Hartstikke roze!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Paarsachtigroze dan.
Mooi woord: deradicaliseringsprogramma.
hier is het droogquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Je zou echt depressief worden van het weer.
Het blijft hier maar regenen.
Waar is hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Je zou echt depressief worden van het weer.
Het blijft hier maar regenen.
Middelburg, Zeeland.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier: Tollebeek,Noodoostpolder al de hele dag droog.![]()
ik geloof dat de buien daar nog wel even zijn als ik buienradar heb bekekenquote:
Ik heb de stream ook maar even op mute gezet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef ChatGirl het volgende:
Tokio Hotel, ik ga ff aan de WinAmp.
Trouwens Michiel, ben je er al achter wat ze nu brabbelen, die gasten van TH?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
de megahit is echt heel cool![]()
zonnetje erbij vandaag hier
Aerosmith - Pinkquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je wilt dus als request een nummer van Pink?![]()
Dat kan ook ja...quote:
quote:Pink it´s my new obsession
Pink it´s not even a question
Dan lezen we het wel weer op het net. Weten ze er al meer over trouwens...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef Toad het volgende:
ben ff half uurtje weg.
dat jullie niet denken dat ik in de sloot hiervoren lig
Trouwens voor de mensen die het hadden meegekregen. De man die dus bij mij voren was gevonden is waarschijnlijk niet door een misdrijf om het leven gekomen. Blijft verder natuurlijk wel verder triest verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef Toad het volgende:
ben ff half uurtje weg.
dat jullie niet denken dat ik in de sloot hiervoren lig
Er was toch een los hoofd gevonden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Trouwens voor de mensen die het hadden meegekregen. De man die dus bij mij voren was gevonden is waarschijnlijk niet door een misdrijf om het leven gekomen. Blijft verder natuurlijk wel verder triest verhaal.
U2
Ken de cd niet maar dit vind ik wel een erg lekker liedje van hem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GavindeGrawzijn cd was echt heel tof !
Voor schuld?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Nou, Michiel zet zichzelf weer voor schuld...
En verstaat diegene aan de andere kant van de lijn nog verkeerd ook.
Jup, deze trek ik ook nog wel aardig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik deze single van Di-rect echt niet slecht vind. Is best te doen.
Dat was eerst wel het verhaal van de kinderen die hem vonden. Die zagen namelijk alleen een hoofd in het water liggen. Maar de brandweer heeft er een heel lichaam uitgehaald.quote:
Dit klinkt bekendquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb geen zin meer om huiswerk te maken, maar ik moet wel.![]()
Zweet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:11 schreef Glacier het volgende:
Wat zei dat meisje aan de telefoon nou? Het zaad van de DJ?
Het zweet van de DJ, Glacier. Vunsquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:11 schreef Glacier het volgende:
Wat zei dat meisje aan de telefoon nou? Het zaad van de DJ?
Als het nou boeiend was, maar leestekens zijn niet echt aan mij besteed zeg maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |