Daar had hij ook nooit naartoe moeten gaan, dat was duidelijk een maat te groot. Voor Roda is hij daarentegen een prima aanwinst.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wordt volgens het AD voor een jaar gehuurd van FC Porto.
Die kan ook centraal spelenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:52 schreef planethugo het volgende:
als dat maar niet betekent dat De Fauw vertrekt....
nog een jaar jupiler leaguequote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
5 jahre gar nichts
Ook bij jullie kunnen we nog wel een cijfer achter die 5 plakkenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
5 jahre gar nichts
Toegevoegd!quote:
Als Feyenoord een fors bedrag wil betalen mag hij van mij best vertrekken. Met Van Kouwen en Sonkaya hebben we zijn vervangers al in huis gehaald.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:42 schreef DarkShine het volgende:
Als Roda zijn poot maar stijf houd en Davy gewoon in ons shirt speelt volgend seizoen!
In de nieuwe OP van het topicquote:
zou jammer zijn als ie gaat maar was wel te verwachten, prima speler en denk dat ie een hoger niveau ook wel aankan. Al is het wel de vraag of feyenoord een hoger niveau is, Borussia zowiezo nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Feyenoord een fors bedrag wil betalen mag hij van mij best vertrekken. Met Van Kouwen en Sonkaya hebben we zijn vervangers al in huis gehaald.
Die kunnen we niet missen.quote:
Inderdaad, gezien zijn leeftijd is zijn transferwaarde toch niet al te hoog meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:13 schreef DarkShine het volgende:
Dat Roda de poot maar zaak stijf houd met Ramzi, dan heb ik liever dat die na volgend seizoen gratis naar buiten loopt!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef planethugo het volgende:
waarom moet nu net een limburgse mislukker trainer zijn van een gedegradeerde club met veel geld
Die kunnen wel naar meerdere clubsquote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef Schimpie het volgende:
Nu nog even vlug die Koenders en Janssen ophalen.![]()
Nol heeft er misschien nog eens zin inquote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die kunnen wel naar meerdere clubs![]()
Maar Roda gaat deze week een groot bod doen op Velthuizen ( weet niet waar jullie het geld vandaan halen ? ) , maar als ik Aad zo hoor praten dan bestaat er opeens toch een kans dat ie gaat om Vladimir Stojković te behouden.
We wachten wel weer af.
Ik denk dat De Fauw evrkocht wordt en dat Velthuizen van daaruit gefinancierd wordt. Of er liggen wellicht nog wat 'Kone-miljoenen'.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die kunnen wel naar meerdere clubs![]()
Maar Roda gaat deze week een groot bod doen op Velthuizen ( weet niet waar jullie het geld vandaan halen ? ) ,
Ze vinden de broodjes worst in ons uitvak gewoon TE lekkerquote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Las ergens dat Fortuna VVV gaat steunen in de matchen tegen onsWat is het toch een trieste club
![]()
![]()
quote:Vitesse hekelt handelswijze Roda JC
Vitesse is woedend op Roda JC omdat de Kerkraadse club zonder medeweten van de Arnhemmers met doelman Piet Velthuizen heeft gesproken. De regels van de voetbalbond FIFA verbieden dat. Vitesse heeft Roda inmiddels een brief gestuurd waarin het ongenoegen over de handelwijze van de Kerkradenaren wordt geuit.
Roda-directeur Huub Narinx is zich van geen kwaad bewust. Volgens hem heeft zijn club de FIFA- reglementen volledig juist gehanteerd.
Velthuizen overweegt overigens een arbitragezaak aan te spannen tegen Vitesse. „Hun vraagprijs is namelijk een beetje overdreven", stelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros.
Bron: LD
Of men heeft in de gaten dat die club in Arnhem alleen maar omhoog gevallen is en dat men er nu achter is dat men (net als AZ) succes niet kan kopen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef Plato1980 het volgende:
Toch opvallend dat iemand Vitesse graag wil inruilen voor Roda. Laat toch zien dat onze status weer stijgende is.
quote:Tim Janssen in belangstelling Heerenveen en Roda JC
Tim Janssen gaat waarschijnlijk niet met RKC Waalwijk de Jupiler League in. De 21-jarige spits staat namelijk in de belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.
Tim Janssen is bezig aan zijn eerste seizoen bij RKC Waalwijk maar het ziet ernaar uit dat het ook meteen zijn laatste is. De spits die in voorbereiding is op het EK-21, heeft namelijk belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.
Dit seizoen speelde Janssen 28 duels voor de club uit Waalwijk en wist in die wedstrijden 10 keer te scoren.
Bron: Soccernews
Ik ga geen stuk wat grotendeels over de degradatie gaat waarin 1 regeltje over de belangstelling voorkomt hier neer zettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
De officiele bron is AD.
dat was ook het eerste wat me te binnenschoot toen ik het bericht vandaag in de krant lasquote:Toch opvallend dat iemand Vitesse graag wil inruilen voor Roda. Laat toch zien dat onze status weer stijgende is.
Dat meen je niet. Niet nog een jaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:13 schreef DarkShine het volgende:
Hoe kunnen ze nu informeren bij AZ om Agustien nog een jaar te huren
bron? of staat dat in het interview met 'm in de roda-action, heb ik nog niet uitgepakt namelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:13 schreef DarkShine het volgende:
Hoe kunnen ze nu informeren bij AZ om Agustien nog een jaar te huren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |