Daar heb ik best een hekel aan, nummers opnieuw uitbrengen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijke goede plaat om de show mee te beginnen!
In the morning, opnieuw uitgebracht en daar ben ik blij mee!![]()
![]()
* -Hans- ziet Gerard alweer meedrummen.
Ik ook, maar dit is voor mij absoluut een uitzondering op de regel. Read My Mind van The Killers mogen ze van mij ook opnieuw uitbrengen. Snap er nog steeds geen .... van dat het met die plaat zo is gelopen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Daar heb ik best een hekel aan, nummers opnieuw uitbrengen.
Live in de HMH blijft ook een goede dvd, maar volgens mij heb ik het daar pas over gehad. Nu die vage van de witte strepen. erg wennen...quote:
Vage plaat hoor en ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van moet denken. (geinige smiley btw)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Live in de HMH blijft ook een goede dvd, maar volgens mij heb ik het daar pas over gehad. Nu die vage van de witte strepen. erg wennen... [afbeelding]
Cool is die he. Na mijn aandringen zijn ze die op die site gaan gebruiken, waar die van gelinkt is. (heb er meer...)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vage plaat hoor en ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van moet denken. (geinige smiley btw)![]()
Slaap ze Areyoutalkingtome!
* -Hans- blijft nog even hangen en anders schakel ik over op de MP3's.
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
De Coen en Sander showw
De Coen en Sander ssshhooowww
De tragische uurtjes tussen 4 en 7
Dit is het duo dat ons niks kan gevennnnnn
Het enige goeie is af en toe de muziek
We zoeken nu alleen nog een geboeid publiek!De Coen en Sander SHOOWWWWWWWWWWWW
Tof! deze past in elk geval goed bij dit topic.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Cool is die he. Na mijn aandringen zijn ze die op die site gaan gebruiken, waar die van gelinkt is. (heb er meer...)
Heb meerdere keren netjes gestemd.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Toad het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Vooral het telefoongesprek met de enthousiaste dame uit Polen.
Iedereen heeft al netjes gestemd?
[[url=http://www.radiobitches.nl/_internal/cimg!0/3ey8cwq7eesz1]afbeelding][/url]
Jij hebt het over de tragische uurtjes, moet opeens aan een nieuwjaarsuitzending van Rob Stenders en Rob van Someren denken die ze als de Tragic Friends prestenteerden (parodie op de Magic Friends Sjors&Peter destijds, voor wie dat niet heeft meegemaaktquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
D.A.N.C.E.
![]()
Duurde even, maar ik vind hem echt wel leuk.
Mij ook..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
Maar C&S gaat mij idd ook steeds meer tegenstaan, vraag mij ook af of ze het zelf nog wel zo leuk vinden.
Pick-Me-Up Huppelkut?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Van een hele andere orde, maar ik word er ook blij van: Pop Levi - Pick me -up uppercut.
Stenders zegt het te horen, ik krijg het niet voor elkaar.quote:
Hahah, ben net op kantoor en log net in. Toevallig net MSP & Nina op de radio.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
word jij wakker ofzo als ze dit nummer draaien?
ik dacht dat jouw wekker gewoon ingesteld stond op MSP & Nina.. wanneer dat nummer gedraaid wordt gaat jouw alarm afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahah, ben net op kantoor en log net in. Toevallig net MSP & Nina op de radio.
![]()
Ook wel een klein beetjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik dacht dat jouw wekker gewoon ingesteld stond op MSP & Nina.. wanneer dat nummer gedraaid wordt gaat jouw alarm af![]()
`quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klassieker dit.
Something inside so Strong.
U96 met Das Boot was één van onze examenhits, misschien is dat wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:52 schreef borisz het volgende:
wel een leuke request
weten we nog eindexamenrequesten?
ik heb er 1 school is out van alice cooper
Dat was Apollo Four Fortyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb nu al behoefte aan een uit-je-dip-tip
Voor mij niet zo eigenljk.quote:
MSP natuurlijkquote:
geen enkel probleem meequote:
en daarmee blokkeer ik jouw telefoontjesquote:
Vandaag geldt eerder DAT LICHT!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef Glacier het volgende:
De grap met "Die lucht!" is na 5 maanden niet echt heel erg grappig meer IMHO..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
Wat een heerlijke megahit is het toch, dat in tegenstelling tot de bagger van vorige week
en deze keer vroeg ik hem niet eens aanquote:
Ja joh! Gaan al die requesten via sms?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
en deze keer vroeg ik hem niet eens aanGerard heeft mij in het verleden al twee keer gebeld voor deze request
Is volgens mij een saxofoon (al dan niet gesampeld).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Alle trompetten weer uit de kast. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is volgens mij een saxofoon (al dan niet gesampeld).
Oh, zou ook kunnen. Ik kan het eigenlijk niet goed plaatsen wat voor instrument ze gesampled hebben. Maar het origineel was inderdaad mooier, maar hier verdienen ze geld mee...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is volgens mij een saxofoon (al dan niet gesampeld).
Ik heb zelf saxofoon gespeeld. Trompet klinkt heul anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, zou ook kunnen. Ik kan het eigenlijk niet goed plaatsen wat voor instrument ze gesampled hebben. Maar het origineel was inderdaad mooier, maar hier verdienen ze geld mee...![]()
Niet dat ik weet. De saxofoon is origineel van Rune (2004), die plaat heette Calabria. De track is al máánden hip in het clubcircuit (onder de naam Destination Unknown), maar kon nooit worden uitgebracht omdat die saxofoonsample niet 'gecleard' kon worden. Nu dus welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, ken het origineel niet. Dit is wel geinig voor een keer. Is het een oud nummer van Crystal Waters?
aha is dit vanVelzen? Wat leuk dat ze daar ook eens een nummertje van draaien op 3FM want je hoort hem anders nooit op de radioquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
Is dit de nieuwe van vanvelzen? Klinkt best aardig toch..
Die jingle is super! Kunnen ze zo een heel nummer van makenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef TIM-846 het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van die jingle..
jep, alle requests die ik in de AV heb gekregen waren via SMS.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja joh! Gaan al die requesten via sms?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha is dit vanVelzen? Wat leuk dat ze daar ook eens een nummertje van draaien op 3FM want je hoort hem anders nooit op de radio
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. De saxofoon is origineel van Rune (2004), die plaat heette Calabria. De track is al máánden hip in het clubcircuit (onder de naam Destination Unknown), maar kon nooit worden uitgebracht omdat die saxofoonsample niet 'gecleard' kon worden. Nu dus wel
de versie van Rune was veel lekkerderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. De saxofoon is origineel van Rune (2004), die plaat heette Calabria. De track is al máánden hip in het clubcircuit (onder de naam Destination Unknown), maar kon nooit worden uitgebracht omdat die saxofoonsample niet 'gecleard' kon worden. Nu dus wel
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de versie van Rune was veel lekkerder
The Fray draaien ze ook niet veelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha is dit vanVelzen? Wat leuk dat ze daar ook eens een nummertje van draaien op 3FM want je hoort hem anders nooit op de radio
Megahit, weet je wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Manic Street Preachers zeg je? Deze week nog niet gehoord...![]()
idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n zeiknummer. Todaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.
Deze van Gwen Stefani is ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n zeiknummer. Todaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.
ik vind deze veel mooier. lekker broeierig nummerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind "right beside you" iets leuker.
Ik vind het refrein niet zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind deze veel mooier. lekker broeierig nummer![]()
Heb je niks te doen? Ik heb hier nog wat schoolwerk voor je liggen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef TIM-846 het volgende:
het is weer lekker druk hier!
wat moet er gedaan worden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Heb je niks te doen? Ik heb hier nog wat schoolwerk voor je liggen!![]()
![]()
Engels, projectwerk en eigenlijk ook nog websitebouw, maar voor dat laatste heb ik nog wel even.quote:
ooh dan heb je mijn hulp vast niet nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Engels, projectwerk en eigenlijk ook nog websitebouw, maar voor dat laatste heb ik nog wel even.
De MH.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bespreking. Wat gemist? Nina toch niet?![]()
In bed?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik lig half in bed niks te doen![]()
Skunk n dinges![]()
Nieuwe, én een maat te grootquote:
Als je je verveelt mag je mij wel komen helpenquote:
Dat hoorde ik, maar ik bedoelde het type. Dacht misschien zit er iemand te kijken voor de camquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo.
Ik ben geslaagd voor mn autotheorie.
Hiep hiep ! Hoera !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo.
mooi, het saaiste deel heb je gehad. Nu de zaak in praktijk brengen, dat is veel leukerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo.
Oe, ik heb zo'n hekel aan dat nummer. Dat hysterische gekrijg op het laatst.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
Uit je dip tip: Guns 'n Roses - Paradise City!
vind het helemaal niet erg dat ik die gemist hebquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe, ik heb zo'n hekel aan dat nummer. Dat hysterische gekrijg op het laatst.Yak!
Sluit ik me wel bij aan. Heb nu tennis aanstaan. Maar ik zap weer even over naar de radio, zo boeiend is die verslaggeefster ook weer niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
vind het helemaal niet erg dat ik die gemist heb
Domien je gaat die trein ooit nog missenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo.
Zolang je nog een OV studentenkaart hebt of een voordeelurenkaart is het op sommige trajecten goedkoper en sneller om met de trein te gaan. Maar dat dringt pas tot je door wanneer je een uur lang stil staat op de A2....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Domien je gaat die trein ooit nog missen![]()
gefeli![]()
die OV kaart krijg ik ook volgend schooljaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Zolang je nog een OV studentenkaart hebt of een voordeelurenkaart is het op sommige trajecten goedkoper en sneller om met de trein te gaan. Maar dat dringt pas tot je door wanneer je een uur lang stil staat op de A2....
Je hoeft niet te luisteren hoor. Doe ik ook niet.quote:
wel naar mij zwaaien als je in de metro zit hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
die OV kaart krijg ik ook volgend schooljaarmet de bus en metro ben ik zo bij de VU in een uurtje
BTW, op Autumn Song doet Nina ook mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor. Doe ik ook niet.
* chatgirl heeft de nieuwe MSP cd maar ff in WinAmp gegooid![]()
Zal ik doen, je komt maar een keer een bakkie doen aangezien die automaat het nog niet doetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel naar mij zwaaien als je in de metro zit he
Zo ver ben ik nog niet. Rendition begint net. Tot nu toe klinkt SATT wel goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
BTW, op Autumn Song doet Nina ook mee.
Vooral als achtergrond onder die filelezerquote:
Helaas is het wel serieusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef _GdR_ het volgende:
whehehehe ik heb t niet helemaal gehoord.
maar wtf is dat geluid van die 'keelzangers'. is toch niet serieus zeker?![]()
!
dr was iemand die postte onder de naam Paul3fm. Dat was niet Rab.quote:
Oh! Nieuw volk!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef Guis het volgende:
Test 123...
Guis!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:43 schreef Guis het volgende:
Dus nu ben ik ook een motherfokker?
bij engelse drop heb ik daar last vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat je een zak gemengde snoepjes hebt. En dat je dan eerst alle lekkere snoepjes (die er altijd in minderheid in blijken te zitten, heel gek) opeet en vervolgens met een halve zak rotzooi blijft zitten?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de reactie van Maricha daarop kan voorspellen.
[..]
![]()
Hej Sander Guis, welkom man!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:43 schreef Guis het volgende:
Dus nu ben ik ook een motherfokker?
Doe es rustig zeg, straks jaag je heel Hilversum weg van dit forum.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wanneer komt die FHM foto reportage Maricha?
Heuijjjj Michiel, heldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Wat een gezellig vlokfeest hier! Alleu!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
Fokfeest, Michiel, Fokfeest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Nog gefeliciteerd, Domienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Fokfeest, Michiel, Fokfeest.
Michiel, jij hier?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Michiel, Maricha, borisz, Sirolf, -Hans- , wolfrolf
Als dat es zou kunnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi ChatGirl!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Michiel, Maricha, borisz, Sirolf, -Hans- , wolfrolf
Ik MAG niet van Michielquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl!![]()
Ga jij as. vrijdag nog naar het Ek-stra weekend cocktail feest? alleen vrouwen mogen komen, vandaar..
Maricha komt vast ook wel, of niet Maricha?
Heu, nee? Waar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel, jij hier?
Je naam stond vandaag trouwens verkeerd in de Metro (zal je al wel hebben gezien). Zal wel komen doordat die winnares van Hallands Naxt Tap Maddel 'Kim Feenstra' heet.
Hahahaha nee dat meen je niet?! Michiel durft het niet aan om je dronken te zien??quote:
Kom je dan bij mij een borrel drinken?quote:
Op pagina 4 staat een interview met Barbara Karel, daarin wordt jouw naam in een antwoord nog genoemd, maar staat daar dus met een F ipv een V.quote:
Nope, ik moet het hele weekend op het huis van mijn zusje passen. Ik drink daar wel een cocktailquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl!![]()
Ga jij as. vrijdag nog naar het Ek-stra weekend cocktail feest? alleen vrouwen mogen komen, vandaar..
Maricha komt vast ook wel, of niet Maricha?
Dat kan natuurlijk ook best gezellig zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope, ik moet het hele weekend op het huis van mijn zusje passen. Ik drink daar wel een cocktail
Stond op RadioFreak inderdaad, zelfs de nood-muziekcomputer viel uit... Lijkt me niet prettig werken (understatement).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat 3FM gisteren een tijdje muziek heeft uitgezonden via een CD?! dit n.a.v. de stroomstoring. Zal wel flink stressen zijn geweest toen de computers een voor een uitvielen.
Wel 2 minpuntenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook best gezellig zijn.
Boogie 2Nite !
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
Hoi Maricha en Michiel
En hallo rest van de 3FM SC'ers
Idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef borisz het volgende:
moderne techniek, waar heb je dat voornodig?![]()
Men, dan knijp je hem echt wel eventjes..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Stond op RadioFreak inderdaad, zelfs de nood-muziekcomputer viel uit... Lijkt me niet prettig werken (understatement).
uuuhhm, dat is wel minder ja! dan kun je dus eigenlijk niet echt los gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
Wel 2 minpunten
1. ik ben daar alleen,
2. de dag er op (zaterdag dus) moet ik werken en met een kater gaat dat niet zo heel goed, weet ik uit ervaring.
Ik heb maar ff een trackje van het album van The Arctic Monkeys opgezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
aha! toch nog even een *mute* momentje tijdens MetMichiel...
Oja!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je van Pete Murray...?
Vandaag is er weer een Minigig.
Alles beter dan dat suffe baby liedjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
Ik heb maar ff een trackje van het album van The Arctic Monkeys opgezet
wich reminds me....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef borisz het volgende:
trouwens straks nog maar stemmen voor de hemelse 100.
Ik kreeg toen ik eerder vandaag probeerde terug te luisteren alleen het eerste uur te horen (14-15 dus), 15-16 uur staat niet op de stream volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik luister het 15-16 uur van Rabbering van gisteren terug atm. Hij start die CD'tjes toch gewoon goed doorAls je het niet weet, klinkt het gewoon alsof er niks aan de hand was
Professionalisme ten top @ 3FM
Het is niet suf, het is gewoon kut met perenquote:
Tis ondoenlijk eigenlijk, er zijn veel te veel leuke albums..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef Timo20 het volgende:
wich reminds me....
dat wordt echt best moeilijk![]()
Single edit denk ik?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef Glacier het volgende:
Ja, dat is vaag...waarom is dat toch bij sommige nummers? Ik hoorde onlangs ook al iets wat gecensureerd was op 3FM...
Terwijl ze van de meeste platen wel de ongecensureerde versie draaien..
Misschien dat een insider daar dat ons ff uit kan leggen
De volledige uitzending van gisteren staat online hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik eerder vandaag probeerde terug te luisteren alleen het eerste uur te horen (14-15 dus), 15-16 uur staat niet op de stream volgens mij.
Nice... ik heb voor de verandering maar eens K's Choice aangevraagd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft inmiddels zijn request ingestuurd
Nirvana
quote:
* D.Rose ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft inmiddels zijn request ingestuurd
STPquote:Nirvana
dubbel zinnigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef D.Rose het volgende:
*ff met badeend spelen is
Die mijne staat mij aan te kijken...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef D.Rose het volgende:
*ff met badeend spelen is
echt te foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |