Mwah.. soms word ik er een beetje moe van dat ze steeds alleen maar mensen opbellen en afzeiken. Maar ik vind het over het algemeen een leuke show! Vooral leuke jingles!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
Ben ik de enige die me steeds meer begint te ergeren aan de Koen en Sandersjow? Dat constante geouwehoer en gebitch tegen elkaar en de rest van de show is ook niet echt vernieuwend meer (het nut van vochtig toiletpapier is ook niet meer grappig)
Wat is het antwoord?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb de C&S show eigenlijk nooit zo heel leuk gevonden. Behalve tijdens mijn stage, dan wist ik dat ik nog maar een uurtje hoefde![]()
Wat een vraag trouwens op Noordpool.fm, had 'm fout
Ik erger me er niet echt aan, maar merk wel dat ik onbewust minder radio ben gaan luisteren tussen 16 en 19.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
Ben ik de enige die me steeds meer begint te ergeren aan de Koen en Sandersjow? Dat constante geouwehoer en gebitch tegen elkaar en de rest van de show is ook niet echt vernieuwend meer (het nut van vochtig toiletpapier is ook niet meer grappig)
Ik weet de vraag niet eens meer, laat staan het antwoordquote:
dat vind ik dan weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:11 schreef Remzz het volgende:
C&S zijn nooit leuk geweest, best wel raar want Coen alleen is echt een hele goede DJ, misschien wel de beste van 3FM.
Op de vrijdagavond luisterde ik altijd zoveel mogelijk..alleen doordeweeks is het toch anders denk ik..quote:Op donderdag 19 april 2007 12:11 schreef Remzz het volgende:
C&S zijn nooit leuk geweest, best wel raar want Coen alleen is echt een hele goede DJ, misschien wel de beste van 3FM.
Dat dacht ik dus ook, vreemde vraagstelling, of wij lezen verkeerdquote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef Glacier het volgende:
De vraag op noordpool.fm:
"Als je een nieuw apparaat thuis laat afleveren, is de winkelier niet verplicht om het oude apparaat kosteloos mee te nemen."
Ik vulde waar in, en dat was fout..
Ik dacht eigenlijk dat het niet kosteloos was, aangezien je een verwijderingsbijdrage betaalt?
Booooogie!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Deze plaat mogen ze van mij op 538 laten.
Ik kan mij prima vinden in dit commentaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Deze plaat mogen ze van mij op 538 laten.
Dan lag het toch niet aan mijquote:
Nee, jij wel? Ze hadden beter Slayer of Sepultra kunnen draaien.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Mijn collega's vonden Slipknot niet zo heel erg geweldig daarstraks![]()
Shit, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Mijn collega's vonden Slipknot niet zo heel erg geweldig daarstraks![]()
Ik kon het amper verstaan, terwijl ik andere muziek vrij goed kan horen op mn werkquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Nee, jij wel? Ze hadden beter Slayer of Sepultra kunnen draaien.
Ik luister geen 3FM meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
Herken je deze plaat Kuuk?
Ahh oké.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef JDude het volgende:
Ochnee, da's waar ook. Het was de titelsong van je schoenenfilm.
Dit was ook niet om aan te horenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kon het amper verstaan, terwijl ik andere muziek vrij goed kan horen op mn werk
Ik vind C&Sshow best leuk eigenlijk! Vernieuwend zijn ze niet echt nee, maar ik vermaak me er toch prima mee!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
Die cosmick altijd met zijn negativiteitquote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef cosmick het volgende:
Die Rabbering altijd weer met z'n eeuwige Faithless.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die cosmick altijd met zijn negativiteit![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Face it. Rab heeft of dagelijks wel een vraag over Faithless in het popduel, heeft Faithless zitten in "let's get live" en draait het dan ook nog eens bijna dagelijks.
En ja, ik vind Faithless saaie hapklare slappe inspiratieloze dance maken.
hahah.. een coen en sander tunnel ..quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef Impry het volgende:
Geniale anti-climax met dat beginverhaaltje![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef JDude het volgende:
Geef ze in godsnaam iets anders te doen, hier is het duo Sander en Coen!
Ah damn, mis ik die.quote:
Ik heb ze even gemaild dat ze het filelied door de luidsprekers moeten schallen daar, krijgen ze tenminste geen gescheld naar hun kopquote:
Had ik nu ook maar Rise Against.quote:
Zoeen tof topic dit! Verder ben ik heel aardig hoorquote:
Nah, dit is het ook niet helemaal. Misschien als ik in een dronken depri-bui ben.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
JD vind je Five for fighting leuk?
Second that! Die Coen en Sander krijge nog wat te heure!quote:
Ik vind die tekst eigenlijk een beetje dubbelzinnig, "plug it in and turn me on" , ben ik de enigste of hebben meerdere mensen daar andere gedachten bijquote:
Jaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef Impry het volgende:
Zo Tim, jij wil op één in het volgende lijstje?![]()
![]()
Ik weet vrijwel zeker dat je niet de enige bentquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef DaMook het volgende:
Ik vind die tekst eigenlijk een beetje dubbelzinnig, "plug it in and turn me on" , ben ik de enigste of hebben meerdere mensen daar andere gedachten bij![]()
.
Schopje naar R&P nodig JD?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:26 schreef JDude het volgende:
Nah, dit is het ook niet helemaal. Misschien als ik in een dronken depri-bui ben.
Ik krijg er ronduit ranzige gedachten bij.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef DaMook het volgende:
Ik vind die tekst eigenlijk een beetje dubbelzinnig, "plug it in and turn me on" , ben ik de enigste of hebben meerdere mensen daar andere gedachten bij![]()
.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er ronduit ranzige gedachten bij.
ach ! Helaas.. er komt vast wel weer een herkansing toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef borisz het volgende:
tentamen filo ging niet al te best, maar ik was niet de enige![]()
quote:
Echt ranzig vind ik ze niet als ik dan erbij aan Jacqueline denkquote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg er ronduit ranzige gedachten bij.
Nah, ik denk niet zo graag aan vrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef DaMook het volgende:
Echt ranzig vind ik ze niet als ik dan erbij aan Jacqueline denk![]()
.
nee niet deze periodequote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ach ! Helaas.. er komt vast wel weer een herkansing toch?
Maar ik welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet zo graag aan vrouwen.
Vrouwen zouden het wat vinden als het niet zo was.quote:
Ik vond die andere twee altijd leukerquote:
D'r hoofd lijkt hier een beetje op een perzik.quote:
Jij moet weer de rebel uithangenquote:
Hihi. Perzik. Krezip.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
D'r hoofd lijkt hier een beetje op een perzik.
Wel waor! Je hebt die ene die een beetje op Jacqueline lijkt maar dan met rood haar en die andere is ook blond!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Jij moet weer de rebel uithangen.
De rest was trouwens niet blondverrader.
"Hihi"?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Hihi.
Ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond die andere twee altijd leuker.
Ja die blonde bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel waor! Je hebt die ene die een beetje op Jacqueline lijkt maar dan met rood haar en die andere is ook blond!
Ohja. Slechte gewoonte uit andere SC.quote:
Is er ook een zucht smilie in omloop?quote:
Ik doe een gok en zeg "Bef" .quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja. Slechte gewoonte uit andere SC.
Had ik het goed ?quote:
Ahhuh.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:49 schreef DaMook het volgende:
Had ik het goed ?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh.
Je gaat door voor de koelkast.
Glacierquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Glacier het volgende:DaMook
Hoi MutZ
Ik luister weer geen C&S...maar dat komt omdat ik ff met audio aan het klooien ben hier
Heb het ook gezien.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:53 schreef Impry het volgende:
De webcam werd net ff te laat omgezet(oftewel, gesprek is niet live
)
Hopelijk gaat de komst van Rob Stenders zorgen voor een keerpunt.quote:01. Radio 2 - 11,5 (13,4)
02. Radio 538 - 10,6 (10,5)
03. Sky Radio - 10,2 (9,6)
04. Radio 1 - 7,5 (7,5)
05. Radio 3FM - 7,5 (7,7)
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Remzz het volgende:
Aan die procent puntjes zou ik niet al te veel waarde hechten, radio luister cijfers is toch vaak een beetje natte vinger werk.
Lief he! Die moet Michiel, namens mij, beschermen op de Noordpoolquote:
Ahh wat schattig!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Lief he! Die moet Michiel, namens mij, beschermen op de Noordpool
Echt irritant want ik wilde op Windows toets + D drukken, maar het werd uiteindelijk alt + s en dat was iets te snel.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:34 schreef IedeK. het volgende:
Je kunt hem wel laten staan Hans.
Die van jou was scherper.
Ik smelt met je mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahh wat schattig!Ik smelt!
Maar dat kan ook met het klimaat te maken hebben.
Coldplayquote:
Aaahhhhh... Straks komt er vast wel weer een leuk nummer voor jouquote:
Wel tekst: Only (met een kroontje erboven)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:38 schreef MutZ het volgende:
Maricha heeft trouwens heel veilig een t-shirt aangetrokken zonder tekst zo te zien...
Als die dat ook maar doetquote:Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Lief he! Die moet Michiel, namens mij, beschermen op de Noordpool
Oooohhhhh, is het dat t-shirt... Die heeft m'n zusje ook volgens mijquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel tekst: Only (met een kroontje erboven)
Dat mag altijdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aaahhhhh... Straks komt er vast wel weer een leuk nummer voor jou
Zal ik wat voor je aanvragen?
Ja hij kwaakt!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als die dat ook maar doet.
ZIt er toevallig ook geluid in dat mini eendje?
Wat wil je horen?quote:
quote:
quote:
Doe maar iets leuks, ik laat me verrassen.quote:
Dibbs (van die tv serie My name is Earl)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oooohhhhh, is het dat t-shirt... Die heeft m'n zusje ook volgens mij
Eens ff kijken of daar een leuk requestje mee te verzinnen is... Wat staat er op het shirt van Michiel Maricha?
de badeendenwinkel zeker? Leuke site hequote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Logisch.
Ik had op een site dat mini badeendje gevonden. Wou even kijken of het de zelfde was..
Uhu, inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
de badeendenwinkel zeker? Leuke site he
Gemaildquote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe maar iets leuks, ik laat me verrassen.
Ik ben benieuwdquote:
Ik vind het ook niet veel bijzonders inderdaad... er zijn betere platen... Krezip of The Feeling bijvoorbeeldquote:
Ik ookquote:
He, een medestander... ik ben die twee zo beu... die te blije kinderachtige jingles, dat openingsverhaaltje, dat constante afzeiken van elkaar en mensen die toch wel wat meer bereikt hebben dan Coen en Sander zelf... zo makkelijk scoren. Ik vind het met afstand het slechtste programma van 3FM, hoe eerder ze opbokken hoe beter...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef IedeK. het volgende:
Was het al gezegt dat er nu een nieuwe bonusvraag van 75 punten op NoordpoolFm staat.
Heb ik toch nog 75 punten vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik 85quote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik toch nog 75 punten vandaag
Nog ff een keer ergens op klikken als je de normale vraag beantwoord hebquote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef borisz het volgende:
waar kan je de bonusvraag zien? ik zie hem nooit
Das balenquote:
Het was ook een ietwat dubbelzinnige vraag, want rijke landen hoeven misschien wel niet eens meer te vervuilen, door al die milieuwetten e.d. Het ligt er ook aan op wat voor manier je vervuilt.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das balen
Ik heb niet naar die spoiler gekeken, want ik wil alle vragen zelfstandig oplossen...
De mensen die de POOLitie thuis hebben gehad zitten nu denk ik wel over de 1000 heen (of er iig dichtbij). Kleine kans dus dat je iets wint.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef IedeK. het volgende:
665 voor mij.
Macbook zou wel leuk wezen.![]()
Tja als het een "wie-heeft-het-hoogste-bod" strijd wordt, dan heb je niet veel kans nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mensen die de POOLitie thuis hebben gehad zitten nu denk ik wel over de 1000 heen (of er iig dichtbij). Kleine kans dus dat je iets wint.
Ik sta op 645, heb een aantal bonusvragen gemist...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was ook een ietwat dubbelzinnige vraag, want rijke landen hoeven misschien wel niet eens meer te vervuilen, door al die milieuwetten e.d. Het ligt er ook aan op wat voor manier je vervuilt.
Och, dan maar even blijven staan op 730 punten. Ik had de normale vraag van vandaag wel goed.
De 50 mensen met het meeste aantal punten komen op een lijst en daar worden random wat namen uit getrokken.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tja als het een "wie-heeft-het-hoogste-bod" strijd wordt, dan heb je niet veel kans nee.![]()
Je kunt ook nog veel punten verdienen door het formulier in te vullen en te vertellen wat jij doet op http://www.noordpool.fm/page/formulier/watdoejijquote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mensen die de POOLitie thuis hebben gehad zitten nu denk ik wel over de 1000 heen (of er iig dichtbij). Kleine kans dus dat je iets wint.
Ho ho! Vergeet http://noordpool.fm/page/news/256581/Wat%20doe%20jij? niet he.... een virtueel POOLitie-bezoek waarbij we ook flink extra punten uit delen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je kunt ook nog veel punten verdienen door het formulier in te vullen en te vertellen wat jij doet op http://www.noordpool.fm/page/formulier/watdoejij
Volgende week ga ik de mensen die dat hebben ingevuld extra poolpunten geven!
Ohja, die heb ik een paar weken terug al ingevuld.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ho ho! Vergeet http://noordpool.fm/page/news/256581/Wat%20doe%20jij? niet he.... een virtueel POOLitie-bezoek waarbij we ook flink extra punten uit delen.
Leuk mens wel volgens mijquote:
nieuw nummerquote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef IedeK. het volgende:
Ik vind dit nieuwe nummer van 3 doors down toch iets te eh.. schreeuwerig.![]()
Neuj singlestrijd, maar hij won gister en was toen ook te horen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nieuw nummer
Ik moest toiletteren en dus gemist
Ik kan hem wel invullen, maar dan zou ik moeten liegenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Ohja, die heb ik een paar weken terug al ingevuld.
Afwachten dus maar.
Ow shit jah!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef ChatGirl het volgende:
30 seconds to mars bedoel je IedeK.?
Heb je wel dubbel glas?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan hem wel invullen, maar dan zou ik moeten liegen. Mijn pc staat namelijk dag en nacht aan, tv staat altijd aan of op stand-by, telefoon lader zit altijd in het stopcontact en in lampen uit doen ben ik ook niet zo'n held (halogeen)
![]()
, sorry Michiel
.
Jup en een HR ketelquote:
Ik schrok al.... 3 Doors Down is namelijk een van mijn favoriete bandsquote:
Ach de namen lijken op elkaar, foutje.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schrok al.... 3 Doors Down is namelijk een van mijn favoriete bands
Och, als je in '30 seconden' '3 deuren naar beneden' gaat kom je misschien wel op 'Mars' uit.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ach de namen lijken op elkaar, foutje.![]()
Tnx!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef MutZ het volgende:
Deze was niet voor mij Michiel, maar voor ChatGirl!
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als je in '30 seconden' '3 deuren naar beneden' gaat kom je misschien wel op 'Mars' uit.
Graag gedaanquote:
Pinkpopquote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Het is jammer dat C-Mon & Kypski voor de rest volkomen kut zijn... die sla ik zeker over op Pinkpop
Het wordt zo'n vette editie dit jaarquote:
Ja hoor, helemaal goed!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Graag gedaan
Had ik een beetje een goed nummer uitgezocht?
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik nou wel of niet gaquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt zo'n vette editie dit jaar![]()
Ik heb er zoveel zin inquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt zo'n vette editie dit jaar![]()
Gewoon doen! Ze verwachten dat die uitverkocht raakt dit jaar...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik nou wel of niet ga![]()
De dinsdag na pinkpop ga ik op schoolkamp naar Terschelling, weer een week geen slaapquote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ze verwachten dat die uitverkocht raakt dit jaar...
Zelfs mijn pa die achter me voetbal zit te kijken kan zijn voet niet stilhoudenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef DaMook het volgende:
Zoals michiel nu zit / staat zit ik ook.
Ja en? Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De dinsdag na pinkpop ga ik op schoolkamp naar Terschelling, weer een week geen slaap
Ik wil er ook heenquote:
Behalve het feit dat we hele leuke verplichte culturele dingen moeten doen op dat eiland (lees: schilderenquote:
Schilderen kan heel leuk zijn... Vooral als het niet verplicht isquote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Behalve het feit dat we hele leuke verplichte culturele dingen moeten doen op dat eiland (lees: schilderen) zie ik ook geen probleem
Het ging niet zo als ik wilde, was net te laat.... Je zit Michiel alleen vaag door het beeld rennenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Maricha, je maakte net toch wel een filmpje dat morgen op Youtube staat hè?
Ik vind het wel een briljante actiequote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Kon Eric niet bellen op de studiolijn?
Dit is best wel onverstaanbaar.
Dat kan ook erg leuk zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het ging niet zo als ik wilde, was net te laat.... Je zit Michiel alleen vaag door het beeld rennen![]()
Is dit een request van jou??quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Kon Eric niet bellen op de studiolijn?
Dit is best wel onverstaanbaar.
Waar is de keuze op gevallen?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
En nee, ik ben NIET deze Floris, heb vandaag niets aangevraagd.
[..]
Nee dus.![]()
haha.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
En nee, ik ben NIET deze Floris, heb vandaag niets aangevraagd.
[..]
Nee dus.![]()
Er is nog een half uur te gaanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
ik begin weer lichtelijk het vermoeden te krijgen dat mijn request er niet doorheen komt
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zaterdag trouwens wel naar Rene Froger, personeelsfeest
.
pessimistquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
ik begin weer lichtelijk het vermoeden te krijgen dat mijn request er niet doorheen komt
Sterkte alvastquote:
Heb je 'm gemaild dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat er vandoor. Begin te erg last van mijn arm te krijgen.
Tot morgen!
gesmstquote:
Moke is idd smullenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Moke komt langs?! Die waren gisteren op 3FM te horen met een paar nummers en dat was om te smullen zo goed!
Ach zal wel goed komenquote:
Mijn requestje voor ChatGirlquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, gast... U2 is net nog gedraaid
Dank je je schrijft het alleen verkeerdquote:
beetje een ...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
Beetje bijdehandje is het.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je je schrijft het alleen verkeerd.
Dat doe ik bewustquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je je schrijft het alleen verkeerd.
Dat was mijn request vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, ze waren dan ook niet zo moeilijk
alleen die eerste wel
Ow ja, das waar ookquote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat doe ik bewustM'n vriend post hier ook nl... En tsja... Dan moet je je gedragen...
Ik vraag natuurlijk alleen platen aan die ik niet kenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Anders had jij 'm natuurlijk niet geweten
Ik had wel zonder gekundquote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Dankzij hem horen we wel weer een vrolijke plaat.
Oh, dus je wist het nog steeds nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vraag natuurlijk alleen platen aan die ik niet ken
Jawel... Want michiel heeft de titel nog een keer genoemd toen hij hem gedraaid had... en daardoor wist ik welk nummer bij deze plaat hoorde...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oh, dus je wist het nog steeds niet
quote:
Ik nietquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, wat was het SMS nummer ook alweer? 333? dan sms ik wel ff..
Maar ik had niets gerequestquote:
Wat wordt jouw rol volgende week eigenlijk Maricha, nu je niet meegaat richting Noordpool?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
wat een lieve collega's hebben we toch!
Mensen fijn weekend en tot maandag!
3333 nog 1 3 erbij dusquote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, wat was het SMS nummer ook alweer? 333? dan sms ik wel ff..
Tot maandagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
wat een lieve collega's hebben we toch!
Mensen fijn weekend en tot maandag!
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag, morgenochtend, morgenavond en morgennacht is een typisch geval van:
[afbeelding]:")
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Normale Nederlandse vraag, toch?
Niet zo agressief reageren hequote:
Ik probeer alles vanuit hier een beetje te regelen, zit in de studio voor telefoontjes e.d. en als het misgaat met de verbinding ingrijpenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat wordt jouw rol volgende week eigenlijk Maricha, nu je niet meegaat richting Noordpool?
Badeendjes versturenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik probeer alles vanuit hier een beetje te regelen, zit in de studio voor telefoontjes e.d. en als het misgaat met de verbinding ingrijpen![]()
En nog genoeg werkjes doen die de afgelopen weken zijn blijven liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |