Jij ook weer niet hè.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef TIM-846 het volgende:
Smsen Bellen Mailen! Kaarten winnen! Winnen, winnen, winnen!![]()
Misschien dat het helpt als ik dit topic deze naam geef. Dan ziet Michiel wel hoe graag ik wil.. dan moet hij me wel bellen voor die kaarten
Het is minder goor dan jouw idee iig. Maar goed, waar hebben we het over.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee, zweet likken, dat ik lekker wou je zeggen
Met mijn nieuwe telefoon spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Toad het volgende:
Wat zijn jullie nou daar allemaal in de studio aan het doen?
Die dure?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe telefoon spelen.
Tros!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe telefoon spelen.
Volgensmij het zelfde wat wij aan het doen zijn, en een beetje radio maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Toad het volgende:
Wat zijn jullie nou daar allemaal in de studio aan het doen?
Dat zijn alle telefoons tegenwoordig...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die.
Over zweet en sperma doorslikken vrees ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Het is minder goor dan jouw idee iig. Maar goed, waar hebben we het over.
Error op wat voor manier? Geen problemen hier namelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg een error op de 3fm site. Nog iemand die dat heeft?
Nu niet meer, was een proxy error.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Error op wat voor manier? Geen problemen hier namelijk.
Nee.....De hele dag al niet! Valt het op?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Toad het volgende:
Maricha heeft niet echt haar avondje...
Lantinga zat er ook al over te klagen. Ik zag dat je het ook al tegen Michiel zei, maar die trok zich er niks van aan en begonnen ook nog te lachen. Ik zou volgende keer alleen maar koffie voor jezelf halen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee.....De hele dag al niet! Valt het op?
Meerdere dingen, maar nu hebben we nieuwe computers (eindelijk!!!) in de studio, voor de producers, maar ze werken nog niet bepaald goed.... Krijg alleen maar foutmeldingen en IE crasht de hele tijd (zoo....pfff dat ook ff kwijt)
Is even een laptopje van boven halen geen optie? Dan ben je in ieder geval van die berg foutmeldingen af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Meerdere dingen, maar nu hebben we nieuwe computers (eindelijk!!!) in de studio, voor de producers, maar ze werken nog niet bepaald goed.... Krijg alleen maar foutmeldingen en IE crasht de hele tijd (zoo....pfff dat ook ff kwijt)
Techniek!! Zolang Bill Gates zich ermee bezig houdt, zal je de problemen wel blijven houden....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik er daar een had staan....... Voor de zekerheid morgen mijn eigen maar meenemen! Goeie tip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is even een laptopje van boven halen geen optie? Dan ben je in ieder geval van die berg foutmeldingen af.
Waar zijn die ICT-ertjes wanneer je ze nodig hebt. (Net de politiequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik er daar een had staan....... Voor de zekerheid morgen mijn eigen maar meenemen! Goeie tip!
precies!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar zijn die ICT-ertjes wanneer je ze nodig hebt. (Net de politiehahaha )
prekersquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de Manische Straatpriesters vandaag ook nog wel langs zullen komen...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar zijn die ICT-ertjes wanneer je ze nodig hebt. (Net de politiehahaha )
Iedereen zit ademloos naar de radio te luisteren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Beetje dood hier.
Idd. Verstandskiezen trekken iewwww....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Glacier het volgende:
Computers die niet meewerken en ook een kies die niet meewerkt...sterkte Maricha
Dankquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Glacier het volgende:
Computers die niet meewerken en ook een kies die niet meewerkt...sterkte Maricha
En ik ging eigenlijk alleen voor controle..... Krijg je dit voor je kiezen (LOL) Maar verder valt het wel mee hoor! Ben niet bang voor de tandarts en inderdaad de verdoving was het minst leuke....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Idd. Verstandskiezen trekken iewwww....
Ik moet al overgeven als ik een verdoving krijg om een gaatje te laten vullen.
Ik weet het, ik weet het...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |