SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef IedeK. het volgende:
Hmm.
Ik had zelf deze in gedachten:Die zou té flauw zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ManU? 't is mij gelukt om alle goals te missen, zelfs de laatste..![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra net @ kort journaal Nederland 3.
"Heeft iemand een kwartje?", als ie z'n sneeuwscooter wil starten.
En terecht! lekkere plaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Deze week toch maar toegevoegd aan de Tien van Domien!
uuhhhm op zich wel helder hoor, maar neemt niet weg dat dit, voor mij, wel een voorbeeld is van jammer..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
1) Killers: Ik heb geen idee. Ik heb sowieso weinig met de muziek van 3FM te maken helaas! Daar gaat de muziekredactie over. Bepaalde platen moeten het gewoon hebben van de 'freechoices' van de jocks... Read My Mind is zo'n plaat
Oja, dat is donderdagnacht (oeps) ! Studie, tsja dat moet nou eenmaal ook gebeuren.quote:2) Ik zend op donderdagnacht uit hèDeze week niet trouwens. Ben vrij! Helaas. Studie.
Beetje (te) laat , maar toch trute hansquote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm op zich wel helder hoor, maar neemt niet weg dat dit, voor mij, wel een voorbeeld is van jammer..
[..]
Oja, dat is donderdagnacht (oeps) ! Studie, tsja dat moet nou eenmaal ook gebeuren.
Fijne avond nog people, terusten enzo!![]()
Hoi DaMook.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje (te) laat , maar toch trute hans![]()
.
Er zal wel weer een paar duizend euro in het hoesje van het promosingletje zijn verstoptquote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef cosmick het volgende:
Heftige rock van Di-rect
Wordt vast de nieuwe megahit.
Right...quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo cosmicroeljewel
Klaar voor een flinke dosis arbeidsvitaminen?
Hoiquote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo cosmicroeljewel
Klaar voor een flinke dosis arbeidsvitaminen?
Ja, dat nummer is idd heel wat leuker dan dat gesteun en gezucht in die recente ballades van d'r.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef Toad het volgende:
Het enige nummer van Maria Mena dat ik wel leuk vind.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat nummer is idd heel wat leuker dan dat gesteun en gezucht in die recente ballades van d'r.![]()
Oja, dit vind ik ook niks.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]he daar ben je weer! was je al kwijt
![]()
De laatste keer dat ik keek zat ik in Leiden, op school.quote:
Same Jeans is heeeeel leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Same Jeans is best een leuk nummer.
Alleen Michiel zit te ver weg om even langs te komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef MutZ het volgende:
Ik zie best veel rondlopen daar... Gerard stond net achter het glas en Paul loopt foto's te maken...
Met Michiel weet je het nooitquote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen Michiel zit te ver weg om even langs te komen.
Vooral dat laten horen waarom ze haar excuses aanbiedtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:50 schreef Toad het volgende:
Hahahaha, mooi telefoongesprek.
dan is het feest.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nog 2,5 uur deze radioterreur aanhoren en dan is ze ein-de-lijk weg.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
Geen uit je dip tip vandaag? Di-rect is voor de meesten hier een zak-dieper-in-je-dip-tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |