ja maar ik deed de vorige op slot..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Toad het volgende:
[3FM#121]Stem op Maricha en Annemieke op Radiobitches.nl!
Ik heb een mooiere OP & een betere TT & ik was eerder.
we kunnen er een poll van maken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Welke is het nu:
-[3FM#121]Stem op Maricha en Annemieke op Radiobitches.nl!
-[3FM #121] Kaarten winnen voor Extrema Outdoor!
Presentatiedag op school ,vandaar dat ik vroeg wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef TIM-846 het volgende:
Goeiemorgen Areyoutalking..!Jij was er vroeg bij!
en je hebt t zo te zien ook nog eens lang volgehouden! Ging t goed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Presentatiedag op school ,vandaar dat ik vroeg was
Het moet dan maar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef IedeK. het volgende:
Deze dus?
Yeahquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Het moet dan maar.Alhoewel dat Extrema Outdoor me niets kan schelen.
Wiki is trouwens alweer aangepast.
Lang volgehoudenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
en je hebt t zo te zien ook nog eens lang volgehouden! Ging t goed?
http://astriddejong.nl/page/log/140607/Zusjequote:Zusjeze duimde. Op de echo. En alles zat erop. En eraan. Behalve een piemeltje.... We zijn gewoon erg goed in het maken van beeldschone meisjes!
Die is meteen een stuk duidelijker over belangrijke gebeurtenissen, kan je van Michiel niet zeggen (z'n trouwdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://astriddejong.nl/page/log/140607/Zusje
![]()
radiobitches.nlquote:Bij deze een uitleg hoe de lijst met genomineerden tot stand is gekomen. Een vakkundige jury heeft onder leiding van de Klas van 24 van de Veronica Radioschool de nominaties bepaald. De uiteindelijke stemming is een publieksprijs.
Vooral dat intro is idd behoorlijk Keanish.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef borisz het volgende:
de eerste keer dat ik starlight hoorde dacht ik dat het keane was.
Waar zie je Maricha?! ik zie haar helemaal niet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef Toad het volgende:
Maricha is paars!
Paolo Nutini ~ New Shoes VS. Tellars ofzo?
Paarsachtigroze dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Oohh daar is Maricha! ze is trouwens in het roze gekleed.
Die is slechts een uur of 6 te vroeg voor z'n programma.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:04 schreef Toad het volgende:
en daar is domien.
Ook goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Paarsachtigroze dan.
Mooi woord: deradicaliseringsprogramma.
Hartstikke roze!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Paarsachtigroze dan.
Mooi woord: deradicaliseringsprogramma.
hier is het droogquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Je zou echt depressief worden van het weer.
Het blijft hier maar regenen.
Waar is hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Je zou echt depressief worden van het weer.
Het blijft hier maar regenen.
Middelburg, Zeeland.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier: Tollebeek,Noodoostpolder al de hele dag droog.![]()
ik geloof dat de buien daar nog wel even zijn als ik buienradar heb bekekenquote:
Ik heb de stream ook maar even op mute gezet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef ChatGirl het volgende:
Tokio Hotel, ik ga ff aan de WinAmp.
Trouwens Michiel, ben je er al achter wat ze nu brabbelen, die gasten van TH?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
de megahit is echt heel cool![]()
zonnetje erbij vandaag hier
Aerosmith - Pinkquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je wilt dus als request een nummer van Pink?![]()
Dat kan ook ja...quote:
quote:Pink it´s my new obsession
Pink it´s not even a question
Dan lezen we het wel weer op het net. Weten ze er al meer over trouwens...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef Toad het volgende:
ben ff half uurtje weg.
dat jullie niet denken dat ik in de sloot hiervoren lig
Trouwens voor de mensen die het hadden meegekregen. De man die dus bij mij voren was gevonden is waarschijnlijk niet door een misdrijf om het leven gekomen. Blijft verder natuurlijk wel verder triest verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef Toad het volgende:
ben ff half uurtje weg.
dat jullie niet denken dat ik in de sloot hiervoren lig
Er was toch een los hoofd gevonden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Trouwens voor de mensen die het hadden meegekregen. De man die dus bij mij voren was gevonden is waarschijnlijk niet door een misdrijf om het leven gekomen. Blijft verder natuurlijk wel verder triest verhaal.
U2
Ken de cd niet maar dit vind ik wel een erg lekker liedje van hem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GavindeGrawzijn cd was echt heel tof !
Voor schuld?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Nou, Michiel zet zichzelf weer voor schuld...
En verstaat diegene aan de andere kant van de lijn nog verkeerd ook.
Jup, deze trek ik ook nog wel aardig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik deze single van Di-rect echt niet slecht vind. Is best te doen.
Dat was eerst wel het verhaal van de kinderen die hem vonden. Die zagen namelijk alleen een hoofd in het water liggen. Maar de brandweer heeft er een heel lichaam uitgehaald.quote:
Dit klinkt bekendquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb geen zin meer om huiswerk te maken, maar ik moet wel.![]()
Zweet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:11 schreef Glacier het volgende:
Wat zei dat meisje aan de telefoon nou? Het zaad van de DJ?
Het zweet van de DJ, Glacier. Vunsquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:11 schreef Glacier het volgende:
Wat zei dat meisje aan de telefoon nou? Het zaad van de DJ?
Als het nou boeiend was, maar leestekens zijn niet echt aan mij besteed zeg maar.quote:
Jij ook weer niet hè.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef TIM-846 het volgende:
Smsen Bellen Mailen! Kaarten winnen! Winnen, winnen, winnen!![]()
Misschien dat het helpt als ik dit topic deze naam geef. Dan ziet Michiel wel hoe graag ik wil.. dan moet hij me wel bellen voor die kaarten
Het is minder goor dan jouw idee iig. Maar goed, waar hebben we het over.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee, zweet likken, dat ik lekker wou je zeggen
Met mijn nieuwe telefoon spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Toad het volgende:
Wat zijn jullie nou daar allemaal in de studio aan het doen?
Die dure?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe telefoon spelen.
Tros!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe telefoon spelen.
Volgensmij het zelfde wat wij aan het doen zijn, en een beetje radio maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Toad het volgende:
Wat zijn jullie nou daar allemaal in de studio aan het doen?
Dat zijn alle telefoons tegenwoordig...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die.
Over zweet en sperma doorslikken vrees ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Het is minder goor dan jouw idee iig. Maar goed, waar hebben we het over.
Error op wat voor manier? Geen problemen hier namelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg een error op de 3fm site. Nog iemand die dat heeft?
Nu niet meer, was een proxy error.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Error op wat voor manier? Geen problemen hier namelijk.
Nee.....De hele dag al niet! Valt het op?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Toad het volgende:
Maricha heeft niet echt haar avondje...
Lantinga zat er ook al over te klagen. Ik zag dat je het ook al tegen Michiel zei, maar die trok zich er niks van aan en begonnen ook nog te lachen. Ik zou volgende keer alleen maar koffie voor jezelf halen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee.....De hele dag al niet! Valt het op?
Meerdere dingen, maar nu hebben we nieuwe computers (eindelijk!!!) in de studio, voor de producers, maar ze werken nog niet bepaald goed.... Krijg alleen maar foutmeldingen en IE crasht de hele tijd (zoo....pfff dat ook ff kwijt)
Is even een laptopje van boven halen geen optie? Dan ben je in ieder geval van die berg foutmeldingen af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Meerdere dingen, maar nu hebben we nieuwe computers (eindelijk!!!) in de studio, voor de producers, maar ze werken nog niet bepaald goed.... Krijg alleen maar foutmeldingen en IE crasht de hele tijd (zoo....pfff dat ook ff kwijt)
Techniek!! Zolang Bill Gates zich ermee bezig houdt, zal je de problemen wel blijven houden....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik er daar een had staan....... Voor de zekerheid morgen mijn eigen maar meenemen! Goeie tip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is even een laptopje van boven halen geen optie? Dan ben je in ieder geval van die berg foutmeldingen af.
Waar zijn die ICT-ertjes wanneer je ze nodig hebt. (Net de politiequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik er daar een had staan....... Voor de zekerheid morgen mijn eigen maar meenemen! Goeie tip!
precies!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar zijn die ICT-ertjes wanneer je ze nodig hebt. (Net de politiehahaha )
prekersquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de Manische Straatpriesters vandaag ook nog wel langs zullen komen...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar zijn die ICT-ertjes wanneer je ze nodig hebt. (Net de politiehahaha )
Iedereen zit ademloos naar de radio te luisteren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Beetje dood hier.
Idd. Verstandskiezen trekken iewwww....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Glacier het volgende:
Computers die niet meewerken en ook een kies die niet meewerkt...sterkte Maricha
Dankquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Glacier het volgende:
Computers die niet meewerken en ook een kies die niet meewerkt...sterkte Maricha
En ik ging eigenlijk alleen voor controle..... Krijg je dit voor je kiezen (LOL) Maar verder valt het wel mee hoor! Ben niet bang voor de tandarts en inderdaad de verdoving was het minst leuke....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Idd. Verstandskiezen trekken iewwww....
Ik moet al overgeven als ik een verdoving krijg om een gaatje te laten vullen.
Ik weet het, ik weet het...![]()
![]()
Zolang je niet bij de kaakchirurg langsmoet voor die dingen, valt het meestal nog wel meequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
En ik ging eigenlijk alleen voor controle..... Krijg je dit voor je kiezen (LOL) Maar verder valt het wel mee hoor! Ben niet bang voor de tandarts en inderdaad de verdoving was het minst leuke....
En nu het lachen, maar morgen is alles vast beter!
Ik heb een verstandkies die echt al heeel lang erover doet om echt helemaal door te komen. Nu is hij weer een paar dagen mijn tandvlees aan het irriteren. Echt pijnlijk irritandquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Moeten we als massale FOK!-request vandaag niet 'Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente' gaan aanvragen?
NEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Moeten we als massale FOK!-request vandaag niet 'Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente' van Peter de Koning gaan aanvragen?
Welk programma gebruik jij ook alweer voor het maken van screenshots?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Toch grappig. die internationale luisteraars.
Heb niet zoveel van de show gehoord maar het klonk wel weer gezellig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Glacier het volgende:
Wel jammer dat mijn request weer niet gedraaid is vandaag
Maar voor de rest was het weer erg leuk
Ik gebruik Fraps, maar volgensmij gebruikt Sirolf Gadwin Printscreen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb niet zoveel van de show gehoord maar het klonk wel weer gezellig.
Weet iemand hier toevallig de naam van het tooltje waarmee je aan de lopende band caps kan maken??
Gadwin Printscreen is idd het tooltje die ik zocht, dank je wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik gebruik Fraps, maar volgensmij gebruikt Sirolf Gadwin Printscreen.
Ben er net, en staat altijd aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, leven tijdens 3VOOR12! Da's zeldzaam!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben er net, en staat altijd aan. ook tijdens 3voor12
, naja vaak iig
.
Wie komt er straks ?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef borisz het volgende:
[..]
is Maurice van Caz nu naar 3fm gegaan?![]()
MSP!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
Zullen ze morgen MSP tot megahit verkiezen of wordt het Umbrella ?
Ik hoop MSPquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
Zullen ze morgen MSP tot megahit verkiezen of wordt het Umbrella ?
Veenstra Veenstra vindt hem ook geweldig...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:13 schreef Toad het volgende:
[..]
MSP!
Stenders en Ekdom hebben zich daarvoor vanmiddag sterk gemaakt. Dat is wel gelukt denk ik!
Ah coolquote:
Echtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef MutZ het volgende:
Wist je btw dat je nog steeds poolpunten kunt verdienen?
Daar wordt idd niet meer naar gekeken, maar ik moest er wel om lachen netquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt. Ach ja ik ben al over noordpool.fm heen en die poolpunten heb ik toch nergens meer voor nodig
.
Ik wel, maar ik heb daar punt 1 de tijd niet voor en punt 2 kom ik toch nooit door de selectie heen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
Heeft trouwens ooit/nooit iemand van jullie eraan gedacht om mee te doen aan de klas van 24?
http://www.veronicaradioschool.nl
Jawel, maar toen, ik dat wilde, bestond dit nog niet. (8 a 10 jaar geleden ongeveer) Evenals goede licht-geluid-technische opleidingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
Heeft trouwens nooit iemand van jullie eraan gedacht om mee te doen aan de klas van 24?
Ik zou het graag doen, maar net als MutZ heb ik er geen tijd voor en kom ik zeer waarschijnlijk toch niet door de selectiequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
Heeft trouwens ooit/nooit iemand van jullie eraan gedacht om mee te doen aan de klas van 24?
Truste boriszquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:40 schreef borisz het volgende:
Domien fijne show
ik red het niet ik ben moe
de rest veel plezier met domien of welterusten![]()
Ik werk full time dus heb geen schoolvakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:51 schreef Toad het volgende:
Tijd: het is in de schoolvakanties, dus opzich zou het moeten kunnen naast je opleiding. En is die selectie dan zo streng?
Als je die profielen leest van de huidige klas staan er toch een paar tussen met geen ervaring.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk full time dus heb geen schoolvakantieen ja ik denk dat je om aan die opleiding te mogen beginnen toch al wel wat ervaring moet hebben, en die heb ik nul, nul
.
Niet goed, als je het nu al nodig hebt. Ik had misschien beter van de koffie af kunnen blijven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Domien heeft het nodig, Marc... Damned.
Voor de DJ wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef Marc63 het volgende:
Gwen helpt niet echt
Mute moment inderdaad. Doet ie niet goed, als Domien zijn luisteraars wil houden, hahahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef Marc63 het volgende:
Gwen helpt niet echt
Ah zover had ik nog niet gekekenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Als je die profielen leest van de huidige klas staan er toch een paar tussen met geen ervaring.
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:41 schreef Toad het volgende:
Domien, je hebt de wacko's van Giel wakker gemaakt....![]()
Ik heb nog geen antwoord op mijn rquest gehadquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Het lijken de fckng Tien Telefoontjes wel!
Tsja wat moet ik hier nou meequote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef Toad het volgende:
6-2=4 en dat is mijn nachtrust.
truste mensen
Truste beidequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef Marc63 het volgende:
truste
Gelukkigquote:
Goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hai![]()
Hoe is tie nou dan >?
Welke tijden heb je deze week![]()
zooooo dat doe je goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Goed, ik heb sinds vandaag vakantie
. Ik vertrek zaterdag voor 8 dagen naar turkije
![]()
.
Lekker hequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zooooo dat doe je goed
Je hebt het vast verdiend
En je koffer zit al vol zeker ?
Tof zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekker he
Mijn pa en ma waren in september 25 jaar getrouwd en daarom gaan we
Koffer wil ik pas ergens in de loop van morgen mee beginnen
En hoe is het met jou ?
Dank jequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tof zeg
enne gefeliciteerd
prima hier trouwens..
Fijn he die gesprekken on air
Idd, en dan met beeld graag zoals het bij giel ook met beeld kanquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef Marc63 het volgende:
Domien, wil je de volgende keer alleen aan de dames vragen of ze willen vertellen hoe ze strippen?
Jij balenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:32 schreef Marc63 het volgende:
Damn.. die gast komt ook nog bij mij uit de buurt.
Het kan nog netquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is het draagbaar? Mn programma? Feedback! Feedback! Feedback!
Tokio Hotel-momentje komt er aan.
Dat Tokio Hotel-momentje maakt het minder draagbaar. Tenzij je mensen in slaap wil krijgen. Maar het kan ook zijn dat je net al een groot deel van je luisteraars bent kwijt geraakt met die stripper.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zeker een leuk programma, alleen jammer van de nachtegiel niveau mensen die je aan de telefoon hebtquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Trustequote:Op donderdag 10 mei 2007 03:01 schreef Marc63 het volgende:
Weltrusten allemaal. Laatste uurtje luister ik vanuit mn bedje.
Ik ga je laatste uur ookin bed luisterenquote:Op donderdag 10 mei 2007 03:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wel, haha!
Toch gedraaid! Goede bezig Domien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:35 schreef HPayne het volgende:
David Gray!! Grote klasse
Idd hij vond het echt helemaal belachelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 06:48 schreef Toad het volgende:
Jurgen v/d Berg tegen Fleur Wallenburg over haar nominatie:
"Wat is dat voor club, radiobitches"
"Kan je die beker ook weigeren"
Ik snap het wel van Jurgen, denk ik. Ik zelf vind het ook niet een supernaam, voor een leuk initiatief (website). (Niet echt vrouwvriendelijk toch) Het wordt wel geaccepteerd op internet en bij de radio...quote:Op donderdag 10 mei 2007 06:48 schreef Toad het volgende:
Jurgen v/d Berg tegen Fleur Wallenburg over haar nominatie:
"Wat is dat voor club, radiobitches"
"Kan je die beker ook weigeren"
Ja, al sinds dat ze weer terug zijn van de noordpoolquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef MutZ het volgende:
Wist je btw dat je nog steeds poolpunten kunt verdienen?
Ja, maar ik was te oud..en ik ben toch niet goed genoeg om door de selectie heen te komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
zeker is arbeidsvitaminen leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
Arbeidsvitaminen blijft toch leuk hè. De grapjes van Ekdom zijn sowieso altijd okay
I know, maar vergat het hier telkens te meldenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:25 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, al sinds dat ze weer terug zijn van de noordpool
Mogguh Glacierquote:
Het is een beter nummer dan die baggerplaat Gold digger, die Paul Rabbering gisteren draaidequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef cosmick het volgende:
Wat gigantisch kutnummer zeg.
O dat Kanye West-ding? Nee, da's ook niets. Ik hou niet zo van die Beyoncé-zangeresjes. Weet je wel, dat zenuwachtige gedoe. Maar wél The Neptunes.. da's wel knap!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een beter nummer dan die baggerplaat Gold digger, die Paul Rabbering gisteren draaide
The Automatic heeft hem gecoverd, live is ie iig wel heel gaaf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een beter nummer dan die baggerplaat Gold digger, die Paul Rabbering gisteren draaide
Beetje van hetzelfde steeds?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef Glacier het volgende:
Just Jack
Het album viel me alleen zo ongeloofelijk tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |