En jullie posten onder elkaars account ook nog?quote:
Doen niet alle Fok!stelletjes dat wel eens per ongeluk?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
En jullie posten onder elkaars account ook nog?
Hoi Chatgirlquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef ChatGirl het volgende:
1 plaats gestegen naar een gedeelde 12e plaats
Hoi Glacier, Mutz
Valt best mee toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar jij ouwehoert zowieso veel
Op FOK! vrijwel niet, op AR welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En jullie posten onder elkaars account ook nog?
Wij zijn geen FOK!stelletjequote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doen niet alle Fok!stelletjes dat wel eens per ongeluk?![]()
Dat weet iedereen ondertussen al iidquote:
Wat ChatGirl zegtquote:
Ja, daar kun je moeilijk omheen kijken iddquote:Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat weet iedereen ondertussen al iid
[3FM #75] Een soort van julebi....julibej...lijejum. Dusquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Chatgirl
Wnn was de vorige lijst dan, die heb ik ff gemist...
Ergens in topic 75 geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Chatgirl
Wnn was de vorige lijst dan, die heb ik ff gemist...
Ah, gelukkig... Het lijkt als je het daar bekijkt erop dat ik een leven heb omdat ik nu gezakt benquote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[3FM #75] Een soort van julebi....julibej...lijejum. Dus
En is dat ook zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ah, gelukkig... Het lijkt als je het daar bekijkt erop dat ik een leven heb omdat ik nu gezakt ben
Tuurlijk!quote:
Leuke post!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Nu maar hopen dat Rob Stenders snel zijn draai vindt binnen 3FM en dat zijn show aanslaat bij de luisteraars. Overigens hoop ik niet dat gasten zoals Eric Dikeb nu ook weer zijn te horen op de zender....!
Al met al ben ik blij dat Rob Stenders terug is op het oude nest en laten we hopen dat de show aanslaat bij de luisteraars.
Hopelijk kan 3FM nu terrein terug pakken van het radio station met de 2 stippen (je weet wel....)
Welkom terug Rob!![]()
Okequote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef MutZ het volgende:
Wij zijn geen FOK!stelletje(niet dat het veel scheelt, maar toch
)
Wij zijn een officieel ActionRadio stelletje (het station van FOK!radio)quote:
We zijn het eerste ActionRadio koppelquote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wij zijn geen FOK!stelletje(niet dat het veel scheelt, maar toch
)
jij?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
Wie vervangt Michiel volgende week dan eigenlijk?
Ik heb nog geen fax gekregenquote:
Hoezo? Hij gaat uitzenden vanaf de Noordpoolquote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
Dan doet hij toch gewoon z'n eigen uitzending vanaf de noordpool?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
Gaat volautomagisch.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Impry het volgende:
Wel leuk om te zien zo'n lijstje!![]()
![]()
Ben ook een plekje gestegen
Maar hoe wordt zo'n lijstje gemaakt, toch niet handmatig?
EkstraWeekend bedoelde ikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoezo? Hij gaat uitzenden vanaf de Noordpool
Gaat de goede kant op inderdaad en ik hoop maar dat ze in elk geval de doordeweekse programmering zo kunnen houden. Het zou jammer zijn als een jock vertrekt naar een ander radiostation of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben qua aantal posts gestegen van plaats 6 naar plaats 3.
Hans, de avonden (sommige 3VOOR12-varianten) en het weekend (ZA->ZO met dat 3FM BPM) vind ik inderdaad ook nog wat minder, maar verder gaat het allemaal best goed.
Thanks! Denk ook wel dat het goed komt met Rob, laat hem maar lekker zijn ding doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
Leuke post!
Ik denk dat Rob zijn draai snel vindt, hij deed het al erg leuk toen hij Claudia 2 weekjes verving..en nu dat plekje definitief van hem wordt, kan hij alleen maar een nog leukere show neerzetten denk ik
Dat gaat wel goedkomen
Ik heb er nu al zin in
Dat hoop ik ook niet. Fred mag nog wel, maar als ik aan iemand een hekel heb dan is het wel dat smerige publiciteitszoekend geval van een Dikeb met z'n verschrikkelijke kop, dito stem.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Nu maar hopen dat Rob Stenders snel zijn draai vindt binnen 3FM en dat zijn show aanslaat bij de luisteraars. Overigens hoop ik niet dat gasten zoals Eric Dikeb nu ook weer zijn te horen op de zender....!
Dan is juist de uitzending vanaf de geografische Noordpool! (On top of the world!quote:
Dus hij gaat iedere dag vanaf een ander koud punt in de buurt van de enige echte Pool uitzenden, en dan als apotheose op vrijdag knal-boem in 't midden van het hele vriesgebeuren?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan is juist de uitzending vanaf de geografische Noordpool! (On top of the world!) Dus geen Ekstra weekend maar een extra MetMichiel op de Noordpool!
Wie laat de hond uit *woef* *woef* aaaaaaaaaaaaaaaaah, dat eens maar nooit meer.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef Cee het volgende:
Oh ja, en dan wil ik ook nog even mijnposten voor the Return of Stenders! Leuk dat ie terug is!
[..]
Dat hoop ik ook niet. Fred mag nog wel, maar als ik aan iemand een hekel heb dan is het wel dat smerige publiciteitszoekend geval van een Dikeb met z'n verschrikkelijke kop, dito stem.![]()
Gaat het nieuwe programma nu Rob d'r Op heten?
Nou snap ik t niet meer, Michiel is dus van maandag t/m vrijdag tussen 19.00 en 22.00 te horen, geen EkstraWeekend dus volgende week.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan is juist de uitzending vanaf de geografische Noordpool! (On top of the world!) Dus geen Ekstra weekend maar een extra MetMichiel op de Noordpool!
Klopt!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou snap ik t niet meer, Michiel is dus van maandag t/m vrijdag tussen 19.00 en 22.00 te horen, geen EkstraWeekend dus volgende week.
Zo zit het dus, of mis ik nu wat?
Is drie of vier ook goed?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef -Hans- het volgende:
is er ook een cam aanwezig op de Noordpool om het gebeuren live te aanschouwen?
quote:
En vrijdag Martijn Muijsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:15 schreef borisz het volgende:
ola![]()
oja Veenstra is morgen er nog bij Arbeidsvitaminen![]()
Ik kan de tekst niet zo goed lezen... Wat staat er??quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
Kunnen we vandaag nog een request koppelen aan evt. de tekst op Maricha's trui?
Er staat: Amberton 99-07 Property......quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
Kunnen we vandaag nog een request koppelen aan evt. de tekst op Maricha's trui?
Ja ik weet het ook niet. Misschien dat M of M ons kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan de tekst niet zo goed lezen... Wat staat er??
quote:
Meen je?! wow, dat is nog beter natuurlijk.quote:
Wat staat daar dan op?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Toad het volgende:
Tsja Maricha. Met de opdruk op het shirt van Michiel is makkelijker een request te verzinnen.
Ik pak na de uitzending de podcast er wel even bij.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef IedeK. het volgende:
Wie kan die verborgen boodschap van net even omdraaien?![]()
In dingen omdraaien ben jij wel goedquote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik pak na de uitzending de podcast er wel even bij.
Aardig nummerquote:
Blijft cool! Maar vandaag heb ik mij toch weer afgevraagd waarom de plaat niet in het lijstje van nieuwe platen staat. Zo'n bout plaat van Natasha Bedingfield staat er bijvoorbeeld wel in en is ook regelmatig op 3FM te horen. Ikkuh niet begrijpen....quote:
Ik vind Shakira en Beyonce samen (Beatiful Liar) 10 keer erger dan dit nummer.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer van Shakira kan ik dus echt niet meer aanhoren...
Killers/PSB daarentegen...
Die is óók erg ja...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Shakira en Beyonce samen (Beatiful Liar) 10 keer erger dan dit nummer.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik zo'n goede plaat! die John Legend vind ik erg OK qua muziek enzo!![]()
Was een tijdje terug ook bij Rayman is Laat en dat was gooooooooooed man!
Hier ben ik het ook volledig mee eensquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik zo'n goede plaat! die John Legend vind ik erg OK qua muziek enzo!![]()
Was een tijdje terug ook bij Raymann is Laat en dat was gooooooooooed man!
En de titel is nog high-tech ook (PDAquote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe van John Legend is idd weer erg leukLekker catchy
Roosjequote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Moi D.Rose! nog wat gerequest?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |