wel origineel, maar of het nou gaat werken weet ik niet...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef blrrrt het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de actie van Jumbo? Ze gaan deze zomer 3 Transavia vliegtuigen overspuiten in Jumbokleuren en in alle 33 vliegtuigen is Jumbo aanwezig.
Wat heb je daar nu weer aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef blrrrt het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de actie van Jumbo? Ze gaan deze zomer 3 Transavia vliegtuigen overspuiten in Jumbokleuren en in alle 33 vliegtuigen is Jumbo aanwezig.
de bedoeling is dat je, als je thuis bent, gelijk naar de Jumbo rent met je bonnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat heb je daar nu weer aanStel, je vliegt naar..Aruba ofzo, heb je allemaal reclamerotzooi tijdens de film, op je hoofdsteun etc etc. Nutteloze actie.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de bedoeling is dat je, als je thuis bent, gelijk naar de Jumbo rent met je bonnen![]()
iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]Opzich wel okay, maar ik ga nou niet naar een onbekende supermarkt toe na m'n vakantie, dan wil je effe rustig in je eigen supermarkt boodschapjes doen en relaxen thuis
.
Maarja, we hebben het wel over een Jumbo actie hier, kan je ook niet zo veel van verwachten
Het is wel een mooie gelegenheid om mensen voor langere tijd (gedurende de hele vliegreis dus) met jouw merk in aanraking te laten komen zonder tussenkomst van andere merken. En het levert weer een mooi stukje free publicity; zal wel in het nieuws komen cq. krant.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]Opzich wel okay, maar ik ga nou niet naar een onbekende supermarkt toe na m'n vakantie, dan wil je effe rustig in je eigen supermarkt boodschapjes doen en relaxen thuis
.
Maarja, we hebben het wel over een Jumbo actie hier, kan je ook niet zo veel van verwachten
Dat wel, maar er is geen Jumbo op Schiphol, bij mij in de buurt voor zover ik weet ook niet, (alsof ik uberhaupt van supermarkt zou veranderenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is wel een mooie gelegenheid om mensen voor langere tijd (gedurende de hele vliegreis dus) met jouw merk in aanraking te laten komen zonder tussenkomst van andere merken. En het levert weer een mooi stukje free publicity; zal wel in het nieuws komen cq. krant.
Ik denk trouwens ook niet dat jij onder de directe doelgroep valt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat wel, maar er is geen Jumbo op Schiphol, bij mij in de buurt voor zover ik weet ook niet, (alsof ik uberhaupt van supermarkt zou veranderen). Op de heenweg zit ik meer van:
![]()
Vakantieee! Ipv 'yay Jumbo boodschappen doen!!
'. Terugweg lig ik meestal bewusteloos door te hard feesten
, of anders lig ik thuis bewusteloos voor minstens 24 uur.
Plus, free publicity mag wel, als je 3 vliegtuigen in de Jumbokleuren (ik zou uit het vliegtuig stappen) hebt overgespoten voor een niet-zo-klein-bedrag.
Truequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook niet dat jij onder de directe doelgroep valt.
eensch!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:19 schreef GotC het volgende:
[..]
True. Niemand hier, denk ik. Ik vind het alsnog een vreemde actie, leg het verband tussen vliegtuigen en supermarkten niet zo gek snel.
Wij hebben 3 juni een PV 'feest'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef GotC het volgende:
Wij hebben 2 juni PV feest..en ze willen maar niet vertellen waar we heengaan, alleen dat we tropisch gekleed moetenIk doe inmiddels een gokje dat we ook naar Beach gaan
(iemand had gedacht Baja beach club rotterdam
)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:23 schreef Renesite het volgende:
wij (nog) niet.
Snel achter elkaar? Niks om over te klagen, daar niet vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:23 schreef Renesite het volgende:
wij (nog) niet. De laatste was in Januari en in December
fijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Renesite het volgende:
Morgen van 8.30 tot 12.30 en van 15 tot 17
Tussendoor heb ik 2 uren les
Vrij snel jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Niks om over te klagen, daar niet van![]()
Wij dus 2 juni, een keertje binnenkort wat met houdbaar ennn in november/december ook nog een groot feest, maar waarvoor ben ik effe kwijt. Iets met een jubileum iig.
Ik!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef blrrrt het volgende:
Wie van de regio stad gaat er nog meer naar de Talentdag in Aalsmeer op 30 mei?
Hier gaan we naartoe trouwens:
http://www.beach.nl
ik krijg ook nog wel eens stuivers i.p.v. 5 eurocent muntjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef IHVK het volgende:
Er zat op eens een gulden tussen het geld wat ik vandaag kreeg bij de kassa.![]()
Die vrouw die dat overhandigde die schrok er zelf ook een beetje van: hé hoe is dat daar nou terecht gekomen?![]()
yep........we kunnen fijn gaan orderen in week 23quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:50 schreef Stammies het volgende:
Mocht ik gister weer fijn sluiten, wordt ik vlak voordat we weg gaan gebeld dat er een koelstoring is in zone 6. Ik uitzoeken wat zone 6 is, is het de diepvries! De kwaliteitsmedewerker had die 's middags schoongemaakt. Toen de onderste planken leeg waren ging ik de temperatuur meten +16 gradenDe ventilatoren heb ik toen een zetje gegeven in de hoop dat ze zouden gaan draaien, en wonderbaarlijk genoeg gebeurde dat toen ook. Ik vertrouwde het zaakie nog niet helemaal en wachten nog even met het vullen tot het controlelampje uit ging. Maar dat wilde niet uit. Ik ben hem toen maar gewoon weer gaan vullen, en de vriezer bleef het doen. Toen ik vanmiddag weg ging knipperde het controlelampje nog
![]()
Ik had trouwens mazzel dat er bij ons in de wijk de ijsprijs is gewonnen en we drie extra Ben & Jerry's vrieskisten gekregen hadden. Vanmiddag kwam daarvoor een Ben & Jerry's vrachtwagen om 600 bakjes ijs te brengen.
Mensen nog de conference call gevolgd vanmorgen?
ja......een conference call!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef SHERMAN het volgende:
Wat heb ik gemist?
Geen idee, ik controleer altijd effe de uren gewerkt+salaris ervoor gekregen, als dat klopt gaat het hier de admin inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef o-fiel het volgende:
Je had het toch al onderaan je vorige loonstrook kunnen zien?
Vindt je het gek? Ik was vandaag om 09:30 in je vestiging AH-VHZ en ik trof er nogal wat lege schappen aan. Bijvoorbeeld de stoommaaltijden waren kompleet uitverkocht. De broodafdeling was voor de helft leeg. Om nog maar te zwijgen over het gebak (zegge en schrijven 2 halve taarten). Ook bij de verse vruchtensappen waren diverse smaken niet aanwezig.quote:
Klopt, ik vroeg inderdaad net al of er leveringproblemen warenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:03 schreef csar het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Ik was vandaag om 09:30 in je vestiging AH-VHZ en ik trof er nogal wat lege schappen aan. Bijvoorbeeld de stoommaaltijden waren kompleet uitverkocht. De broodafdeling was voor de helft leeg. Om nog maar te zwijgen over het gebak (zegge en schrijven 2 halve taarten). Ook bij de verse vruchtensappen waren diverse smaken niet aanwezig.
Het is natuurlijk een momentopname dat snap ik ook wel, maar wanneer klanten op lege plekken stuitten komen ze verlopig niet meer terug
Gister ochtend 4 karren vers niet gehad, kwamen 's avonds pas. En bij houdbaar gister ontbraken er ook 6 containers. Die hadden ze vanochtend gebracht. (ook leuk als je pas een dc-melding krijgt om 22uur, dat niets alles in de vrachtwagen zit, terwijl dat ding al half5 uit zwolle vertrekt.)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat de levering niet goed was, ik weet ook niet wat het was, maar goed liep het niet. Hadden meer mensen er last van vanaf DC Zwolle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |