Ik doe een gok en zeg "Bef" .quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja. Slechte gewoonte uit andere SC.
Had ik het goed ?quote:
Ahhuh.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:49 schreef DaMook het volgende:
Had ik het goed ?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh.
Je gaat door voor de koelkast.
Glacierquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Glacier het volgende:DaMook
Hoi MutZ
Ik luister weer geen C&S...maar dat komt omdat ik ff met audio aan het klooien ben hier
Heb het ook gezien.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:53 schreef Impry het volgende:
De webcam werd net ff te laat omgezet(oftewel, gesprek is niet live
)
Hopelijk gaat de komst van Rob Stenders zorgen voor een keerpunt.quote:01. Radio 2 - 11,5 (13,4)
02. Radio 538 - 10,6 (10,5)
03. Sky Radio - 10,2 (9,6)
04. Radio 1 - 7,5 (7,5)
05. Radio 3FM - 7,5 (7,7)
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Remzz het volgende:
Aan die procent puntjes zou ik niet al te veel waarde hechten, radio luister cijfers is toch vaak een beetje natte vinger werk.
Lief he! Die moet Michiel, namens mij, beschermen op de Noordpoolquote:
Ahh wat schattig!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Lief he! Die moet Michiel, namens mij, beschermen op de Noordpool
Echt irritant want ik wilde op Windows toets + D drukken, maar het werd uiteindelijk alt + s en dat was iets te snel.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:34 schreef IedeK. het volgende:
Je kunt hem wel laten staan Hans.
Die van jou was scherper.
Ik smelt met je mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahh wat schattig!Ik smelt!
Maar dat kan ook met het klimaat te maken hebben.
Coldplayquote:
Aaahhhhh... Straks komt er vast wel weer een leuk nummer voor jouquote:
Wel tekst: Only (met een kroontje erboven)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:38 schreef MutZ het volgende:
Maricha heeft trouwens heel veilig een t-shirt aangetrokken zonder tekst zo te zien...
Als die dat ook maar doetquote:Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Lief he! Die moet Michiel, namens mij, beschermen op de Noordpool
Oooohhhhh, is het dat t-shirt... Die heeft m'n zusje ook volgens mijquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel tekst: Only (met een kroontje erboven)
Dat mag altijdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aaahhhhh... Straks komt er vast wel weer een leuk nummer voor jou
Zal ik wat voor je aanvragen?
Ja hij kwaakt!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als die dat ook maar doet.
ZIt er toevallig ook geluid in dat mini eendje?
Wat wil je horen?quote:
quote:
quote:
Doe maar iets leuks, ik laat me verrassen.quote:
Dibbs (van die tv serie My name is Earl)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oooohhhhh, is het dat t-shirt... Die heeft m'n zusje ook volgens mij
Eens ff kijken of daar een leuk requestje mee te verzinnen is... Wat staat er op het shirt van Michiel Maricha?
de badeendenwinkel zeker? Leuke site hequote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Logisch.
Ik had op een site dat mini badeendje gevonden. Wou even kijken of het de zelfde was..
Uhu, inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
de badeendenwinkel zeker? Leuke site he
Gemaildquote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe maar iets leuks, ik laat me verrassen.
Ik ben benieuwdquote:
Ik vind het ook niet veel bijzonders inderdaad... er zijn betere platen... Krezip of The Feeling bijvoorbeeldquote:
Ik ookquote:
He, een medestander... ik ben die twee zo beu... die te blije kinderachtige jingles, dat openingsverhaaltje, dat constante afzeiken van elkaar en mensen die toch wel wat meer bereikt hebben dan Coen en Sander zelf... zo makkelijk scoren. Ik vind het met afstand het slechtste programma van 3FM, hoe eerder ze opbokken hoe beter...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
Ben ik de enige die me steeds meer begint te ergeren aan de Koen en Sandersjow? Dat constante geouwehoer en gebitch tegen elkaar en de rest van de show is ook niet echt vernieuwend meer (het nut van vochtig toiletpapier is ook niet meer grappig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef IedeK. het volgende:
Was het al gezegt dat er nu een nieuwe bonusvraag van 75 punten op NoordpoolFm staat.
Heb ik toch nog 75 punten vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik 85quote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik toch nog 75 punten vandaag
Nog ff een keer ergens op klikken als je de normale vraag beantwoord hebquote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef borisz het volgende:
waar kan je de bonusvraag zien? ik zie hem nooit
Das balenquote:
Het was ook een ietwat dubbelzinnige vraag, want rijke landen hoeven misschien wel niet eens meer te vervuilen, door al die milieuwetten e.d. Het ligt er ook aan op wat voor manier je vervuilt.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das balen
Ik heb niet naar die spoiler gekeken, want ik wil alle vragen zelfstandig oplossen...
De mensen die de POOLitie thuis hebben gehad zitten nu denk ik wel over de 1000 heen (of er iig dichtbij). Kleine kans dus dat je iets wint.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef IedeK. het volgende:
665 voor mij.
Macbook zou wel leuk wezen.![]()
Tja als het een "wie-heeft-het-hoogste-bod" strijd wordt, dan heb je niet veel kans nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mensen die de POOLitie thuis hebben gehad zitten nu denk ik wel over de 1000 heen (of er iig dichtbij). Kleine kans dus dat je iets wint.
Ik sta op 645, heb een aantal bonusvragen gemist...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was ook een ietwat dubbelzinnige vraag, want rijke landen hoeven misschien wel niet eens meer te vervuilen, door al die milieuwetten e.d. Het ligt er ook aan op wat voor manier je vervuilt.
Och, dan maar even blijven staan op 730 punten. Ik had de normale vraag van vandaag wel goed.
De 50 mensen met het meeste aantal punten komen op een lijst en daar worden random wat namen uit getrokken.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tja als het een "wie-heeft-het-hoogste-bod" strijd wordt, dan heb je niet veel kans nee.![]()
Je kunt ook nog veel punten verdienen door het formulier in te vullen en te vertellen wat jij doet op http://www.noordpool.fm/page/formulier/watdoejijquote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mensen die de POOLitie thuis hebben gehad zitten nu denk ik wel over de 1000 heen (of er iig dichtbij). Kleine kans dus dat je iets wint.
Ho ho! Vergeet http://noordpool.fm/page/news/256581/Wat%20doe%20jij? niet he.... een virtueel POOLitie-bezoek waarbij we ook flink extra punten uit delen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je kunt ook nog veel punten verdienen door het formulier in te vullen en te vertellen wat jij doet op http://www.noordpool.fm/page/formulier/watdoejij
Volgende week ga ik de mensen die dat hebben ingevuld extra poolpunten geven!
Ohja, die heb ik een paar weken terug al ingevuld.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ho ho! Vergeet http://noordpool.fm/page/news/256581/Wat%20doe%20jij? niet he.... een virtueel POOLitie-bezoek waarbij we ook flink extra punten uit delen.
Leuk mens wel volgens mijquote:
nieuw nummerquote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef IedeK. het volgende:
Ik vind dit nieuwe nummer van 3 doors down toch iets te eh.. schreeuwerig.![]()
Neuj singlestrijd, maar hij won gister en was toen ook te horen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nieuw nummer
Ik moest toiletteren en dus gemist
Ik kan hem wel invullen, maar dan zou ik moeten liegenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Ohja, die heb ik een paar weken terug al ingevuld.
Afwachten dus maar.
Ow shit jah!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef ChatGirl het volgende:
30 seconds to mars bedoel je IedeK.?
Heb je wel dubbel glas?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan hem wel invullen, maar dan zou ik moeten liegen. Mijn pc staat namelijk dag en nacht aan, tv staat altijd aan of op stand-by, telefoon lader zit altijd in het stopcontact en in lampen uit doen ben ik ook niet zo'n held (halogeen)
![]()
, sorry Michiel
.
Jup en een HR ketelquote:
Ik schrok al.... 3 Doors Down is namelijk een van mijn favoriete bandsquote:
Ach de namen lijken op elkaar, foutje.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schrok al.... 3 Doors Down is namelijk een van mijn favoriete bands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |