Dat ie in Spanje is klopt, ze zitten met de selectie nog steeds op Mallorca.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb net gehoord van iemand
Dat Senden in Spanje in het ziekenhuis zou liggen
HIj zou een infectien in zijn been hebben en die zou zo erg dat zijn dat zijn been misschien moet worden geamputeerd
't zal wel onzin zijn maar je weet maar nooit
Nee, die had andere prioriteiten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef planethugo het volgende:
Atteveld is er iig niet bij hehe
Geef Atte eens ongelijk dan. Moet hij zich laten slaan en zijn stiefzoon onterecht laten ophalen? Jammer dat het in de media komt, maar goed dat hij zelf de club heeft ingelicht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die had andere prioriteiten.![]()
Dat zegt meer over het LD dan over Atteveld. Het LD is de laatste jaren echt hard achteruitgegaan en je kunt het eigenlijk niet meer als een serieuze krant beschouwen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef planethugo het volgende:
ja slaat nergens op dat het op de voorpagina van het LD staat. Dalijk is het groot nieuws als ie door rood ligt rijdt... maarja hoort kennelijk bij een publiek figuur
Vandenbergh heeft dezelfde zaakwaarnemen als Huysegems. Die zaakwaarnemer heeft VDB aangeboden bij Roda niet omgekeerd. De media kreeg er lucht van en heeft het enigzins veranderd. Neemt niet weg dat ik VDB graag had zien komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Roda JC pist voorlopig overal naast (qua Belgen dan). Eerst Kevin Vandenbergh, nu Huysegems. Wie wordt nu de nieuwe aanvaller?
Maakte er ooit eens 6 in 1 match (Genk 9-0 KVM)...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:52 schreef Schimpie het volgende:
Ik denk dat ze uiteindelijk met Sonck komen aanzetten.![]()
In Tilburg willen ze te veel geld voor dat 1 jarig contractje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Hadouir toch?
Mocht hij niet weg daar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:05 schreef planethugo het volgende:
Sonck mag van mij wel komen hoor, waar zit die tegenwoordig eigenlijk, niet meer bij gladbach toch?
De voorbereiding is toch ruk dit jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:48 schreef RD4 het volgende:
Ik ben er helaas niet bij, vertrek morgenvroeg 3 weken naar Zeeland, tijdens de open-dag ben ik er weer
Yep, ben er geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef Schimpie het volgende:
Iemand die er geweest is?
1ste helft Castro 2de helft Mardulier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef RD4 het volgende:
Was het de moeite waard of maar een verplicht nr? Wie stond er op doel?
Agustien weg, da's toch ook spectaculair? Hoef jij niet meer het hele jaar te kankeren op die jongen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:17 schreef DarkShine het volgende:
We hebben wel spectaculaire versterkingen binnengehaald...![]()
Ik zal niet de enige zijn die blij is dat die eindelijk opgerot is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Agustien weg, da's toch ook spectaculair? Hoef jij niet meer het hele jaar te kankeren op die jongen.![]()
Kan mooi de tribune vullen bij jullie.quote:
daarvoor vinden we vast wel een nieuwequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Agustien weg, da's toch ook spectaculair? Hoef jij niet meer het hele jaar te kankeren op die jongen.![]()
Vandamme speelt al bij ons.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarvoor vinden we vast wel een nieuwe
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zal niet de enige zijn die blij is dat die eindelijk opgerot is.
Hoe kon ik dat stuk goulash nou vergeten...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef Schimpie het volgende:
En als die naar Standard ofzo gaat dan hebben we Bodor nog.
Ruud Hespquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:25 schreef DarkShine het volgende:
Wie hoort niet in het rijtje?Zelkjo Kalac Ruud Hesp Cliff Mardulier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |