Klopt!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou snap ik t niet meer, Michiel is dus van maandag t/m vrijdag tussen 19.00 en 22.00 te horen, geen EkstraWeekend dus volgende week.
Zo zit het dus, of mis ik nu wat?
Is drie of vier ook goed?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef -Hans- het volgende:
is er ook een cam aanwezig op de Noordpool om het gebeuren live te aanschouwen?
quote:
En vrijdag Martijn Muijsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:15 schreef borisz het volgende:
ola![]()
oja Veenstra is morgen er nog bij Arbeidsvitaminen![]()
Ik kan de tekst niet zo goed lezen... Wat staat er??quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
Kunnen we vandaag nog een request koppelen aan evt. de tekst op Maricha's trui?
Er staat: Amberton 99-07 Property......quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
Kunnen we vandaag nog een request koppelen aan evt. de tekst op Maricha's trui?
Ja ik weet het ook niet. Misschien dat M of M ons kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan de tekst niet zo goed lezen... Wat staat er??
quote:
Meen je?! wow, dat is nog beter natuurlijk.quote:
Wat staat daar dan op?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Toad het volgende:
Tsja Maricha. Met de opdruk op het shirt van Michiel is makkelijker een request te verzinnen.
Ik pak na de uitzending de podcast er wel even bij.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef IedeK. het volgende:
Wie kan die verborgen boodschap van net even omdraaien?![]()
In dingen omdraaien ben jij wel goedquote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik pak na de uitzending de podcast er wel even bij.
Aardig nummerquote:
Blijft cool! Maar vandaag heb ik mij toch weer afgevraagd waarom de plaat niet in het lijstje van nieuwe platen staat. Zo'n bout plaat van Natasha Bedingfield staat er bijvoorbeeld wel in en is ook regelmatig op 3FM te horen. Ikkuh niet begrijpen....quote:
Ik vind Shakira en Beyonce samen (Beatiful Liar) 10 keer erger dan dit nummer.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer van Shakira kan ik dus echt niet meer aanhoren...
Killers/PSB daarentegen...
Die is óók erg ja...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Shakira en Beyonce samen (Beatiful Liar) 10 keer erger dan dit nummer.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik zo'n goede plaat! die John Legend vind ik erg OK qua muziek enzo!![]()
Was een tijdje terug ook bij Rayman is Laat en dat was gooooooooooed man!
Hier ben ik het ook volledig mee eensquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik zo'n goede plaat! die John Legend vind ik erg OK qua muziek enzo!![]()
Was een tijdje terug ook bij Raymann is Laat en dat was gooooooooooed man!
En de titel is nog high-tech ook (PDAquote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe van John Legend is idd weer erg leukLekker catchy
Roosjequote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Moi D.Rose! nog wat gerequest?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |