Was jij datquote:Op woensdag 18 april 2007 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was op de radio
mooie prrrijzen zeg
Ha, ik hoorde het ook. Tof!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was op de radio
mooie prrrijzen zeg
Dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 10:43 schreef Remzz het volgende:
Zitten dus zelfs nog 2 weken tussen met invallers, hoop op Sander de Heer
*eensch isquote:Op woensdag 18 april 2007 10:50 schreef alwaysleft het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Klaas het uitstekend vind doen als invaller![]()
Ik had hem nog niet vaak gehoord, maar hij doet het erg strak!
Klopt, de internet stream klinkt niet in orde. Via de ether klinkt het gelukkig wel goedquote:Op woensdag 18 april 2007 10:57 schreef falloutboy het volgende:
Luistert er nog iemand via internet trouwens? Hier klinkt alles een beetje 'zwaar' Robbie W als Ernsta Daniel Smit ofzo..
Op 7 mei begint Rob, dus een weekje met invallers (zal wel Sander de Heer of Eric Corton worden lijkt me).quote:Op woensdag 18 april 2007 10:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zit er nog een week tussen met invallers?
Goedemorgen trouwens iedereen!
De audiostream klinkt inderdaad nogal vreemd. De webcamstream klinkt overigens wél goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:01 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Klopt, de internet stream klinkt niet in orde. Via de ether klinkt het gelukkig wel goed![]()
Ga ik straks even doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb lekker gedouched
sirolf, jij captured die stukjes altijd toch (ofzo) ?
wil je die van mij online gooien?
TADADA TADADA TADADADADADADADA!quote:
Mee eens, 3FM draai die nieuwe dan in hoge rotatie!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat chelsea dagger is echt té uitgekauwd...
dat is toch 3FM.. elke dag hetzelfde draaien.. alleen de volgorde verschiltquote:Op woensdag 18 april 2007 11:26 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Mee eens, 3FM draai die nieuwe dan in hoge rotatie!
Maar niet dit uitgekauwde nummer nog zo vaak draaien![]()
Ik dank u!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De audiostream klinkt inderdaad nogal vreemd. De webcamstream klinkt overigens wél goed.
Je zou ook nog kunnen luisteren via de Uruzgan.fm-stream: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/uruzgan.asp
Vanaf half december al elke dag op de radio idd ...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat chelsea dagger is echt té uitgekauwd...
Tof! Best of both worlds.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Glacier het volgende:
Ik lees net op radio.nl dat Stenders ook regelmatig te horen blijft op KX Radio
Het lijkt mij dat Dennis al te lang gedraaid wordt (al enkele weken) om nu nog megahit te worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef falloutboy het volgende:
* voorspelt dat Dennis nieuwe mega hit word
Ach.. Chelsea Dagger .. het blijft toch een leuk liedje hoor
Maar... ze mogen 'm wel iets minder draaien ja.
Waneer is Ekdom weer terug?
Rob is trouwens ook NU te horen op KX.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef broer het volgende:
[..]
Tof! Best of both worlds.
En super dat Rob eindelijk weer vast terug is op 3FM.
Alleen wel jammer dat het dan weer Under The Bridge moet zijn..terwijl ze zo veel leuke platen hebben gemaakt, niet alleen maar deze.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef borisz het volgende:
Ekdom is er dinsdag weer
oude platen van de RHCP![]()
claudia is mijn favoriete programmaquote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Sirolf het volgende:
Claudia begint en het is meteen doods hier...
Ik ben er nog hoor. Nog even dan...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Sirolf het volgende:
Claudia begint en het is meteen doods hier...
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Sirolf het volgende:
En hier is het fragment: http://www.zshare.net/aud(...)missymirjam-mp3.html
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Wat een geile goedemorgen!
![]()
crimineel goed
ik ben jaloers op die kaarten voor het Film Festival
Dat is vanaf mei anders denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
Hi Impry.. topic was een beetje dood aan het gaan..
Ook iets met tudududu er in, leukquote:
das leuk de radio aan zettenquote:
We moeten Stenders maar snel hier op fok zien te krijgenquote:
Vannacht niet, toen sliep ikquote:
Ik stond ook te kijken van mijn aantallenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef Glacier het volgende:
23e .. dat valt me nog mee
Post ik dan zoveel hier?
Hoi MutZ!![]()
![]()
Ja, maar jij ouwehoert zowieso veelquote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik stond ook te kijken van mijn aantallen
Hoi Glacier![]()
Hup en weer gelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar jij ouwehoert zowieso veel
En jullie posten onder elkaars account ook nog?quote:
Doen niet alle Fok!stelletjes dat wel eens per ongeluk?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
En jullie posten onder elkaars account ook nog?
Hoi Chatgirlquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef ChatGirl het volgende:
1 plaats gestegen naar een gedeelde 12e plaats
Hoi Glacier, Mutz
Valt best mee toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar jij ouwehoert zowieso veel
Op FOK! vrijwel niet, op AR welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En jullie posten onder elkaars account ook nog?
Wij zijn geen FOK!stelletjequote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doen niet alle Fok!stelletjes dat wel eens per ongeluk?![]()
Dat weet iedereen ondertussen al iidquote:
Wat ChatGirl zegtquote:
Ja, daar kun je moeilijk omheen kijken iddquote:Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat weet iedereen ondertussen al iid
[3FM #75] Een soort van julebi....julibej...lijejum. Dusquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Chatgirl
Wnn was de vorige lijst dan, die heb ik ff gemist...
Ergens in topic 75 geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Chatgirl
Wnn was de vorige lijst dan, die heb ik ff gemist...
Ah, gelukkig... Het lijkt als je het daar bekijkt erop dat ik een leven heb omdat ik nu gezakt benquote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[3FM #75] Een soort van julebi....julibej...lijejum. Dus
En is dat ook zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ah, gelukkig... Het lijkt als je het daar bekijkt erop dat ik een leven heb omdat ik nu gezakt ben
Tuurlijk!quote:
Leuke post!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Nu maar hopen dat Rob Stenders snel zijn draai vindt binnen 3FM en dat zijn show aanslaat bij de luisteraars. Overigens hoop ik niet dat gasten zoals Eric Dikeb nu ook weer zijn te horen op de zender....!
Al met al ben ik blij dat Rob Stenders terug is op het oude nest en laten we hopen dat de show aanslaat bij de luisteraars.
Hopelijk kan 3FM nu terrein terug pakken van het radio station met de 2 stippen (je weet wel....)
Welkom terug Rob!![]()
Okequote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef MutZ het volgende:
Wij zijn geen FOK!stelletje(niet dat het veel scheelt, maar toch
)
Wij zijn een officieel ActionRadio stelletje (het station van FOK!radio)quote:
We zijn het eerste ActionRadio koppelquote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wij zijn geen FOK!stelletje(niet dat het veel scheelt, maar toch
)
jij?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
Wie vervangt Michiel volgende week dan eigenlijk?
Ik heb nog geen fax gekregenquote:
Hoezo? Hij gaat uitzenden vanaf de Noordpoolquote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
Dan doet hij toch gewoon z'n eigen uitzending vanaf de noordpool?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
Gaat volautomagisch.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Impry het volgende:
Wel leuk om te zien zo'n lijstje!![]()
![]()
Ben ook een plekje gestegen
Maar hoe wordt zo'n lijstje gemaakt, toch niet handmatig?
EkstraWeekend bedoelde ikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoezo? Hij gaat uitzenden vanaf de Noordpool
Gaat de goede kant op inderdaad en ik hoop maar dat ze in elk geval de doordeweekse programmering zo kunnen houden. Het zou jammer zijn als een jock vertrekt naar een ander radiostation of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben qua aantal posts gestegen van plaats 6 naar plaats 3.
Hans, de avonden (sommige 3VOOR12-varianten) en het weekend (ZA->ZO met dat 3FM BPM) vind ik inderdaad ook nog wat minder, maar verder gaat het allemaal best goed.
Thanks! Denk ook wel dat het goed komt met Rob, laat hem maar lekker zijn ding doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
Leuke post!
Ik denk dat Rob zijn draai snel vindt, hij deed het al erg leuk toen hij Claudia 2 weekjes verving..en nu dat plekje definitief van hem wordt, kan hij alleen maar een nog leukere show neerzetten denk ik
Dat gaat wel goedkomen
Ik heb er nu al zin in
Dat hoop ik ook niet. Fred mag nog wel, maar als ik aan iemand een hekel heb dan is het wel dat smerige publiciteitszoekend geval van een Dikeb met z'n verschrikkelijke kop, dito stem.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Nu maar hopen dat Rob Stenders snel zijn draai vindt binnen 3FM en dat zijn show aanslaat bij de luisteraars. Overigens hoop ik niet dat gasten zoals Eric Dikeb nu ook weer zijn te horen op de zender....!
Dan is juist de uitzending vanaf de geografische Noordpool! (On top of the world!quote:
Dus hij gaat iedere dag vanaf een ander koud punt in de buurt van de enige echte Pool uitzenden, en dan als apotheose op vrijdag knal-boem in 't midden van het hele vriesgebeuren?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan is juist de uitzending vanaf de geografische Noordpool! (On top of the world!) Dus geen Ekstra weekend maar een extra MetMichiel op de Noordpool!
Wie laat de hond uit *woef* *woef* aaaaaaaaaaaaaaaaah, dat eens maar nooit meer.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef Cee het volgende:
Oh ja, en dan wil ik ook nog even mijnposten voor the Return of Stenders! Leuk dat ie terug is!
[..]
Dat hoop ik ook niet. Fred mag nog wel, maar als ik aan iemand een hekel heb dan is het wel dat smerige publiciteitszoekend geval van een Dikeb met z'n verschrikkelijke kop, dito stem.![]()
Gaat het nieuwe programma nu Rob d'r Op heten?
Nou snap ik t niet meer, Michiel is dus van maandag t/m vrijdag tussen 19.00 en 22.00 te horen, geen EkstraWeekend dus volgende week.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan is juist de uitzending vanaf de geografische Noordpool! (On top of the world!) Dus geen Ekstra weekend maar een extra MetMichiel op de Noordpool!
Klopt!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou snap ik t niet meer, Michiel is dus van maandag t/m vrijdag tussen 19.00 en 22.00 te horen, geen EkstraWeekend dus volgende week.
Zo zit het dus, of mis ik nu wat?
Is drie of vier ook goed?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef -Hans- het volgende:
is er ook een cam aanwezig op de Noordpool om het gebeuren live te aanschouwen?
quote:
En vrijdag Martijn Muijsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:15 schreef borisz het volgende:
ola![]()
oja Veenstra is morgen er nog bij Arbeidsvitaminen![]()
Ik kan de tekst niet zo goed lezen... Wat staat er??quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
Kunnen we vandaag nog een request koppelen aan evt. de tekst op Maricha's trui?
Er staat: Amberton 99-07 Property......quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
Kunnen we vandaag nog een request koppelen aan evt. de tekst op Maricha's trui?
Ja ik weet het ook niet. Misschien dat M of M ons kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan de tekst niet zo goed lezen... Wat staat er??
quote:
Meen je?! wow, dat is nog beter natuurlijk.quote:
Wat staat daar dan op?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Toad het volgende:
Tsja Maricha. Met de opdruk op het shirt van Michiel is makkelijker een request te verzinnen.
Ik pak na de uitzending de podcast er wel even bij.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef IedeK. het volgende:
Wie kan die verborgen boodschap van net even omdraaien?![]()
In dingen omdraaien ben jij wel goedquote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik pak na de uitzending de podcast er wel even bij.
Aardig nummerquote:
Blijft cool! Maar vandaag heb ik mij toch weer afgevraagd waarom de plaat niet in het lijstje van nieuwe platen staat. Zo'n bout plaat van Natasha Bedingfield staat er bijvoorbeeld wel in en is ook regelmatig op 3FM te horen. Ikkuh niet begrijpen....quote:
Ik vind Shakira en Beyonce samen (Beatiful Liar) 10 keer erger dan dit nummer.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer van Shakira kan ik dus echt niet meer aanhoren...
Killers/PSB daarentegen...
Die is óók erg ja...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Shakira en Beyonce samen (Beatiful Liar) 10 keer erger dan dit nummer.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik zo'n goede plaat! die John Legend vind ik erg OK qua muziek enzo!![]()
Was een tijdje terug ook bij Rayman is Laat en dat was gooooooooooed man!
Hier ben ik het ook volledig mee eensquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik zo'n goede plaat! die John Legend vind ik erg OK qua muziek enzo!![]()
Was een tijdje terug ook bij Raymann is Laat en dat was gooooooooooed man!
En de titel is nog high-tech ook (PDAquote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe van John Legend is idd weer erg leukLekker catchy
Roosjequote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Moi D.Rose! nog wat gerequest?!
Oe lekker!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
En daar komt mijn request aan, dat wordt springen! *poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing*
Chemical Brothers - Galvanize
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
En daar komt mijn request aan, dat wordt springen! *poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing*
Leuk, alleen toch een van hun minderequote:Chemical Brothers - Galvanize
Wow! vette request nu alquote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Chemical Brothers - Galvanize
Volgens mij welquote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Michiel liet net aan één van z'n collega's weer het FOK!Forum zien?
Ik vervang Giel door Ekdomquote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef Toad het volgende:
Mijn glazenhuis ziet er zo uit:
Giel / Stenders / Veenstra
Ik ook, Ekdom, Stenders en Veenstra vind ik toch wel een Glazenhuis-dreamteam. 7 dagen non-stop freaknacht- en badeend-radio.quote:
Ze zijn er pas 4 maanden uit joh.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef Toad het volgende:
Mijn glazenhuis ziet er zo uit:
Giel / Stenders / Veenstra
Dat valt volgens mij best mee, zullen er best meer zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent de enige luisteraar die Floris heet
Och, nog maar een paar maandjes te gaan toch? Je moet 't een beetje positief bekijken.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze zijn er pas 4 maanden uit joh.
Mijn lijstje
Michiel/Gerard/Rob
Me2 want Giel is dan wel geweldig maar een jaartje niet kan geen kwaad. Naja, we horen het t.z.t. wel wie het worden. Zijn nog wel een paar leuke 3FM jocks die van mij ook wel het glazenhuis in mogen.quote:
Prachtig!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam nog een creatie van een paar maanden terug van me tegen.
[afbeelding]
![]()
Waarom heb jij toch zo'n hekel aan Coldplay?quote:
Geen idee, ik vind t gewoon niks.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Waarom heb jij toch zo'n hekel aan Coldplay?
Dit is toch een lekker nummer?
* Glacier duikt weg
Standaard 1 vraag per dag, met af en toe een extra bonusvraag tijdens MetMichiel.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef Glacier het volgende:M&M
Het was weer leuk
Hoeveel poolpunten vragen kun je btw per dag wel niet krijgen?
Mm, ik heb er vandaag al 15 ofzo beantwoord?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Standaard 1 vraag per dag, met af en toe een extra bonusvraag tijdens MetMichiel.
Volgens mij zijn dat vragen je nog niet gedaan hebt. Dus bijvoorbeeld vragen die je vergeten bent ofzo..denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mm, ik heb er vandaag al 15 ofzo beantwoord?Ik krijg steeds een nieuwe voor mijn neus als ik ergens op klik
Krijg je die dan nog terug?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Luisteren jullie nog 3FM? die gasten van Moke zijn live echt te gek, althans het klinkt niet verkeerd! Nu hun huidige single, last chance..
Glacier zijn dat niet vragen die je eerder hebt gemist???
Ja, zeker! Alle vragen die je hebt gemist kan je op een later tijdstip beantwoorden, behalve dan de bonusvragen. Suc6 met het beantwoorden van de vragen, maar er zitten wel een paar lastige tussen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Krijg je die dan nog terug?Nooit geweten
Dan kan ik met een gerust hart al die vragen beantwoorden
De bonusvraag staat maar een paar uurtjes online, maar wordt daarna weer weg gehaald. Voor die van vandaag had je tot 22:00 de tijd, mits ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef Glacier het volgende:
Volgens mij heb ik alle vragen gehad nu
Ik heb slechts 385 punten..
Die speciale vragen, zitten die tussen de normale vragen? Michiel had het namelijk over een 65-punten vraag vandaag
Tot 22.00 iddquote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
De bonusvraag staat maar een paar uurtjes online, maar wordt daarna weer weg gehaald. Voor die vandaag had je tot 22:00 de tijd, mits ik mij niet vergis.
okquote:Overigens wordt dat ook wel aangegeven als je een bonusvraag goed hebt beantwoord in de vorm van extra punten (bijv 50 ipv 10 punten).
* Sirolf stuurt BA naar deze link.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik lees het nu pas!!! JEUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ CLAUDIA GAAT VAN DE RADIO!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta gewoon nog op nummer 6!! Ben dan maar 3 plaatsen gezakt..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:10 schreef IedeK. het volgende:Top 50 posters in de 3FM reeksen
Positie, aantal posts, user
01. 4431 D.Rose
02. 2614 -Hans-
03. 2032 Sirolf
04. 1619 Roel_Jewel
05. 1568 Toad
06. 1496 B.A.Trix
07. 1259 Againzender
08. 1090 borisz
09. 0922 Seraphina
10. 0864 TheVulture
IK KLIKTE M NET OP TIJD WEER WEG TOEN IK IETS MET BIRDS ZAG STAAN..!!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf] stuurt BA naar [url=http://www.zshare.net/audio/giel_beelen_intro_-_dj_cam_-_birds_also_sing_for_anamaria-mp3-1qv.html]deze link[/url .
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
IK KLIKTE M NET OP TIJD WEER WEG TOEN IK IETS MET BIRDS ZAG STAAN..!!![]()
Klopt! Nu Swing Out Sister, ik zong dit als baby mee zei mijn moeder altijdquote:
quote:
Ik moet nog rustiger aan gaan doen zie ikquote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik sta gewoon nog op nummer 6!! Ben dan maar 3 plaatsen gezakt..![]()
Bloodhound is hip jeweetsch.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:51 schreef JDude het volgende:
BUUUUUUUUUUUURRRRRRRNNN.
(Doe mij maar iets met een dak dat in brand staat, stukken betâh).
Je bent in de war met coldplayquote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Glacier het volgende:
In het geval van The Offspring maken ze voornamelijk muziek die erg op elkaar lijkt
nee, deze is gewoon vervelendquote:Op donderdag 19 april 2007 11:10 schreef TIM-846 het volgende:
tutututututututu... tutuututututututut.. deze wel Rose?
ehhh, 10CC - Dreadlock Hollidayquote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
leuk! Wat is dan een echt zomernummer wat je nu zou willen horen?
![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was geen mening, het was een feit
Dan nog, hij heeft geen requestuurtje in de AVquote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nou maar hopen dan michiel meeleest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |