grappig, daar heb ik er net 1 naar verstuurd. Mn eerstequote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Vava het volgende:
Kaart uit Finland ontvangen.
je bent er maar druk mee....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef QTPi het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Dankjewel![]()
Ja zo ging het al zo'n beetje de hele dagquote:Op woensdag 18 april 2007 19:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
je bent er maar druk mee....
![]()
Tevens Voor Plezier
nope. binnenkortquote:Op woensdag 18 april 2007 19:26 schreef Vava het volgende:
Finland is erg goed vertegenwoordigd![]()
Heb je al meer adressen aangevraagd?
Leuk stukjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Fannetje het volgende:
Yep! Balen, want ik moest nog een U2U versturen!
Even vriendje promoten, die is Fok! user van de week. En ik word ook nog twee keer genoemd
FOK!ker van de week: Tackleberry
Voor die ene baan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post, wel aangenomen voor een zomerbaan.
Ik vond the Wiz aardig, maar ook niet super. Net als My fair lady vond the cast niet zo briljant en op een gegeven moment wat langdradig.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef Fannetje het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Gisteren ben ik naar 'the Wiz' geweest in Utrecht. Leuk, maar niet super.
Twee officiele kaartjes uit Duitsland en de USA.
En nee Sonja, niks van gehoord! Jij wel? Vast niet, anders hadden we 't wel gehoord
Gefeuliciteerd Jag!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post, wel aangenomen voor een zomerbaan.
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:35 schreef Vava het volgende:
Nou, dan feliciteer ik jou ook gelijk met je nieuwe baan![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Thanks. Ik zal deze zomer gaan werken als steward op de autoslaaptrein. Dat is net zoiets als in het vliegtuig, alleen dan in de trein.quote:
Zo'n soort van Railtender?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks. Ik zal deze zomer gaan werken als steward op de autoslaaptrein. Dat is net zoiets als in het vliegtuig, alleen dan in de trein.De trein gaat naar Bologna in Italië en Avignon in Zuid Frankrijk.
Wie vorige week RTL Travel's Hotlist heeft gezien, heeft al kunnen zien hoe dat in z'n werk gaat met de Ski-trein.
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Zo'n soort van Railtender?
Ik bedoel er niks mee, maar ik vind dat altijd vrije sneue figuren
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef Klonk het volgende:
waar kan ik me melden voor die consult, kan wel wat makeup tips gebruiken
Thanks Smittend!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef Smittend het volgende:
JagFeli !
![]()
QTPi ..South Africa ??? Ik ben jaloers.![]()
Ik vind dat ook ergggggggggg gaafquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef Smittend het volgende:
JagFeli !
![]()
QTPi ..South Africa ??? Ik ben jaloers.![]()
Is het ookquote:
nou deze dan..... kun je amitriptalyne (10mg voor fibromyalgie) gewoon weer gaan slikken als je weer last krijgt? ik was gestopt ivm zwangerschap en nooit weer begonnen.......quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik doe niet in make-up, hahahaha. Ik doe in medische adviezen
Unieke plekken in de wereld dusquote:Werelderfgoed is cultureel en natuurlijk erfgoed dat wordt beschouwd als onvervangbaar, uniek en eigendom van de hele wereld, en waarvan het van groot belang wordt geacht om te behouden. Alleen erfgoed dat is ingeschreven op de Werelderfgoedlijst van UNESCO mag deze titel dragen. De lijst wordt jaarlijks samengesteld door de Commissie voor het Werelderfgoed, die bestaat uit vertegenwoordigers van 21 landen.
Met ingang van juli 2006 bevat de Werelderfgoedlijst 830 erfgoederen in 138 landen. Plaatsing van een monument op de Werelderfgoedlijst levert geen geld op. Ieder land is zelf verantwoordelijk voor bescherming en behoud van de eigen monumenten. Wel is er een speciaal fonds (het Werelderfgoedfonds) voor hulp bij urgente bedreigingen.
Ik bedoel het niet vervelendquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.Volgens mij noem ik het woord railtender ook niet.
en van die "dingen" verzamel je dan kaarten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:35 schreef Vava het volgende:
Dit is de lijst van UNESCO.
Van Wikipedia:
[..]
Unieke plekken in de wereld dusik heb nu ongeveer 250 verschillende kaarten (zou weer eens moeten tellen hoeveel het er nu precies zijn).
In september ga ik naar Rhodosquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:35 schreef Vava het volgende:
Van Wikipedia:
[..]
Unieke plekken in de wereld dusik heb nu ongeveer 250 verschillende kaarten (zou weer eens moeten tellen hoeveel het er nu precies zijn).
lars gaat dinsdag naar egyptequote:Op zaterdag 21 april 2007 09:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
In september ga ik naar RhodosRhodos-Stad schijnt ook werelderfgoed te zijn
ik stuur wel een kaartje
Dat zou erg tof zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
In september ga ik naar RhodosRhodos-Stad schijnt ook werelderfgoed te zijn
ik stuur wel een kaartje
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:27 schreef wendytje het volgende:
[..]
en van die "dingen" verzamel je dan kaarten?
Coolquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef Knoekie het volgende:
Wat is jullie meest vreemde kaart ooit ontvangen?
Dit is die van mij:
[afbeelding]
Die is echt cool!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef Knoekie het volgende:
Wat is jullie meest vreemde kaart ooit ontvangen?
Dit is die van mij:
[afbeelding]
Wat hou ik toch van de lente!quote:Op zondag 22 april 2007 12:17 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie trouwens de weersvooruitzichten bekeken? Ik dacht dat het zou gaan regenen en dat de temperatuur omlaag zou gaan.
Nou, mooi niet dus
http://www.weeronline.com/Nederland/DenBosch.htm
En klik dan vooral even op "trend"
Hehe, volgens mij kun je beter hier blijvenquote:Op zondag 22 april 2007 12:31 schreef Vava het volgende:
Zo hé! Als het zo doorgaat is het met Koninginnedag eindelijk ook eens mooi weer.
Hmmz....
Net geteld, 164 verschillende sites en van sommige meer dan één kaart. Er zijn meer dan 800 verschillende sites dus ik heb nog even te gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:35 schreef Vava het volgende:
Van Wikipedia:
[..]
Ik neem aan dat je Yosemite, Grand Canyon en het vrijheidsbeeld uit de USA al hebt? Die heb ik anders hier ws nog wel liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Vava het volgende:
Gelukkig ga ik niet alleen voor het mooie weer![]()
[..]
Net geteld, 164 verschillende sites en van sommige meer dan één kaart. Er zijn meer dan 800 verschillende sites dus ik heb nog even te gaan
Leuk initiatiefquote:Op maandag 23 april 2007 09:09 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet of ik jullie hiermee help maar kijk eens op http://www.gratis-post.nl
Je kunt dan enveloppen gratis aanvragen die je ook weer gratis kan versturen omdat er reclame opstaat.Actie gaat vandaag in (acht minuten geleden) dus misschien hebben jullie er iets aan
(wel alleen in Nederland)
Gratis heeft altijd een prijs.quote:Consumenten kunnen wekelijks één pakket van vijf gratis gefrankeerde enveloppen bestellen. Daarvoor moeten zij wel op de site van Gratis Post hun gegevens invullen, zodat bedrijven reclame naar hen kunnen sturen.
Wat voor envelop gebruik je dan?quote:Op maandag 23 april 2007 16:16 schreef Tammymara het volgende:
En weer heb ik er eentje
"Het is niet aangekomen,de envelop was kapot, stuur alsjeblieft nieuw"
En wéér bij iets waar ik er maar eentje van had...en dit keer was het goed verpakt en al, kan me niet voorstellen dat het eruit gevallen is
Ik had een magneet uit St petersburg vandaag.
Best makkelijk.quote:Op maandag 23 april 2007 20:00 schreef Fannetje het volgende:
Yep
Das ook best sneu.quote:Op maandag 23 april 2007 21:27 schreef YourBuddy het volgende:
Niks ontvangen maar wel 4 kaarten naar Finland verstuurt en 1 naar Duitsland.
hoera, aardbeienquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Post uit ..
*trommelgeroffel*
Het mooie pitoreske Finland![]()
Wel erg oud kaartje ergens uit de jaren 80 met een heel verhaal op de achterkant dat het plaatsje bekend is vanwege zijn aardbeien
![]()
Schattigquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Post uit ..
*trommelgeroffel*
Het mooie pitoreske Finland![]()
Wel erg oud kaartje ergens uit de jaren 80 met een heel verhaal op de achterkant dat het plaatsje bekend is vanwege zijn aardbeien
![]()
Het bedankje van de Japanse is ook erg schattigquote:My dream is to become a reach woman and travel all over the world
quote:Hello!
Thank you for your beautiful postcard.
I like it very much!
I'm very glad.
Happy postcrossing!!
Best wishes.
Nieuwe kaartje kan naar Singapore.quote:Hello
Merci pour cette jolie carte , elle donne envie de connaitre ton pays. J'espère avoir un jour l'occasion de le visiter.
En atendant je prépare une tirelire dstinée aux voyages que j'aimerais faire... un jour.
Bonne soirée
Annie
Leuk als pyjamaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
Oh Vava, heb jij al PC mod hét nieuwe shirt van de zomer al?
[afbeelding]
He die komt mij bekent voor; heet dat meisje toevallig Yukoquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef Vava het volgende:
Kaart in Japan aangekomen, nieuwe gaat naar Israël![]()
Uit het profiel van de Israelische![]()
[..]
Het bedankje van de Japanse is ook erg schattig
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
He die komt mij bekent voor; heet dat meisje toevallig Yuko![]()
![]()
Toch nog post gekregen..pas om 17:00 !!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef Smittend het volgende:
Hier helemaal geen post ..niks..noppes..nada..![]()
Had je nog plaats om er iets op te schrijvenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef Allan24 het volgende:
Dus op die kaart zitten nu één postzegel van 39 cent, 10 stuks van 3 cent en 4 stuks van 5 centtotaal 89 cent.
Oh, én een PRIORITY sticker
Ik ben benieuwd naar de reactie van de ontvanger
Ja, heel klein, 'Greetings from the Netherlands, I hope you like the stamps!'quote:Op woensdag 25 april 2007 17:15 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Had je nog plaats om er iets op te schrijven![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, heel klein, 'Greetings from the Netherlands, I hope you like the stamps!'!
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, heel klein, 'Greetings from the Netherlands, I hope you like the stamps!'!
onze koelkast is ingebouwd.... dus helaas geen leuke magneten voor mij....quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef Fannetje het volgende:
Hier een pakketje met heel gave magnetic photframes. Die kunnen mooi weer op mn koelkast!
't kwam uit Brazilië en zat in een plastic zakje omdat de verpakking beschadigd was , maar volgens mij zat alles er nog in
Hier ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef wendytje het volgende:
[..]
onze koelkast is ingebouwd.... dus helaas geen leuke magneten voor mij....
quote:
stuur ze dan maar naar mijquote:Op donderdag 26 april 2007 17:24 schreef Tammymara het volgende:
Twee tagenveloppen, eentje met een stel OERlelijke oorbellen erbij (zwarte hartjes, ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT hartjes) en een envelop van zo'n A to Z-tag. Had ze allemaal dingen in gedaan die in het Fins met een S begonnen, Oa chocolade,Servetten(marimekko) ,dropjes, en op de kaart ook iets met een S, een paddestoel (in het fins dus met een S) Heel leuk, zo iemand die zich zo'n moeite ergens op doet.
Gooi die oorbellen in de container, maak er een foto van en stuur die naar hem of haar. "Look what I did with your fugly earrings!"quote:Op donderdag 26 april 2007 17:24 schreef Tammymara het volgende:
Twee tagenveloppen, eentje met een stel OERlelijke oorbellen erbij (zwarte hartjes, ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT hartjes) en een envelop van zo'n A to Z-tag. Had ze allemaal dingen in gedaan die in het Fins met een S begonnen, Oa chocolade,Servetten(marimekko) ,dropjes, en op de kaart ook iets met een S, een paddestoel (in het fins dus met een S) Heel leuk, zo iemand die zich zo'n moeite ergens op doet.
Jaquote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
Wat een verrassing!
Na 60 dagen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Goed ik heb de hoop opgegeven voor twee kaartjes![]()
Nummer 1 is al 32 (!) dagen onderweg naar Finalnd![]()
Nummer 2 is al 22 (!) dagen onderweg naar Portugal![]()
Heb die twee personen ook even een pb gestuurd of er echt niks aangekomen is..
Wanneer verloopt een kaartje eigenlijk officeel![]()
![]()
En wat schreef je als bedankje ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef wendytje het volgende:
ik kreeg me nu toch een verschrikkelijk kaartje...
reclamekaart voor mercedes en achterop alleen groeten uit duitsland.
Hehe ja zoiets heb ik nu ook uit Ierland gekregen, vage reclamekaart en een vaag berichtje. Het handschrift is bijna onleesbaar en de woorden die leesbaar zijn zijn vaagquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef wendytje het volgende:
ik kreeg me nu toch een verschrikkelijk kaartje...
reclamekaart voor mercedes en achterop alleen groeten uit duitsland.
en er stond ook aan WENYquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets heb ik nu ook uit Ierland gekregen, vage reclamekaart en een vaag berichtje. Het handschrift is bijna onleesbaar en de woorden die leesbaar zijn zijn vaagNouja, wel mijn eerste kaartje uit Ierland, dat is dan wel weer leuk
En verder een kaart uit Portugal![]()
Hmm... terwijl het toch wel een algemeen bekende naam isquote:
Jetski!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... terwijl het toch wel een algemeen bekende naam isik krijg regelmatig kaarten gericht aan Jetski
![]()
Hehequote:Op zaterdag 28 april 2007 09:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Jetski!
Ach, jullie willen niet weten hoe ik allemaal al heb geheten
Majol, Marjo, Marjoly, Marol, Marjon, Mary...
quote:Hi Marcel,
Thank you for the postcard. The stamps are really nice
David
Zaterdag niet maar het zou een gewone maandag kunnen zijn, zal ook wel komen doordat de winkels hier vandaag open waren.quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef wendytje het volgende:
ik heb steeds het gevoel dat het zaterdag is!
quote:Op zondag 29 april 2007 17:47 schreef Allan24 het volgende:
Mijn kaartje met VEUL postzegels is aangekomen
[..]
Mercelquote:Dear Mercel,
Hello from Japan;)
I'm sorry I coudn't send a message(register) to you soon when I received postcard from you.
Thank you for sending pretty postcard of dwarf and tree in the forest. It's so nice postcard! I like fantasy things too, so I really liked it;) Thanks so much again!
You wrote your home address on postcard, so I would like to send "Thanks card" to you! Please waiting for it;)
Please take care and have a nice day! Bye;)
Sincerely Yours,
Misa
dat gebeurt ook nog wel eens ja...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef YourBuddy het volgende:
Margot, dat heb ik ook.
tofquote:Maar heb vandaag ook een kaart uit Estland
Nee... nou ja, je ziet het bij mijn naam (jouw naam + l).. wat ze daar toch allemaal van kunnen maken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef Muck het volgende:
mijn naam wordt ook nogal eens verkeerd geschreven
vooral Margo komt vaak voor, terwijl het toch niet zo moeilijk is
Hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:49 schreef Klonk het volgende:
Morgen gaat mijn laatste pc kaartje de deur uit, heb het na een jaar en twee maanden wel gezien, tijd voor iets nieuws
Ik heb een poosje geleden eens een boek gevonden waar zo'n sticker met uitleg van Bookcrossing in zat. Ik vond dat ZO suf!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Vava het volgende:
Bookcrossing is ook wel leuk maar dan moet je wel van lezen houdenIk heb me van de week geregistreerd daar en ik neem morgen een boek mee om ergens los te laten
ben benieuwd wie het vindt en of de vinder hem registreert.
Dat lijkt me pas een dure hobby.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Vava het volgende:
Bookcrossing is ook wel leuk maar dan moet je wel van lezen houdenIk heb me van de week geregistreerd daar en ik neem morgen een boek mee om ergens los te laten
ben benieuwd wie het vindt en of de vinder hem registreert.
Geloof het of niet maar ik ontving dus vandaag een effen wit kaartje met een heel verhaal erop..... Een briefkaart uit Amerika.... Ik zal hem maar registreren, denk dat de verzender het idee postcrossing niet helemaal heeft begrepen!quote:
Grappig, je stuurt een kaartje naar Finland, die komt aan en devolgende gaat ook naar Finland. Moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartjes aangekomen naar Finland en Duitsland. Nieuwe mogen naar Finland en Portugal.
laat eens zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef QTPi het volgende:
Ik had 2 kaartjes voor mijn dochter: 1x FI en 1x DE.
Kaartje Zuid Afrika is aangekomen en geeft een mooooooooooooi lijntje![]()
Veel kanslozer kan het bijna niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Grappig, je stuurt een kaartje naar Finland, die komt aan en devolgende gaat ook naar Finland. Moet niet gekker worden.
De post is hier nog niet geweest, dus ik wacht met spanning af.
ik krijg een foutmelding, maar ik zie hem wel op de thumbnailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef QTPi het volgende:
[..]
Alstu...
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07185/historymap040507jpg.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Ik ook..wacht ik wil meeeee !!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:15 schreef Sonja27 het volgende:
Fannetje ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De eerste van vele...ik werk al 13 jaar in de catering..wil niet weten hoeveel loonstrookjes ik al gehad heb..en hoeveel ik er nog ga krijgen..als ik nog tot m'n 65e door moet werken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Muck het volgende:
heulemaal niks de afgelopen week
wel mijn eerste loonstrookje
nou ja, de eerste die ik kreeg van mijn nieuwe baanquote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Smittend het volgende:
[..]
De eerste van vele...ik werk al 13 jaar in de catering..wil niet weten hoeveel loonstrookjes ik al gehad heb..en hoeveel ik er nog ga krijgen..als ik nog tot m'n 65e door moet werken.![]()
Op mijn papieren staat toch al wel dat ik met 2050 met pensioen kan gaanquote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Smittend het volgende:
[..]
De eerste van vele...ik werk al 13 jaar in de catering..wil niet weten hoeveel loonstrookjes ik al gehad heb..en hoeveel ik er nog ga krijgen..als ik nog tot m'n 65e door moet werken.![]()
quote:Good news Allan24!
The user mrlordi received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
Kiitos kovin paljon kun kirjoititte Suomea. Takaisi tervehdykst sinne Marcel
--
In traditionele karakters, of gewoon in westerse letters? Ik kan en heel klein beetje Chinees lezen, dus als je een plaatje post kan ik proberen er wat van te maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Kaartje uit Duitsland en een kaartje uit Singapoer![]()
Nu ben ik alleen nog op zoek naar iemand die singaporees kan omdat 2/3 van het kaartje daarin geschreven is![]()
![]()
ben blij dat je het leuk gehad hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Vava het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit Istanbul, het was geweldigpost moet ik nog goed bekijken
Het is in lekkere tradiotionele lettersquote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In traditionele karakters, of gewoon in westerse letters? Ik kan en heel klein beetje Chinees lezen, dus als je een plaatje post kan ik proberen er wat van te maken.
Garandeer niets, want mijn beetje Chinees is ook echt een heel klein beetje...
Heel erg leukquote:
quote:I study alcohol at a university.
Ik wil het wel proberen....Heb tenslotte vandaag een 8 gehaald voor mijn toets Chinees!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is in lekkere tradiotionele letters![]()
Spreken ze in Singapore Chinees dan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen....Heb tenslotte vandaag een 8 gehaald voor mijn toets Chinees!
Post deze tekst even in het Finland topic hier in het forum! Zijn vast wel mensen (Black_Tulip bv) die het kunnen / willen vertalen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef Allan24 het volgende:
Kaart naar Finland aangekomen bij de geadresseerde.
Spreekt iemand Fins?
[..]
Ik heb voor een kaart al twee keer zo'n formuliertje ingevuld, tweede keer was nadat ik een mail terug had gekregen waarin stond dat er te weinig gegevens waren om de code op te zoeken. Toen heb ik zelfs een PM naar de verzender gestuurd en aan hem de juiste code gevraagd wat dus ook de code was die op de kaart stondquote:Op maandag 7 mei 2007 20:05 schreef QTPi het volgende:
Ik had vandaag 2 kaartjes: 1x Finland en 1x Estland.
Ook ligt hier nog een kaartje uit Australië te wachten op registratie, maar de code klopt niet
Eigenlijk is maleisch er de nationale taal, maar Chinees wordt er het meest gesproken.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:13 schreef Fannetje het volgende:
Hallo allemaal!
Groetjes uit een zeer leuk Orlando
Dat duurt nog wel een paar maandenquote:
O zoquote:
NL 10.000? We zijn toch al over de 40.000?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Vava het volgende:
[..]
O zoik dacht dat het om NL-10.000 ging. Dat duurt nog wel even...
Ojaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NL 10.000? We zijn toch al over de 40.000?
Ik ga de koffie proberenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
Koffie? Jetlag?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:13 schreef Fannetje het volgende:
Hallo allemaal!
Groetjes uit een zeer leuk Orlando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |