Rita Verdonk.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:20 schreef Richardfun het volgende:
Leuke TT, wie zei dat ook al weer?
Halverwege seizoen 7.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef Jivis het volgende:
En in George Masonsnaam zeg, wanneer worden Curtis, Fayed, Ahmed en Hassad nou eens uit die fucking OP gedelete
Welcome to the fold, brotherquote:Op donderdag 19 april 2007 06:32 schreef Haunter het volgende:
Oja, ik ben dus de paar maand geleden begonnen met s1 en ben nu bij de USA-afleveringen.. ik kan niet anders dan concluderen dat ik het nog steeds erg goede serie vind. Alleen seizoen 6 is in het begin en halverwege minder dan de rest van de seizoenen. Gelukkig begint het nu weer een beetje beter te worden
Ik mis alleen figuren als David Palmer, Tony Almeida, Mike Novick, Nina Myers en Curtis Manningmaar gelukkig hebben we nu wel Bill Buchanan; die begint ook stoer gedrag te vertonen
....
...net als Bauâh himself![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 04:06 schreef Dethroned het volgende:
Kan de volgende OP ook de tekst van ''not fade away'' veranderen? Tis geen normaal engels.
Die is dood.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef superhaagie het volgende:
Vond t wel weer een goede ep.
Baal alleen weer van die Noah, vindt t zo n eikeldie alleen voor zijn eigen hachje gaat..
Maar goed, ze vergeten ook weer wat, Gredenko?
Hebben ze die nou gevonden of is t weer met de noorderzon vertrokken net als de ontplofde nuke..
Weer zo'n Aziaat hè, die rotzooi schoptquote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef Merkie het volgende:
Net ontdekt dat Waleed dood is. Hij is doodgeschoten bij de schietpartij in Virginia
. Er staat een Waleed bij de slachtoffers.
Complot van Chengquote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weer zo'n Aziaat hè, die rotzooi schopt
Altijd die Aziaten
Uitermate tof.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:42 schreef TC03 het volgende:
Ze leven gewoon nog hoor.Alleen Bill O'Reilly moet nu samen met Craig Montgomery geheime informatie naar Cho smokkelen.
quote:Top 30 posts per topic van Merkie
Positie, aantal posts, topic
01. 45 24 (VS) deel 38 - Jack's back!
02. 43 24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
03. 41 Veronica Mars (USA) Deel 3
04. 38 24 (Amerika) deel 7
05. 37 24 (VS) deel 20 - "Bill, I'm scared."
06. 35 24 (VS) #48: "Open eens een nieuw deel smeerlappen"
06. 35 Day Break (USA) #1 - Nieuwe serie in het Lost-time slot!
06. 35 [VWO] Wiskunde B1
06. 35 HOUSE - nieuwe tv-serie van Bryan Singer (USA)
10. 34 24 (VS) deel 39 - "Tell your men to empty their pockets!"
11. 33 24 (VS) Rise and Shine, a new day has begun! Day 5
11. 33 24 (USA) Deel 17 : Are you alright? - No
13. 31 Scrubs deel IV
14. 30 CSI: Miami (NL/BE) (Deel 9)
15. 29 24 (USA) deel 12 - You don't wanna go down this road with me
15. 29 24 (VS) deel 33 - Jack Bauer Power Hour starts in January
15. 29 24 (VS) deel 19 - "And now I'm... upset."
18. 28 24 (VS) deel 22 - "Do you understand what this means ?!"
18. 28 24 (VS) deel 35 - Is it January yet?
18. 28 24 (VS) deel 24 - "The truth will cripple this nation"
18. 28 24 (USA) part 14 in a flank one position, i repeat...
18. 28 24 (Regiovrij): Trivia part I.
18. 28 24 (VS) deel 23 - "Keep your eyes open and watch your back"
24. 27 24 (USA) deel 9 - "Relax, he's really good at this."
24. 27 24 (VS) deel 25 - We've got plenty time!
24. 27 Prison Break - nieuwe serie
24. 27 Het grote Feijenoordtopic #184: Time to do business
24. 27 24 (VS) deel 21 - 'The people of CTU are heroes'
29. 26 24 (VS) deel 34 - Jack Bauâh Powâh S6-Trailâh 25 oktober!
29. 26 [VWO] Biologie1,2 napraat topic (deel III)
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef Jivis het volgende:
Het zag er gewoon koddig uit, onder al die series![]()
Niet dat het erg is, ik heb ook in allemaal van die examentopics gepost![]()
Op het moment dat Jack Doyle onder schot houdt in de auto, en de splitscreens komen, daar is de muziek zo fucking stoerquote:
20 Meiquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef jdiezrequejo het volgende:
Wanneer kwam die 24 parodie aflevering van the simpsons ook alweer?
Ik niet. Ik post alleen als het nodig is, en dan post ik scherpzinnige opmerkingen, boordevol informatie en puike analyses.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef Merkie het volgende:
Ik ben een 24-topic spammert.
Jep idd!quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:02 schreef Myers het volgende: Tijd voor een nieuwe soundtrack.
Vooral jouw analyses van het leven Craig vond ik erg ontroerend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik niet. Ik post alleen als het nodig is, en dan post ik scherpzinnige opmerkingen, boordevol informatie en puike analyses.
tip: als je echt moet gaan slapen, stop 10 minuten voor het eind met kijken, anders moet je van jezelf weer de volgende kijken als je het eind gezien hebtquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:12 schreef silentwaves_ het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met het volgen van de serie 24, naarmate je een episode aan het kijken bent kan je gewoon niet stoppen omdat je dan wil weten wat er gebeurd de volgende episode.
dat is toch niet bekent gemaakt? hij kreeg alleen een hartstilstand ind e ziekenwagen... 24 kennende zou ie best nog kunnen leven en terug komen in het volgende seizoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef 3ddfreak het volgende:
Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben benieuwd.
2000 light years from home
Jupquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Game_Error het volgende:
[..]
dat is toch niet bekent gemaakt? hij kreeg alleen een hartstilstand ind e ziekenwagen... 24 kennende zou ie best nog kunnen leven en terug komen in het volgende seizoen
Intuïtie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jup
net de laatste aflevering nog even gekeken, nog niet aan toegekomen namelijk ivm tentamens.
Wel oke, wat ik me afvroeg.
Hoe in hemelsnaam kon Jack weten wat Doyle en Buchanan bespraken over de telefoon![]()
ja daar koop ik weinig voorquote:
Als je op had gelet, zag je al dat Jack op keek toen Doyle bij de eerste vraag van Bill 'yes' antwoordde. Wat ook wel logisch was, het was een beetje een onnatuurlijk gesprek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ja daar koop ik weinig voor![]()
Kijk Jack is natuurlijjk een alleskunner maar zoals dit ging![]()
Wel opvallend dat Jack binnen het uur die printplaat moest hebben bemachtigd![]()
Op een gegeven moment verkast hij naar Spanje dacht ik. Maar in welke aflevering? geen idee!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:33 schreef Scofield het volgende:
behalve wat???
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verkast hij naar Spanje dacht ik. Maar in welke aflevering? geen idee!
ohquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
.
Valencia is gewoon een wijk in L.A. hoor, niks Spanje.
Ja, seizoen 4 is licht tegenvallend, seizoen 5 is geweldig (kan zich makkelijk meten met 1 t/m 3), seizoen 6 is weer een stuk minder. Maar het blijft de moeite waardquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef Scofield het volgende:
ah ok......nouja.... tis niet anders... wat ik gister wel fantastisch vond toen ik 14 afleveringen achter elkaar keek van s3, was dat Nina Terug was.... oelalala zij had mijn hart in S1 al gestolen... toch heeft Jack haar doodgeschoten... even een vraag aan jullie kenners.. is het de moeite waard om S4, 5 en 6 te gaan volgen, na 3 fantastische seizoenen, waarvan de spanning/plotcapaciteit erg hoog was..???
Er is nog maar één remedie, alles kopenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef Scofield het volgende:
ah... oke... alles tot nu toe gedownload, heb ik seizoen 4 gekocht.... valt die net tegen (stomme ik)
Valencia was genuked in episode 4quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
oh
vandaar de 'dacht ik' in mijn post![]()
Spanje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verkast hij naar Spanje dacht ik. Maar in welke aflevering? geen idee!
Spoiler:HopelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:08 schreef Myers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht je ook dat Spanje in aflevering 4 van dit seizoen genuked werd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee dat nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dacht je ook dat Spanje in aflevering 4 van dit seizoen genuked werd?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef drGoeroe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:01 schreef Symer het volgende:
Die woonde toch in Valencia?
Is die nu dan niet dood?
Gast, laat me niet zo schrikkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:01 schreef Symer het volgende:
Die woonde toch in Valencia?
Is die nu dan niet dood?
Chase was ook wel een lijpe gozahquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef -Mo- het volgende:
Kim ging verhuizen uit Valencia toen Chase 40 andere wijven ging neuken.
Ik dacht 41 hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef -Mo- het volgende:
Kim ging verhuizen uit Valencia toen Chase 40 andere wijven ging neuken.
Heheh idd dat zal ik eens proberenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
tip: als je echt moet gaan slapen, stop 10 minuten voor het eind met kijken, anders moet je van jezelf weer de volgende kijken als je het eind gezien hebt
Gelukkig dat dat het geval is. Het "hoofdverhaal" werd met de aflevering ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:12 schreef HuubTuub het volgende:
Goh jammer dat het hoofdverhaal is afgelopen en dat er nu nog 6 aflevering gevuld moeten worden met een onnodig subverhaaltje...
Ja dat ook, gelukkig nog niet zo slecht als bij Prison Break.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat het geval is. Het "hoofdverhaal" werd met de aflevering ongeloofwaardiger.
Toch heb ik liever één verhaallijn dan ditquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:34 schreef Myers het volgende:
Ze hebben er trouwens bewust voor gekozen om het hoofdverhaal vroegtijdig te beeindigen. Het is niet zo dat dit met Audrey er maar achteraan geplakt moest worden om het seizoen vol te krijgen, voor de mensen die dat denken.
Ik vind het niet zo erg, dat met de nukes was zo saai allemaal. Nu is het tenminste weer persoonlijker, waarschijnlijk krijgen we nu de leukste afleveringen van het seizoen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toch heb ik liever één verhaallijn dan dit![]()
Ik vond de laatste iig 1 van de beste van dit seizoen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:45 schreef Myers het volgende:
Ik vind het niet zo erg, dat met de nukes was zo saai allemaal. Nu is het tenminste weer persoonlijker, waarschijnlijk krijgen we nu de leukste afleveringen van het seizoen.
Ik vind dat echt een lelijk wijfquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond de laatste iig 1 van de beste van dit seizoen.Béétje over de top, maar wel leuk.
En:
[afbeelding]
Lisa.
Daar heb je wel gelijk in, de nukes verhaallijn ging nergens meer over. Maar over het algemeen volg ik liever 1 verhaalllijn , moet het wel goed gescheven zijn uiteraardquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:45 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, dat met de nukes was zo saai allemaal. Nu is het tenminste weer persoonlijker, waarschijnlijk krijgen we nu de leukste afleveringen van het seizoen.
Truequote:Op zondag 22 april 2007 01:32 schreef Richardfun het volgende:
Op de pic die hierboven gepost wordt vind ik haar best hitsig
Wtf.quote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef -Mo- het volgende:
Mensen die dat VP-sletje geil vinden, vinden Karen Hays zeker géén MILF. Mensen zonder smaak zijn het dus.
Inderdaad, net als mijn goede vriend Bill.quote:
Soms denk ik wel eens dat je écht de man op je avatar bent.quote:
Bill en ik verschillen inderdaad weinig van elkaar. Ik heb ook zo'n overtuigende, diepe stem.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat je écht de man op je avatar bent.
en jouw avatar, doet mij ongelofelijk veel pijn...... vernederd worden in die sporthal van 020 en dan ook nog zo'n hooghoudshow om de oren krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:19 schreef kreischer2000 het volgende:
Wow, ik heb gewoon dit topic min of meer gemist![]()
Loserquote:Op maandag 23 april 2007 22:01 schreef Merkie het volgende:.
Kan wel pas na het eten kijken door die stomme busstaking.
Me toooooo.quote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef -Mo- het volgende:
Morgen eens kijken als ik besluit wakker te worden.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:33 schreef Merkie het volgende:
Wel goede aflevering. Ongelofelijk dat Cheng weer ontsnapt he, 1 limo tegen 2 helikopters en 2 SWAT-teams.
Audrey heeft gewoon hersenschade, ze hebben d'r een paar tikken teveel verkocht denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef Jivis het volgende:
Bill
En Audrey zal wel gehersenspoeld zijn ofzo
Ja precies, Bill heeft zijn voicemail nog niet afgeluisterd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:07 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Audrey heeft gewoon hersenschade, ze hebben d'r een paar tikken teveel verkocht denk ik.
Volgens mij komt Bill nog terug om samen met Jack de dag te redden na het horen van z'n voicemail, Bill en Jack
Audrey is toch dood?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef Merkie het volgende:
Audrey is gewoon helemaal in de war door haar gevangenschap. Over 2 uurtjes is ze weer de oude, 24 kennende.
En dan passen ze uiteraard satelite coverage toequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Myers het volgende:
Volgens mij is die chip getagged met een tracking device, maar dat weet ik niet meer zeker.
Niet meer, die heeft Jack eraf gehaald terwijl hij onder die electriciteitsmasten stond!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Myers het volgende:
Volgens mij is die chip getagged met een tracking device, maar dat weet ik niet meer zeker.
Heb ik dat stukje gemistquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar wat een kuthoer zeg, die Karen. Gelukkig voor haar is ze nog een MILF, maar verder stelt het niks meer voor. Die Bill verdient beter, een kruising tussen Nadia en Jack Bauer ofzo.
Ahja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:04 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Niet meer, die heeft Jack eraf gehaald terwijl hij onder die electriciteitsmasten stond!
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]Er gebeurde helemaal niks. Het feit dat ze Sean Callery onder Morris' transfer request stopten zegt wel genoeg.
Geniaal idd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dit was overigens wel een erg spannende scène...vooral de laatste 6 seconden.
http://www.youtube.com/watch?v=uYM7rjix16g
My name's not Frank.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die laatste seconden waren echt wel geniaal...Zóóóóó spannend, echt het seizoen 5 gevoel.
Assimileer.quote:
Je bent echt sick/quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeuh, nee.
Audrey met dat lappie in dr mond daarentegen![]()
rrraaauwwww
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef Jivis het volgende:
Wat een vuile naaistreek van Karen.
Maar was was ze weer lekker hè
Dit was 19, dus nog 5, tochquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:52 schreef drGoeroe het volgende:
De promo ziet er ook onwijs goed uit, nog 4 afleveringen
Ik vond dat ook zeer geilquote:
Aflevering 23 en 24 worden op dezelfde avond uitgezonden. Misschien dat ze daarom in die promo de laatste afleveringen als 1 grote zien.quote:
Ah, okay.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:44 schreef DaMart het volgende:
Aflevering 23 en 24 worden op dezelfde avond uitgezonden. Misschien dat ze daarom in die promo de laatste afleveringen als 1 grote zien.
Vond ik ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Matige ep weer, alleen die actie op het eind was boeiend verder was het een beetje politiek gekeuvel
Bron?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef CloudStrife het volgende:
Geruchten gaan dat seizoen 7 zich buiten LA afspeeld. EINDELIJK!
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef CloudStrife het volgende:
Vind dit seizoen echt matig! Aflevering van maandag zat onder de 11 miljoen. Damn, FOX must be mad as hell op de schrijvers.
Ik weet het niet. Tot nu toe was het argument altijd dat het alleen in LA kon omdat het daar altijd hetzelfde weer is. Maar dat vraag ik me toch af, Heroes speelt zich af in New York en daar is het ook altijd hetzelfde weer.quote:
Wat was er met afl 18 van seizoen 3 aan de hand dan? Ineens de helft van de kijkers verdwenenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef CloudStrife het volgende:
[[url=http://img341.imageshack.us/img341/5663/24ratingsce0.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ze doen er minder over hoor. Volgens mij 6/7 maanden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef Myers het volgende:
Hm, NYC lijkt toch vrij veel op Nederland kwa weer. En als je er 9 maanden over doet om zo'n seizoen te maken, wordt dat echt wel problematisch.
Naja, ook met wisselvallig weer moet het toch redelijk te doen zijn. Het enige waar echt op gelet wordt is zonsopgang en ondergang, meer niet eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze doen er minder over hoor. Volgens mij 6/7 maanden.
Wat moeten ze anders?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef Myers het volgende:
Maar wedden dat het weer LA wordt met wederom een terrorist met een kernbom/virus.
Zelfmoord plegen. Als je niks anders kan bedenken dan dat ben je echt een waardeloze schrijver.quote:
Verplaatst naar zondag omdat Bush een persconferentie gaf. Overigens leidde dit tot paniek bij de Amerikaanse bevolking omdat ze zagen dat Palmer in 3x17 de woorden 'the sky is falling' moest gebruiken van een terrorist (Saunders). Ook ik was er van overtuigd dat Bush dat moest zeggen en dat er iets ergs zou gebeuren.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat was er met afl 18 van seizoen 3 aan de hand dan? Ineens de helft van de kijkers verdwenen![]()
Amerikanen moeten eens prioriteiten leren stellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Verplaatst naar zondag omdat Bush een persconferentie gaf.
Heroes speelt zich ook af aan de West Coast hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Tot nu toe was het argument altijd dat het alleen in LA kon omdat het daar altijd hetzelfde weer is. Maar dat vraag ik me toch af, Heroes speelt zich af in New York en daar is het ook altijd hetzelfde weer.Daarnaast zijn er nog steden zoals Miami, San Francisco of Las Vegas die ook prima zouden kunnen.
Of een één of ander pauperdorpje in Kansas, in de buurt van Denverquote:Op woensdag 25 april 2007 23:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heroes speelt zich ook af aan de West Coast hoor![]()
Maar een 24-seizoen buiten LA lijkt me wel wat. Als het dan maar niet in dat grauwe Prison Break-Chicago is ofzo.
Of in Ohio
Smallville?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of een één of ander pauperdorpje in Kansas, in de buurt van Denver.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Seizoen 2 afgekeken. Stuk beter dan 1.
Ik begin een verslaving erbij te kweken.
Wat zat je er toen toch naast.quote:Op maandag 16 april 2007 15:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Net seizoen 1 afgekeken.
Wel aardig, maar ik geloof het voor de rest wel. Seizoen 2 lijkt me niet zo boeiend.
Maar Heroes wordt itt 24 veelal in studio's opgenomen én het weer in 24 moet natuurlijk enorm consistent zijn. Niet alle scenes in Heroes hoeven een strakblauwe lucht te tonenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heroes speelt zich ook af aan de West Coast hoor![]()
Ja, nogal. Vond het altijd maar zozo. Maar moest even de zomerstop opvullen van PB, dus ik gaf het toch maar een kans. Seizoen 1 was goed, maar seizoen 2quote:
Zei je op de vorige pagina ook alquote:Op donderdag 26 april 2007 21:58 schreef CloudStrife het volgende:
Bronnen zoals TVGUIDE melden dat seizoen 7 zich waarschijnlijk buiten LA zal afspelen en dat er nog een aantal veranderingen zullen plaatsvinden. 24 gaat dus op de schop! Maar goed ook, want de serie valt teveel in herhaling en de kijkcijfers dalen.
Die diep van seizoen 3 aflevering 18. Die werd op een zondag uitgezonden, omdat Bush op de dag dat 24 zou worden uitgezonden een speech hield.
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:58 schreef CloudStrife het volgende:
Bronnen zoals TVGUIDE melden dat seizoen 7 zich waarschijnlijk buiten LA zal afspelen en dat er nog een aantal veranderingen zullen plaatsvinden. 24 gaat dus op de schop! Maar goed ook, want de serie valt teveel in herhaling en de kijkcijfers dalen.
Die diep van seizoen 3 aflevering 18. Die werd op een zondag uitgezonden, omdat Bush op de dag dat 24 zou worden uitgezonden een speech hield.
Een nieuwe 24 kijkerquote:
Leuk welkom trouwensquote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik heb me ook tussen deze baggerzooi gevoegd... vind je niet erg toch?![]()
Sleeper Cell ook wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:37 schreef Geqxon het volgende:
Na maanden lang kijkplezier ben ik dan eindelijk bij. Seizoen 6
24, de enige serie die de ballen heeft om moslims als bad-guys in te zetten
Kumar was helemaal ongeloofwaardig wat dat betreft dan, hij moest een jonge tiener voorstellenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Al vind ik het wel doodzonde dat ze in seizoen 6 bekende acteurs hebben gestopt. Ahmed / Kumar als moslimterrorist was na het zien van "Harold and Kumar Go To White Castle" en "Epic Movie" totaal niet geloofwaardig, en ik had hetzelfde een klein beetje met Tom Lennox
Nadia is in het echt een geboren mexicaanse of iets anders spaans en ook geen moslim in't echt. Dat maakt haar net zo goed te ketsen als Jennifer Lopez of Salma Hayek.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Karen géén MILF vinden en wel een moslima willen batsen.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Is het trouwens vreemd dat ik Audrey een zeer knappe vrouw vindt?
Leren lezen, en het volgen van een topic is moeilijk he?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zei je op de vorige pagina ook al.
Jaquote:Op maandag 30 april 2007 22:41 schreef Haunter het volgende:
Is het vanavond weer Bauâh-time?
I'll second thatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef -Mo- het volgende:
Geweldige aflevering.
Ik werd wel even emotioneel hoor, toen Heller zei dat Jack z'n dochter niet meer mocht zien.
Deed me even denken aan een scène uit Goede Tijden Slechte Tijden een paar jaar geleden, toen mocht zo'n jongeman ook z'n bitch niet meer zijn van haar ouders. Heel zielig.![]()
En wat mooi dat Nadia tegen die man opkwam. Wel een beetje nageaapt van My Little Pony, want daar was ook een aflevering dat ze dat telkens tegen een Pony zeiden en die deed dat uiteindelijk ook.![]()
Maar wel machtig mooi hoor.
Ben ook erg benieuwd of Morris nu gaat drinken. Dat is toch wel het meest intrigerende. Overigens zeg ik alvast RIP Chloe, want die heeft zich opgehangen.![]()
![]()
![]()
Groetjes aan de nabestaanden.
Wat is Doyle toch een schatje he...echt lief, hihi:D:D:D
En ook machtig mooi dat Noah's bitch hem bedonderde. En haar gozah bedonderde haar weer
. En zij gaat hém weer bedonderen
. Geniaal geschreven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En BAUAHMAN in CUSTODY.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat naar zeg...nooit verwacht dat hij ooit door CTU in custody zou worden gehouden, NEVER DONE BEFORE!!!![]()
Zo spannend, ben benieuwd of hij er ooit nog wel eens uit komt.![]()
![]()
![]()
KAN NIET WACHTEN OP DE VOLGENDE HIHI.![]()
:D D:D:
:D:
:
AMEN. Topafleveringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef -Mo- het volgende:
Geweldige aflevering.
Ik werd wel even emotioneel hoor, toen Heller zei dat Jack z'n dochter niet meer mocht zien.
Deed me even denken aan een scène uit Goede Tijden Slechte Tijden een paar jaar geleden, toen mocht zo'n jongeman ook z'n bitch niet meer zijn van haar ouders. Heel zielig.![]()
En wat mooi dat Nadia tegen die man opkwam. Wel een beetje nageaapt van My Little Pony, want daar was ook een aflevering dat ze dat telkens tegen een Pony zeiden en die deed dat uiteindelijk ook.![]()
Maar wel machtig mooi hoor.
Ben ook erg benieuwd of Morris nu gaat drinken. Dat is toch wel het meest intrigerende. Overigens zeg ik alvast RIP Chloe, want die heeft zich opgehangen.![]()
![]()
![]()
Groetjes aan de nabestaanden.
Wat is Doyle toch een schatje he...echt lief, hihi:D:D:D
En ook machtig mooi dat Noah's bitch hem bedonderde. En haar gozah bedonderde haar weer
. En zij gaat hém weer bedonderen
. Geniaal geschreven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En BAUAHMAN in CUSTODY.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat naar zeg...nooit verwacht dat hij ooit door CTU in custody zou worden gehouden, NEVER DONE BEFORE!!!![]()
Zo spannend, ben benieuwd of hij er ooit nog wel eens uit komt.![]()
![]()
![]()
KAN NIET WACHTEN OP DE VOLGENDE HIHI.![]()
:D D:D:
:
Nee, die zet een eigen CTU station in zijn woonkamer op, en gaat werken samen Chloe vanuit zijn huis. Dat is logisch man, waarom denk je dat Chloe opeens weg was.quote:
En gelijk heeft zequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef freiss het volgende:
Chloe is gewoon sex aan het hebben met Bill.![]()
Oh ja, ik was even vergeten dat ze oude verhaallijnen recylcen in seizoen 6, vergeef mijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, die zet een eigen CTU station in zijn woonkamer op, en gaat werken samen Chloe vanuit zijn huis. Dat is logisch man, waarom denk je dat Chloe opeens weg was.![]()
Maar daar zat nog meer saaie politiek-bullshit/gelul inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Jivis het volgende:
In de vorige aflevering werd er tenminste nog een schot gelost
Erg vaag iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik snap het nooit zo waarom de chinezen onder elkaar nooit chinees praten, evenals de moslims
Geen zin om te lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
Was wel redelijke aflevering, veel storylines.
En Heller!!!
MAAR, de producers krijgen de berichten ook door:
24 moet vernieuwd worden! Anders, maar met Jack!
Check dit bericht maar, bevat geen spoilers:
http://www.calendarlive.c(...)ory?coll=cl-calendar
It's time for some pretty big changes!
Men is die grote tereurdreigingen zat. Men valt teveel in herhaling. Stomme liefdesintriges op de werkvloer. Een moordaanslat op de president. We hebben het allemaal al een keer gezien en beter. De reden dat we kijken is: JACK!
Seizoen 7!
24 / 7 <--- tagline
Je quote de samenvatting, dudequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen
Geef een samenvatting
Teveel herhaling van gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen
Geef een samenvatting
Volgens mij ben je een beetje geirriteerd...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Myerz het volgende:
Ze roepen al jaren 'we gaan dit keer iets anders doen, het roer omgooien'. Ook Sutherland roept elk jaar van 'Dit keer moet Jack zichzelf redden ipv de wereld'.
Allemaal bullshit.
Mjah, het is gewoon spijtig dat je favoriete serie door echt waardeloos schrijfwerk in een saaie B-serie verandert. Dat terwijl je heel veel kan doen met het concept van 24.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje geirriteerd...![]()
Volgens mij zat er alleen in S3 geen mol.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hebben we trouwens een seizoen gehad waar er GEEN spion/verrader bij een overheidsinstantie voorkwam?
Waarom ben je opeens een kloon?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef Myerz het volgende:
[..]
Mjah, het is gewoon spijtig dat je favoriete serie door echt waardeloos schrijfwerk in een saaie B-serie verandert. Dat terwijl je heel veel kan doen met het concept van 24.
[..]
Volgens mij zat er alleen in S3 geen mol.
Seizoen 6 was al vanaf begin af aan crap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Xrenity het volgende:
Nice.
Wordt tijd dat ze is wat anders gaan doen.
Al was er dit seizoen weinig aan de hand tot ~ep 9 ofzo.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:12 schreef -Mo- het volgende:
20 kudo's voor Lennox' mooie schrikblik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar dacht ik ook al aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef TC03 het volgende:
En ik vind het bizar hoe weinig respect men voor Jack heeft. Hij heeft echt al tienduizenden levens gered, ik weet niet of men dat soms wel begrijpt. Heller doet bijv. ook lomp, terwijl Jack Heller en Audrey's leven ook gered had.
And the biggest problem of them all: Now we've all got aids!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tom: I think it's safe to assume she's sleeping with him.
Daniels: Oh then we have a problem, because I'm sleeping with her too.
[insert schrikblik]
Tom: That would be a bigger problem... I've been sleeping with her too.
![]()
Idd dat zou voor de verandering wel leuk zijn jah misschien eens een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:35 schreef Jnk18 het volgende:
hhehehehehe
helaas is dit seizoen niet zo spannend, hopelijk weten de producers/writers het weer spannend te maken in s7.
Care to refresh my mind? Wat waren in seizoen twee en vijf ook alweer de extra verhaallijnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:56 schreef TC03 het volgende:
Dat had je in seizoen 2 en seizoen 5 dus ook.
Cyprus recording in seizoen 2 en de recording tussen Logan en Henderson in seizoen 5.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Care to refresh my mind? Wat waren in seizoen twee en vijf ook alweer de extra verhaallijnen?
Echter was Logan de terrorist van seizoen vijf, en hebben de chinezen in direct verband niks met de suitcase nukes te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cyprus recording in seizoen 2 en de recording tussen Logan en Henderson in seizoen 5.
Logan zat toch echt achter de plannen van seizoen vijf, de recording van Logan en Henderson waren een verlening van de acties gepleegd in het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:37 schreef TC03 het volgende:
Nee dat was Bierko. Logan was alleen maar een mannetje hogerop de food chain.
Euh ja, whatever. Lekker boeiend. Het komt precies op hetzelfde neer, namelijk een nieuwe storyline.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Logan zat toch echt achter de plannen van seizoen vijf, de recording van Logan en Henderson waren een verlening van de acties gepleegd in het begin van het seizoen.
Hij leefde nog, zoals in de finale werd verteld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist... Heller was toch dood nadat hij van een ravijn afgereden was? Of ben ik een half seizoen vergeten?
Ah ok, dat was ik dan even vergetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij leefde nog, zoals in de finale werd verteld.
Nee, want ze zeiden altijd "Agent Doyle" ze zeggen toch ook niet Agent Jack of Agent Curtisquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Had net zo goed zijn voornaam kunnen zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |