Ik ook..wacht ik wil meeeee !!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:15 schreef Sonja27 het volgende:
Fannetje ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De eerste van vele...ik werk al 13 jaar in de catering..wil niet weten hoeveel loonstrookjes ik al gehad heb..en hoeveel ik er nog ga krijgen..als ik nog tot m'n 65e door moet werken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Muck het volgende:
heulemaal niks de afgelopen week
wel mijn eerste loonstrookje
nou ja, de eerste die ik kreeg van mijn nieuwe baanquote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Smittend het volgende:
[..]
De eerste van vele...ik werk al 13 jaar in de catering..wil niet weten hoeveel loonstrookjes ik al gehad heb..en hoeveel ik er nog ga krijgen..als ik nog tot m'n 65e door moet werken.![]()
Op mijn papieren staat toch al wel dat ik met 2050 met pensioen kan gaanquote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Smittend het volgende:
[..]
De eerste van vele...ik werk al 13 jaar in de catering..wil niet weten hoeveel loonstrookjes ik al gehad heb..en hoeveel ik er nog ga krijgen..als ik nog tot m'n 65e door moet werken.![]()
quote:Good news Allan24!
The user mrlordi received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
Kiitos kovin paljon kun kirjoititte Suomea. Takaisi tervehdykst sinne Marcel
--
In traditionele karakters, of gewoon in westerse letters? Ik kan en heel klein beetje Chinees lezen, dus als je een plaatje post kan ik proberen er wat van te maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Kaartje uit Duitsland en een kaartje uit Singapoer![]()
Nu ben ik alleen nog op zoek naar iemand die singaporees kan omdat 2/3 van het kaartje daarin geschreven is![]()
![]()
ben blij dat je het leuk gehad hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Vava het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit Istanbul, het was geweldigpost moet ik nog goed bekijken
Het is in lekkere tradiotionele lettersquote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In traditionele karakters, of gewoon in westerse letters? Ik kan en heel klein beetje Chinees lezen, dus als je een plaatje post kan ik proberen er wat van te maken.
Garandeer niets, want mijn beetje Chinees is ook echt een heel klein beetje...
Heel erg leukquote:
quote:I study alcohol at a university.
Ik wil het wel proberen....Heb tenslotte vandaag een 8 gehaald voor mijn toets Chinees!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is in lekkere tradiotionele letters![]()
Spreken ze in Singapore Chinees dan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen....Heb tenslotte vandaag een 8 gehaald voor mijn toets Chinees!
Post deze tekst even in het Finland topic hier in het forum! Zijn vast wel mensen (Black_Tulip bv) die het kunnen / willen vertalen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef Allan24 het volgende:
Kaart naar Finland aangekomen bij de geadresseerde.
Spreekt iemand Fins?
[..]
Ik heb voor een kaart al twee keer zo'n formuliertje ingevuld, tweede keer was nadat ik een mail terug had gekregen waarin stond dat er te weinig gegevens waren om de code op te zoeken. Toen heb ik zelfs een PM naar de verzender gestuurd en aan hem de juiste code gevraagd wat dus ook de code was die op de kaart stondquote:Op maandag 7 mei 2007 20:05 schreef QTPi het volgende:
Ik had vandaag 2 kaartjes: 1x Finland en 1x Estland.
Ook ligt hier nog een kaartje uit Australië te wachten op registratie, maar de code klopt niet
Eigenlijk is maleisch er de nationale taal, maar Chinees wordt er het meest gesproken.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:13 schreef Fannetje het volgende:
Hallo allemaal!
Groetjes uit een zeer leuk Orlando
Dat duurt nog wel een paar maandenquote:
O zoquote:
NL 10.000? We zijn toch al over de 40.000?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Vava het volgende:
[..]
O zoik dacht dat het om NL-10.000 ging. Dat duurt nog wel even...
Ojaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NL 10.000? We zijn toch al over de 40.000?
Ik ga de koffie proberenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
Koffie? Jetlag?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:13 schreef Fannetje het volgende:
Hallo allemaal!
Groetjes uit een zeer leuk Orlando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |