Dan heb je het toch over het noordpool fm formulier toch? Of mis ik iets anders.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef IedeK. het volgende:
Zijn nog best wel lastige vragen op dat formulier.
Best wel jaquote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef IedeK. het volgende:
Zijn nog best wel lastige vragen op dat formulier.
Jep!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan heb je het toch over het noordpool fm formulier toch? Of mis ik iets anders.
Stenders morgen... Ik moet nog even afwachten. Toen hij inviel afgelopen keer vond ik het niet zo super leuk.
Ik hoop morgen ook wat mee te pakken, maar ik heb geen idee of het gaat lukken...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:41 schreef Toad het volgende:
Volgens mij hè.... kan ik het laatste halfuurtje van Stenders in de trein meepikken.
dit is geen TVP
Stenders in de OP en weer terug op 3FMquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Net de afbeelding in de OP trouwens nog even aangepast.
En die vragenlijst is inderdaad wel extreem lang.
Volgens een vriend van mij was het gewoon alvast een manier om te selecteren... Op doorzettingsvermogenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Net de afbeelding in de OP trouwens nog even aangepast.
En die vragenlijst is inderdaad wel extreem lang. Ik werd al moe toen ik er alleen al naar keek.
Klinkt (psygo)logisch...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens een vriend van mij was het gewoon alvast een manier om te selecteren... Op doorzettingsvermogen
Volgens mij zei hij het meer als geintjequote:
Pff, nu nog al die referentiesquote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens een vriend van mij was het gewoon alvast een manier om te selecteren... Op doorzettingsvermogen
Die vragen vond ik het lastigste, net zoals hoe ik mezelf zie als klimaatreporterquote:Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Pff, nu nog al die referenties![]()
En of ik me voor dingen schaam, waar ik trots op ben.
Ja eh, eh dat dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die vragen vond ik het lastigste, net zoals hoe ik mezelf zie als klimaatreporter
Ja, dat kan ook. Ik word te serieus. Misschien moet ik maar eens naar bed ofzo. Radio aan en in slaap vallen. (*zat eigenlijk te wachten op rellen in Frankrijk, maar op cnn/ bnr nog niks. Dus was het meer een grote mond (gelukkig) vanuit de getto)quote:
Ik moet nog 1 verslag en dan mag ik ook eindelijk slapenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Ik word te serieus. Misschien moet ik maar eens naar bed ofzo. Radio aan en in slaap vallen. (*zat eigenlijk te wachten op rellen in Frankrijk, maar op cnn/ bnr nog niks. Dus was het meer een grote mond (gelukkig) vanuit de getto)
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef IedeK. het volgende:
Ik verstuur het formulier morgenochtend wel.
Ik ga nu pitten.![]()
Ik kon geen betere foto vinden. Als er een foto vanuit 3FM beschikbaar komt zal ik die er wel tussen zetten.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Die belichting van Rob klopt niet helemaal....
Nog minder dan 12 uur voordat Stenders terugkeert.........
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf de megahit echt helemaal niks vinden...
Ik hou het hier in Leiden toch maar op oordopjes, het is hier al lawaaig genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:09 schreef MutZ het volgende:
Mogguh, ik ga eens ff de school mee laten genieten van 3FM
er zitten hier niet zo heel veel mensen, dus het valt meequote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou het hier in Leiden toch maar op oordopjes, het is hier al lawaaig genoeg.
"Eindelijk 's wat Standers op de radio" .... ofzo hoorde ik?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:24 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, ze hebben zelfs een speciale promo gemaakt ter aankondiging van Stenders Eetvermaak.
Inderdaad, die promo is best wel humor.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Eindelijk 's wat Standers op de radio" .... ofzo hoorde ik?![]()
Volgens mij zijn ze niet snel daarna uitelkaar gegaan, toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
Aardig plaatje wel.
Daarna is er nooit meer iets van ze vernomen eigenlijk, hm?
Ja, dacht het ook. Gregg Alexander is daarna volgens mij wel flink aan het producen geweest voor allerlei artiesten.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet snel daarna uitelkaar gegaan, toch?
Uitermate leuke plaat idd, hoorde hem voor het eerstquote:
Nee, Leon Polman (de notaris) is nu producer bij Rob. Ik zag 'm net nog lopen op de webcam.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef _GdR_ het volgende:
ik vond claudia nooit geweldig. maar t is iig beter dan stenders. is niet echt grapig enzo.
de notaris is die ook met claudia vertrokken? die gozer was altijd fukking droog![]()
Nou, ik zou zweren dat ik hem een minuutje of acht geleden achter Rob zag staanquote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef _GdR_ het volgende:
de notaris is die ook met claudia vertrokken? die gozer was altijd fukking droog![]()
ah, ik word dus niet gekquote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Leon Polman (de notaris) is nu producer bij Rob. Ik zag 'm net nog lopen op de webcam.
ja maar niet gehoord toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, ik zou zweren dat ik hem een minuutje of acht geleden achter Rob zag staan
Vergeet "Fill my little girl" niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:55 schreef Sirolf het volgende:
Na 'How To Shave A Wife' nu 'Pick-me-up Huppelkut'!
Erg grappigquote:
Die sparen ze op, donderdag krijgen ze het aantal gespaarde minuten 'uitbetaald' in zendtijd.quote:
Dat zal gewoon wonderfull days wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je ook niet alvast een nummer bedenken om aan te vragen in de Serious Request?
Nu je het zegt...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je ook niet alvast een nummer bedenken om aan te vragen in de Serious Request?
Je bent meer fan van Rabbering?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:31 schreef Remzz het volgende:
Ik vond er echt niets aan, hele flauwe opmerkingen/woordspelingen en weinig echt leuke onderdelen.
Hmm.. Het feit dat Rabbering altijd zo loop te kwijlen van Faithless en Krezip en altijd met die zogenaamde poptrivia op te proppen komt zegt genoegquote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind ik wel beter ja zijn show vind ik minder.
Daar heb je wel gelijk aan, maar hij heeft er zo weinig aan nu hij bij 3FM werkt en de muziek weer voor hem word uitgekozen daarvoor is KX erg geschikt. Maar ik vind(al is het natuurlijk maar de eerste aflevering) dat Claudia een veel leukere show maakte.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. Het feit dat Rabbering altijd zo loop te kwijlen van Faithless en Krezip en altijd met die zogenaamde poptrivia op te proppen komt zegt genoeg![]()
Stenders heeft tenminste verstand van muziek!
Ik was niet echt fan van Claudia, dus ik ben wel blij met Stendersquote:Op maandag 7 mei 2007 14:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk aan, maar hij heeft er zo weinig aan nu hij bij 3FM werkt en de muziek weer voor hem word uitgekozen daarvoor is KX erg geschikt. Maar ik vind(al is het natuurlijk maar de eerste aflevering) dat Claudia een veel leukere show maakte.
Stenders en Claudia zijn 2 totaal andere programma's. Van Claudia was toch een klein beetje een cabaret stukje.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was niet echt fan van Claudia, dus ik ben wel blij met StendersNatuurlijk is het even afwachten of ie niet gaat vervelen na een paar weken, maar dit beviel mij goed. Toch net ff andere muziek. Wel wat veel jingles.. .. zal wel in het kader van promotie zijn.
Een programma als dat van Rabbering bevat altijd net wat commercielere muziek en richt zich hiermee waarschijnlijk op een wat jongere doelgroep dan die van Stenders. En van Pink e.d. hou ik juist niet zo.
Leuke foto'squote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef Remzz het volgende:
Heel veel foto´s van Noorpool fm door de technicus: http://home.planet.nl/~verw0630//
Ook FOK! werd niet vergeten
http://home.planet.nl/~ve(...)albard./PICT0453.JPG
Claudiaquote:Op maandag 7 mei 2007 15:39 schreef DaMook het volgende:
Ik mis claudia. Vond er niets aan aan stenders
. Kan nog veranderen uiteraard. Zal ook nog wel wennen zijn.
Wat een droogkloot.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef Remzz het volgende:
Heel veel foto´s van Noorpool fm door de technicus: http://home.planet.nl/~verw0630//
Ook FOK! werd niet vergeten
http://home.planet.nl/~ve(...)albard./PICT0453.JPG
Niet mee eens. Vind het aardag. Voor mij is het toch Ekstra Weekend.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef _GdR_ het volgende:
koen&sander blijft het vetste radio programma van NL
niet joh.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vind het aardag. Voor mij is het toch Ekstra Weekend.
Weer een concurrent minderquote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb uiteindelijk die vragenlijst van Noordpool.fm toch maar niet ingevuld. Dat is in mijn laatste week school, met eindpresentaties en dergelijke. Kan dus helaas niet mee, had het wel graag gewild.
Hoi Mutzquote:
Hoi ChatGirlquote:
Hoi Glacierquote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich weer in het topic
Hoi CG
Hoi MutZ
quote:
De 18e toch? Op zich lijkt het me wel onwijs tof, maar heb er nog niet echt over nagedacht waar ik dan uithang op dat moment...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Glacier!
Mutz, ga je mee coctails drinken bij Ekstra Weekend?
Yep, de 18e. Lijkt mij wel tof om een keer daar bij te zijn. Het is dan mijn laatste vakantiedagquote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
De 18e toch? Op zich lijkt het me wel onwijs tof, maar heb er nog niet echt over nagedacht waar ik dan uithang op dat moment...
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef borisz het volgende:
18de midden in Examens enzo![]()
ohja het was ladies only![]()
Ik wíst hetquote:
Was wel heel erg voorspelbaar hè?quote:
+10 voorspelbaar Mutzquote:
Ach, zolang het pluspunten zijn zit ik er niet zo meequote:
eet smakelijkquote:
wel toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef MutZ het volgende:
De 18e toch? Op zich lijkt het me wel onwijs tof, maar heb er nog niet echt over nagedacht waar ik dan uithang op dat moment...
Cocktails zijn ook wel erg interessantquote:
Tis idd behoorlijk een mute momentquote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Mute moment....
Krijg de neiging weer terug naar het kleine kammertje te lopen
Nu nog een keerquote:
Die plaat van Gwen en Akon komt echt bagger veel voorbij..echt jammerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Mute moment....
Krijg de neiging weer terug naar het kleine kammertje te lopen
wbquote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ben ik weer.
Dit is voor mij een mute-moment, Chasing Cars.
Tuurlijk, hier is de link: http://audio.omroep.nl/radio3/vara/stenderseetvermaak/quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef Toad het volgende:
Sorry Michiel.
Heeft iemand al de link naar de podcast weten te bemachtigen van Stenders Eetvermaak? Het is me niet meer gelukt om in de trein te luisteren.
http://audio.omroep.nl/ra(...)maak/20070507-12.mp3quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef Toad het volgende:
Sorry Michiel.
Heeft iemand al de link naar de podcast weten te bemachtigen van Stenders Eetvermaak? Het is me niet meer gelukt om in de trein te luisteren.
Sorry!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/ra(...)maak/20070507-12.mp3
[edit]
Nou zeg, Hans is me nét voor!
Ik heb hem al gehoord, gaat over "stofzuigen".quote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Anne04 het volgende:
Wat? De jeugd van tegenwoordig heeft een nieuwe plaat?
Dan ga ik de mute knop maar vast weer zoeken.
Klopt helemaal!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is dat Sander Guijs, maar ik kan het niet zo goed zien...
Ook mijn mening.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehoord, gaat over "stofzuigen".![]()
Raar nietszeggend *^(@$ nummer...
Maar dat is mijn mening
Thnx CGquote:
Vier dagen te vroeg voor z'n programma!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is dat Sander Guijs, maar ik kan het niet zo goed zien...
You're not the only onequote:Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer van Natascha Bedingfield (Unwritten) is nog best goed te doen.
Dat nieuwe nummer is bij mij ook niet al te goed gevallen...
Wat ga jij nou bij de TROS doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vier dagen te vroeg voor z'n programma!![]()
Ja, jij jaquote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
TROS? Ik?
Te laatquote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL! dat wilde ik hem net ook gaan vragen.
wb= welcome backquote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de afkortingen... *schaam* WB? [afbeelding] [afbeelding]
Clip heb ik nog niet gezien maar wat een fucking briljante plaat ! de afgelopen dagen draai ik die plaat vrijwel onafgebroken in mijn MP3-speler.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb alvast een leuke request, Tom Helsen met Sun in her eyeslekker ding ook in de clip
En je begint zelf met 'biw'...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de afkortingen... *schaam* WB? [afbeelding] [afbeelding]
Jij eerst wel jaquote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef MutZ het volgende:
Ja, jij ja
Dacht je nou echt dat we de moblog gemist hadden?
hehe.quote:
Hoi Michielquote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef MichielV het volgende:
Hallo leute!
Ah! De dj waar binnenkort een straat naar wordt vernoemd. De Michiel Veenstraat.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef MichielV het volgende:
Hallo leute!
De kans is aanwezig... yeah right...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe.![]()
Morgen kan er trouwens op Maricha gestemd worden op Radiobitches.nl. Althans, het is nog niet officieel maar de kans is aanwezig dat Maricha genomineerd is.
Ja, Domien! ga je iets doen voor de grootste familie van Nederland?
Wist je ook dat binnenkort de Jaarbeurs Utrecht een nieuwe naam krijgt? Die gaan de Domien Ver-schuren heetten.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah! De dj waar binnenkort een straat naar wordt vernoemd. De MIchiel Veenstraat.
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah! De dj waar binnenkort een straat naar wordt vernoemd. De Michiel Veenstraat.
biw??, dat was ik toch niet. Anders was het een tiepvout.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je begint zelf met 'biw'...
WB == Welcome Back (of Warner Bros.)
Veenstra Veenstraquote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef MichielV het volgende:
Hallo leute!
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu we toch bezig zijn. Weet iemand waar Floris?
Ha-ha.
Goed.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar..ik heb het idee dat ik soms te vroeg benquote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef MutZ het volgende:
Hoi Michiel
Vanaf hoe laat mag ik voor het request uurtje verzoekjes gaan insturen?
Ohja, kzit weer eens te slapen...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
biw??, dat was ik toch niet. Anders was het een tiepvout.
WB - Welcom Back, dat ik daar niet op kwam.
Voor iedereen die net terug is danhoi
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img3.gif]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img3.gif]afbeelding][/url]
Daar -->quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
Charlie Dee, kut waar is mn telefoon
LOL geweldig!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
http://youtube.com/watch?v=wl_u0lrB7fMquote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Clip heb ik nog niet gezien maar wat een fucking briljante plaat ! de afgelopen dagen draai ik die plaat vrijwel onafgebroken in mijn MP3-speler.
Briljantquote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Hoog tijd om een custom straatnaambordje te laten maken.quote:
Vrolijke meid !quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=wl_u0lrB7fM
Ik vind Tokio Hotel echt niks aan. Deze week sla ik ff over qua megahit.quote:
Ik vind hem best lekkerquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Tokio Hotel echt niks aan. Deze week sla ik ff over qua megahit.
Bij mij hetzelfde (maar dat heb ik hier al een keer of 3 verteld ofzo, en de week is nog maar amper begonnen). Ik ben vandaag zelfs een keer overgeschakeld naar wat mp3tjes omdat ik die megahit wilde omzeilen...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Tokio Hotel echt niks aan. Deze week sla ik ff over qua megahit.
Mug leeft niet meer neem ik aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, tijd voor koffie en een koekie.![]()
Heb ook maar even meegedaan aan de Extrema sms actie. Het is alweer 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst was...
Zojuist live gestoken door een mug
Nope, volgens mij blijven muggen nog wel ff leven... Ik dacht dat het het geval was bij een bij of wesp ofzo...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
2 Mutz:
Geen idee, maar ik heb nu zomaar ineenseen dikke buik...
Meestal sterft een mug toch na het steken of is dat een bij-ding.
Sterktequote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
* Riesj op zoek naar een mug
Riesj = Litton-lane
Als je zomaar een dikke buik hebt, zou ik denken dat je zwanger wasquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
2 Mutz:
Geen idee, maar ik heb nu zomaar ineenseen dikke buik...
Meestal sterft een mug toch na het steken of is dat een bij-ding.
Ja, beetje lastig voor een man. Ik heet nog geen Arnold Junior...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als je zomaar een dikke buik hebt, zou ik denken dat je zwanger was
waar danquote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef evert het volgende:
net weer even het briljante begin van Stenders geluisterd! geweldig!
beginnen op 5 minuut 35 (i'll be home on a monday, somewhere around noon) en dan dat koor!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/ra(...)maak/20070507-12.mp3
Ik vind em minder dan de normale badeend eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Een !NEW!NEW!NEW! badeend sleutelhanger!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img30.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img32.jpg]afbeelding][/url]
Eén ding vraag ik me toch af... Hoe kan je nou met een sleutelhanger in bad gaan zitten? Drijft die sleutelhanger bijv. wel en maakt 'ie ook wel piepgeluiden?![]()
Hij maakt geen piepgeluiden maar is wel van rubber, dus denk dat hij wel blijft drijven. Heb het nog niet uitgeprobeerdquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Een !NEW!NEW!NEW! badeend sleutelhanger!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img30.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img32.jpg]afbeelding][/url]
Eén ding vraag ik me toch af... Hoe kan je nou met een sleutelhanger in bad gaan zitten? Drijft die sleutelhanger bijv. wel en maakt 'ie ook wel piepgeluiden?![]()
Is hij plat, dat lijkt. Gezien de screenshot?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij maakt geen piepgeluiden maar is wel van rubber, dus denk dat hij wel blijft drijven. Heb het nog niet uitgeprobeerd
choco muffins van de appie (in de bonus dus kan ik niet voorbij lopen....) mmmmmmmmquote:Op maandag 7 mei 2007 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn dat voor lekkere cakejes Maricha???!
Nu heb ik zin een 3 chocolate cookie van de Appiequote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
choco muffins van de appie (in de bonus dus kan ik niet voorbij lopen....) mmmmmmmm
Ik zal 'm eens requesten. Kan wel een oppepper gebruikenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Valt me trouwens op dat The Manic Street Preachers nog niet voorbij zijn gekomen vandaag.
Die nieuwe: Die vind ik stiekem (achteraf) wel erg lekker inderdaad. Ééntje voor 21.00 - 22.00?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Valt me trouwens op dat The Manic Street Preachers nog niet voorbij zijn gekomen vandaag.
Dat zou dan inderdaad best wel een *poing**poing**poing**poing**poing**poing**poing*-moment zijn, ook in Hilversum.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die nieuwe: Die vind ik stiekem (achteraf) wel erg lekker inderdaad. Ééntje voor 21.00 - 22.00?
Heeej.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
* ook weer meeluistert *
Daar is 'ie danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 2 platen en dan Manic Street Preachers
Inderdaad, Veenstra Veenstra - Goede Plaat!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou dan inderdaad best wel een *poing**poing**poing**poing**poing**poing**poing*-moment zijn, ook in Hilversum.
Bij deze, gedaan!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Glacier het volgende:
Nou, wie gaat de manic street preachers nog een keer aanvragen voor 22.00?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |