Heb je 'm gemaild dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
ik begin weer lichtelijk het vermoeden te krijgen dat mijn request er niet doorheen komt
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat er vandoor. Begin te erg last van mijn arm te krijgen.
Tot morgen!
gesmstquote:
Moke is idd smullenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Moke komt langs?! Die waren gisteren op 3FM te horen met een paar nummers en dat was om te smullen zo goed!
Ach zal wel goed komenquote:
Mijn requestje voor ChatGirlquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, gast... U2 is net nog gedraaid
Dank je je schrijft het alleen verkeerdquote:
beetje een ...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
Beetje bijdehandje is het.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je je schrijft het alleen verkeerd.
Dat doe ik bewustquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je je schrijft het alleen verkeerd.
Dat was mijn request vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, ze waren dan ook niet zo moeilijk
alleen die eerste wel
Ow ja, das waar ookquote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat doe ik bewustM'n vriend post hier ook nl... En tsja... Dan moet je je gedragen...
Ik vraag natuurlijk alleen platen aan die ik niet kenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Anders had jij 'm natuurlijk niet geweten
Ik had wel zonder gekundquote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Dankzij hem horen we wel weer een vrolijke plaat.
Oh, dus je wist het nog steeds nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vraag natuurlijk alleen platen aan die ik niet ken
Jawel... Want michiel heeft de titel nog een keer genoemd toen hij hem gedraaid had... en daardoor wist ik welk nummer bij deze plaat hoorde...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oh, dus je wist het nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |