Wat is geblockt ? of blocken ?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gaan jullie de hele winkel tellen dat er geblokt is?
Gewoon blokken; niet op z'n engels.quote:
Tellen? Nee, vreemd genoeg is die supermarkt praktisch perfect qua voorraad etc, 2 kratjes restanten totaal van heel houdbaar..quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gaan jullie de hele winkel tellen dat er geblokt is?
Sorryquote:Op zondag 20 mei 2007 20:41 schreef GotC het volgende:
Tis dan ook een slechtlopende winkel, dus alles wat ze binnenkrijgen past er dan altijd wel gewoon in. Ik kon t ook niet echt geloven, helemaal niet zelfs, maar het is geen grote winkel, met netjes gevulde vakken (onverwacht, dat wel). En daarbij neem ik aan dat ze niet restanten verstoppen ergens (duh).
We hebben trouwens wel nog een half kratje met spiegelen eruit gehaald, want je moet onthouden dat ze dus nooit spiegelen (en dus controleren of alles er werkelijk netjes in past).
Wij hebben per pad rond de..8-10 kratjes?
En Renesite, hilaric..![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 20 mei 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry!!
Per pad wij dus ook zo ongeveer, lekker normaal![]()
Bij ons word dat eind van de middag gelopen, terwijl de vers ook mooi rustig de handel binnekrijgt, verder hadden we ten tijde van een sluiting van een filiaal in onze cluster ook nog een halve winkel inhoud in het magazijnquote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies. Bij ons moet er ook echt elke dag restanten worden gelopen, anders is het magazijn praktisch vol
. Bleh.
Trouwens! Er was toch een vechtpartij op het parkeerterrein gisteren!Mijn god, het ging er hard aan toe. 2 gasten tegen 1, er werd met fietssturen (hoe komen ze erbij) geslagen, zo'n bandenverwisselding, niet normaal. Gelijk 112 gebeld, politie was er snel (!), voor het eerst. Mooiste was nog wel dat 1 van onze ASM's ertussensprong (een vrouw).
Respect echt.
Bij ons elke zaterdagmorgen tot 1 uur, en verder elke dag als de ochtendvracht erin zit, of als we weinig avondvracht hebben gekregenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons word dat eind van de middag gelopen, terwijl de vers ook mooi rustig de handel binnekrijgt, verder hadden we ten tijde van een sluiting van een filiaal in onze cluster ook nog een halve winkel inhoud in het magazijn
Small Business & Retail Management. Zeker doen als je werk, je collega's en een beetje leiding geven echt leuk vind. Ik raad je hem dan alleen af om hem bij InHolland in Diemen te gaan doen. Vorig jaar gaven ze de opleiding in Diemen, Nijmegen, Heerlen en Leeuwarden en als ik reiskostenvergoeding wilde, moest ik hem in Diemen doen. Ik weet niet waar ze hem nu nog geven, maar probeer om hem niet bij InHolland te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Verder zit ik stiekem te denken om misschien een AH opleiding te doen..maar weet nog niet zeker. Kun je die ook doen op HBO niveau?
InHolland probeer ik zoveel mogelijk te vermijden idd, heb er eigenlijk nog nooit iets goeds over gehoord? Verder zie ik het werk etc zeker wel zitten, dat is totaal geen probleem. Volgend jaar heb ik toch sowieso een half jaar vrij, waarin ik veel ga werken, dan kan ik denk ik wel echt beslissen of het iets voor me is..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Stammies het volgende:
[..]
Smaal Business & Retail Management. Zeker doen als je werk, je collega's en een beetje leiding geven echt leuk vind. Ik raad je hem dan alleen af om hem bij InHolland in Diemen te gaan doen. Vorig jaar gaven ze de opleiding in Diemen, Nijmegen, Heerlen en Leeuwarden en als ik reiskostenvergoeding wilde, moest ik hem in Diemen doen. Ik weet niet waar ze hem nu nog geven, maar probeer om hem niet bij InHolland te doen.
lolquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Stammies het volgende:
[..]
Small Business & Retail Management. Zeker doen als je werk, je collega's en een beetje leiding geven echt leuk vind. Ik raad je hem dan alleen af om hem bij InHolland in Diemen te gaan doen. Vorig jaar gaven ze de opleiding in Diemen, Nijmegen, Heerlen en Leeuwarden en als ik reiskostenvergoeding wilde, moest ik hem in Diemen doen. Ik weet niet waar ze hem nu nog geven, maar probeer om hem niet bij InHolland te doen.
dat telt flink aanquote:Op maandag 21 mei 2007 08:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik deze week 2.. alleen vrijdagavond..![]()
Daar heb je niet helemaal gelijk in. Ik ga nu nog maar 3 uur per week naar school in plaats van 12 doordat InHolland geen zin heeft om mij les te geven, maar ik leer er nog zeker wel. Ik leert sowieso van mijn klasgenoten en in de management lessen leer ik ook nog.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
lol![]()
ik werk bij AH en zit op inholland diemen![]()
ik doe alleen geen duaal
maar met die ene dag in de week SB & RM leer je echt geen ruk, mijn VS van kassa deed het ook daar. Het is een leuk papiertje maar de betekenis ervan is twijfelachtig.
verder is het een heule gezellige school hoor
30 mei of 13 juni. Ik dacht in Aalsmeer.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef o-fiel het volgende:
Ik doe Retail Management op de Haagse Hogeschool, voltijd, maar ik heb genoeg tijd om daarnaast nog 20 uur per week te kunnen werken. Ik heb ervoor gekozen om niet via AH te studeren, vooral omdat dit papiertje SBRM mij later iets meer waard is dan een supermarktgerichte HBO.
Gaan er trouwens van jullie nog mensen naar die talentendag? Wat kan ik daarvan verwachten? En wanneer was 't ookalweer?
nouja als je in mn info had gekeken, had je geweten dat het Facility Management wasquote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef Stammies het volgende:
[..]
Daar heb je niet helemaal gelijk in. Ik ga nu nog maar 3 uur per week naar school in plaats van 12 doordat InHolland geen zin heeft om mij les te geven, maar ik leer er nog zeker wel. Ik leert sowieso van mijn klasgenoten en in de management lessen leer ik ook nog.
Ik leer ook dingen die niet helemaal logisch zijn, AH betaalt InHolland in de hoop dat ik een goede manager word, en InHolland leert mij om een solictatiebrijf te schrijven.
Welke opleiding doe jij daar dan? en de school is zeker gezellig!
Freaky.. hoe komen ze uberhaupt aan die email?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef Webgangster het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=3647
Wat vinden we daar van jongens ??
Ik weet niet wat het probleem van deze ondernemer is maar wij hebben totaal 0,0 klachten..
Bij ons ook niet, sterker nog, wij hebben gewoon 4 a 5 vrachtwagens houdbaar gehad die dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Brammie1 het volgende:
Bij ons waren er geen leveringsproblemen tijdens hemelvaart
1 woord:quote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef blrrrt het volgende:
Morgen achterop DAG:
[afbeelding]
Dat heeft AH niet slim gedaan, dat ze andere supermarktketens toelaten op de achterpagina...
Blijkbaar is hun invloed op Dag niet zo groot als we dachtenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef blrrrt het volgende:
Morgen achterop DAG:
[afbeelding]
Dat heeft AH niet slim gedaan, dat ze andere supermarktketens toelaten op de achterpagina...
Gaat morgen bonnen rapen, kan ik weer lekker gratis boodschappen doenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef blrrrt het volgende:
Morgen achterop DAG:
[afbeelding]
Op de site is hij al aangepast.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef kmaestro het volgende:
mn moeder kwam gister met een receptenkaartje van ah aanzetten, een vegetarish gerecht. paprikarisotto met gegrilde stukjes. Benodigheden: 5,5 dl kippenbouillon
moeten wij ook eens een keer hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Binnenkort een Albert Heijn voetbaltoernooi. Alle filialen in de omgeving Eindhoven spelen tegen elkaar, en wij gaan natuurlijk winnen!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef blrrrt het volgende:
1 keer Jumbo achterop DAG was niet genoeg blijkbaar.
Achterpagina DAG van morgen:
[afbeelding]
juist, je kameraden in de rij voor 1 blikje, en jij met rest van de shitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef GotC het volgende:
Of je gaat gewoon met al je vrienden boodschappen doen, en degene met de grootste boodschappen achteraan laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |