ik ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef highway101 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord die gratis boodschappen bij de Jumbo heeft gekregen...
In het zuivelpad kunnen we bij tijd en wijle zwemmenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef SHERMAN het volgende:
Enige wat mij gister op viel is dat de AH volle melk 1l en de AH magere yoghurt 1l niet waren geleverd.. Volle melk al langer last van.
Dan heb ik het nog niet over de falende koelingen in ons filiaal.
Bij ons is het een speerpunt waar we altijd direct op proberen te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:50 schreef Casual-T het volgende:
Alsof dat drie-in-de-rij-kassa-erbij bij ons lekker wordt uitgevoerd?
Wij kúnnen er niet op reageren omdat we regelmatig te weinig kassapersoneel hebben. Maar het is ook niet op vaste tijden zo, maar echt op momenten..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons is het een speerpunt waar we altijd direct op proberen te reageren.
zoiets hebben wij ook...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij kúnnen er niet op reageren omdat we regelmatig te weinig kassapersoneel hebben. Maar het is ook niet op vaste tijden zo, maar echt op momenten..
Bij ons vriezen ze steeds.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
In het zuivelpad kunnen we bij tijd en wijle zwemmen
Moet je meer mensen in de winkel kassacursus laten doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij kúnnen er niet op reageren omdat we regelmatig te weinig kassapersoneel hebben. Maar het is ook niet op vaste tijden zo, maar echt op momenten..
Houdbaar komt om 7:50quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je meer mensen in de winkel kassacursus laten doen.
bij ons lopen er doordeweeks maar 5/6 mensen in de winkel, waarvan er 2 kassa kunnen, maar waarvan er 1 van het kader is en die zit dus hele dag op kantoor...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je meer mensen in de winkel kassacursus laten doen.
Die restantvullers moeten gewoon bijspringen als het druk is. Meestal is het een vlaag van 10-20 minuten; daarna kunnen ze weer terug naar hun eigen afdeling.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houdbaar komt om 7:50
Iedereen die vult kan tot ~ 11:00. Deli kaas komt om 16:00.Dus in die tussentijd heb je minimale mensen in de winkel. Hier en daar wat restanten vullers. Die mensen hebben dat ook zelf hun werk. De houdbaar ochtend vullers hebben allemaal vrijwel na 11:00 school. Dus meer mensen kunnen we in de middag niet gebruiken. Of je plant iemand op kassa in. Dan heb je op welke tijd dan ook een kassapersoon te veel, en tussen kwart voor 2 en half 3 (ik zeg maar wat) het genoeg, of misschien 1 te weinig omdat ze allemaal smiddags in 1 keer willen komen.
Die gene van het kader moet van z'n luie kont afkomen en de counter overnemen als het echt druk is zodat de counter een kassa bij kan openen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons lopen er doordeweeks maar 5/6 mensen in de winkel, waarvan er 2 kassa kunnen, maar waarvan er 1 van het kader is en die zit dus hele dag op kantoor...
dan ken je die persoon nog nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die gene van het kader moet van z'n luie kont afkomen en de counter overnemen als het echt druk is zodat de counter een kassa bij kan openen.
Wij hadden een baas die hele dagen met de camera aan het spelen wasquote:
die van ons zit hele dag op kantoor, in de winkel zich overal mee te bemoeien en voor de rest geen flauw idee... het overige personeel in de winkel (afgezien van Deli) zijn 2 stagiaires, soms een normaal iemand voor worpen ofzo en de groenteman, die dan bijspringt als het nodig isquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hadden een baas die hele dagen met de camera aan het spelen was!
Als hij het niet wil of niet wil leren verdient hij het niet om kader te zijn...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er is een verschil tussen het kunnen, en het ook willen
dat moest je ongeveer opvatten als: hij wil niet bijspringen, heeft altijd wel een excuus...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als hij het niet wil of niet wil leren verdient hij het niet om kader te zijn...![]()
Dan worden de prioriteiten verkeerd gesteld binnen het MT.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moest je ongeveer opvatten als: hij wil niet bijspringen, heeft altijd wel een excuus...
laat ik het maar niet hebben over het kaderquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan worden de prioriteiten verkeerd gesteld binnen het MT.
Dat in filialen soms een verkeerd kader zit oke, maar jij werkt toch bij een franchiser? Dan snap ik het helemaal niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat ik het maar niet hebben over het kader
wat snap je niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat in filialen soms een verkeerd kader zit oke, maar jij werkt toch bij een franchiser? Dan snap ik het helemaal niet...
Dan een franchiser het toestaat dat er een 'verkeerd' MT zit. Hij zit er zelf met z'n neus bovenop lijkt me?quote:
ik zal wel even via PM verder gaan, dit hoeft niet echt iedereen te weten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan een franchiser het toestaat dat er een 'verkeerd' MT zit. Hij zit er zelf met z'n neus bovenop lijkt me?
Je bedoelt deze:quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef Webgangster het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=3676
Dat filmpje lijkt bijna 100 procent op hoe het er in utrecht uitziet...
Zien andere xl winkels er nou ook precies zo uit ?
Heeft Den Haag ook een XL? Waar zit die?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je bedoelt deze:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=3678
Ja, alle XL's hebben dezelfde opzet. Dat geldt in principe ook voor de wijkwinkels.
Winkels in lastige panden (XL Elandstraat Den Haag bijvoorbeeld) zien er wel iets anders uit van binnen.
Op de Elandstraat dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Heeft Den Haag ook een XL? Waar zit die?
Ja ik had dat wel gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op de Elandstraat dus.
Waar de Konmar Elandstraat eerst zat.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef Renesite het volgende:
Ik zat eens te kijken naar "Spar"
Maar dr is gewoon een SPAR supermarkt in China met 10.000m² vvo!!!
Dan praat jij met de verkeerde mensen waarschijnlijk, want het komt namelijk met enige regelmatig zeker voor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef highway101 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord die gratis boodschappen bij de Jumbo heeft gekregen...
Ja, dit is wel beleid, want AH gaat zich weer meer richten op kwaliteit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:15 schreef LoneGunman het volgende:
[..]
Dan praat jij met de verkeerde mensen waarschijnlijk, want het komt namelijk met enige regelmatig zeker voor.
Hoe zit het dan bij de AH? Hier is toch ook een regel i.v.m. lange rijen > kassa erbij? Of is dit meer een richtlijn dan beleid?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef Casual-T het volgende:
Maar idd, vaak zijn er echt te weinig mensen ingeroosterd, óf op houdbaar lopen mensen die geen kassa kunnen, óf die hebben qua werkdruk daar echt geen zin in.
Als je je vaak extra inzet voor de winkel, goed werkt, niet vaak ziek bent etc. heb je kans dat je een vast contract krijgt. Kom je altijd alleen je vaste avondje werken en doe je verder niet zoveel, dan mag je een andere baan gaan zoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef Webgangster het volgende:
Weten mensen hoe het zit met onbepaalde tijdscontracten ?
Beetje heel vroeg maar volgend jaar april loopt mij contract af, 3 keer verlengd in 3 jaar en ze zijn me dus verplicht om een contract te geven voor onbepaalde tijd.
Zijn er mensen die pas geleden op de leeftijd 19 jaar zoiets hebben gehad of weten mensen hoe het er mee zit ?
Heb in het begin (alweer 3 jaar geleden) een halfjaarcontract gehad , en daarna een contract gekregen voor onbepaalde tijd.. maar ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat de rechten en plichten hiermee zijn..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef Webgangster het volgende:
Weten mensen hoe het zit met onbepaalde tijdscontracten ?
Beetje heel vroeg maar volgend jaar april loopt mij contract af, 3 keer verlengd in 3 jaar en ze zijn me dus verplicht om een contract te geven voor onbepaalde tijd.
Zijn er mensen die pas geleden op de leeftijd 19 jaar zoiets hebben gehad of weten mensen hoe het er mee zit ?
Is dit raad je plaatje ofzoquote:
oegstgeest zag ik al staan in de link van het plaatjequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Is dit raad je plaatje ofzo
het antwoord is: Pilot in oegstgeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |