SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef IedeK. het volgende:
Hmm.
Ik had zelf deze in gedachten:Die zou té flauw zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ManU? 't is mij gelukt om alle goals te missen, zelfs de laatste..![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra net @ kort journaal Nederland 3.
"Heeft iemand een kwartje?", als ie z'n sneeuwscooter wil starten.
En terecht! lekkere plaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Deze week toch maar toegevoegd aan de Tien van Domien!
uuhhhm op zich wel helder hoor, maar neemt niet weg dat dit, voor mij, wel een voorbeeld is van jammer..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
1) Killers: Ik heb geen idee. Ik heb sowieso weinig met de muziek van 3FM te maken helaas! Daar gaat de muziekredactie over. Bepaalde platen moeten het gewoon hebben van de 'freechoices' van de jocks... Read My Mind is zo'n plaat
Oja, dat is donderdagnacht (oeps) ! Studie, tsja dat moet nou eenmaal ook gebeuren.quote:2) Ik zend op donderdagnacht uit hèDeze week niet trouwens. Ben vrij! Helaas. Studie.
Beetje (te) laat , maar toch trute hansquote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm op zich wel helder hoor, maar neemt niet weg dat dit, voor mij, wel een voorbeeld is van jammer..
[..]
Oja, dat is donderdagnacht (oeps) ! Studie, tsja dat moet nou eenmaal ook gebeuren.
Fijne avond nog people, terusten enzo!![]()
Hoi DaMook.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje (te) laat , maar toch trute hans![]()
.
Er zal wel weer een paar duizend euro in het hoesje van het promosingletje zijn verstoptquote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef cosmick het volgende:
Heftige rock van Di-rect
Wordt vast de nieuwe megahit.
Right...quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo cosmicroeljewel
Klaar voor een flinke dosis arbeidsvitaminen?
Hoiquote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo cosmicroeljewel
Klaar voor een flinke dosis arbeidsvitaminen?
Ja, dat nummer is idd heel wat leuker dan dat gesteun en gezucht in die recente ballades van d'r.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef Toad het volgende:
Het enige nummer van Maria Mena dat ik wel leuk vind.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat nummer is idd heel wat leuker dan dat gesteun en gezucht in die recente ballades van d'r.![]()
Oja, dit vind ik ook niks.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]he daar ben je weer! was je al kwijt
![]()
De laatste keer dat ik keek zat ik in Leiden, op school.quote:
Same Jeans is heeeeel leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Same Jeans is best een leuk nummer.
Alleen Michiel zit te ver weg om even langs te komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef MutZ het volgende:
Ik zie best veel rondlopen daar... Gerard stond net achter het glas en Paul loopt foto's te maken...
Met Michiel weet je het nooitquote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen Michiel zit te ver weg om even langs te komen.
Vooral dat laten horen waarom ze haar excuses aanbiedtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:50 schreef Toad het volgende:
Hahahaha, mooi telefoongesprek.
dan is het feest.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nog 2,5 uur deze radioterreur aanhoren en dan is ze ein-de-lijk weg.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
Geen uit je dip tip vandaag? Di-rect is voor de meesten hier een zak-dieper-in-je-dip-tip
Lambada voortzettenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heeeeeeeeeeejhallo
![]()
ik ben blij
scissor sisters is weer cool![]()
Ik heb er 1063 nu, vanochtend na de vraag van vandaag had ik er nog maar 990.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef diertjuh het volgende:
Wooot...ik ging ff op noordpool.fm mn punten checken en blijkt dat ik ineens 1000 punten heb. Waarschijnlijk zijn de punten van dat formulier dat je kon invullen bijgevoegd..![]()
Ik kan me herinneren dat je 200 punten voor mij stondquote:Op woensdag 25 april 2007 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er 1063 nu, vanochtend na de vraag van vandaag had ik er nog maar 990.
73 punten erbij dus. Zo heel erg milieubewust ben ik ook niet, dus dat kan kloppen.
Ik heb een bonusvraag een keer fout beantwoord (eentje voor 75 punten), waarschijnlijk komt het grotendeels daar door.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je 200 punten voor mij stond. Nu sta je nog maar 63 voor mij..dat viel me ff op. Ik had dat formulier wel eerlijk ingevuld..dus tja..
Via de videostream op noordpool.fm heb ik daar geen last van, geluid is daar alleen wat doffer en van iets mindere kwaliteit, maar is op zich best goed te volgen.quote:
Probleem is alleen dat als je surft op die site, de boel weer opnieuw wordt geladen...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de videostream op noordpool.fm heb ik daar geen last van, geluid is daar alleen wat doffer en van iets mindere kwaliteit, maar is op zich best goed te volgen.
Ik heb de link gewoon in m'n winamp gegooid, werkt perfectquote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat als je surft op die site, de boel weer opnieuw wordt geladen...
Sowieso vind ik sites waarbij ongevraagd een video of audio stream link wordt geopend, echt mega irritant
www.omroep.nl/live/3fm-noordpoolfm.asxquote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat als je surft op die site, de boel weer opnieuw wordt geladen...
Sowieso vind ik sites waarbij ongevraagd een video of audio stream link wordt geopend, echt mega irritant
Dat gezicht jaquote:
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Is dat niet tante Antiroos achter de knoppen in Hilversum?
[afbeelding]
De vrouwen nemen de macht overquote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Girlpower in de 3FM studio. Maricha, Maartje en Roosmarijn!
Daar is al een aardige deuk ingevreten... Vandaar dat Michiel zei dat hij teveel kleurstof heeft gehad...quote:
quote:
Ik zag ze net al rennenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Girlpower in de 3FM studio. Maricha, Maartje en Roosmarijn!
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoor echt steeds how to shave a wife
Hoe irritant is dat.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoe irritant is dat.
Het zijn de dingen die je wilt horenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoe irritant is dat.
Drank powered by Giel... dat zal dan waarschijnlijk alleen maar een heleboel Cola worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja! Ik kick af! En ik ben stiekem verliefd op Maartje.
Maar komende zondagnacht mogen we los! Drank = powered by Giel.
Dat is een hip nummer jaquote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoe irritant is dat.
Je stalkt me gewoon.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is een hip nummer ja
kom ik je hier WEER tegen![]()
Nah. Niet echt. Eigenlijk.quote:
Oh dat had ik je minstens 20 delen geleden al kunnen doen. Er was een reden waarom ik dat niet deed denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Haha, nee, R-Alph wees me op dit topique
Ik ga al wel weerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat had ik je minstens 20 delen geleden al kunnen doen. Er was een reden waarom ik dat niet deed denk ik.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lul, van jou moet ik 't ook hebben
Ze sluiten elke noordpool.fm uitzending ermee af... Schitterend nummer idd...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Glacier het volgende:
16 Down
Deze hoorde ik gisteren geloof ik ook op 3FMErg mooi nummer, hoor je veel te weinig..
Nou... Haha! Het is wel echt een mooi verhaal. Ga er nu uiteraard niet teveel van weggevenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drank powered by Giel... dat zal dan waarschijnlijk alleen maar een heleboel Cola worden.
Any timequote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lul, van jou moet ik 't ook hebben
Van die drank?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou... Haha! Het is wel echt een mooi verhaal. Ga er nu uiteraard niet teveel van weggeven
Veel plezierquote:
Maar het mag wel natuurlijkquote:
Neuh blijf gezelligquote:
quote:
Liever niet met jouquote:
Jep. Ik weet. Ik deel al een kamer met iemand.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Liever niet met jou
Met Kuukske ook niet, maar dat weet ze al![]()
euhhhhh.... ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Liever niet met jou
Met Kuukske ook niet, maar dat weet ze al![]()
Net wel ff ja, communicatiefoutje tussen de 2 studio's denk ik...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef ALTF4 het volgende:
Jeeeeeeeemig wat een slechte verbinding af en toe. Soms lijkt het of je twee uitzendingen door elkaar heen hoort :S
Ik heb de webcam van spitsbergen aanstaan...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef ALTF4 het volgende:
Check trouwens ook de webcam in de 3FM studio. Daar zie je ze rondrennen als het misgaat enzo.
Mja. Ze zitten dan ook niet om de hoek, hè...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef ALTF4 het volgende:
Jeeeeeeeemig wat een slechte verbinding af en toe. Soms lijkt het of je twee uitzendingen door elkaar heen hoort :S
Ik ook niet! Leuk nummer.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:26 schreef Anne04 het volgende:
Panic at the Disco, die heb ik lang niet gehoord![]()
Ik hoef nog maar een half uurtje door te bijten.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
PatD. Oei, was me dat even de tegenvaller van Lowlands vorig jaar.
Ben inmiddels ook overgeschakeld op Winamp.
Hoi ChatGirlquote:
Die zijn live echt een verschrikking inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
PatD. Oei, was me dat even de tegenvaller van Lowlands vorig jaar.
Hij staat de uitzending in z'n t-shirt te presenteren...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben ik ook weer eens, is Veenstra al bevroren?
Luister je naar de streams of de radio?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig dat je al ver van te voren op 3FM.nl kan zien welke plaat komt.
De kerstverlichting wordt opgehangenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef MutZ het volgende:
* MutZ komt niet meer bij met het kijken naar de webcam
Zeg dat wel...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
Het is maar goed dat ik die webcam niet kijk dan op m'n werk.
4 Hero - Les fleur uit m'n hoofd gezegd...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Hip nummer, ik weet alleen hoe deze heet
Stream, maar de internet site lijkt wat voor te lopen want hierna komt het Baby liedje (quote:Op woensdag 25 april 2007 20:38 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Luister je naar de streams of de radio?
Radio loopt altijd wat voor hé.
Picsquote:
Volgens mij loopt de site gelijk met de radio...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stream, maar de internet site lijkt wat voor te lopen want hierna komt het Baby liedje ()
Dank uquote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
4 Hero - Les fleur uit m'n hoofd gezegd...
Klopt..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
4 Hero - Les fleur uit m'n hoofd gezegd...
Dan moet ik mijn stream maar even opnieuw starten want op de site stond 2 minuten geleden al dat het huidige liedje zou komen. Vanochtend werd ik trouwens wakker met dit liedje... Toen heb ik maar even een andere zender (City FM) opgezet. Vreselijk dit.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de site gelijk met de radio...
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Klopt..
het album was btw afgrijselijk
* Glacier heeft het
*mompelt iets over gekregenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:46 schreef R-Alph het volgende:
Niet luisteren voor het kopen he ..... neuhhhh meteen kopen
Ik weet nog dat ik hem helemaal geweldig vond in een reclame... Geen idee waarvan de reclame was, maar ik weet wel dat ik daardoor weet welk nummer dit isquote:
Ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
Natasha Bedingfield
Verbieden aub..kan dit niet weg?
Ja vastquote:
Hoewel de webcambeelden daarbij ook erg grappig warenquote:
Ik net een bak Mona hangop appel & kaneelquote:
Komt na een paar sec. terug!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
Als die cam is overgeschakeld op een witte berg..komt het normale beeld dan nog wel automatisch terug of moet ik dan steeds de stream restarten?
Op noordpool.fm gaan ze nog een uurtje doorquote:Op woensdag 25 april 2007 21:54 schreef Glacier het volgende:
En het zit er weer op voor vandaag...
Briljante radio dit...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
De kerstverlichting!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb net een stuk of 75 screenshots gemaakt ofzo, even een selectie uploaden...
Dan had je net maar moeten luisteren.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:43 schreef Glacier het volgende:
Slaapze MutZ
Hoezo is het vliegveld onbruikbaar?
Wat sirolf zei en er was al een buldozer(schrijf je dat zo?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:43 schreef Glacier het volgende:
Slaapze MutZ
Hoezo is het vliegveld onbruikbaar?
Mooi blauw plekjequote:Op woensdag 25 april 2007 22:45 schreef Sirolf het volgende:
De blauwe plek van Maikel:
[afbeelding]
[..]
Volgens Marc Cornelissen (die ze net even belden) ziet het er niet goed uit, maar ze zullen op de Noordpool komen! Positief blijven!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef Glacier het volgende:
oei
Is er geen alternatief? ijsvlakes genoeg lijkt me zo
Straks is die weer dood...'t gaat veelste sloooooomquote:Op woensdag 25 april 2007 22:59 schreef Glacier het volgende:
en fok is weer gereanimeerd
Het was weer eens dood
Hoe komt die scheur eigenlijk? Weer een van gevolgen van het feit dat het warmer wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |