Joh, doe eens uitleggen, ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jup.
Kmaesto; ik hoorde dat jij ook bent opgegeven als talent?
Ow, nou, dan niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Joh, doe eens uitleggen, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
Ik hoorde vandaag Geit en Reinier... ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ow, nou, dan niet.
Ik dacht dat Olaf jouw naam ook opnoemde.
Die iig ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag Geit en Reinier... ...![]()
Inderdaad, gewoon de omzet van een zaterdag gedraaid met de helft van cassieres. En ik was vanaf 1/2 12 als enige van het kader aanwezig, dus ik kon het weer is in mijn eentje oplossen omdat mijn SM was vergeten extra cassieres in te plannenquote:
Wij hebben hun dus overgenomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jup.
Kmaesto; ik hoorde dat jij ook bent opgegeven als talent?
ag.......jou sm gaat toch naar een ander filiaal?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:22 schreef Stammies het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de omzet van een zaterdag gedraaid met de helft van cassieres. En ik was vanaf 1/2 12 als enige van het kader aanwezig, dus ik kon het weer is in mijn eentje oplossen omdat mijn SM was vergeten extra cassieres in te plannen![]()
Hij zat gister zelf de hele dag op de Vondellaan, maar hoe weet jij dat hij definitief weggaat. Dat weet nog niemand bij mij in de winkelquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ag.......jou sm gaat toch naar een ander filiaal?![]()
ik weet niet dat hij definitief weg gaat........daarom staat er ook een vraagteken achter!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hij zat gister zelf de hele dag op de Vondellaan, maar hoe weet jij dat hij definitief weggaat. Dat weet nog niemand bij mij in de winkel![]()
Maar het is een hartstikke goeie SM, hoor. Hij doet alleen veels te veel. Zoals ook toen die XL geopend werd, toen wam hij 1 dag per week naar de winkel en de rest zat hij ergens anders. Ik was net begonnen met mijn opleiding, en kon nog niet zo veel dus de winkel draaide toen eigenlijk op 1 VS.
d'r zit daar wel een Uni, Universiteit van Nederland staat geloof ik op die gevel. Op die flat waar je recht tegenaankijkt als je vanuit de Croeselan komt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef StefanCJ het volgende:
Vondellaan als in Utrecht ja ... Uni niet volgens mij ... Wel het ROC met dat glas ervoor op het einde van de Croeselaan ..
Hier ook, stervens druk altijd daaro.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
Juist die ja.
Geregeld langs gekomen met de bus.
Dat wel, maar van wat ik hoor is het personeel een drama daar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:03 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hier ook, stervens druk altijd daaro.
Lol dat is altijd mijn vast prik in de pauze, is echt niet normaal druk daar, staat bijna niemand in de winkel dan zitten ze allemaal achter de kassa, want die winkel is ook aardig klein.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef StefanCJ het volgende:
Vondellaan als in Utrecht ja ... Uni niet volgens mij ... Wel het ROC met dat glas ervoor op het einde van de Croeselaan ..
en WAAROM was dat bij ONS net zo, ook tot frikking VIER UUR !!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:13 schreef Renesite het volgende:
WAAAROM hebben wij 9 kassa's waar 12 volstaan...
WAAAROM is het dus DE HELE DAG zo druk geweest van HALF NEGEN TOTAAN VIER UUR![]()
Hier ook druk tot 4 uur, maar daarna storte het in. Er kwamen extra cassieres geregeld zodat alle kassa open konden, waren bijna alle klanten wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en WAAROM was dat bij ONS net zo, ook tot frikking VIER UUR !!!![]()
![]()
![]()
bij ons ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hier ook druk tot 4 uur, maar daarna storte het in. Er kwamen extra cassieres geregeld zodat alle kassa open konden, waren bijna alle klanten wegToen gingen de cassieres maar schoonmaken
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:00 schreef waterreus23 het volgende:
Volgende week de Huismerk Weken
owja, was ik nog vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef Renesite het volgende:
HELE DIKKE DOEI STRONT JOKERS!
Prachtigquote:Op zondag 20 mei 2007 09:58 schreef blrrrt het volgende:
De commercial is wel weer leuk komende weken:
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/homemade/ah/huismerken.mpg
Ik zou bijna zeggen dat wij de zelfde chaffeur hebben gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:55 schreef Brammie1 het volgende:
wij hadden echt een k*nkerchauffeur gisteren: eerst zei hij dat alles uit de loods moest omdat hij er anders niet in kan, terwijl ALLE andere chauffeurs er altijd zó in rijden. Toen hij eindelijk z'n vrachtwagen had geparkeerd had 'ie aan beide kanten nog een hele meter ruimte (andere chauffeurs doen het met 30 centimeter) en toen begon hij te schreeuwen tegen de VM die zei dat hij nog zoveel ruimte had dat al die dingen helemaal niet uit de loods hadden gehaald hoeven worden. De chauffeur deed vervolgens zelf de voordeur open om gewoon weer naar het DC te rijden zonder z'n vracht te lossen, maar dat heeft 'ie toch niet gedaan
wat een klootzak
hij is weer mooiquote:Op zondag 20 mei 2007 09:58 schreef blrrrt het volgende:
De commercial is wel weer leuk komende weken:
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/homemade/ah/huismerken.mpg
kan ik toch aardig gokken!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Stammies het volgende:
Nou de SM die binnenkort echt benoemd wordt tot SM (hij was nu nog VM) gaat naar de Vondellaan. We weten nog niet wij zijn opvolger wordt, maar waarschijnlijk iemand die ook in opleiding is. Hij gaat eerst nog een paar weken op vakantie, dat betekent dus dat ik en de VS supermarktmanager zijn voor een paar weken![]()
Onze SM wilde ons meenemen naar de Vondellaan, maar daar hadden we niet zo veel trek in. Toen ik gister even bij hem langskwam op de Vondellaan om sperziebonen op te halen was hij bezig met het schoonmaken van de diepvries! Het personeel daar is volgens mij echt![]()
Gaan jullie de hele winkel tellen dat er geblokt is?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef GotC het volgende:
Damn, wat was Wateringen een troepMoesten zo'n 10 a 15x die witte veegdingen vervangen, omdat ze gewoon helemaal zwart waren. Totaal niet gespiegeld (hele winkel), groente was een troep, ovens waren gewoon zwart..
Maarja, we hebben nu dus een frisworp erin gegooid, alle AGF goed neergezet, bakkerij effe helemaal schoongemaakt (7 uur over gedaan met 2 man), hele winkel geblokt.. Het is prachtig
.
En die koffers..wtf ook echtWilde er 1 dichtdoen, schoot er zo'n pennetje bijna door m'n vinger heen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |