Zolang je niet bij de kaakchirurg langsmoet voor die dingen, valt het meestal nog wel meequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
En ik ging eigenlijk alleen voor controle..... Krijg je dit voor je kiezen (LOL) Maar verder valt het wel mee hoor! Ben niet bang voor de tandarts en inderdaad de verdoving was het minst leuke....
En nu het lachen, maar morgen is alles vast beter!
Ik heb een verstandkies die echt al heeel lang erover doet om echt helemaal door te komen. Nu is hij weer een paar dagen mijn tandvlees aan het irriteren. Echt pijnlijk irritandquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Moeten we als massale FOK!-request vandaag niet 'Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente' gaan aanvragen?
NEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Moeten we als massale FOK!-request vandaag niet 'Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente' van Peter de Koning gaan aanvragen?
Welk programma gebruik jij ook alweer voor het maken van screenshots?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Toch grappig. die internationale luisteraars.
Heb niet zoveel van de show gehoord maar het klonk wel weer gezellig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Glacier het volgende:
Wel jammer dat mijn request weer niet gedraaid is vandaag
Maar voor de rest was het weer erg leuk
Ik gebruik Fraps, maar volgensmij gebruikt Sirolf Gadwin Printscreen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb niet zoveel van de show gehoord maar het klonk wel weer gezellig.
Weet iemand hier toevallig de naam van het tooltje waarmee je aan de lopende band caps kan maken??
Gadwin Printscreen is idd het tooltje die ik zocht, dank je wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik gebruik Fraps, maar volgensmij gebruikt Sirolf Gadwin Printscreen.
Ben er net, en staat altijd aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, leven tijdens 3VOOR12! Da's zeldzaam!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben er net, en staat altijd aan. ook tijdens 3voor12
, naja vaak iig
.
Wie komt er straks ?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef borisz het volgende:
[..]
is Maurice van Caz nu naar 3fm gegaan?![]()
MSP!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
Zullen ze morgen MSP tot megahit verkiezen of wordt het Umbrella ?
Ik hoop MSPquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
Zullen ze morgen MSP tot megahit verkiezen of wordt het Umbrella ?
Veenstra Veenstra vindt hem ook geweldig...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:13 schreef Toad het volgende:
[..]
MSP!
Stenders en Ekdom hebben zich daarvoor vanmiddag sterk gemaakt. Dat is wel gelukt denk ik!
Ah coolquote:
Echtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef MutZ het volgende:
Wist je btw dat je nog steeds poolpunten kunt verdienen?
Daar wordt idd niet meer naar gekeken, maar ik moest er wel om lachen netquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt. Ach ja ik ben al over noordpool.fm heen en die poolpunten heb ik toch nergens meer voor nodig
.
Ik wel, maar ik heb daar punt 1 de tijd niet voor en punt 2 kom ik toch nooit door de selectie heen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
Heeft trouwens ooit/nooit iemand van jullie eraan gedacht om mee te doen aan de klas van 24?
http://www.veronicaradioschool.nl
Jawel, maar toen, ik dat wilde, bestond dit nog niet. (8 a 10 jaar geleden ongeveer) Evenals goede licht-geluid-technische opleidingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
Heeft trouwens nooit iemand van jullie eraan gedacht om mee te doen aan de klas van 24?
Ik zou het graag doen, maar net als MutZ heb ik er geen tijd voor en kom ik zeer waarschijnlijk toch niet door de selectiequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
Heeft trouwens ooit/nooit iemand van jullie eraan gedacht om mee te doen aan de klas van 24?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |