeft is mijn ervaring.
was net ook al op het nieuws...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef MarcovdL het volgende:
Steeds vaker lege schappen bij Albert Heijn
Hoe krijgen ze het voor elkaar, om steeds met het zelfde nieuws te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |