quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoor echt steeds how to shave a wife
Hoe irritant is dat.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoe irritant is dat.
Het zijn de dingen die je wilt horenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoe irritant is dat.
Drank powered by Giel... dat zal dan waarschijnlijk alleen maar een heleboel Cola worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja! Ik kick af! En ik ben stiekem verliefd op Maartje.
Maar komende zondagnacht mogen we los! Drank = powered by Giel.
Dat is een hip nummer jaquote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoe irritant is dat.
Je stalkt me gewoon.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is een hip nummer ja
kom ik je hier WEER tegen![]()
Nah. Niet echt. Eigenlijk.quote:
Oh dat had ik je minstens 20 delen geleden al kunnen doen. Er was een reden waarom ik dat niet deed denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Haha, nee, R-Alph wees me op dit topique
Ik ga al wel weerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat had ik je minstens 20 delen geleden al kunnen doen. Er was een reden waarom ik dat niet deed denk ik.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lul, van jou moet ik 't ook hebben
Ze sluiten elke noordpool.fm uitzending ermee af... Schitterend nummer idd...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Glacier het volgende:
16 Down
Deze hoorde ik gisteren geloof ik ook op 3FMErg mooi nummer, hoor je veel te weinig..
Nou... Haha! Het is wel echt een mooi verhaal. Ga er nu uiteraard niet teveel van weggevenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drank powered by Giel... dat zal dan waarschijnlijk alleen maar een heleboel Cola worden.
Any timequote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lul, van jou moet ik 't ook hebben
Van die drank?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou... Haha! Het is wel echt een mooi verhaal. Ga er nu uiteraard niet teveel van weggeven
Veel plezierquote:
Maar het mag wel natuurlijkquote:
Neuh blijf gezelligquote:
quote:
Liever niet met jouquote:
Jep. Ik weet. Ik deel al een kamer met iemand.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Liever niet met jou
Met Kuukske ook niet, maar dat weet ze al![]()
euhhhhh.... ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Liever niet met jou
Met Kuukske ook niet, maar dat weet ze al![]()
Net wel ff ja, communicatiefoutje tussen de 2 studio's denk ik...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef ALTF4 het volgende:
Jeeeeeeeemig wat een slechte verbinding af en toe. Soms lijkt het of je twee uitzendingen door elkaar heen hoort :S
Ik heb de webcam van spitsbergen aanstaan...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef ALTF4 het volgende:
Check trouwens ook de webcam in de 3FM studio. Daar zie je ze rondrennen als het misgaat enzo.
Mja. Ze zitten dan ook niet om de hoek, hè...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef ALTF4 het volgende:
Jeeeeeeeemig wat een slechte verbinding af en toe. Soms lijkt het of je twee uitzendingen door elkaar heen hoort :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |