Rita Verdonk.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:20 schreef Richardfun het volgende:
Leuke TT, wie zei dat ook al weer?
Halverwege seizoen 7.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef Jivis het volgende:
En in George Masonsnaam zeg, wanneer worden Curtis, Fayed, Ahmed en Hassad nou eens uit die fucking OP gedeleteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welcome to the fold, brotherquote:Op donderdag 19 april 2007 06:32 schreef Haunter het volgende:
Oja, ik ben dus de paar maand geleden begonnen met s1 en ben nu bij de USA-afleveringen.. ik kan niet anders dan concluderen dat ik het nog steeds erg goede serie vind. Alleen seizoen 6 is in het begin en halverwege minder dan de rest van de seizoenen. Gelukkig begint het nu weer een beetje beter te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis alleen figuren als David Palmer, Tony Almeida, Mike Novick, Nina Myers en Curtis Manningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar gelukkig hebben we nu wel Bill Buchanan; die begint ook stoer gedrag te vertonenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...net als Bauâh himselfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 april 2007 04:06 schreef Dethroned het volgende:
Kan de volgende OP ook de tekst van ''not fade away'' veranderen? Tis geen normaal engels.
Die is dood.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef superhaagie het volgende:
Vond t wel weer een goede ep.
Baal alleen weer van die Noah, vindt t zo n eikelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.die alleen voor zijn eigen hachje gaat..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed, ze vergeten ook weer wat, Gredenko?
Hebben ze die nou gevonden of is t weer met de noorderzon vertrokken net als de ontplofde nuke..
Weer zo'n Aziaat hè, die rotzooi schoptquote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef Merkie het volgende:
Net ontdekt dat Waleed dood isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Hij is doodgeschoten bij de schietpartij in VirginiaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Er staat een Waleed bij de slachtoffers.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Complot van Chengquote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weer zo'n Aziaat hè, die rotzooi schoptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Altijd die Aziatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uitermate tof.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:42 schreef TC03 het volgende:
Ze leven gewoon nog hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen Bill O'Reilly moet nu samen met Craig Montgomery geheime informatie naar Cho smokkelen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Ief joe don't dielivel die component miester bauer, innocent kids wiel die"quote:Op donderdag 19 april 2007 11:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Complot van Chengom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:24 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Welcome to the fold, brotherom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Top 30 posts per topic van MerkieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Positie, aantal posts, topic
01. 45 24 (VS) deel 38 - Jack's back!
02. 43 24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
03. 41 Veronica Mars (USA) Deel 3
04. 38 24 (Amerika) deel 7
05. 37 24 (VS) deel 20 - "Bill, I'm scared."
06. 35 24 (VS) #48: "Open eens een nieuw deel smeerlappen"
06. 35 Day Break (USA) #1 - Nieuwe serie in het Lost-time slot!
06. 35 [VWO] Wiskunde B1
06. 35 HOUSE - nieuwe tv-serie van Bryan Singer (USA)
10. 34 24 (VS) deel 39 - "Tell your men to empty their pockets!"
11. 33 24 (VS) Rise and Shine, a new day has begun! Day 5
11. 33 24 (USA) Deel 17 : Are you alright? - No
13. 31 Scrubs deel IV
14. 30 CSI: Miami (NL/BE) (Deel 9)
15. 29 24 (USA) deel 12 - You don't wanna go down this road with me
15. 29 24 (VS) deel 33 - Jack Bauer Power Hour starts in January
15. 29 24 (VS) deel 19 - "And now I'm... upset."
18. 28 24 (VS) deel 22 - "Do you understand what this means ?!"
18. 28 24 (VS) deel 35 - Is it January yet?
18. 28 24 (VS) deel 24 - "The truth will cripple this nation"
18. 28 24 (USA) part 14 in a flank one position, i repeat...
18. 28 24 (Regiovrij): Trivia part I.
18. 28 24 (VS) deel 23 - "Keep your eyes open and watch your back"
24. 27 24 (USA) deel 9 - "Relax, he's really good at this."
24. 27 24 (VS) deel 25 - We've got plenty time!
24. 27 Prison Break - nieuwe serie
24. 27 Het grote Feijenoordtopic #184: Time to do business
24. 27 24 (VS) deel 21 - 'The people of CTU are heroes'
29. 26 24 (VS) deel 34 - Jack Bauâh Powâh S6-Trailâh 25 oktober!
29. 26 [VWO] Biologie1,2 napraat topic (deel III)
quote:29. 26 [VWO] Biologie1,2 napraat topic (deel III)
Laat eerst je eigen stats maar eens zien.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef Jivis het volgende:
Het zag er gewoon koddig uit, onder al die seriesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet dat het erg is, ik heb ook in allemaal van die examentopics gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef Haunter het volgende:
Jackom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Billom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef Myers het volgende:
Sean Calleryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
Op het moment dat Jack Doyle onder schot houdt in de auto, en de splitscreens komen, daar is de muziek zo fucking stoerquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef drGoeroe het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
20 Meiquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef jdiezrequejo het volgende:
Wanneer kwam die 24 parodie aflevering van the simpsons ook alweer?
Ik niet. Ik post alleen als het nodig is, en dan post ik scherpzinnige opmerkingen, boordevol informatie en puike analyses.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef Merkie het volgende:
Ik ben een 24-topic spammert.
Jep idd!quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:02 schreef Myers het volgende: Tijd voor een nieuwe soundtrack.
Vooral jouw analyses van het leven Craig vond ik erg ontroerend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik niet. Ik post alleen als het nodig is, en dan post ik scherpzinnige opmerkingen, boordevol informatie en puike analyses.
tip: als je echt moet gaan slapen, stop 10 minuten voor het eind met kijken, anders moet je van jezelf weer de volgende kijken als je het eind gezien hebtquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:12 schreef silentwaves_ het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met het volgen van de serie 24om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., naarmate je een episode aan het kijken bent kan je gewoon niet stoppen omdat je dan wil weten wat er gebeurd de volgende episode.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doodquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe is het nou met Loganom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is toch niet bekent gemaakt? hij kreeg alleen een hartstilstand ind e ziekenwagen... 24 kennende zou ie best nog kunnen leven en terug komen in het volgende seizoenquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef 3ddfreak het volgende:
Spoiler:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Game_Error het volgende:
[..]
dat is toch niet bekent gemaakt? hij kreeg alleen een hartstilstand ind e ziekenwagen... 24 kennende zou ie best nog kunnen leven en terug komen in het volgende seizoen
Intuïtie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
net de laatste aflevering nog even gekeken, nog niet aan toegekomen namelijk ivm tentamens.
Wel oke, wat ik me afvroeg.
Hoe in hemelsnaam kon Jack weten wat Doyle en Buchanan bespraken over de telefoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja daar koop ik weinig voorquote:
Als je op had gelet, zag je al dat Jack op keek toen Doyle bij de eerste vraag van Bill 'yes' antwoordde. Wat ook wel logisch was, het was een beetje een onnatuurlijk gesprek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ja daar koop ik weinig voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk Jack is natuurlijjk een alleskunner maar zoals dit gingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel opvallend dat Jack binnen het uur die printplaat moest hebben bemachtigdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op een gegeven moment verkast hij naar Spanje dacht ik. Maar in welke aflevering? geen idee!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:33 schreef Scofield het volgende:
behalve wat???
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verkast hij naar Spanje dacht ik. Maar in welke aflevering? geen idee!
ohquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Valencia is gewoon een wijk in L.A. hoor, niks Spanjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, seizoen 4 is licht tegenvallend, seizoen 5 is geweldig (kan zich makkelijk meten met 1 t/m 3), seizoen 6 is weer een stuk minder. Maar het blijft de moeite waardquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef Scofield het volgende:
ah ok......nouja.... tis niet anders... wat ik gister wel fantastisch vond toen ik 14 afleveringen achter elkaar keek van s3, was dat Nina Terug was.... oelalala zij had mijn hart in S1 al gestolen... toch heeft Jack haar doodgeschoten... even een vraag aan jullie kenners.. is het de moeite waard om S4, 5 en 6 te gaan volgen, na 3 fantastische seizoenen, waarvan de spanning/plotcapaciteit erg hoog was..???
Er is nog maar één remedie, alles kopenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef Scofield het volgende:
ah... oke... alles tot nu toe gedownload, heb ik seizoen 4 gekocht.... valt die net tegen (stomme ik)
Valencia was genuked in episode 4quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ohom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vandaar de 'dacht ik' in mijn postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spanje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verkast hij naar Spanje dacht ik. Maar in welke aflevering? geen idee!
Hopelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef 3ddfreak het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hopelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:08 schreef Myers het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht je ook dat Spanje in aflevering 4 van dit seizoen genuked werd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee dat nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dacht je ook dat Spanje in aflevering 4 van dit seizoen genuked werd?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef drGoeroe het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:01 schreef Symer het volgende:
Die woonde toch in Valencia?
Is die nu dan niet dood?
Gast, laat me niet zo schrikkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:01 schreef Symer het volgende:
Die woonde toch in Valencia?
Is die nu dan niet dood?
Chase was ook wel een lijpe gozahquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef -Mo- het volgende:
Kim ging verhuizen uit Valencia toen Chase 40 andere wijven ging neuken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht 41 hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef -Mo- het volgende:
Kim ging verhuizen uit Valencia toen Chase 40 andere wijven ging neuken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heheh idd dat zal ik eens proberenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
tip: als je echt moet gaan slapen, stop 10 minuten voor het eind met kijken, anders moet je van jezelf weer de volgende kijken als je het eind gezien hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig dat dat het geval is. Het "hoofdverhaal" werd met de aflevering ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:12 schreef HuubTuub het volgende:
Goh jammer dat het hoofdverhaal is afgelopen en dat er nu nog 6 aflevering gevuld moeten worden met een onnodig subverhaaltje...
Ja dat ook, gelukkig nog niet zo slecht als bij Prison Break.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat het geval is. Het "hoofdverhaal" werd met de aflevering ongeloofwaardiger.
Toch heb ik liever één verhaallijn dan ditquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:34 schreef Myers het volgende:
Ze hebben er trouwens bewust voor gekozen om het hoofdverhaal vroegtijdig te beeindigen. Het is niet zo dat dit met Audrey er maar achteraan geplakt moest worden om het seizoen vol te krijgen, voor de mensen die dat denken.
Ik vind het niet zo erg, dat met de nukes was zo saai allemaal. Nu is het tenminste weer persoonlijker, waarschijnlijk krijgen we nu de leukste afleveringen van het seizoen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toch heb ik liever één verhaallijn dan ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond de laatste iig 1 van de beste van dit seizoen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:45 schreef Myers het volgende:
Ik vind het niet zo erg, dat met de nukes was zo saai allemaal. Nu is het tenminste weer persoonlijker, waarschijnlijk krijgen we nu de leukste afleveringen van het seizoen.
Ik vind dat echt een lelijk wijfquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond de laatste iig 1 van de beste van dit seizoen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Béétje over de top, maar wel leuk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En:
[afbeelding]
Lisa.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lelijk wijfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop