Mwah.. soms word ik er een beetje moe van dat ze steeds alleen maar mensen opbellen en afzeiken. Maar ik vind het over het algemeen een leuke show! Vooral leuke jingles!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
Ben ik de enige die me steeds meer begint te ergeren aan de Koen en Sandersjow? Dat constante geouwehoer en gebitch tegen elkaar en de rest van de show is ook niet echt vernieuwend meer (het nut van vochtig toiletpapier is ook niet meer grappig)
Wat is het antwoord?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb de C&S show eigenlijk nooit zo heel leuk gevonden. Behalve tijdens mijn stage, dan wist ik dat ik nog maar een uurtje hoefde![]()
Wat een vraag trouwens op Noordpool.fm, had 'm fout
Ik erger me er niet echt aan, maar merk wel dat ik onbewust minder radio ben gaan luisteren tussen 16 en 19.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
Ben ik de enige die me steeds meer begint te ergeren aan de Koen en Sandersjow? Dat constante geouwehoer en gebitch tegen elkaar en de rest van de show is ook niet echt vernieuwend meer (het nut van vochtig toiletpapier is ook niet meer grappig)
Ik weet de vraag niet eens meer, laat staan het antwoordquote:
dat vind ik dan weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:11 schreef Remzz het volgende:
C&S zijn nooit leuk geweest, best wel raar want Coen alleen is echt een hele goede DJ, misschien wel de beste van 3FM.
Op de vrijdagavond luisterde ik altijd zoveel mogelijk..alleen doordeweeks is het toch anders denk ik..quote:Op donderdag 19 april 2007 12:11 schreef Remzz het volgende:
C&S zijn nooit leuk geweest, best wel raar want Coen alleen is echt een hele goede DJ, misschien wel de beste van 3FM.
Dat dacht ik dus ook, vreemde vraagstelling, of wij lezen verkeerdquote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef Glacier het volgende:
De vraag op noordpool.fm:
"Als je een nieuw apparaat thuis laat afleveren, is de winkelier niet verplicht om het oude apparaat kosteloos mee te nemen."
Ik vulde waar in, en dat was fout..
Ik dacht eigenlijk dat het niet kosteloos was, aangezien je een verwijderingsbijdrage betaalt?
Booooogie!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Deze plaat mogen ze van mij op 538 laten.
Ik kan mij prima vinden in dit commentaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Deze plaat mogen ze van mij op 538 laten.
Dan lag het toch niet aan mijquote:
Nee, jij wel? Ze hadden beter Slayer of Sepultra kunnen draaien.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Mijn collega's vonden Slipknot niet zo heel erg geweldig daarstraks![]()
Shit, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Mijn collega's vonden Slipknot niet zo heel erg geweldig daarstraks![]()
Ik kon het amper verstaan, terwijl ik andere muziek vrij goed kan horen op mn werkquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Nee, jij wel? Ze hadden beter Slayer of Sepultra kunnen draaien.
Ik luister geen 3FM meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
Herken je deze plaat Kuuk?
Ahh oké.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef JDude het volgende:
Ochnee, da's waar ook. Het was de titelsong van je schoenenfilm.
Dit was ook niet om aan te horenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kon het amper verstaan, terwijl ik andere muziek vrij goed kan horen op mn werk
Ik vind C&Sshow best leuk eigenlijk! Vernieuwend zijn ze niet echt nee, maar ik vermaak me er toch prima mee!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Molluck het volgende:
Die cosmick altijd met zijn negativiteitquote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef cosmick het volgende:
Die Rabbering altijd weer met z'n eeuwige Faithless.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die cosmick altijd met zijn negativiteit![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Face it. Rab heeft of dagelijks wel een vraag over Faithless in het popduel, heeft Faithless zitten in "let's get live" en draait het dan ook nog eens bijna dagelijks.
En ja, ik vind Faithless saaie hapklare slappe inspiratieloze dance maken.
hahah.. een coen en sander tunnel ..quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef Impry het volgende:
Geniale anti-climax met dat beginverhaaltje![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef JDude het volgende:
Geef ze in godsnaam iets anders te doen, hier is het duo Sander en Coen!
Ah damn, mis ik die.quote:
Ik heb ze even gemaild dat ze het filelied door de luidsprekers moeten schallen daar, krijgen ze tenminste geen gescheld naar hun kopquote:
Had ik nu ook maar Rise Against.quote:
Zoeen tof topic dit! Verder ben ik heel aardig hoorquote:
Nah, dit is het ook niet helemaal. Misschien als ik in een dronken depri-bui ben.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
JD vind je Five for fighting leuk?
Second that! Die Coen en Sander krijge nog wat te heure!quote:
Ik vind die tekst eigenlijk een beetje dubbelzinnig, "plug it in and turn me on" , ben ik de enigste of hebben meerdere mensen daar andere gedachten bijquote:
Jaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef Impry het volgende:
Zo Tim, jij wil op één in het volgende lijstje?![]()
![]()
Ik weet vrijwel zeker dat je niet de enige bentquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef DaMook het volgende:
Ik vind die tekst eigenlijk een beetje dubbelzinnig, "plug it in and turn me on" , ben ik de enigste of hebben meerdere mensen daar andere gedachten bij![]()
.
Schopje naar R&P nodig JD?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:26 schreef JDude het volgende:
Nah, dit is het ook niet helemaal. Misschien als ik in een dronken depri-bui ben.
Ik krijg er ronduit ranzige gedachten bij.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef DaMook het volgende:
Ik vind die tekst eigenlijk een beetje dubbelzinnig, "plug it in and turn me on" , ben ik de enigste of hebben meerdere mensen daar andere gedachten bij![]()
.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er ronduit ranzige gedachten bij.
ach ! Helaas.. er komt vast wel weer een herkansing toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef borisz het volgende:
tentamen filo ging niet al te best, maar ik was niet de enige![]()
quote:
Echt ranzig vind ik ze niet als ik dan erbij aan Jacqueline denkquote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg er ronduit ranzige gedachten bij.
Nah, ik denk niet zo graag aan vrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef DaMook het volgende:
Echt ranzig vind ik ze niet als ik dan erbij aan Jacqueline denk![]()
.
nee niet deze periodequote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ach ! Helaas.. er komt vast wel weer een herkansing toch?
Maar ik welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet zo graag aan vrouwen.
Vrouwen zouden het wat vinden als het niet zo was.quote:
Ik vond die andere twee altijd leukerquote:
D'r hoofd lijkt hier een beetje op een perzik.quote:
Jij moet weer de rebel uithangenquote:
Hihi. Perzik. Krezip.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
D'r hoofd lijkt hier een beetje op een perzik.
Wel waor! Je hebt die ene die een beetje op Jacqueline lijkt maar dan met rood haar en die andere is ook blond!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Jij moet weer de rebel uithangen.
De rest was trouwens niet blondverrader.
"Hihi"?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Hihi.
Ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond die andere twee altijd leuker.
Ja die blonde bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel waor! Je hebt die ene die een beetje op Jacqueline lijkt maar dan met rood haar en die andere is ook blond!
Ohja. Slechte gewoonte uit andere SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |