quote:
quote:
De van Muers bus is voor jullie?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef RD4 het volgende:
Maak je daar maar niet druk om.....
Ja, belachelijk. Word vaak stoppen woensdag als er geen plee in zit.quote:
great... laat ik nou net in bus 5 zitten....quote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Word vaak stoppen woensdag als er geen plee in zit.
Is gewoon een kutstreek.....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
great... laat ik nou net in bus 5 zitten....
Utrechtse hoogmoed? Ok, afgelopen ronde in Utrecht werd het 2-0 voor jullie, maar toen speelde Roda niet echt een geweldige wedstrijd.quote:
Nee, Utrechtse reactie op ''utreg gaat eraan''.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Utrechtse hoogmoed? Ok, afgelopen ronde in Utrecht werd het 2-0 voor jullie, maar toen speelde Roda niet echt een geweldige wedstrijd.
Denk dat beide ploegen zijn gebrand op een goed resultaat en feit is dat Utrecht zal moeten komen en Roda ietswat achterover kan leunen en loeren op een counter.
Is dat niet de tendens van tegenwoordig in de Eredivisie? Thuis ervoor gaan en uit een gelijkspelletje al prima vinden? Er kwamen maar 3 ploegen om te winnen naar Kerkrade dit jaar en dat waren niet toevallig Ajax, PSV en AZ (waarvan Ajax en PSV finaal van de mat gespeeld werden).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, Utrechtse reactie op ''utreg gaat eraan''.
En we zijn wel gewend om te spelen tegen counter-ploegen, er zijn nml. maar heel weinig ploegen die aanvallen in de Galg.
Dat zal best, maar het vreemde bij ons is, is dat aanvallende ploegen meer kans hebben 3 punten mee te nemen uit Utrecht dan counter-ploegen, dus bel Atteveld even als je slim bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Is dat niet de tendens van tegenwoordig in de Eredivisie? Thuis ervoor gaan en uit een gelijkspelletje al prima vinden? Er kwamen maar 3 ploegen om te winnen naar Kerkrade dit jaar en dat waren niet toevallig Ajax, PSV en AZ (waarvan Ajax en PSV finaal van de mat gespeeld werden).
Voor 8 euro meer kon je mee.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef planethugo het volgende:
sinds atteveld het roer overgenomen heeft is het spel van roda zowiezo een stuk aanvallender dus verwacht opzich wel een open wedstrijd. Ingraven zie ik zowiezo niet zitten want zo een klasse verdediging hebben we niet
morgen de wedstrijd maar via planet voetbal kijken voor 4.50
Bus 5 bestaat voor 90% uit FP leden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:42 schreef Professional het volgende:
Maar niet met Fanproject waar we altijd mee reizen.
Irish? Zie u daar!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Word vaak stoppen woensdag als er geen plee in zit.
Vanaf 11u ga ik "indrinken" in Heerlen.
Maar die hebben Bavquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:34 schreef RD4 het volgende:
[..]
Irish is dan nog dicht, ik vertoef in de toeter, zijn de Desperado's niet zo duur![]()
dat heb ik dan weer niet meegekregen, maargoed, tis toch niet de laatste uitwedstrijd van het seizoenquote:
t Fieljaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar die hebben BavJe kunt ook naar die kroeg naast Jeans gaan (ben de naam ff kwijt), hebben ze Jup.
Wou ik ook juist komen posten hehequote:
11quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi , het word niet zo druk in de galg morgen
Maarja ... 12.000 mensen en nog 5 bussies van jullie
Denk eerder tussen de 15.000 en 17.000 + die Roda figuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi , het word niet zo druk in de galg morgen
Maarja ... 12.000 mensen en nog 5 bussies van jullie
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Moody het volgende:
Uit een bron gehoord dat Twente Ramzi terug wil halen van Roda.
Amen to that!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef DarkShine het volgende:
Dit Utrecht moet zaterdag toch met gemakt te pakken zijn.
De eerste wedstrijd is kort samengevat... Een sfeerloze Galgenwaard waar Utrecht wel wou maar niet kon, waar Roda het beste van het spel had maar de trekker niet overhaalde...
In de spits volgend seizoen bij Fortuna:quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Enkeltje Jupiler league, Fortuna wil hem misschien wel.
Die vaker geblesseerd dan fit is...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef LeonH het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92630/sc=54e75e
Als we nou eens allemaal wat geld bij elkaar zouden leggen voor eens spits![]()
wel positief dat hij zegt dat limburgers veelsteveel doemdenken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Als ik die Wetzel alweer hoor over Leemans alleen transfervrij halen.
Wat een Calimero is het toch!
Een Utrecht supporter die denkt iets over sfeer te mogen zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef thaduck het volgende:
Wat een ontiegelijk TERING publiek hebben jullie!
Geen sfeer en een beetje een geblesseerde speler bekogelen! Als dat jullie powers zijn dan hoop ik dat jullie binnenkort allemaal met maagkrampen naar het ziekenhuis mogen!!!!! Tering..
Wat betreft de wedstrijd (voor de wel normale supporters): jullie hebben onterecht verloren. Maar jah, je speelt 180 minuten en dan moet je maar meer scoren om te winnen.
Meer dan jullie in ieder geval, jullie maakten uit EN thuis geen sfeer.. Wij alleen thuis niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Een Utrecht supporter die denkt iets over sfeer te mogen zeggen![]()
De 2e helft heb ik die rooie rakkers maar 1 keer gehoord, na de 1-0 waren ze ook volledig stil.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
Meer dan jullie in ieder geval, jullie maakten uit EN thuis geen sfeer.. Wij alleen thuis niet...
En dat het ongelooflijk zwak is om iemand op een brancard te bekogelen .... wat een debiele zwakke josti-actie.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:01 schreef Schimpie het volgende:
[..]
De 2e helft heb ik die rooie rakkers maar 1 keer gehoord, na de 1-0 waren ze ook volledig stil.
Neemt niet weg dat de sfeer bij ons (zoals gebruikelijk) kut was.![]()
Hetgeen mede veroorzaakt werd doordat een zekere Ali Boussaboun al een paar keer zonder reden op de grond had liggen rollen om tijd te rekken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat het ongelooflijk zwak is om iemand op een brancard te bekogelen .... wat een debiele zwakke josti-actie.....
En Boussaboun en Loval die lijken ook zooooooooooooooooooo ontzettend veel op elkaarquote:Op zondag 13 mei 2007 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen mede veroorzaakt werd doordat een zekere Ali Boussaboun al een paar keer zonder reden op de grond had liggen rollen om tijd te rekken.
Josti's kunnen toch kleuren op een keyboard niet uit elkaar houden?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Boussaboun en Loval die lijken ook zooooooooooooooooooo ontzettend veel op elkaar![]()
![]()
![]()
Is die zo slecht dan bij jullie?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden tegen Groningen![]()
Ramzi mag je hebben trouwens.
Ramzi speelde in het begin aardig en vooral uit tegen Ajax, maar daarna werd het ook steeds minder en ging hij ook steeds meer alleen spelenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is die zo slecht dan bij jullie?
Bij ons was Ramzi een held
Voor mij dan
Misschien ken ie een team opzetten met Boussabon.. Die speelt ook alles in zijn 1tje.. Met zijn 2'en kunnen ze vast een wereldteam beginnenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ramzi speelde in het begin aardig en vooral uit tegen Ajax, maar daarna werd het ook steeds minder en ging hij ook steeds meer alleen spelen
Bij jullie word niks gegooid als je provoceert vanop je brancard?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat het ongelooflijk zwak is om iemand op een brancard te bekogelen .... wat een debiele zwakke josti-actie.....
Jij snapt de link ook al niet naar een verwijzing naar de laatste Europese match...quote:
Nee, maar door de acties van Boussaboun heeft Loval ook de schijn tegen. Dat hij echt wat had is jammer, maar dat valt niet altijd te zien vanaf de tribune.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Boussaboun en Loval die lijken ook zooooooooooooooooooo ontzettend veel op elkaar![]()
![]()
![]()
Dus dan begin je iemand die op een brancard ligt maar te bekogelenquote:Op maandag 14 mei 2007 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar door de acties van Boussaboun heeft Loval ook de schijn tegen. Dat hij echt wat had is jammer, maar dat valt niet altijd te zien vanaf de tribune.
Moet die niet uitdagen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus dan begin je iemand die op een brancard ligt maar te bekogelen![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus dan begin je iemand die op een brancard ligt maar te bekogelen![]()
En zo komen er steeds meer écnte Rodamensen terug. Wederom hulde aan Huub Narinx.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef DarkShine het volgende:
René Trost is terug bij Roda om het werk van Frank van Kempen (die naar Helmond vertrekt) over te nemen.
Butcher is back in town!
Kan die tenminste strijden voor de Intertotoquote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Piet Velthuizen naar Roda![]()
![]()
Hij blijft gewoon in Arnhem![]()
Als Piet volgend seizoen gewoon 1ste keeper wordt , dan strijden we wel ergens anders omquote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan die tenminste strijden voor de Intertoto
Een goeie keeper zegt niks hoor. Wat heb je aan een goeie keeper zonder verdediging? Fortuna degradeerde de laatste keer met Hesp op goal.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als Piet volgend seizoen gewoon 1ste keeper wordt , dan strijden we wel ergens anders om![]()
daar heb je gelijk in , maar wij hebben wel een goede verdediging , Wapenaar heeft ons dit seizoen teveel punten gekost , maar goed laat het maar weer over Roda JC gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 22:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een goeie keeper zegt niks hoor. Wat heb je aan een goeie keeper zonder verdediging? Fortuna degradeerde de laatste keer met Hesp op goal.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:46 schreef DarkShine het volgende:
Oper bijgetekent voor 1 jaar. Tevens heeft Roda nu de optie om het contract nog 1 jaar te verlengen.
Dus heb je het niet verdientquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:03 schreef planethugo het volgende:
en dan zul je zien dat net het jaar als ze afgeschaft worden dat we dan weer 9de ofzo eindigen
U staat erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:41 schreef TheGHunter het volgende:
Z17 hiero
dat was mijn vertrouwde plekje op west, zit nu sinds 2 jaar op zuidquote:
Toegevoegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef Schimpie het volgende:
Overal en nergens op West, geen vaste plek.
Ik vind Castro trouwens maar een klungelaar dus laat die Piet maar komen.
Toegevoegd, al heb ik jou avater wel ff moeten verkleinenquote:
Ook toegevoegdquote:
Je vergeet dat Nol geilt op donkere (het liefst) buitenlandse spelers zonder ouders die hij dan kan beschermen tegen de boze buitenwereld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef Schimpie het volgende:
Misschien wil Nol wel een handje helpen om die Vethuizen te kopen, hij wilt toch altijd jonge spelers die die weer met winst kan verkopen?
Echt waar? Zal Darkshine leuk vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef RD4 het volgende:
Roda in verregaande onderhandeling met Stein Huysegems van Feyenoord.
Laat 'em maar lekker in Limburg blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Geef ff Ramzi terug aan UTreg als jullie hem toch niet meer willen
Zei ik vanmiddag toch ook al in Fnrd topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Roda
[..]
Echt waar? Zal Darkshine leuk vinden.
Laat hem inderdaad maar blijven, liefst ook nog even bijtekenen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat 'em maar lekker in Limburg blijven![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat 'em maar lekker in Limburg blijven![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat hem inderdaad maar blijven, liefst ook nog even bijtekenen!
Goeie spits voor Roda hoor, hoop dat jullie hem halen. Denk dat ie daar op zijn plek is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef LeonH het volgende:
N11![]()
Tja, Huysegems:
2003/04 AZ 29 5
2004/05 AZ 33 7
2005/06 AZ 32 7
2006/07 FND 25 6
Geen slechte voetballer, maar weet niet of dat dan de echte afmaker is die je ook daadwerkelijk zoekt.
Toegevoegdquote:
Denk dat je met Ramzi, Oper & Steintje een aanval hebt waar je als Roda zijnde zeker geen 2x over na zou moeten denken!quote:Geen slechte voetballer, maar weet niet of dat dan de echte afmaker is die je ook daadwerkelijk zoekt.
Toegevoegdquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:11 schreef Professional het volgende:
Ik zit ook op W12, sta elke wedstrijd naast Planethugo.
helaas welquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:11 schreef Professional het volgende:
Ik zit ook op W12, sta elke wedstrijd naast Planethugo.
Dus zal hij wel naar Feyenoord gaan en krijgen wij geen Huysegemsquote:Adriaanse legt functie neer bij Donetsk
Gepubliceerd op donderdag 17 mei 2007
DONETSK (ANP) - Co Adriaanse heeft donderdag zijn functie bij de Oekraïense club Metallurg Donetsk per direct neergelegd. De Nederlandse coach had eerder deze week aangegeven geen gebruik te willen maken van de hem aangeboden contractverlenging.
In goed overleg is daarop besloten dat Adriaanse en zijn assistent Jan Olde Riekerink met onmiddellijke ingang opstappen.
Die mag van mij terugkomen, ik was altijd wel een fan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:52 schreef DarkShine het volgende:
Sonkaya trainde vandaag weer mee bij Roda!
Atte valt graag aan, misschien komt Fatih op het middenveld?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die mag van mij terugkomen, ik was altijd wel een fan.
Moet wel eerst iemand vertrekken, want rechts-centraalachterin zijn we met de Fauw, Saeijs, Kah en Van Kouwen al goed bezet.
Als een soort wingback bedoel je? Ja dat zou kunnen en op links zou je De Jong op die positie kunnen neerzetten. dan ziet het team er als volgt uit:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Atte valt graag aan, misschien komt Fatih op het middenveld?
Ja, Sonkaya en de Jong spelen dan op de flanken, dus niet achter Meeuwis en Sibum maar er min of meer naast.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef DarkShine het volgende:
Dan begin je toch een zeer leuk elftal samen te stellen!
Als er nog iemand naast Oper komt wel! Goeie spits voor een club als Roda maar niet iemand die er +15 per seizoen inlegt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
Maar als dit het zou worden dan kan het een mooi seizoen worden.
Ja, een nieuwe spits en als het even kan een nieuwe keeper moeten er wel nog bij. Maar dat gebeurt ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er nog iemand naast Oper komt wel! Goeie spits voor een club als Roda maar niet iemand die er +15 per seizoen inlegt.
In Castro heb ik wel vertrouwen, maar zou Mardulier zijn Lierse niveau nog kunnen halen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe spits en als het even kan een nieuwe keeper moeten er wel nog bij. Maar dat gebeurt ook wel denk ik.
Castro is een leuke tweede keeper, maar ik zou toch graag een andere eerste keeper zien. Die Mardulier ken ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In Castro heb ik wel vertrouwen, maar zou Mardulier zijn Lierse niveau nog kunnen halen?
Was een groot belofte, wat ik van hem gezien heb een goede keeper. Maar dat is niet van gisteren en het niveauverschil 3de klasse België en de Eredivisie hier is ook niet klein te noemen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Castro is een leuke tweede keeper, maar ik zou toch graag een andere eerste keeper zien. Die Mardulier ken ik eigenlijk niet.
Daar had hij ook nooit naartoe moeten gaan, dat was duidelijk een maat te groot. Voor Roda is hij daarentegen een prima aanwinst.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wordt volgens het AD voor een jaar gehuurd van FC Porto.
Die kan ook centraal spelenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:52 schreef planethugo het volgende:
als dat maar niet betekent dat De Fauw vertrekt....
nog een jaar jupiler leaguequote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
5 jahre gar nichts
Ook bij jullie kunnen we nog wel een cijfer achter die 5 plakkenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
5 jahre gar nichts
Toegevoegd!quote:
Als Feyenoord een fors bedrag wil betalen mag hij van mij best vertrekken. Met Van Kouwen en Sonkaya hebben we zijn vervangers al in huis gehaald.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:42 schreef DarkShine het volgende:
Als Roda zijn poot maar stijf houd en Davy gewoon in ons shirt speelt volgend seizoen!
In de nieuwe OP van het topicquote:
zou jammer zijn als ie gaat maar was wel te verwachten, prima speler en denk dat ie een hoger niveau ook wel aankan. Al is het wel de vraag of feyenoord een hoger niveau is, Borussia zowiezo nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Feyenoord een fors bedrag wil betalen mag hij van mij best vertrekken. Met Van Kouwen en Sonkaya hebben we zijn vervangers al in huis gehaald.
Die kunnen we niet missen.quote:
Inderdaad, gezien zijn leeftijd is zijn transferwaarde toch niet al te hoog meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:13 schreef DarkShine het volgende:
Dat Roda de poot maar zaak stijf houd met Ramzi, dan heb ik liever dat die na volgend seizoen gratis naar buiten loopt!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef planethugo het volgende:
waarom moet nu net een limburgse mislukker trainer zijn van een gedegradeerde club met veel geld
Die kunnen wel naar meerdere clubsquote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef Schimpie het volgende:
Nu nog even vlug die Koenders en Janssen ophalen.![]()
Nol heeft er misschien nog eens zin inquote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die kunnen wel naar meerdere clubs![]()
Maar Roda gaat deze week een groot bod doen op Velthuizen ( weet niet waar jullie het geld vandaan halen ? ) , maar als ik Aad zo hoor praten dan bestaat er opeens toch een kans dat ie gaat om Vladimir Stojković te behouden.
We wachten wel weer af.
Ik denk dat De Fauw evrkocht wordt en dat Velthuizen van daaruit gefinancierd wordt. Of er liggen wellicht nog wat 'Kone-miljoenen'.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die kunnen wel naar meerdere clubs![]()
Maar Roda gaat deze week een groot bod doen op Velthuizen ( weet niet waar jullie het geld vandaan halen ? ) ,
Ze vinden de broodjes worst in ons uitvak gewoon TE lekkerquote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Las ergens dat Fortuna VVV gaat steunen in de matchen tegen onsWat is het toch een trieste club
![]()
![]()
quote:Vitesse hekelt handelswijze Roda JC
Vitesse is woedend op Roda JC omdat de Kerkraadse club zonder medeweten van de Arnhemmers met doelman Piet Velthuizen heeft gesproken. De regels van de voetbalbond FIFA verbieden dat. Vitesse heeft Roda inmiddels een brief gestuurd waarin het ongenoegen over de handelwijze van de Kerkradenaren wordt geuit.
Roda-directeur Huub Narinx is zich van geen kwaad bewust. Volgens hem heeft zijn club de FIFA- reglementen volledig juist gehanteerd.
Velthuizen overweegt overigens een arbitragezaak aan te spannen tegen Vitesse. „Hun vraagprijs is namelijk een beetje overdreven", stelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros.
Bron: LD
Of men heeft in de gaten dat die club in Arnhem alleen maar omhoog gevallen is en dat men er nu achter is dat men (net als AZ) succes niet kan kopen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef Plato1980 het volgende:
Toch opvallend dat iemand Vitesse graag wil inruilen voor Roda. Laat toch zien dat onze status weer stijgende is.
quote:Tim Janssen in belangstelling Heerenveen en Roda JC
Tim Janssen gaat waarschijnlijk niet met RKC Waalwijk de Jupiler League in. De 21-jarige spits staat namelijk in de belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.
Tim Janssen is bezig aan zijn eerste seizoen bij RKC Waalwijk maar het ziet ernaar uit dat het ook meteen zijn laatste is. De spits die in voorbereiding is op het EK-21, heeft namelijk belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.
Dit seizoen speelde Janssen 28 duels voor de club uit Waalwijk en wist in die wedstrijden 10 keer te scoren.
Bron: Soccernews
Ik ga geen stuk wat grotendeels over de degradatie gaat waarin 1 regeltje over de belangstelling voorkomt hier neer zettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
De officiele bron is AD.
dat was ook het eerste wat me te binnenschoot toen ik het bericht vandaag in de krant lasquote:Toch opvallend dat iemand Vitesse graag wil inruilen voor Roda. Laat toch zien dat onze status weer stijgende is.
Dat meen je niet. Niet nog een jaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:13 schreef DarkShine het volgende:
Hoe kunnen ze nu informeren bij AZ om Agustien nog een jaar te huren
bron? of staat dat in het interview met 'm in de roda-action, heb ik nog niet uitgepakt namelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:13 schreef DarkShine het volgende:
Hoe kunnen ze nu informeren bij AZ om Agustien nog een jaar te huren
AD van gisteren.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
bron? of staat dat in het interview met 'm in de roda-action, heb ik nog niet uitgepakt namelijk
Precies! en sowieso hebben we middenvelders genoeg dacht ik zo... Laten we eerst maar es kijken voor wat leuke aanvallersquote:Op maandag 4 juni 2007 18:30 schreef Professional het volgende:
Nee, niet nog een jaar. Kom op he.
Laat hem maar de tribune in Alkmaar warmhouden.
Kerel, kun je mij eens mailen ivm je inschrijving op het 045crew.com forum.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef planethugo het volgende:
zal het hier ook maar even plaatsen,
iemand hier die interesse heeft om a.s. vrijdag een pro evolution soccer toernooi op de ps2 mee te doen, tis in Wijlre, inzet is ¤10,- p.p., winnaar krijgt 100, nr 2 60. Heb paar afmeldingen dus vandaar
ook als je iemand kent die mee wil doen, laat maar even wat weten
Doen jullie dit vaker? Was zeer geinteresseerd maar ben vrijdagavond al naar een cabaretvoorstelling anders was ik zeker gekomen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef planethugo het volgende:
zal het hier ook maar even plaatsen,
iemand hier die interesse heeft om a.s. vrijdag een pro evolution soccer toernooi op de ps2 mee te doen, tis in Wijlre, inzet is ¤10,- p.p., winnaar krijgt 100, nr 2 60. Heb paar afmeldingen dus vandaar
ook als je iemand kent die mee wil doen, laat maar even wat weten
heb dat 1x gedaan met 16 man, 2 beamers en dan het EK systeem(4 poules van 4 dus), echt geweldig. Toernooitje van vrijdag heb ik net echter afgelast. De ene na de andere moest afzeggen en krijg op inet niet echt respons van mensen die mee willen doen. Maar als ik een nieuwe datum geprikt heb zal ik het laten weten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Doen jullie dit vaker? Was zeer geinteresseerd maar ben vrijdagavond al naar een cabaretvoorstelling anders was ik zeker gekomen!
Dat is een goede steun voor Roda.quote:Suikeroom Hendriks kan het niet laten
Uitgegeven op vrijdag 08 juni 2007 om 10:36:06
(Novum) - Nol Hendriks gaat Roda JC weer financieel ondersteunen. Dat meldt de Limburgse regionale zender L1 vrijdag. De textielbaron zou de club uit Kerkrade willen helpen met het aantrekken van versterkingen. Vooral Feyenoord-aanvaller Stein Huysegems staat in de belangstelling van de Limburgers. Zonder de helpende hand van de voormalige suikeroom van Roda is een transfer van de Belg onhaalbaar.
Hendriks nam drie jaar geleden na 23 jaar afscheid als bestuurslid technische zaken bij Roda JC. De Limburger bleef tot vorig jaar wel lid van de raad van commissarissen en was ook bij de scouting betrokken.
Hendriks struinde als bestuurslid technische zaken de voetbalvelden in Nederland, België en Duitsland af op zoek naar nieuw talent en fungeerde als huisbankier bij de financiering van bijna honderd aankopen.
Van mij mag die despoot weg blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is een goede steun voor Roda.
verschil is nu dat hij niet alleen maar bepaalt of een speler komt of niet.Goede zaak dat ie mee wil betalen maar denk dat huysegems zowiezo niet komt. Roda vindt ie volgens mij nog de minst aantrekkelijke club die interesse voor 'm heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van mij mag die despoot weg blijven.
Van beide kanten kan ik het begrijpen. Hij krijgt bij die andere club ook alleen een contract zolang zijn knie heel blijft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Twee jaar lang geblesseerd zijn handje op houden en als Roda hem niet meer dik wilt betalen maar een prestatiecontract wilt geven is die pleite.
Roda heeft hem niks in de weg gelegd, hij heeft twee jaar lang dik verdient terwijl hij geblesseerd was. Als die ff iets minder gaat verdienen hier taait die af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:44 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Van beide kanten kan ik het begrijpen. Hij krijgt bij die andere club ook alleen een contract zolang zijn knie heel blijft.
Ramzi definitief naar Qatar? Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef Schimpie het volgende:
Ramzi dus naar Qatar, wat een geldwolf![]()
Je zag hem ook al altijd zonder beleving over het veld lopen, blij dat die weg is.
voetbalprimeur...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ramzi definitief naar Qatar? Waar lees je dat?
Ramzi was/is ZEER belangrijk voor Roda zo een speler zul je niet snel kunnen kopen.
Heb het gelezen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
voetbalprimeur...
En ook met foto's erbij enzo van zijn shirt daar, dus mag wel aannemen dat het ook nog klopt ja.. helaas...
Jammer blijft het dat de voetballers en het algemene voetbal van tegenwoordig het alleen nog maar om het geld enzo doen, en geen hart meer voor een club hebben... Triest... maja het zij zo wah
precies ja, dan is ramzi nog het grootste voorbeeld van iemand die totaal noppes voor een club overheeft. Kutmongool dat ie is. Ben wel benieuwd hoeveel roda hiervoor gevangen heeft. Minstens een miljoen mag ik toch hopen. Had liever nog een type ramzi erbij gehad ipv hem te verkopen. Nu weten we iig wel waarom ie steeds zelf wilde schieten en altijd alles alleen wilde doen: een transfer voor veel geld. Pishoer!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
voetbalprimeur...
En ook met foto's erbij enzo van zijn shirt daar, dus mag wel aannemen dat het ook nog klopt ja.. helaas...
Jammer blijft het dat de voetballers en het algemene voetbal van tegenwoordig het alleen nog maar om het geld enzo doen, en geen hart meer voor een club hebben... Triest... maja het zij zo wah
Onzin. Ramzi heeft zich het afgelopen jaar volledig voor Roda gegeven en grijpt nu de kans om ergens anders heel veel geld te verdienen. Gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
precies ja, dan is ramzi nog het grootste voorbeeld van iemand die totaal noppes voor een club overheeft. Kutmongool dat ie is.
Zullen nog wel aan 't onderhandelen zijn over de te ontvangen som geld...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef ZoneKill het volgende:
Roda ontkent dat het al rond is. Ja, ja...
Vandaar dat hij ook niet bij een topclub gespeelt heeft tot nu toe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Qatar
En mensen die "Geldwolf" roepen: zou jij niet ook gaan als je voor een paar miljoen EUR per jaar kunt ballen? Ben je de rest van je leven binnen. Een topclub zit er toch niet in voor Ramzi.
Zo is het. Ik had hem graag behouden, maar vanuit zijn oogpunt begrijp ik zijn keuze volledig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:51 schreef DarkShine het volgende:
En dat hij naar Qatar gaat begrijp ik dus wel heel goed, baal alleen dat hij vertrekt.
Het is heel simpel: Ramzi is 30 en heeft dus hooguit nog vijf jaar te voetballen. Een echte topclub zit er voor hem niet in en een topsalaris dus ook niet. Ramzi heeft echter wel voor zijn voetbalcarrière zijn universitaire opleiding afgebroken en heeft er dus alle belang bij om zich binnen te voetballen. Hij krijgt nu die kans en hij weet niet of hij volgend jaar weer zo'n aanbod krijgt. Voor hetzelfde geld breekt hij zijn been op drie plaatsen en dan is het over. Ramzi kiest dus eieren voor zijn geld en ik snap dat. Aangezien hij zich bovendien volledig voor Roda gegeven heeft gun ik hem het nog van harte ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:52 schreef LeonH het volgende:
Tuurlijk heb je gelijk als je voor een paar miljoen ergens anders kan spelen, maarja je wilt hogerop en gaat dan in Qatar voetballen.
- Was dan nog een jaartje bij Roda blijven voetballen, omdat je weet dat de club weer wilt opbouwen en daarbij een vaste selectie nodig heeft.
- Geef de club dan ook dat terug omdat ze je weer een kans geven omdat je bij andere clubs bijna niet aan voetballen bent toegekomen.
- Ga er dit seizoen ook volle 200% voor zodat er zich clubs melden van een rang hoger
ja maar denk dat ie zichzelf ook wel aangeboden heeft bij verschillende clubs via zijn manager, hij wilde maar al te graag weer weg. Hoeveel clubs heeft ie wel niet gehad? 8 in 10 jaar ofzo? Hij heeft idd zijn stinkende best gedaan voor roda maar vooral voor zichzelf. Erg egoistisch was ie op het veld, dat was gewoon zo. En nu weten we dus ook waarom. Tis gewoon iemand die totaal niks met een club heeft, maar dat is eigenlijk iets normaals in het hedendaagse voetbal helaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Ramzi is 30 en heeft dus hooguit nog vijf jaar te voetballen. Een echte topclub zit er voor hem niet in en een topsalaris dus ook niet. Ramzi heeft echter wel voor zijn voetbalcarrière zijn universitaire opleiding afgebroken en heeft er dus alle belang bij om zich binnen te voetballen. Hij krijgt nu die kans en hij weet niet of hij volgend jaar weer zo'n aanbod krijgt. Voor hetzelfde geld breekt hij zijn been op drie plaatsen en dan is het over. Ramzi kiest dus eieren voor zijn geld en ik snap dat. Aangezien hij zich bovendien volledig voor Roda gegeven heeft gun ik hem het nog van harte ook.
Hij is pas binnen als het contract getekent is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef Professional het volgende:
OK, eerste aanwinst is binnen, nu nog een spits.
Wat niet wegneemt dat Ramzi het heel goed gedaan heeft, zich volledig heeft ingezet en het niet verdient om een trap na te krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef planethugo het volgende:
wisselvallige spelers passen wel bij ons![]()
maar hij staat iig wel te popelen om naar roda te komen, anders dan ramzi die maar kwam omdat er niks anders kwam
Ik begrijp hem wel, maar daar hebben we het al over gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:23 schreef planethugo het volgende:
dat klopt, hij was een absolute meerwaarde maar vind het, zoals eerder gezegd, niet netjes om bij de eerste de beste aanbieding alweer te verkassen
wtfquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb net gehoord van iemand
Dat Senden in Spanje in het ziekenhuis zou liggen
HIj zou een infectien in zijn been hebben en die zou zo erg dat zijn dat zijn been misschien moet worden geamputeerd
't zal wel onzin zijn maar je weet maar nooit
Dat ie in Spanje is klopt, ze zitten met de selectie nog steeds op Mallorca.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb net gehoord van iemand
Dat Senden in Spanje in het ziekenhuis zou liggen
HIj zou een infectien in zijn been hebben en die zou zo erg dat zijn dat zijn been misschien moet worden geamputeerd
't zal wel onzin zijn maar je weet maar nooit
Nee, die had andere prioriteiten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef planethugo het volgende:
Atteveld is er iig niet bij hehe
Geef Atte eens ongelijk dan. Moet hij zich laten slaan en zijn stiefzoon onterecht laten ophalen? Jammer dat het in de media komt, maar goed dat hij zelf de club heeft ingelicht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die had andere prioriteiten.![]()
Dat zegt meer over het LD dan over Atteveld. Het LD is de laatste jaren echt hard achteruitgegaan en je kunt het eigenlijk niet meer als een serieuze krant beschouwen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef planethugo het volgende:
ja slaat nergens op dat het op de voorpagina van het LD staat. Dalijk is het groot nieuws als ie door rood ligt rijdt... maarja hoort kennelijk bij een publiek figuur
Vandenbergh heeft dezelfde zaakwaarnemen als Huysegems. Die zaakwaarnemer heeft VDB aangeboden bij Roda niet omgekeerd. De media kreeg er lucht van en heeft het enigzins veranderd. Neemt niet weg dat ik VDB graag had zien komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Roda JC pist voorlopig overal naast (qua Belgen dan). Eerst Kevin Vandenbergh, nu Huysegems. Wie wordt nu de nieuwe aanvaller?
Maakte er ooit eens 6 in 1 match (Genk 9-0 KVM)...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:52 schreef Schimpie het volgende:
Ik denk dat ze uiteindelijk met Sonck komen aanzetten.![]()
In Tilburg willen ze te veel geld voor dat 1 jarig contractje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Hadouir toch?
Mocht hij niet weg daar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:05 schreef planethugo het volgende:
Sonck mag van mij wel komen hoor, waar zit die tegenwoordig eigenlijk, niet meer bij gladbach toch?
De voorbereiding is toch ruk dit jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:48 schreef RD4 het volgende:
Ik ben er helaas niet bij, vertrek morgenvroeg 3 weken naar Zeeland, tijdens de open-dag ben ik er weer
Yep, ben er geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef Schimpie het volgende:
Iemand die er geweest is?
1ste helft Castro 2de helft Mardulier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef RD4 het volgende:
Was het de moeite waard of maar een verplicht nr? Wie stond er op doel?
Agustien weg, da's toch ook spectaculair? Hoef jij niet meer het hele jaar te kankeren op die jongen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:17 schreef DarkShine het volgende:
We hebben wel spectaculaire versterkingen binnengehaald...![]()
Ik zal niet de enige zijn die blij is dat die eindelijk opgerot is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Agustien weg, da's toch ook spectaculair? Hoef jij niet meer het hele jaar te kankeren op die jongen.![]()
Kan mooi de tribune vullen bij jullie.quote:
daarvoor vinden we vast wel een nieuwequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Agustien weg, da's toch ook spectaculair? Hoef jij niet meer het hele jaar te kankeren op die jongen.![]()
Vandamme speelt al bij ons.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarvoor vinden we vast wel een nieuwe
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zal niet de enige zijn die blij is dat die eindelijk opgerot is.
Hoe kon ik dat stuk goulash nou vergeten...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef Schimpie het volgende:
En als die naar Standard ofzo gaat dan hebben we Bodor nog.
Ruud Hespquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:25 schreef DarkShine het volgende:
Wie hoort niet in het rijtje?Zelkjo Kalac Ruud Hesp Cliff Mardulier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |