Hier in Haarlem stond Don Diablo als slotact, maar ben daar niet heengegaan. Ben wel eerder die dag naar Room Eleven en Moke gaan kijken (en nog even blijven hangen bij X6quote:Op zondag 6 mei 2007 13:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Was 't zo woest dan? In Enschede hadden we een bevrijdingsfestival, met jawel jawel, als slotact: Thomas Berge.
Kortweg te omschrijven als:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben dan ook maar niet gegaan
Ohja, nu zie ik hetquote:Op zondag 6 mei 2007 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaj.![]()
Bij de moblog staat het als plaatje zijnde.
Je merkt wel vaker dat de mening over muziek van de 3FM-jocks en van ons hier tegenovergesteld is, denk aan Di-rect.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:28 schreef Toad het volgende:
Annemic en Bart.
Wat is hij positief over Beddingfield.
Racoon (al vind ik die niet zo slecht)quote:Op zondag 6 mei 2007 15:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je merkt wel vaker dat de mening over muziek van de 3FM-jocks en van ons hier tegenovergesteld is, denk aan Di-rect.
U vraagt, zij draaienquote:Op zondag 6 mei 2007 15:37 schreef Sirolf het volgende:
Di-rect.
Dat dacht ik al, want hij was me niet opgevallenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ben t al weer kwijt![]()
Niet zo heel boeiend overigens vond ik.
quote:
Moet er wel doorgepost wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:31 schreef borisz het volgende:
snel topic vol maken dan een TT met stenders erin![]()
Bedoel je dat van noordpool.fm? Voor Zuid Afrika..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
Hebben alle kanshebbers hun selectieformulier btw opgestuurd?
Dat moet voor morgen hè!
Nope, heb ik niet gedaan, omdat ik die periode niet kan.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
Hebben alle kanshebbers hun selectieformulier btw opgestuurd?
Dat moet voor morgen hè!
Jaquote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bedoel je dat van noordpool.fm? Voor Zuid Afrika..
Iddquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet gedaan, omdat ik die periode niet kan.
Zonde. Ik heb toevallig geluk dat ik wel kan... Ik heb die week een collegevrije week... Dus dat komt mij wel onwijs goed uit... Als ik gewoon colleges gehad had die week, dan was het voor mij ook einde verhaal geweest...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Bij mij is die periode ook moeilijk. Ik heb er wel over getwijfeld, maar uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat m'n opleiding voor gaat (en ik waarschijnlijk op basis van het selectieformulier toch niet zou worden uitgenodigd, daar ken ik mezelf goed genoeg voor).
Me2!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet gedaan, omdat ik die periode niet kan.
Er staat in de mail (onderwerp): 'Voor maandag a.s. retour!!!' Lijkt me duidelijk dat zondag dus de uiterlijke dag is, want het moet dus vóór maandag.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef IedeK. het volgende:
Kan het morgen ook nog worden verstuurd?
F5 ik 2 minuten niet, is iemand me voorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef Sirolf het volgende:
Er staat in de mail (onderwerp): 'Voor maandag a.s. retour!!!' Lijkt me duidelijk dat zondag dus de uiterlijke dag is, want het moet dus vóór maandag.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat in de mail (onderwerp): 'Voor maandag a.s. retour!!!' Lijkt me duidelijk dat zondag dus de uiterlijke dag is, want het moet dus vóór maandag.
Ik denk dat ze zo snel mogelijk willen gaan selecteren...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef IedeK. het volgende:
Kan het morgen ook nog worden verstuurd?
Echt een verrassing weerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Van Gaal alweer zuur? Wat een nieuws.......
Ik heb hem al opgestuurdquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef IedeK. het volgende:
Als 6 Fokkers al afzeggen wordt het wel makkelijk.
Wat is dat toch ook een zak hooi die man...quote:
Eh ok.quote:We vragen je vriendelijk om deze vragenlijst zorgvuldig in te vullen. Vanzelfsprekend zullen we bijgaande gegevens vertrouwelijk behandelen. Het is belangrijk voor ons om zeker te weten dat je fysiek en communicatief sterk genoeg bent om de reis voor jezelf en voor de campagne succesvol te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |