Waarom?quote:Oh ja en tvp
Fixedquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom?Je FFVV trailer telt al als TVP
Ik kan niks latenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe bevalt de PSP Wessiej?Kon je het niet weer laten om 'm toch maar te gaan halen
Welke spellen heb je eigenlijks erbij gekocht?
Serieus mijn PSP heb ik al sinds oktober niet meer aangeraakt. Het wordt echt tijd voor nieuwe titels, Killzone: Liberation, GTA Vice City Stories, Ratchet and Clank: Size Matters, MGS: Portable Ops
. Arrrgh zoveel vette games, maar o zo weinig tijd
.
Hmmmz, ben ik ook wel benieuwd naar dan. Mocht het zo zijn, I'm inquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Apekoek het volgende:
via ebay vind ik memory pro duo sticks van 4 gb voor 10 euro, shipping vanuit hong kong of VS, ze hebben 99% goede feedback, is zoiets te vertrouwen? of gaat dit nergens over?
wat ook geinig is dat deze logge 4gb jongequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmz, ben ik ook wel benieuwd naar dan. Mocht het zo zijn, I'm in.
Vet nepquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Apekoek het volgende:
via ebay vind ik memory pro duo sticks van 4 gb voor 10 euro, shipping vanuit hong kong of VS, ze hebben 99% goede feedback, is zoiets te vertrouwen? of gaat dit nergens over?
naja, 55 euro is het goedkoopst te verkrijgen 4gb pro duo in nederland, hong kong is natuurlijk de koeken bakker wat chips/geheugen betreft, dus kan best, het kost daar geen reet. en 8 gb pro duo is ook al een tijdje uit. alleen let wel, er is vaak 20 euro verzend kosten om het vanaf daar, hier naar toe te krijgen. en nog iets, hij heeft een goede/positieve feedback van 99% van honderden/duizenden afgehandelde zaken.quote:
een namaak MS, nouja, who cares? als het maar werkt, 4 GB bevat, en niet na 1 dag kappot gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik lees ook vaak over "neppe" MS's die het wel gewoon doen op diverse PSP fora.
Maar je kan niet gewoon korte filmpjes vanaf het internet krijgen?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de winkels. 'UMD' heten ze dan
Video.google.com heeft de mogelijkheid daartoequote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar je kan niet gewoon korte filmpjes vanaf het internet krijgen?
heb mijne al 4 maandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
een namaak MS, nouja, who cares? als het maar werkt, 4 GB bevat, en niet na 1 dag kappot gaat.
Hoe? Met het RSS kanaal?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Video.google.com heeft de mogelijkheid daartoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |