Ik vind Tokio Hotel echt niks aan. Deze week sla ik ff over qua megahit.quote:
Ik vind hem best lekkerquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Tokio Hotel echt niks aan. Deze week sla ik ff over qua megahit.
Bij mij hetzelfde (maar dat heb ik hier al een keer of 3 verteld ofzo, en de week is nog maar amper begonnen). Ik ben vandaag zelfs een keer overgeschakeld naar wat mp3tjes omdat ik die megahit wilde omzeilen...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Tokio Hotel echt niks aan. Deze week sla ik ff over qua megahit.
Mug leeft niet meer neem ik aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, tijd voor koffie en een koekie.![]()
Heb ook maar even meegedaan aan de Extrema sms actie. Het is alweer 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst was...
Zojuist live gestoken door een mug
Nope, volgens mij blijven muggen nog wel ff leven... Ik dacht dat het het geval was bij een bij of wesp ofzo...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
2 Mutz:
Geen idee, maar ik heb nu zomaar ineenseen dikke buik...
Meestal sterft een mug toch na het steken of is dat een bij-ding.
Sterktequote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
* Riesj op zoek naar een mug
Riesj = Litton-lane
Als je zomaar een dikke buik hebt, zou ik denken dat je zwanger wasquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
2 Mutz:
Geen idee, maar ik heb nu zomaar ineenseen dikke buik...
Meestal sterft een mug toch na het steken of is dat een bij-ding.
Ja, beetje lastig voor een man. Ik heet nog geen Arnold Junior...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als je zomaar een dikke buik hebt, zou ik denken dat je zwanger was
waar danquote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef evert het volgende:
net weer even het briljante begin van Stenders geluisterd! geweldig!
beginnen op 5 minuut 35 (i'll be home on a monday, somewhere around noon) en dan dat koor!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/ra(...)maak/20070507-12.mp3
Ik vind em minder dan de normale badeend eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Een !NEW!NEW!NEW! badeend sleutelhanger!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img30.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img32.jpg]afbeelding][/url]
Eén ding vraag ik me toch af... Hoe kan je nou met een sleutelhanger in bad gaan zitten? Drijft die sleutelhanger bijv. wel en maakt 'ie ook wel piepgeluiden?![]()
Hij maakt geen piepgeluiden maar is wel van rubber, dus denk dat hij wel blijft drijven. Heb het nog niet uitgeprobeerdquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Een !NEW!NEW!NEW! badeend sleutelhanger!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img30.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/07/thumb/img32.jpg]afbeelding][/url]
Eén ding vraag ik me toch af... Hoe kan je nou met een sleutelhanger in bad gaan zitten? Drijft die sleutelhanger bijv. wel en maakt 'ie ook wel piepgeluiden?![]()
Is hij plat, dat lijkt. Gezien de screenshot?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij maakt geen piepgeluiden maar is wel van rubber, dus denk dat hij wel blijft drijven. Heb het nog niet uitgeprobeerd
choco muffins van de appie (in de bonus dus kan ik niet voorbij lopen....) mmmmmmmmquote:Op maandag 7 mei 2007 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn dat voor lekkere cakejes Maricha???!
Nu heb ik zin een 3 chocolate cookie van de Appiequote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
choco muffins van de appie (in de bonus dus kan ik niet voorbij lopen....) mmmmmmmm
Ik zal 'm eens requesten. Kan wel een oppepper gebruikenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Valt me trouwens op dat The Manic Street Preachers nog niet voorbij zijn gekomen vandaag.
Die nieuwe: Die vind ik stiekem (achteraf) wel erg lekker inderdaad. Ééntje voor 21.00 - 22.00?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Valt me trouwens op dat The Manic Street Preachers nog niet voorbij zijn gekomen vandaag.
Dat zou dan inderdaad best wel een *poing**poing**poing**poing**poing**poing**poing*-moment zijn, ook in Hilversum.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die nieuwe: Die vind ik stiekem (achteraf) wel erg lekker inderdaad. Ééntje voor 21.00 - 22.00?
Heeej.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
* ook weer meeluistert *
Daar is 'ie danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 2 platen en dan Manic Street Preachers
Inderdaad, Veenstra Veenstra - Goede Plaat!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou dan inderdaad best wel een *poing**poing**poing**poing**poing**poing**poing*-moment zijn, ook in Hilversum.
Bij deze, gedaan!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Glacier het volgende:
Nou, wie gaat de manic street preachers nog een keer aanvragen voor 22.00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |