wel positief dat hij zegt dat limburgers veelsteveel doemdenken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Als ik die Wetzel alweer hoor over Leemans alleen transfervrij halen.
Wat een Calimero is het toch!
Een Utrecht supporter die denkt iets over sfeer te mogen zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef thaduck het volgende:
Wat een ontiegelijk TERING publiek hebben jullie!
Geen sfeer en een beetje een geblesseerde speler bekogelen! Als dat jullie powers zijn dan hoop ik dat jullie binnenkort allemaal met maagkrampen naar het ziekenhuis mogen!!!!! Tering..
Wat betreft de wedstrijd (voor de wel normale supporters): jullie hebben onterecht verloren. Maar jah, je speelt 180 minuten en dan moet je maar meer scoren om te winnen.
Meer dan jullie in ieder geval, jullie maakten uit EN thuis geen sfeer.. Wij alleen thuis niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Een Utrecht supporter die denkt iets over sfeer te mogen zeggen![]()
De 2e helft heb ik die rooie rakkers maar 1 keer gehoord, na de 1-0 waren ze ook volledig stil.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
Meer dan jullie in ieder geval, jullie maakten uit EN thuis geen sfeer.. Wij alleen thuis niet...
En dat het ongelooflijk zwak is om iemand op een brancard te bekogelen .... wat een debiele zwakke josti-actie.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:01 schreef Schimpie het volgende:
[..]
De 2e helft heb ik die rooie rakkers maar 1 keer gehoord, na de 1-0 waren ze ook volledig stil.
Neemt niet weg dat de sfeer bij ons (zoals gebruikelijk) kut was.![]()
Hetgeen mede veroorzaakt werd doordat een zekere Ali Boussaboun al een paar keer zonder reden op de grond had liggen rollen om tijd te rekken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat het ongelooflijk zwak is om iemand op een brancard te bekogelen .... wat een debiele zwakke josti-actie.....
En Boussaboun en Loval die lijken ook zooooooooooooooooooo ontzettend veel op elkaarquote:Op zondag 13 mei 2007 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen mede veroorzaakt werd doordat een zekere Ali Boussaboun al een paar keer zonder reden op de grond had liggen rollen om tijd te rekken.
Josti's kunnen toch kleuren op een keyboard niet uit elkaar houden?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Boussaboun en Loval die lijken ook zooooooooooooooooooo ontzettend veel op elkaar![]()
![]()
![]()
Is die zo slecht dan bij jullie?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden tegen Groningen![]()
Ramzi mag je hebben trouwens.
Ramzi speelde in het begin aardig en vooral uit tegen Ajax, maar daarna werd het ook steeds minder en ging hij ook steeds meer alleen spelenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is die zo slecht dan bij jullie?
Bij ons was Ramzi een held
Voor mij dan
Misschien ken ie een team opzetten met Boussabon.. Die speelt ook alles in zijn 1tje.. Met zijn 2'en kunnen ze vast een wereldteam beginnenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ramzi speelde in het begin aardig en vooral uit tegen Ajax, maar daarna werd het ook steeds minder en ging hij ook steeds meer alleen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |