Ik ook niet! Leuk nummer.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:26 schreef Anne04 het volgende:
Panic at the Disco, die heb ik lang niet gehoord![]()
Ik hoef nog maar een half uurtje door te bijten.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
PatD. Oei, was me dat even de tegenvaller van Lowlands vorig jaar.
Ben inmiddels ook overgeschakeld op Winamp.
Hoi ChatGirlquote:
Die zijn live echt een verschrikking inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
PatD. Oei, was me dat even de tegenvaller van Lowlands vorig jaar.
Hij staat de uitzending in z'n t-shirt te presenteren...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben ik ook weer eens, is Veenstra al bevroren?
Luister je naar de streams of de radio?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig dat je al ver van te voren op 3FM.nl kan zien welke plaat komt.
De kerstverlichting wordt opgehangenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef MutZ het volgende:
* MutZ komt niet meer bij met het kijken naar de webcam
Zeg dat wel...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
Het is maar goed dat ik die webcam niet kijk dan op m'n werk.
4 Hero - Les fleur uit m'n hoofd gezegd...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Hip nummer, ik weet alleen hoe deze heet
Stream, maar de internet site lijkt wat voor te lopen want hierna komt het Baby liedje (quote:Op woensdag 25 april 2007 20:38 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Luister je naar de streams of de radio?
Radio loopt altijd wat voor hé.
Picsquote:
Volgens mij loopt de site gelijk met de radio...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stream, maar de internet site lijkt wat voor te lopen want hierna komt het Baby liedje ()
Dank uquote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
4 Hero - Les fleur uit m'n hoofd gezegd...
Klopt..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
4 Hero - Les fleur uit m'n hoofd gezegd...
Dan moet ik mijn stream maar even opnieuw starten want op de site stond 2 minuten geleden al dat het huidige liedje zou komen. Vanochtend werd ik trouwens wakker met dit liedje... Toen heb ik maar even een andere zender (City FM) opgezet. Vreselijk dit.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de site gelijk met de radio...
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Klopt..
het album was btw afgrijselijk
* Glacier heeft het
*mompelt iets over gekregenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:46 schreef R-Alph het volgende:
Niet luisteren voor het kopen he ..... neuhhhh meteen kopen
Ik weet nog dat ik hem helemaal geweldig vond in een reclame... Geen idee waarvan de reclame was, maar ik weet wel dat ik daardoor weet welk nummer dit isquote:
Ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
Natasha Bedingfield
Verbieden aub..kan dit niet weg?
Ja vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |